Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України) 6 клас.Самостійні роботи для поточного оцінювання

Про матеріал

Самостійні роботи з інтегрованого курсу (Всесвітня історія. Історія України) 6 клас складаються із тестових завдань закритого та відкритого типів. Завдання підібрані з метою формування в учнів ключових та предметних історичних компетентностей. Самостійні роботи може бути використані іншими педагогами у своїй роботі.

Перегляд файлу

6 КЛАС

 

 

 

 

ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС

 

(ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ)

 

 

 

 

 

Самостійні роботи

для поточного оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ І. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ ЗА ПЕРВІСНИХ ЧАСІВ

Тема «Культура та вірування людей за первісних часів»

Самостійна робота

Продовжте речення

1.Первісні люди більшість своїх малюнків зобразили на _________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Переважно на малюнках зображені __________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________

3-4.Фарбу первісні люди виготовляли із _______________________________

___________________________________,  а малюнки виконували__________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Стародавні митці фігурки людей та різних тварин вирізали із ___________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Люди первісної доби створювали музичні інструменти _________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Релігійні вірування – це____________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

8.Тотемізм - ______________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9.Фетишизм- ______________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10.Магія - ________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________

11 – 12.Чому для виконання обрядів первісні люди вдягалися в шкіру тварини і повторювали її рухи?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ ІІ. ЦИВІЛІЗАЦІЇ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ

Тема 1. СТАРОДАВНІЙ ЄГИПЕТ

Тема «Утворення держави та цивілізації в Єгипті.

Влада, суспільна організація в Стародавньому Єгипті.

Будівництво пірамід (Джосер,Хеопс).

Тестова самостійна робота

1.Номи очолювали

а) фараони; б) номархи; в) вожді.

2.Єдина держава в Єгипті утворилася в

а) 3000 р. до н.е.; б) 4000 р. до н.е.; в)400 р. до н.е.

3.Продовжіть речення.

Перша піраміда в Стародавньому Єгипті була збудована в ІІІ тис. до н.е., це була ступінчаста піраміда фараона ________________, найбільша піраміда була збудована  в тому ж тисячолітті для фараона _______________________

4.Дайте визначення поняття

Податок - _________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Які верстви населення існували в Стародавньому Єгипті?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Хто виконував загальнодержавну трудову повинність?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Заповни пропуски

Фараон одноосібно управляв державою: одночасно був __________________
_________________________________________________________________________________________________, найближчим помічником, який виконував обов’язки головного скарбника, верховного судді й керівника всіх суспільних «царських робіт» був _________________, влада номархів на місцях була обмеженою, бо вони ______________________________________

_______________________________________________________________________________, поважними чиновниками вважалися писарі, вони мали багато обовязків: __________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8.З якою метою споруджували піраміди в Єгипті?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9.Величні піраміди фараонів Хеопса, Хефрена та Мікерина ось уже 4500 – 4600 років височать неподалік сучасної столиці Єгипту. Обчисли скільки приблизно років минуло від утворення єдиної держави до їхнього спорудження?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ ІІ. ЦИВІЛІЗАЦІЇ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ

Тема ІІ. ЦИВІЛІЗАЦІЇ ПЕРЕДНЬОЇ ТА ЦЕНТРАЛЬНОЇ АЗІЇ. КІММЕРІЙСЬКО – СКІФСЬКИЙ СВІТ

Тема «Залізний вік на території сучасної України.

Кіммерійсько – скіфський світ у взаєминах з цивілізаціями Передньої Азії»

Тестова самостійна робота

1.Кімерійці на території сучасної України мешкали в:

б) ІІІ ст. до н.е. – ІІІ ст. н.е.;                               б) УІІ ст. до н.е. – ІІІ ст. н.е.;

в) ІХ – УІІ ст. до н.е. ;                                         г) 522 – 486 рр. до н.е.

2.Сармати на території сучасної України мешкали в:

б) ІІІ ст. до н.е. – ІІІ ст. н.е.;                               б) УІІ ст. до н.е. – ІІІ ст. н.е.;

в) ІХ – УІІ ст. до н.е. ;                                         г) 522 – 486 рр. до н.е.

3.Скіфи на території сучасної України мешкали в:

б) ІІІ ст. до н.е. – ІІІ ст. н.е.;                               б) УІІ ст. до н.е. – ІІІ ст. н.е.;

в) ІХ – УІІ ст. до н.е. ;                                         г) 522 – 486 рр. до н.е.

4.Встановіть відповідність

а) Пектораль                                              1.Кімерійці

б) Оперезані мечами                                 2.Скіфи

в)Курган                                                     3.Сармати

г) Золота бляшка                                       4.Перська держава

5.Головною ударною силою у скіфів була:

а) Легкоозброєна кіннота;                                     б) Важкоозброєні вершники;

в) Охоронці – безсмертники;                                г) Кінні загони.

6.На зміну скіфам на українські землі прийшли:

а) сармати;                                                             б)кіммерійці;

в) словяни;                                                            г)євреї.

7.Про кіммерійців згадується в писемному історичному джерелі:

а) Біблія;                                                   б) «Іліада»;

в) «Одіссея»;                                            г) «Повість минулих літ».

8. Кіммерійці, скіфи та сармати вели спосіб життя:

а) Осілий;                                         б) Кочовий.

9. Кіммерійці, скіфи та сармати на території України заселили:

а) Слобожанщину;                        б)Поділля;

в) Північне Причорноморя;        г) Полісся.

10.Кіммерійці, скіфи та сармати виготовляли зброю, знаряддя праці із:

а) міді;        б) заліза;      в) каменю;    г) бронзи.

11.Основою господарства кіммерійців, скіфів та сарматів було:

а) землеробство; б) торгівля;  в) скотарство;  г) ремесло.

12.Кіммерійці та скіфи під час військових походів використовували:

а) бойові колісниці;             г) булави;

б) мечі;                                  д) молоти;

в) далекобійні луки;            е) списи;

є) бойові слони.

 

Розділ ІІ. ЦИВІЛІЗАЦІЇ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ

Тема ІІІ. СТАРОДАВНІ ІНДІЯ ТА КИТАЙ

Тема «Суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Давньої Індії. Будда та його вчення.»

Тестова самостійна  робота

1.Буддизм виник в:

а) ІУ – ІІ ст. до н.е.;                                            б) ІІІ – ІІ тис. до н.е.

в) Кінець ІІ – середина І тис. до н.е.                 г) УІ ст. до н.е.

2.Бог індуїзму:

а) Будда;                                                              б) Шива;

в)Геб;                                                                    г) Анубіс.

3.Замкнена група людей, місце якої в суспільстві визначається звичаями і релігійними законами:

а) Індуїзм;                                                               б)Буддизм;

в) Варна;                                                                  г) Сарі

4.Встановіть відповідність

а) Шудри;    ________________________                                         

б) Жерці – брахмани; _________________________                             

в)Вайшя;_________________________________                                                    

г) Воїни – кшатрії;______________________________

д) Недоторкані._____________________________________

1.Знали священне письмо та служили Богам.

2.Участь у війнах та управлінні державою.

3.Фактично раби і не мали права молитися.

4.Їх роботу поважали в суспільстві.                                 

5.Виберіть те, що стосується індуїзму:

а) Просвітлений, або Мудрець;

б) «Володар живих істот», творець світу;

в) Жити – значить страждати;

г)Світова релігія;

д) Грізний носій космічної енергії;

е) Щоб звільнитися від страждань -  треба звільнитися від бажань. 

6.Виберіть те, що стосується буддизму:

а) Просвітлений, або Мудрець;

б) «Володар живих істот», творець світу;

в) Жити – значить страждати;

г)Світова релігія;

д) Грізний носій космічної енергії;

е) Щоб звільнитися від страждань -  треба звільнитися від бажань.                                  

7. Культові споруди Стародавньої Індії:

а) Ступи;                                        б) мечеті;

в) церкви;                                       г)храм Богу Ягве.

8. Традиційне жіноче вбрання:

а) сандалії;                                         б) сарі;

в) сукня;                                             г)сорочка.

9. Стародавня Індія розташувалася на півострові:

а) Мала Азія ;                                б)Аравійському;

в) Синайському;                            г) Індостані.

10.На території Індії протікають річки:

а) Тигр і Ніл;        б) Тигр і Євфрат;      в) Ганг і Інд;    г) Інд і Євфрат.

11 – 12. Виберіть те, що стосується наукових та культурних досягнень Стародавньої Індії:

а) веди;

б) створення найперших лікарень у світі;

в)золота пектораль;

г) «висячі сади»;

д) винайшли гру в шахи;

е) арабські цифри;

є) «Рамаяна».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ ІІІ. ІСТОРІЯ СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ

Тема ІІ. АНТИЧНА ГРЕЦЬКА ЦИВІЛІЗАЦІЯ КЛАСИЧНОЇ ДОБИ

Тема «Греко – перські війни»

Тестова самостійна  робота

1.Греко – перські війни тривали в:

а) 500 – 450 рр. до н.е.; б) 500 – 449 рр. до н.е.; в) 500 – 559 рр. до н.е.

2.У греко – перських війнах визвольну війну вела:

а) Греція; б) Персія.

3.У греко – перських війнах загарбницьку війна вела:

а) Греція; б) Персія.

4.Марафонська битва відбулася в:

А) 490 р. до н.е.; б)480 р. до н.е.; в) 479 р. до н.е.

5.Битва при Фермопілах відбулася в:

А) 490 р. до н.е.; б)480 р. до н.е.; в) 479 р. до н.е.

6.Морська битва поблизу острова Саламін відбулася в:

А) 490 р. до н.е.; б)480 р. до н.е.; в) 479 р. до н.е.

7.В Марафонській битві перське військо очолив:

а) цар Леонід; б) Дарій І; в) Ксеркс.

8.В битві при Фермопілах грецькі загони очолив:

а) цар Леонід; б) Дарій І; в) Ксеркс.

9.Фаланга – це _____________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10.Вкажіть причини греко – перських війн.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11.Якими були умови миру, укладеного по закінченні греко – перських війн?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12.Якими були наслідки греко – перських війн?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема ІІІ. ДОБА ЕЛЛІНІЗМУ

Тема «Елліністичні держави. Основні риси еллінізму.

 «Зустріч цивілізацій»

Тестова самостійна  робота

1.Хронологічні межі елліністичного етапу в історії Стародавнього світу  :

а) 334 – 325 рр. до н.е.;                      б) 356 – 323 р. до н.е.;

в) 323 р. до н.е. – 30 рр. до н.е.;        г) 500 – 449 рр. до н.е.

2.Східний похід Александра Македонського тривав у:

а) 334 – 325 рр. до н.е.;                      б) 356 – 323 р. до н.е.;

в) 323 р. до н.е. – 30 рр. до н.е.;        г) 500 – 449 рр. до н.е.

3.Унаслідок завоювань Александра Македонського утворилась держава, яка називалась:

а) поліс;  б) імперія;   в) елліністична;  в) місто – держава.

4.Унаслідок розпаду держави Александра Македонського утворились дежави:

а) поліси;  б) імперії;   в) елліністичні;  в) міста – держави.

5 - 6.Встановіть відповідність між поняттями та їх визначеннями:

1.Імперія

2.Еллінізм

3.Елліністичні держави

4.Східний похід Александра Македонського

А) Греко – македонський похід, внаслідок якого утворилась держава, попростягалась від Балканського півострова до річки Інд.

Б) Держава, утворена із завойованих територій та підкорених народів під владою завойовника.

В) Держави, що утворилися в результаті розпаду імперії Александра Македонського в Середземноморї.

Г) Період в історії країх Східного Середземномор’я, Передньої та Центральної Азії ( від завоювань Александра Македонського – до 30 – х рр. до н.е.), для якого характерні взаємовплив та взаємозбагачення давньогрецької і давньосхідних кільтур.

__________________________________________________________________

7. Александр Македонський заснував:

а) 10 міст;  б) 15 міст;  в) 20 міст;   г) 25 міст.

8. Виберіть з даного переліку елліністичні держави:

а) Єгипет;  б) Індія;  в) Китай;   г) царство Селевкидів.

9. Причинами розпаду держави Александра Македонського були:

а) боротьба між полководцями та родичами царя за владу;

б) поширення грецької культури та релігії в Середземноморя, Передню та Центральну Азію;

в) боротьба за землі величезної держави;

г)бурхливий розвиток торгівлі через сухопутні караванні шляхи Передньої Азії та морські шляхи, якими доставлялись товари на все Середземномр’я і Причорноморя;

д) грецька мова стала мовою міжнародного спілкування.

10.Основними рисами еллінізму були:

а) боротьба між полководцями та родичами царя за владу;

б) поширення грецької культури та релігії в Середземноморя, Передню та Центральну Азію;

в) боротьба за землі величезної держави;

г)бурхливий розвиток торгівлі через сухопутні караванні шляхи Передньої Азії та морські шляхи, якими доставлялись товари на все Середземномр’я і Причорноморя;

д) грецька мова стала мовою міжнародного спілкування.

11 – 12. «Зустріч цивілізацій» це:

А) взаємодія грецького і східного світів;

Б) завоювання Греції Македонією;

В) підкорення Александром Македонським Перського царства;

Г) заснування грецькими полісами колоній.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ ІУ.ІСТОРІЯ СТАРОДАВНЬОГО РИМУ.

Тема І. СТАРОДАВНІЙ РИМ ЗА ЦАРСЬКОЇ

ТА РЕСПУБЛІКАНСЬКОЇ ДОБИ

Тема «Військова експансія Риму й утворення Римської середземноморської держави»

Самостійна робота

Продовжте речення                      

1.Пунічні війни відбулися в ____________________________________________

2.Третя Пунічна війна відбулася в _______________________________________

3.Перша Пунічна війна відбулася в ______________________________________

4.Друга Пунічна війна відбулася в _______________________________________

5.В Пунічних війнах воювали __________________________________________

6. 2 серпня 216 р. до н.е. відбулася битва _________________________________

7.Відомими полководцем   Карфагену був ______________________, а Риму- ____________________________________________________________________________________________________________________________________

8.Провінції - _______________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9.Контрибуція - ____________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10.Причинами Пунічних війн були___________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11 – 12. Наслідки Пунічних війн для Риму: _____________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема ІІ.РИМСЬКА ІМПЕРІЯ

Тема «Римська імперія доби принципату.

Октавіан Август. Марк Аврелій»

Тестова самостійна  робота

1.Другий тріумвірат в Римській республіці було встановлено в:

а) 30 р. до н.е.; б) 43 р. до н.е. в) 27 р. до н.е.; г) 14 р. до н.е.

2.Другий тріумвірат уклали:

А)Марк Ульпій Траян, Марк Аврелій, Октавіан Август;

Б) Гней Помпей, Юлій Цезар, Марк Красс;

В)Марк Антоній, Лепід, Октавіан Август.

3 – 4. Найвідомішими імператорами «золотого віку» Римської імперії були:

а) Марк Траян;

б) Октавіан Август;

в) Марк Аврелій;

г) Юлій Цезар.

5.Найпочесніше звання Август римський сенат надав:

А) Марку Траяну;

Б) Октавіану Августу;

В) Марку Аврелію;

Г) Юлію Цезару.

6- 7.Встановіть події в хронологічній послідовності:

а) «Золотий вік» Римської імперії; _______________

б) Створення Другого тріумвірату; _________________

в) Проголошення Риму імперією; ________________

г) Правління Отавіана Августа; ________________

8 – 9.Встановіть відповідність:

А) принципат; б) принцепс; в) тріумвірат; г)імператор; д) преторіанці;

1.Спеціальні війська, що підтримували внутрішній порядок  та здійснювали особисту охорону імператора.

2.Перший із громадян.

3.Союз трьох полководців.

4. державний устрій у Стародавньому Римі, за якого зберігалися республіканські установи, але влада фактично належала принципсу.

_________________________________________________________________

10.Із даного переліку виберіть те, що стосується діяльності Марка Аврелія:

а)прикрасив Рим багатьма архітектурними памятками;

б)написав філософський трактат «До самого себе»;

в)завоював Дакію;

г)вів успішні походи  у Вірменії та Парфії.

11. Із даного переліку виберіть те, що стосується діяльності Марка Ульпія Траяна:

а)турбувався про дороги і гавані;

б)перша його заповідь – підпорядкування почуттів розумові;

в)держава взяла на себе турботу про виховання сиріт і дітей із бідних сімей;

г) його правління – щаслива доба в історії Риму.

12. Із даного переліку виберіть те, що стосується діяльності Октавіана:

а) Єгипет проголосили римською провінцією;

б)друга його заповідь – служіння обовязку;

в)встановлення принципату;

г)його називають першим римським імператором.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Виникнення християнства та християнізація Римської імперії. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії. Культура Давнього Риму»

Продовжте речення

1.Християнство - ___________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2 – 3.Перший Вселенський собор зібрався у ______________________, в _____і установив ___________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

4.Християнську церкву перших трьох століть називали підземною бо, ____________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Євангеліє – це книга про ___________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Римські діти навчалися в ___________________________________________

__________________________________________________________________

7.Відомими архітектурними памятками Риму  були _____________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8.В сучасному будівництві  збереглися такі відкриття римської архітектури ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________

9 – 10.Великий вклад у розвиток римської науки зробили, вони написали ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11 – 12.Представниками «золотого віку» римської літератури були __________________________________________________________________

_________________, які створили____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
29 липня 2018
Переглядів
2760
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку