До розіграшу
залишилось:
10 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Літературне читання. 2 клас. Контрольне аудіювання №4

Про матеріал

Матеріал до контрольного аудіювання підібрано відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти (Наказ МОН України від 19.08. 2016 №1009 "Про внесення зиін до наказу МОН від 21.08.2013 № 1222. Про затвердження орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти". Обсяг тексту 158 слів. Дібрано 8 тестових завдань, з яких 4 завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів по 1 балу за кожне і 4 завдання відкритого типу по 2 бали за кожне

Перегляд файлу

2 клас

Контрольне аудіювання №4

Мурашки пообідали

       Дідусь Трохим прийшов з поля та й каже:

– Іду я, Івасику, полем, дивлюсь – біжить зайчик, до мене лапкою махає: «Зупиніться, я вашому Івасикові хлібця пере­дам!» І дає мені окраєць. «Це, – каже, – з пшеничної муки ми, зайчики, пекли».

        Беру в дідуся хліб, куштую – смачний. Зайчики пекли. З’їв і вирішив наступного дня віддячити зайчикові. Узяв цукерки, що купила мені бабуся Ганна, і – в поле. Йшов та уявляв, як зайчик братиме лапками подарунок, як смакуватиме. Знаю, що зайчики люблять моркву, але ж цукерки солодші. Бачу: рос­те заячий холодок, а зайчика під ним нема. Росте шипшина, а зайчика нема. І застав мене у полі дощик – йшов недовго, тільки покропив землю. Глянув я в небо, а там уже сонечко і веселка. Забув я про зайчика і почав рахувати кольори: синій, зелений, жовтий...

– Один, два, три, чотири... – лічив на пальцях. Розтулив долоню та й впустив цукерки.

         Глянув на землю, а ними вже ласують мурашки.

         Не знайшов зайчика – пообідали вони.

(158 слів)                                 Андрій М’ястківський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище,   ім’я___________________________________

Дата____________________________________________

Літературне читання

Контрольне аудіювання 4

І варіант

Мурашки пообідали

1.      Від кого приніс гостинчик дідусь Трохим?

         А від зайчика          Б від лисички       В від вовчика

 

2.      Чим вирішив віддячити Івасик за гостинець?

        А  тістечками          Б цукерками          В горішками

 

3.      Куди  пішов хлопчик шукати зайчика?

     А   у поле                Б   у ліс                  В   у сад

 

4.      Чому Івасик загубив подарунок?

    А тому що пішов раптово дощик

    Б тому що рахував на пальцях кольори веселки

    В тому що швидко біг

 

5. Встановити відповідність

     Росте              кольори

  Покропив         шипшина  

   Рахувати            дощик

 

6. Як мурашки пообідали?

Встанови послідовність.

O Куштую – смачний

O Вирішив  віддячити зайчикові.

О Беру в дідуся хліб

O Зайчики пекли.

 

7. Що за рослини згадуються в тексті? Підкресли.

Шипшина, щавель, заячий холодок,помідори, морква.

 

8. Дай відповідь на запитання.

Чому зайчики не отримали подарунок?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище,   ім’я___________________________________

Дата____________________________________________

Літературне читання

Контрольне аудіювання 4

ІІ варіант

Мурашки пообідали

1.      Від кого приніс гостинчик дідусь Трохим?

         А  від вовчика          Б  від зайчика        В від лисички      

 

2.      Чим вирішив віддячити Івасик за гостинець?

        А  цукерками            Б горішками         В тістечками

 

3.      Куди  пішов хлопчик шукати зайчика?

     А    у сад            Б у поле    В   у ліс                 

 

4.      Чому Івасик загубив подарунок?

    А тому що швидко біг

    Б  тому що пішов раптово дощик

    В тому що рахував на пальцях кольори веселки

 

5. Встановити відповідність

     Росте                 дощик

  Покропив            кольори

   Рахувати            шипшина  

 

6. Встанови послідовність.

O Куштую – смачний

O Вирішив  віддячити зайчикові.

О Беру в дідуся хліб

O Зайчики пекли.

 

7. Що за рослини згадуються в тексті? Підкресли.

Шипшина, морква, помідори, заячий холодок, щавель.

 

8. Дай відповідь на запитання.

Чому подарунок дістався мурашкам?

 

 

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Lutsyk Olha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Даценко Руслана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Каталова Віра Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
11 лютого
Переглядів
1154
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку