Літературне читання. 2 клас. Контрольне аудіювання №4

Про матеріал

Матеріал до контрольного аудіювання підібрано відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти (Наказ МОН України від 19.08. 2016 №1009 "Про внесення зиін до наказу МОН від 21.08.2013 № 1222. Про затвердження орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти". Обсяг тексту 158 слів. Дібрано 8 тестових завдань, з яких 4 завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів по 1 балу за кожне і 4 завдання відкритого типу по 2 бали за кожне

Перегляд файлу

2 клас

Контрольне аудіювання №4

Мурашки пообідали

       Дідусь Трохим прийшов з поля та й каже:

– Іду я, Івасику, полем, дивлюсь – біжить зайчик, до мене лапкою махає: «Зупиніться, я вашому Івасикові хлібця пере­дам!» І дає мені окраєць. «Це, – каже, – з пшеничної муки ми, зайчики, пекли».

        Беру в дідуся хліб, куштую – смачний. Зайчики пекли. З’їв і вирішив наступного дня віддячити зайчикові. Узяв цукерки, що купила мені бабуся Ганна, і – в поле. Йшов та уявляв, як зайчик братиме лапками подарунок, як смакуватиме. Знаю, що зайчики люблять моркву, але ж цукерки солодші. Бачу: рос­те заячий холодок, а зайчика під ним нема. Росте шипшина, а зайчика нема. І застав мене у полі дощик – йшов недовго, тільки покропив землю. Глянув я в небо, а там уже сонечко і веселка. Забув я про зайчика і почав рахувати кольори: синій, зелений, жовтий...

– Один, два, три, чотири... – лічив на пальцях. Розтулив долоню та й впустив цукерки.

         Глянув на землю, а ними вже ласують мурашки.

         Не знайшов зайчика – пообідали вони.

(158 слів)                                 Андрій М’ястківський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище,   ім’я___________________________________

Дата____________________________________________

Літературне читання

Контрольне аудіювання 4

І варіант

Мурашки пообідали

1.      Від кого приніс гостинчик дідусь Трохим?

         А від зайчика          Б від лисички       В від вовчика

 

2.      Чим вирішив віддячити Івасик за гостинець?

        А  тістечками          Б цукерками          В горішками

 

3.      Куди  пішов хлопчик шукати зайчика?

     А   у поле                Б   у ліс                  В   у сад

 

4.      Чому Івасик загубив подарунок?

    А тому що пішов раптово дощик

    Б тому що рахував на пальцях кольори веселки

    В тому що швидко біг

 

5. Встановити відповідність

     Росте              кольори

  Покропив         шипшина  

   Рахувати            дощик

 

6. Як мурашки пообідали?

Встанови послідовність.

O Куштую – смачний

O Вирішив  віддячити зайчикові.

О Беру в дідуся хліб

O Зайчики пекли.

 

7. Що за рослини згадуються в тексті? Підкресли.

Шипшина, щавель, заячий холодок,помідори, морква.

 

8. Дай відповідь на запитання.

Чому зайчики не отримали подарунок?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище,   ім’я___________________________________

Дата____________________________________________

Літературне читання

Контрольне аудіювання 4

ІІ варіант

Мурашки пообідали

1.      Від кого приніс гостинчик дідусь Трохим?

         А  від вовчика          Б  від зайчика        В від лисички      

 

2.      Чим вирішив віддячити Івасик за гостинець?

        А  цукерками            Б горішками         В тістечками

 

3.      Куди  пішов хлопчик шукати зайчика?

     А    у сад            Б у поле    В   у ліс                 

 

4.      Чому Івасик загубив подарунок?

    А тому що швидко біг

    Б  тому що пішов раптово дощик

    В тому що рахував на пальцях кольори веселки

 

5. Встановити відповідність

     Росте                 дощик

  Покропив            кольори

   Рахувати            шипшина  

 

6. Встанови послідовність.

O Куштую – смачний

O Вирішив  віддячити зайчикові.

О Беру в дідуся хліб

O Зайчики пекли.

 

7. Що за рослини згадуються в тексті? Підкресли.

Шипшина, морква, помідори, заячий холодок, щавель.

 

8. Дай відповідь на запитання.

Чому подарунок дістався мурашкам?

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Lutsyk Olha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Даценко Руслана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Каталова Віра Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
11 лютого 2018
Переглядів
6993
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку