Інтегрований урок- сторітелінг літературного читання з спецкурсом медіаграмотність у 2 класі Підсумковий урок з розділу «Українські народні казки».

Про матеріал

Мето мого уроку є формування предметних компетентностей: інформаційну і читацьку (продовжити ознайомлення дітей із казками, пробуджувати інтерес до читання, закріплювати навички виразного читання), комунікативну (розвивати образне мислення і мовлення дітей), формувати ключові компетентності: соціальну (організувати спільний пошук розв'язування завдання, викликати бажання діяти, підпорядковувати свої дії під принципи моралі «Твори добро, красу, радість», проектування стратегії свого життя з урахуванням інтересів та потреб інших, уміння вчитися (самоорганізовуватися у навчальній діяльності), загальнокультурну (формувати духовно-моральні основи життя учнів, виховувати бажання творити добро).

Перегляд файлу

Сердюк Н.М.,

учитель початкових класів

 НВК «ЗНЗ – Тернівський ліцей»

 

Інтегрований урок- сторітелінг

 літературного читання з спецкурсом медіаграмотність у 2 класі

 

Підсумковий урок з розділу «Українські народні казки».

Тема. Казка вчить, як на світі жить.

Мета: формувати предметні компетентності: інформаційну і читацьку (продовжити ознайомлення дітей із казками, пробуджувати інтерес до читання, закріплювати навички виразного читання), комунікативну  (розвивати образне мислення і мовлення дітей), формувати ключові компетентності: соціальну (організувати спільний пошук розв’язування завдання, викликати бажання діяти, підпорядковувати свої дії під принципи моралі «Твори добро, красу, радість», проектування стратегії свого життя з урахуванням інтересів та потреб інших), уміння вчитися (самоорганізовуватися у навчальній діяльності), загальнокультурну (формувати духовно-моральні основи життя учнів, виховувати бажання творити добро).

Обладнання: комп’ютер, презентація в Power Point, зображення - героїв казок, завдання для роботи в парах і групах,  картки із загадками, маски героїв казок. 

Тип уроку: урок формування і вдосконалення знань, умінь і навичок.

 

Хід уроку

І. Організаційно - мотиваційний етап.

Ось почули ми  дзвінок.

Вiн покликав на урок.                                                                                                      

Кожен з вас вже постарався –                                                                    

До уроку  приготувався.

- Стали рівненько, посміхнулись гарненько.

- Сьогодні на нашому уроці присутні гості. Поверніться, будь ласка, і привітайтеся з ними.

- Дякую! Кому ми дозволимо сісти першими?

- Дівчатка, хлопчики.

- Подивіться у віконечко, посміхніться сонечку, поверніться один до одного і теж посміхніться.

- Який настрій у моїх дітей?

СЛАЙД № 1,2,3,4

СЛАЙД № 5 

Девіз уроку. 

Красиво розповідаємо,

Чiтко  відповідаємо,

 Мову свою розвиваємо.

 

ІІ. Мовна розминка.  Розминка артикуляційного апарату.

Де ж пустун наш, язичок?

Заховався за тинок.

Ліг на бочок і мовчок.

А ми зараз його розбудимо!

 

  1. Вимовляємо  чистомовку.

Шу-шу-шу- чистомовки я пишу. 
Ят-ят-ят- їх пишу для всіх малят. 
Ки-ки-ки- їх говорять залюбки. 
Ло-ло-ло- щоб чисте мовлення було. 

  1. Розчитування  

СЛАЙД 6 Вправа на розширення кута зору.

Каз

Каз

Каз

Каз

Каз

Каз

ка

ати

кар

ковий

очка

итися

 

 

 

 

 

 

- Яке слово зайве? Чому?

3.  Робота над деформованим реченням-прислiв’ям  

- Скласти прислiв’я з розрiзаних карток.

- Пояснiть це прислiв’я.

 

СЛАЙД № 7

Казка

вчить,

як на

свiтi

жить

 

IIІ. Повiдомлення теми уроку.       

Сьогодні у нас незвичайний урок;

У казку ми з вами зробимо крок.

Із казкою ви зустрічались не раз.

І знову вона завітає до нас.

 

СЛАЙД № 8      Відеоролик   «В гостях у казки»       

 

ІV. Актуалiзацiя опорних знань.

Казка.     Я - казка мудра. Хочу вам сказати,

                 Що не із брехеньок я пустих.

                 Казка - наче той горіх.

                 Ти попробуй розкуси – знайдеш стільки в нім краси.

                  Стільки мудрої породи. Стільки вигадки і правди!

- Дякую, дорогі другокласники, що ви запросили мене на урок. Я прийшла до вас не сама, а із своїми друзями - казковими героями. Давайте пограємо в гру «Улюблені  казки». Спробуйте відгадати.

1. Любі діти, як я йшов,

На дорозі це знайшов.

Це ж хатинка невеличка.

Ми у казці...                     СЛАЙД № 9      РУКАВИЧКА

2.Хто родився з бородою, 

Йде повільною ходою, 
На голівці роги має, 
Як розсердиться – бодає!   ЦАП

 

3.Тонесенькі ніжки, 

      Завернуті ріжки. 
     Шубка шерстяна, 
      А з неї – вовна .    БАРАН     СЛАЙД № 10      Цап і Баран

 

4.В нас гуляє біля тину,

Має носик-намистину,

Сам він схож на будячок

 Це колючий …    ІЖАЧОК

 

5.В темнім лісі проживає, 
Довгий хвіст пухнастий має.
Їй на місці не сидиться,
Як зовуть її?     ЛИСИЦЯ          СЛАЙД №  11      Лисиця   та     їжак

 

6. Хоч годинника не має,
Вранці він нас піднімає.
Кожен прокидається – 
З сонечком вітається.    ПІВНИК

7.Цілий день,вони

У полі стрибали.

До роботи не охочі,

А як їсти — тут як тут.

Пригадайте, милі діти,

Як цих ледарів зовуть?      КРУТЬ І ВЕРТЬ    СЛАЙД № 12     Півник і двоє мишенят

 

Учитель.— Так, дійсно, природа сповнена казок, їх потрібно лише побачити і відчути. Сьогодні під час уроку, ми не тільки відчуємо казки, а поринемо у світ уяви та фантазії.

- Діти, спробуємо повторити з вами те, про що говорили на попередніх уроках.

 

Метод «Мікрофон».     

1.      Що називається казкою?

2.      Про кого ми читали казки?

3.      Які казки називаються авторськими? Народними?

4.     Наведiть приклади народних казок.

 

СЛАЙД № 13 

 

Робота з підручником.   Метод «Робота в парах».

Учитель. А чи уважні ви читачі, ми перевіримо. Пропоную вам гру «Розвідники». На екрані представлені рядочки із казочки «Півник і двоє мишенят». Вам потрібно відкрити підручники на стор.40-42 , перечитати казку та знайти помилку у тексті. СЛАЙД № 14 

 СЛАЙД № 15   Гра «Розвідники

  • Жили собі на світі півник і троє мишенят.
  • Мишенята тільки те й знали, що працювали.
  • Якось підмітали мишенята подвір'я і побачили пшеничний колосок.
  • Спікся хліб, півник вийняв і поклав на стіл.
  • Ми обмолотили, - тихіше сказали мишенята.
  • Є за що таких ледарів пирогами частувати.

Учитель. Молодці! Діти ви працьовиті, час прийшов і відпочити. СЛАЙД № 16 

Справді, казка — це диво. Вона дає нам привід для роздумів, повчає, приносить багато радості. Пропоную вам переконатися, що казкові герої можуть вас здивувати.

Конкурс «Літературний пінг-понг». СЛАЙД № 17

   Спробуйте пригадати які сучасні казкові герої нагадують вам:

СЛАЙД № 18  Колобок – Смішарики

СЛАЙД № 19 П’ятачок  - Свинка Пеппі

СЛАЙД № 20 Кіт Матроскін – Кіт у чоботях 

СЛАЙД № 21 Осел Іа – осел із Шрека 

СЛАЙД № 22   Іван- царевич – Супер-герой

Ви переконалися, як казкові герої можуть перетворюватись та навчати нас бути: сміливими, сильними, розумними, добрими, винахідливими, смішними, дружніми.

Учитель.  Пропоную вам об’єднатися в групи та оживити наші казки. 

 Метод «Робота в парах». Для вас інтерактивна вправа «Казкове фотолото» СЛАЙД № 23.

У вас на столах розкладено розрізані   картинки з українських народних  казок. Ви повинні якомога швидше зібрати картинку   казки та iнсценiвкою показати її iншій групі.

 (Маски вибирають на столi у вчителя.)

Iнсценiзацiя уривка казки. –  СЛАЙД № 24 Лисиця та їжак.

 

                                                    СЛАЙД № 25 Півник та двоє мишенят.

 

Учитель. Діти, а як можна привернути увагу інших дітей прочитати казки. Відповіді дітей. Так потрібно зробити рекламу, в сучасному медіапросторі реклама - це – СЛАЙД № 26 .

Я пропоную вам спробувати  прорекламувати казки, яку б ви хотіли запропонувати нашим читачам, подиiлiться.

СЛАЙД № 27

Інтерактивна гра «Реклама на казку».  Лунає музика  ФОН - ТИХО

VІ. Пiдсумок уроку.  Інтерактивний метод «Ассоціативний кущ» (на дощці учні створюють кущ до вислову - Казка вчить нас бути... СЛАЙД № 28    обережним, добрим,  сильним, чемним, відвертим, щирим, любити природу, вірним, товариським, розумним, винахідливим, сміливим, спритним….) На дерево прикріпляють листочки зі словами.

Учитель. Протягом  всього уроку. Я спостерігала.  Як ви всі працювали. І хочу сказати з посмішкою на лиці: Ви у мене – молодці!              

 

СЛАЙД № 29

doc
Додано
10 лютого 2018
Переглядів
1693
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку