Інтегрований курс. (Всесвітня історія. Історія України), 6 клас. Завдання для тематичного оцінювання.

Про матеріал

Завдання для тематичного оцінювання із інтегрованого курсу (Всесвітня історія. Історія України) 6 клас - це контрольні роботи із тестовими завданнями закритого та відкритого типів та завданнями для усного індивідуального опитування систематизованї за темами. Завдання для тематичного оцінювання можуть бути використані іншими педагогами у своїй роботі.

Перегляд файлу

6 КЛАС

 

 

 

ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС

 

(ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ)

 

 

 

 

Завдання для тематичного оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України)

Контрольна робота з розділу І  «Життя людей за первісних часів»

І варіант

Початковий рівень

 

1.Стоянки давніх людей на території України:

а) Королеве; б) Неандерталь;   в)Мізин.

2. За первісної доби люди вміли створювати такі музичні інструменти:

а) амулети;       б) флейти;              в)брязкальця.

3.Об’єднання родових общин, які спілкувалися однією мовою і мали спільні звичаї та вірування – це:

а) сусідська община;

б) племя;

в) рід.

 

Середній рівень

 

4.Продовжіть речення.

Первісні форми релігійних вірувань – це _______________________________

__________________________________________________________________

5.Дайте визначення поняття «всесвітня історія».

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Встановіть відповідність

1.Палеоліт                          А) 6 – 4 тис. р. до н.е.

2.Неоліт                              Б)1200 – 700 р. до н.е.

3.Залізний вік                     В) 2 млн – 13 тис. р. до н.е.

__________________________________________________________________

 

Достатній рівень

 

7. Виберіть з даного переліку зайве. Поясніть, чому воно зайве?

Скотарство, землеробство, полювання, ремесло, колесо.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8 - 9. Поясніть, чим родова община відрізнялася від сусідської общини?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень

 

10 – 12. Як змінювалося життя людини на різних етапах еволюції?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України)

Контрольна робота з розділу  І «Життя людей за первісних часів»

ІІ варіант

Початковий рівень

 

1.Фетиши – це:

а) «тварина – предок»;                б) оберіг;                 в) «чаклунство».

2. Первісні люди робили малюнки на:

а) папері; б) стінах печер;    в) камені.

3.Група родичів, які вважали себе нащадками спільного предка, вели спільне господарство і жили разом – це:

а) сусідська община;

б) племя;

в) рід.

 

Середній рівень

 

4.Продовжіть речення.

Існують такі теорії походження людини: _______________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Дайте визначення поняття «союз племен».

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Встановіть відповідність

1.Австралопітек                       А)Приблизно 1,7 млн років тому

2.Пітекантроп                           Б)Приблизно 40 тисяч років тому

3.Кроманьйонець                     В) Приблизно 4 млн років тому

__________________________________________________________________

 

Достатній рівень

 

7. Виберіть з даного переліку зайве. Поясніть, чому воно зайве?

Скотарство, збиральництво, полювання, гарпун, гриби.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8 - 9. Як було організовано владу в первісному суспільстві?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Високий рівень

 

10 – 12. Що дозволяє вченим вважати трипільську культур однією із найрозвиненіших землеробських культур свого часу?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс (Всесвітня історія .Історія України.)

Самостійна робота з теми «Стародавній Єгипет»

І варіант

Початковий рівень

 

1.Держава Стародавній Єгипет виникла в долині річки:

а) Ніл;                б) Тигр;                 в) Євфрат.

2. Єдина держава в Єгипті виникла:

а) Близько 2000 р. до н.е.;

б) Близько 3000 р.до н.е.;

в) Близько 3225 р. до н.е.

3.Особлива організація суспільства, ознаками якої є визначена територія з кордонами, єдина влада, закони, армія – це:

а) Ном;

б) Цивілізація;

в) Держава.

 

Середній рівень

 

4.Продовжіть речення.

Вони забезпечували жителів Єгипту речами, необхідними для життя. Це були __________________________________________________________________

5.Дайте визначення поняття «іригація».

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Продовжіть речення.

Загальнодержавну трудову повинність виконували ______________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Достатній рівень

 

7. Якою була роль вельмож в управлінні державою?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Складіть розповідь про реформу Ехнатона.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9.Чим уславився фараон Тутмос ІІІ?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень

 

10.Складіть план до питання «Розвиток наукових знань єгиптян».

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11 – 12.Чому піраміди вважають одним із чудес світу?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс (Всесвітня історія .Історія України)

Контрольна робота з теми «Стародавній Єгипет»

ІІ варіант

Початковий рівень

1.Єгипет лежить:

а) На півночі Африки; б) На сході Африки;  в) У північно – східній Африці.

2. Перша піраміда в Стародавньому Єгипті була споруджена в:

а) ІУ тис. до н.е.;

б) УІ ст. до н.е.;

в) ІІІ тис. до н.е.

3.Перша  давньоєгипетська невелика община– це:

а) Ном;

б) Цивілізація;

в) Держава.

 

Середній рівень

 

4.Продовжіть речення.

Вони володіли невеликими ділянками землі, худобою, садами і вели власне господарство. Це були______________________________________________

5.Дайте визначення поняття «чиновник».

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Продовжіть речення.

Зібрані податки використовувалися на_________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Достатній рівень

 

7.Поясніть, як ви розумієте вислів грецького історика Геродота «Єгипет – дар Нілу».

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Назвіть особливості єгипетської писемності.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9.Чим уславився фараон Рамзес ІІ?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Високий рівень

 

10.Складіть план до питання «Релігійні вірування давніх єгиптян».

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11 – 12.Назвіть найголовніші періоди історії Єгипетської держави. Чим вони характеризуються? Які причини призвели до занепаду могутності Єгипетської держави та завоювання її персами в УІ ст. до н.е.?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України)

Котрольна робота з теми «Цивілізації Передньої та Центральної Азії.

Кіммерійсько – скіфський світ»

І варіант

Початковий рівень

 

1.Територія Дворіччя розташувалась між річками:

а) Тигр і Євфрат;

б) Інд і Ганг;

в) Янцзи і Хуанхе.

2.Давні шумери писали на:

а) папірусі;

б) вощаних табличках;

в) глиняних табличках.

3. «Книгою книг» називають:

а) Збірник законів Хаммурапі;

б) Біблію;

в)Коран.

 

 

Середній рівень

 

4.Установіть відповідність між державою та її правителем.

1.Вавилон                                                        а) Атей

2.Ізраїльсько – Іудейське царство                б) Навуходоносор ІІ

3.Ново – Ассирійське царство                      в) Хаммурапі

4.Халдейське царство                                    г) Соломон

5.Велика Скіфія                                              д) Ашшурбаніпал

__________________________________________________________________

5.Роташуйте події в хронологічній послідовності

а) сармати на території України;

б) правління царя Хаммурапі;

в )кіммерійці на території України;

г) правління царя Соломона.

__________________________________________________________________

6.Дайте визначення термінів: закон, метрополія.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень

 

7.Поясніть, чим повязані пектораль і скіфський курган.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8.Що було основою господарства кочовиків? Як це впливало на спосіб їхнього життя?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Доведіть, що Біблію можна вважати історичним джерелом.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Високий рівень

 

10 – 12. У який  період Перська держава досягає найбільшої могутності і чому?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України)

Контрольна робота з теми «Цивілізації Передньої та Центральної Азії.

Кіммерійсько – скіфський світ»

ІІ варіант

Початковий рівень

 

1.Країни Сирія, Фінікія та Палестина розташовані:

а) в північно – східній Африці;;

б) в північно – західній частині Азії;

в) в південно – західній частині Азії;

г) вздовж східного узбережжя Середземного моря.

2.Перші писані закони на Стародавньому Сході виникли за царя:

а) Соломона;

б) Хаммурапі;

в) Навуходоносора.

3. Писемність жителів Стародавнього Дворіччя називають:

а) ієрогліф;

б) клинопис;

в) алфавіт.

 

 

Середній рівень

 

4.Установіть відповідність між памяткою культури і державою, в якій вона була створена:

1.Бібліотека                                                     а) Фінікія

2. «Висячі сади»                                              б) Халдейське царство

3. Вавилонська вежа                                       в) Скіфія

4. Алфавіт                                                         г) Ново – Ассирійське царство

5.Пектораль 

__________________________________________________________________                                        

5.Розташуйте події в хронологічній послідовності

а) Сармати на території України;

б) правління царя Дарія;

в) кіммерійці на території України;

г) скіфи на території України.

__________________________________________________________________

6.Дайте визначення термінів: місто – держава, скіфський курган.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень

7. Чому міф про всесвітній потоп виник у Месопотамії, а не в Єгипті?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. З якою метою фінікійці засновували колонії?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Як Ассирія стала могутньою імперією?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Високий рівень

 

10 – 12. Схарактеризуйте діяльність Соломона.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України)

Запитання для усного індивідуального опитування

 з теми «Стародавні Індія та Китай»

 

1.Поясніть поняття: веди, імперія, Великий шовковий шлях, індуїзм, буддизм, конфуціанство.

2.Вкажіть дати названих подій: Індська цивілізація в Індії, Ведійська цивілізація в Індії, держава Маур’їв в Індії, імперія Цінь в Китаї, імперія Хань в Китаї.

3.Як природно – географічні умови Індії та Китаю  вплинули на спосіб життя населення?

4.Розкажіть про варни в Індії. Чи справедливо, на вашу думку, поділяти людей на варни?

5.Якими були основні положення індуїзму?

6.Хто був засновником буддизму? Що проповідує буддизм?

7.Які наукові винаходи та відкриття належать стародавнім індійцям? Які здобутки їхньої цивілізації ми використовуємо і понині?

8.Чим відрізнялося правління династій Хань і Цінь? Що було подібними між ними?

9.Яким був суспільний устрій Стародавнього Китаю?

10.Які наукові винаходи та відкриття належать китайцям? Які здобутки їхньої цивілізації ми використовуємо і понині?

11.Хто був засновником конфуціанства? Що проповідує конфуціанство?

12.Якою була освіта Стародавнього Китаю?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України)

Запитання для усного індивідуального опитування

 з теми «Становлення античної грецької цивілізації»

 

1.Вкажіть дати названих подій: час існування Мінойської та Ахейської палацових цивілізацій, гомерівський період, ахейський період, Великої грецької колонізації, заснування перших колоній на території України.

2.Поясніть поняття: елліни, громадянин, поліс, демос, аристократія, драконівські закони, тиранія, Велика грецька колонізація.

3.Як природно – географічні умови вплинули на розвиток грецької цивілізації?

4.Якими були досягнення Мінойської палацової цивілізації?

5.Якими були досягнення Ахейської палацової цивілізації?

6.В яких богів вірили греки? Чому їхня релігія називається язичницькою? Як їхня релігія відображала їхнє світосприйняття?

7.Якими були причини Великої грецької колонізації?

8.Назвіть основні грецькі  міста – держави в Північному Причорноморї. Коли вони виникли і які мали особливості?

9.Дайте оцінку реформам Солона з позицій демосу і аристократії.

10.Яким було значення реформ Клісфена? Чому його називають батьком демократії?

11.Схарактеризуйте реформи Лікурга.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України)

Запитання для усного індивідуального опитування

 з теми «Доба Еллінізму»

 

1.Вкажіть дати названих  подій: Східний похід Александра Македонського, існування грецьких поселень на території України, хронологічні межі елліністичного етапу.

2.Поясніть поняття: еллінізм, музей, пергамент, імперія, елліністична культура, елліністичні держави.

3.Складіть історичний портрет Александра Македонського.

4.Чому імперія Александра Македонського швидко розпалася після його смерті?

5.Визначте основні риси еллінізму.

6.Назвіть елліністичні держави, грецькі поліси Північного Причорномор’я.

7.Якими памятками  уславились Александрія та Пергам?

8.Яким було господарське життя в античних полісах Північного Причорноморя?

9.Яким був суспільний устрій грецьких полісів Північного Причорноморя?

10.Яким було духовне життя грецьких полісів Північного Причорноморя?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України)

Контрольна робота з теми

«Стародавній Рим за царської та республіканської доби»

І варіант

Початковий рівень

 

1.Італія лежить на півострові назва якого :

а)Балканський;              

б) Аппенінський;                

в) Піренейський.

2.Одноосібну владу в Римі встановив:

а) Гай Марій;

б) Корнелій Сулла;

в)Марк Красс.

3. Повстанні рабів в Римі в 74 – 71 рр. до н.е. очолив:

а) Ганнібал;

б) Юлій Цезар;

в) Спартак.

 

 

Середній рівень

 

4.Установіть відповідність між поняттями та визначеннями:

1.Легіон.             А) Один з найвищих державних органів у Стародавньому Римі,     

2.Тріумф.            що виник з ради старійшин патриціанських родів.            

3.Сенат.              Б)Недоторканий найвищий виборний посадовець часів

                            Римської республіки.           

4.Консул.           В)  Основна військова одиниця армії Стародавнього Риму.

                            Г) Урочистий вступ у столицю полководця та його армії після

                            переможного  завершення війни.   

__________________________________________________________________    

5.Вкажіть дати названих подій:

а) заснування Рима;____________

б) проведення реформ Тиберієм Гракхом;__________________

в) роки Другої Пунічної війни.____________

6.Назвіть Богів, яким поклонялися давні римляни.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень

7. Якими були права й обовязки громадян Риму?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8.З якою метою було створено Перший тріумвірат?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Чим завершилася боротьба патриціїв і плебеїв в Римі?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Високий рівень

 

10 – 12. Схарактеризуйте діяльність Юлія Цезаря.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України)

Контрольна робота з теми

«Стародавній Рим за царської та республіканської доби»

ІІ варіант

Початковий рівень

 

1.Легендарний засновник Риму:

а)Рем;              

б)Ромул;                

в) Нумітор.

2.Пунічні війни велися між:

а) Грецією і Персією;

б) Римом і Карфагеном;

в)Грецією і Македонією

3.Перший тріумвірат утворили:

а) Корнелій Сулла, Марк Красс, Гай Юлій Цезар ;

б)Гай Марій, Тиберій Гракх, Гай Гракх;

в) Гай Юлій Цезар, Гней Помпей Великий, Марк Красс.

 

 

Середній рівень

 

4.Установіть відповідність між поняттями та визначеннями:

1.Республіка.              А) Спеціально навчені бійці в Стародавньому Римі, які ;

2.Провінція.               виступали на видовищах.           

3. Гладіатор.               Б) Підвладні римлянам території поза Аппенінським

4. Диктатор.                півостровом, що керувалися римським намісником.   

                                     В)Посадова особа, якій передавали всю повноту влади у

                                     державі у разі зовнішньої чи внутрішньої небезпеки, що

                                     загрожувала республіці.

                                     Г) Держава, якою управляли обрані на певний період

                                     люди.           

5.Вкажіть дати названих подій:

а) диктатура Цезаря; ____________

б) проведення реформ Гайом Гракхом;_________

в)доба республіки у Римі.___________

6.Якою була мета виховання й освіти в Римі?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Достатній рівень

7. Назвіть причини Пунічних війн.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8.Розкажіть про діяльність Тиберія Гракха як народного трибуна.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Хто такі патриції і плебеї? Чим різниться їхнє становище?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Високий рівень

 

10 – 12. Поясніть, як було організовано владу в Римській республіці?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України)

Контрольна робота з теми «Римська імперія»

І варіант

Початковий рівень

1.Другий тріумвірат уклали:

а)Марк Ульпій Траян, Марк Аврелій, Октавіан Август;

б) Гней Помпей, Юлій Цезар, Марк Красс;

в)Марк Антоній, Лепід, Октавіан Август.

г)Лепід, Юлій Цезар. Октавіан Август.

2.У ІУ ст. новою столицею Римської імперії стало місто:

а) Рим;

б) Константинополь;

в)Афіни;

г)Александрія.

3. У 455 році місто Рим було захоплено:

а)гунами;

б) готами;

в) вандалами;

г)франками.

 

Середній рівень

 

4.Установіть відповідність між поняттями та визначеннями:

1.Християнство.                            А)Головна книга християн.

2.Велике переселення народів.    Б) Так елліни називали тих, хто не був греками

3.Святе письмо.                              і римлянами , і не знав їхньої мови.

                                                         В) Одна з трьох світових релігій.

                                                         Г) Рух племен і народів Європи в різних 

                                                         напрямках, що тривав в ІУ – УІ століттях

                                                         століттях і розпочався вторгненням                                                                   

                                                         гунів у північну частину Римської імперії.

5.Розставте події в хронологічній послідовності:

а) падіння Західної Римської імперії ; __________

б) встановлення принципату Октавіана Августа;___________

в) виникнення християнства.__________

6.Назвіть поетів і письменників «золотого віку» римської літератури та їх  твори.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень

 

7. Кому поклонялися давні словяни?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8.Опишіть пам’ятки давньоримської архітектури.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Якими були причини занепаду Західної Римської імперії?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Високий рівень

 

10 – 12. Розкажіть про імператора Константина та його заходи по зміцненню імператорської влади.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України)

Контрольна робота з теми «Римська імперія»

ІІ варіант

Початковий рівень

 

1.В історичних джерелах давніх словян називають:

а)еллінами;

б)антами;

в)остготами;

г)колонами.

2.Перший Вселенський собор зібрався в місті:

а) Рим;

б) Константинополь;

в)Александрія;

г) Нікея.

3. У 410 році місто Рим було захоплено:

а)гунами;

б) готами;

в) вандалами;

г)франками.

 

Середній рівень

 

4.Установіть відповідність між поняттями та визначеннями:

1.Церква.                     А)Держава, утворена внаслідок розпаду Римської імперії, 2.Візантія.                   столиця - Константинополь.

3.Символ віри.            Б) Об’єднання віруючих, які мають спільні  релігійні

                                      погляди й  інтереси.    

                                      В)Велика група європейських народів, нині вони

                                      заселяють значну Європи і розмовляють схожими

                                      мовами.

                                      Г) Короткий і точний виклад усіх істин християнської

                                      віри.                             

5.Розставте події в хронологічній послідовності:

а) поділ Римської імперії на Західну і Східну;____________

б) проголошення Риму імперією;___________

в) проголошення християнства державною релігією в Римі._________

6. Назвіть основні розваги римлян.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень

 

7. Що таке Євангелія? Ким вони були написані?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Якими були заняття давніх словян?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Які зміни в управлінні державою відбулися, коли Римська республіка стала імперією?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Високий рівень

 

10 – 12. Якими способами (реформами) імператор Діоклетіан намагався подолати занепад імперії?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Генза-Коретчук Ольга Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
29 липня 2018
Переглядів
28716
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку