1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

Інтегрований урок 1 клас "Лісові друзі"

Про матеріал

Інтегрований урок "Я досліджую світ" 1 клас НУШ

Природознавство

- ознайомити учнів з видами тварин, та життям тварин восени;

- вчити розпізнавати зміни в неживій та живій природі;

- виховувати бережливе ставлення до природи;

Математика

- Вчити розпізнавати геометричні фігури (зокрема трикутник). Співвідносити зображення/описи об'єктів та явищ живої і неживої природи з відомими йому/ їй із довкілля;

- розвивати життєві компетентності ;

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Інтегрований урок :

  «Лісові друзі»

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                              

                                                                                    Підготувала

                                                                                 вчитель початкових класів

                                                                                спеціаліст вищої кваліфікаційної

                                                                                категорії, «старший учитель»

                                                                                 НВК «Гімназія ЗОШ І-ІІІ ст.. №1»

                                                                                  Куликова Світлана Грантівна

 

                                                           2018 рік.

 

 

  Тема: «Лісові звірі»

Мета: Природознавство

  •                ознайомити учнів з видами тварин, та життям тварин восени;
  •                вчити розпізнавати зміни в неживій та живій природі;
  •                виховувати бережливе ставлення до природи;

    Математика

  •                Вчити розпізнавати геометричні фігури (зокрема трикутник). Співвідносити зображення/описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими йому/ їй із довкілля;
  •                розвивати життєві компетентності ;

Обладнання:  Чарівна скринька, обладнаний фліпчат  для вправи «Щоденні новини», малюнки із зображенням тварин, набір геометричних фігур для кожної дитини, маски для рольової гри «Зустріч тварин напередодні зими», фарби;

Тип уроку: інтегрований ;

Місце проведення : галявина на шкільному подвір’ї;

 

Очікувані результати: після уроку діти зможуть :

  • розпізнавати тварин в природі , знатимуть як вони  живуть восени;
  • вмітимуть розпізнавати зміни в живій та неживій природі;
  • навчаться розпізнавати геометричні фігури (зокрема трикутник), серед інших фігур;
  • матимуть вміння імпровізації ;
  • навчаться спілкуватися використовуючи мімку, жести (Сюжетно-рольова гра «Зустріч тварин напередодні зими»)

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Ранкова зустріч. «Хвилинка-цікавинка» про тварин.

Вправа « Мій настрій». (Діти вітаються один з одним, сидять в колі та говорять один одному приємні слова компліменти , та як вони раді бачити один одного обіймаючи один одного)

Гра «Чарівна скринька»

(Діти сидять в колі, а вчитель кладе предмет у скриньку, яка щільно закрита, а діти на звук пробують дізнатися , що це таке. Якщо дитина дізналась ,що це , - то вчитель дає якийсь подарунок) .

На даний момент в скриньці іграшка тварини «Зайчик». 

Вправа « Крісло  автора»

  •                  Діти , сьогодні нам учень вашого класу хоче розповісти про його улюблену тваринку.

(Хлопчик разом з батьками підготував розповідь, та намалював малюнки до розповіді)

  •                  Отже , дітки ви послухали про улюбленця вашого учня, також ви грали в гру «Чарівна скринька» в  якій хто знаходився?
  •                  Подивіться на малюнки  і скажіть що на них зображено?
  •                  А хто вони? (тварини)
  •                  Отже ми з вами сьогодні познайомимося з ким?

Вправа «Щоденні новини»

Так , дуже добре, ми послухали про улюблену тваринку.

  •                  Діти скажіть , а чи є у нас сьогодні новини?

(Діти говорять число , місяць, день неділі,  пора року ,новини дня  )

Доброго ранку діти !

    Сьогодні   12  вересня

    середа

Новини дня:  Лісові друзі!

Пора року  «Осінь»

 

 

Логічна вправа «Тварини восени».

         Вчитель пропонує учням послухати  оповідання, схоже на осінню замальовку. Щоб уявити її, дітям треба закрити очі. Після прочитання тексту  діти розглядають незрозумілі слова та разом досліджують їхнє значення.  Обговорюють  , як тварини готуються до зими.

              Кожний осінній день одягає дерева в інші шати… Учора ще зелені, сьогодні одягли золоту парчу клени, зачервоніло намисто калини, звисли з галузок важкі оранжеві кетяги горобини, задивились у синяву небес рожево-білі зіркаті «волові очка». Під лісом простягає долоні бузок, наче просить його зірвати. Синіє дозрілий терен, цвітуть запізнілі квіти кульбаби і рожевого іван-чаю. У старому лісі з’явились опеньки, запахло грибами і терпким вином. За кожним легеньким подихом вітру падають перші листочки грабів, беріз, осик. Дуби з погордою дивляться на них, думають: чому так скоро? Минає день-другий - і клени поволі складають парчевий одяг: вкриває землю листя каштанів, від тонких стовбурів ліщини відриваються мохнаті кружальця, хоч вони й зовсім зелені.

               Молитвенну тишу лісу то тут, то там порушує суха галузка або їжак, який збирає листя, щоб вкрити свою хатку на зиму. Десь пискне синичка, їй ніжно відповість маленький, короткохвостий корольок. У піднебессі ширяє яструб. Його журливе квиління тільки підкреслює тишу осені. У лісі сумно, але я люблю цей смуток, бо він близький душі моїй. Осінь все більше і більше завойовує землю. Скоро вже будуть стояти голі дерева, скоро зовсім не буде чути співів птахів. Йде вона, жовтоока осінь, та й веде за собою зиму в білому хутрі. І хочеться сказати: «До побачення, осінь! Здрастуй, зимо!»

Запитання:

  Про які ознаки осені згадується в тексті? Розкажи, як тварини готуються до зими? Чому в осінньому лісі сумно? А чи можна шкодити природі?

ІІ. Вправа «Як тварини готуються до зими?»

  •                  Вчитель  роздає дітям малюнки із зображенням тварин і просить розкласти їх на 3 групи:
  •                  1 група – тварини, які сплять цілу зиму;
  •                  2 група – тварини, які зимують у теплих краях;
  •                  3 група – тварини, які запасаються харчами;
  •                  Які  тварини, які сплять цілу зиму?
  •                  Які зимують у теплих краях?
  •                  які  тварини запасаються харчами?
  •                  Скільки тварин , які не змінюють своєї поведінки?
  •                      Діти, скільки тварин ви бачите на малюнках взагалі?
  •                  Ми з вами рахуємо кількість тварин , а для чого нам вчитися рахувати?
  •                  А якщо дитина не вміє рахувати, то чи буде важко дитині?

ІІІ. Участь у рухливих іграх,  наприклад «Зайці в лісі»

               Для гри обирають «зайців» і «лисицю», решта дітей – «дерева». На протилежних краях майданчика проводять лінії – це поля. На одному з них перед початком гри збираються «зайці». Діти, які виконують роль дерев, стають на такій відстані один від одного, щоб можна було взятися за руки. «Лисиця» живе в норі край лісу (нору позначають кольором). «Зайці» забігають до лісу, їм треба перейти з одного поля на інше, але на них полює «лисиця». Вона намагається впіймати «зайців», а тих, кого впіймала, веде до свого «будиночка». Бігти лісом їй заважають дерева: діти беруться за руки, сідають навпочіпки, нахиляються й розмахують руками. «Зайці» між деревами проходять вільно. Гра закінчується тоді, коли всі «зайці» перейдуть на протилежний бік. Розпочинаючи нову гру, діти знову обирають «зайців» та «лисицю». Спіймані «зайці» до кінця гри сидять у «лисиці» в норі.

  •                  Порахуйте будь ласка скільки ж зайчиків спіймала лисичка? 

( Діти рахують кількість зайченят спійманих лисичкою всі разом)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Математичне конструювання «Танграм»

Вчитель пропонує дітям  спочатку знайти , а потім змоделювати з готових геометричних фігур (частин танграм) тваринку про яку ми сьогодні розмовляли .

Картинки по запросу танграм гра в 1 класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    Танграм «Зайчик»

 

V. Сюжетно-рольова гра «Зустріч тварин напередодні зими»

  •                                 Витель пропонує дітям створити образ тварини (на вибір) використовуючи  маски.
  •                                 Уявіть собі, що на лісовій галявині в теплий осінній день зустрілися різні представники тваринного світу. Їх всіх турбує прихід зими. Подумайте, про що могли поговорити між собою тваринки з огляду на свої клопоти. Пограйте у сюжетно-рольову гру «Зустріч тварин напередодні зими».
  •                                 Після завершенні гри обговоріть з дітьми, як відбувалася гра, чи отримали задоволення від гри. Якщо ні, то що тому перешкодило?

VІ. Підведення підсумків. Гра «Майстер ляпок»

Вчитель пропонує дітям взяти фарби розглянути ,які кольори є  і просить зробити пляму будь-якого кольору на аркуші паперу.

У кожної  дитині соломинка для коктейлю. І кожна дитина бере та дує в соломинку на пляму.

З утвореного силуету за допомогою фарби (олівців, фломастерів)  діти створюють образ будь-якої тварини.

   Потім підписують свою роботу друкованими буквами.

 Вчитель прикріплює роботу на дошку чи лепбук (Учитель ту частину де наклеєні роботи дітей ділить на 4 частини:

1 – тварини, які сплять цілу зиму;

2 – тварини, які зимують у теплих краях;

3 – тварини, які запасаються харчами;

4 – тварини, які не змінюють своєї поведінки;

вчитель пропонує дітям визначити, у якій групі тварин є найбільша кількість зображень, у якій – найменша;

     Бесіда «Мій настрій»

  •                                             А зараз я пропоную вам подивитися один на одного та посміхнутися один одному, та подякувати за гарно проведений час на свіжому повітрі!!!

 

 

 

 

 

Додатки

Картинки по запросу малюнки лісових звірівКартинки по запросу малюнки лісових звірів

  •                                                                Картинки по запросу малюнки лісових звірів Картинки по запросу малюнки лісових звірів
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 
  •                                                                 

Картинки по запросу малюнки лісових звірів Похожее изображение

Картинки по запросу малюнки лісових звірів Картинки по запросу малюнки лісових звірів

docx
Додано
10 грудня 2018
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку