Матеріал до контрольного аудіювання підібрано відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти (Наказ МОН України від 19.08. 2016 №1009 "Про внесення зиін до наказу МОН від 21.08.2013 № 1222. Про затвердження орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти". Обсяг тексту 158 слів. Дібрано 8 тестових завдань, з яких 4 завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів по 1 балу за кожне і 4 завдання відкритого типу по 2 бали за кожне
2 клас
Контрольне аудіювання №4
Мурашки пообідали
Дідусь Трохим прийшов з поля та й каже:
– Іду я, Івасику, полем, дивлюсь – біжить зайчик, до мене лапкою махає: «Зупиніться, я вашому Івасикові хлібця передам!» І дає мені окраєць. «Це, – каже, – з пшеничної муки ми, зайчики, пекли».
Беру в дідуся хліб, куштую – смачний. Зайчики пекли. З’їв і вирішив наступного дня віддячити зайчикові. Узяв цукерки, що купила мені бабуся Ганна, і – в поле. Йшов та уявляв, як зайчик братиме лапками подарунок, як смакуватиме. Знаю, що зайчики люблять моркву, але ж цукерки солодші. Бачу: росте заячий холодок, а зайчика під ним нема. Росте шипшина, а зайчика нема. І застав мене у полі дощик – йшов недовго, тільки покропив землю. Глянув я в небо, а там уже сонечко і веселка. Забув я про зайчика і почав рахувати кольори: синій, зелений, жовтий...
– Один, два, три, чотири... – лічив на пальцях. Розтулив долоню та й впустив цукерки.
Глянув на землю, а ними вже ласують мурашки.
Не знайшов зайчика – пообідали вони.
(158 слів) Андрій М’ястківський
Прізвище, ім’я___________________________________
Дата____________________________________________
Літературне читання
Контрольне аудіювання № 4
І варіант
Мурашки пообідали
1. Від кого приніс гостинчик дідусь Трохим?
А від зайчика Б від лисички В від вовчика
2. Чим вирішив віддячити Івасик за гостинець?
А тістечками Б цукерками В горішками
3. Куди пішов хлопчик шукати зайчика?
А у поле Б у ліс В у сад
4. Чому Івасик загубив подарунок?
А тому що пішов раптово дощик
Б тому що рахував на пальцях кольори веселки
В тому що швидко біг
5. Встановити відповідність
Росте кольори
Покропив шипшина
Рахувати дощик
6. Як мурашки пообідали?
Встанови послідовність.
O Куштую – смачний
O Вирішив віддячити зайчикові.
О Беру в дідуся хліб
O Зайчики пекли.
7. Що за рослини згадуються в тексті? Підкресли.
Шипшина, щавель, заячий холодок,помідори, морква.
8. Дай відповідь на запитання.
Чому зайчики не отримали подарунок?
Прізвище, ім’я___________________________________
Дата____________________________________________
Літературне читання
Контрольне аудіювання № 4
ІІ варіант
Мурашки пообідали
1. Від кого приніс гостинчик дідусь Трохим?
А від вовчика Б від зайчика В від лисички
2. Чим вирішив віддячити Івасик за гостинець?
А цукерками Б горішками В тістечками
3. Куди пішов хлопчик шукати зайчика?
А у сад Б у поле В у ліс
4. Чому Івасик загубив подарунок?
А тому що швидко біг
Б тому що пішов раптово дощик
В тому що рахував на пальцях кольори веселки
5. Встановити відповідність
Росте дощик
Покропив кольори
Рахувати шипшина
6. Встанови послідовність.
O Куштую – смачний
O Вирішив віддячити зайчикові.
О Беру в дідуся хліб
O Зайчики пекли.
7. Що за рослини згадуються в тексті? Підкресли.
Шипшина, морква, помідори, заячий холодок, щавель.
8. Дай відповідь на запитання.
Чому подарунок дістався мурашкам?