Інтегрований урок 1 клас Я досліджую світ

Про матеріал
Цікавий конспект інтегрованого укоку для 1 класу, який об'єднує в собі математичну галузь, природничу та мистецьку галузі
Перегляд файлу

Інтегрований урок.  Я досліджую світ

Тема: Мандрівка до зимового лісу

Мета:  Формувати в учнів ключові компетентності:

  • бажання здобувати знання,бачити красу рідної природи та зберігати її,вчити співпрацювати у парі та групі, застосовувати набуті знання в житті.

             Формувати предметні компетентності:

  • закріпити знання про тварин,як частину живої природи,удосконалювати знання нумерації одноцифрових чисел, вміння розв’язувати прості задачі вивчених типів, розвивати обчислювальні навички, вміння встановлювати взаємозв’язок основної форми та її частин,виховувати турботливе ставлення до навколишнього світу,бажання брати участь у їх охороні.

Обладнання:  міні-підручник, ,панорама зимового лісу,ілюстрації тварин,картки для індивідуальної та групової роботи,мультимедійні засоби до уроку(відеоролики,електронний тренажер, презентація)

Тип уроку:  Урок повторення та закріплення вивченого матеріалу.

Вид уроку:  Заочна мандрівка в природу.

Хід уроку:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Створення емоційного настрою на уроці

Любі діти! У наш клас

Завітали гості щирі

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою і миром.

 

        ( Діти) Ми вам раді, добрі люди!

                     І вітаєм щиро вас

Та запрошуєм ласкаво

На урок у перший клас.

  1. Повідомлення теми і мети уроку
  • За вікном відлига …А так хочеться зимового настрою!   Тож сьогодні на уроці вирушимо з вами у заочну мандрівку до зимового лісу, де зустрінимося з лісовими мешканцями, які приготували вам різні  цікаві завдання.
  • А як треба поводити себе в лісі? Пригадаймо разом.
  • Згадайте які яруси лісу ви знаєте?
  • Розумнички! Тож вирушаємо в дорогу!
  • Працюємо - дружно!
  • Міркуємо -  швидко!
  • Відповідаємо -  правильно!
  1. Актуалізація опорних знань та вмінь.
  1. Хвилинка спостережень

Від мудрої та загадкової Сови

  • Заходимо в ліс…Нас зустрічає господарка лісу Мудра Сова!

Гороскоп на сьогодні для 1-Б класу.

Зорі радять всім старанно і творчо працювати. День надзвичайно сприятливий для закріплення знань.

  • Яка зараз пора року?
  •  Який місяць?
  • А як називають грудень у народі? Назва СІЧЕНЬ походить від слова “Січа” Перший місяць року мав і інші назви: студень, просинець, сніговик, тріскун, вогневик, льодовик, щипун, сніжень, лютовій.
  • А тепер послухаємо що розповість про грудень Тітонька Сова

(відео про  Січень від Сови)

Ось Сорока- білобока.Вона хоче знати чи вмієте ви за погодою спостерігати

  • Який стан неба? Чи були зранку опади?
    - Яка температура повітря?
    - Чи є вітер?

(відмічаємо в календарі природи  Міні- підручник)

-А хто знає яке сьогодні число? (26)

- З яких цифр складається число 26? Відніміть від більшого числа менше. Яке число отримали?(4).

               2. Каліграфічна хвилинка

Дятел взимку не спочиває, шкідливих комашок з-під кори дерева дістає. Пропонує записати цю цифру в зошит каліграфічно.(слайд цифра 4)

3. Робота в парах

-А тепер обміняйтеся зошитами і виберіть одну найкрасивішу цифру та поселіть її в сонечко.

-Нехай ваші сонечка зігрівають вас  у морози та негоду. Тваринам взимку в лісі також важко. І холодно і голодно.

Ось зустрічаємо Зайчика. Допоможіть йому дістатися до соковитої морквинки .

(1 учень за комп’ютером)

4. Робота на картках.

- Назвіть стежинку, яку ви отримали( рахунок від 1 до 10 і навпаки)

5. Релаксхвилинка . Вправи для очей.

- За якими тваринами ви спостерігали?

- А яких з них ви ніколи не зустріните в лісі? Чому? (вони свійські)

- А яких ви не зустріните тільки взимку? Чому? (залягають у сплячку)

5. Усний рахунок.(електронний тренажер)

Пролетіла на хвості

Та й сховалась у дуплі

Все в дупло собі несе

І горішки все гризе (Білка)

- Ось білочка – пустунка взимку не спочиває. Поміняла теплу шубку та й стрибає з гілки на гілку. Ніякі морози та хуртовини їй не страшні. Пограємося з нею разом. Допоможемо їй горішки позбирати.

 

6. Робота з задачами

-Аж ось за деревом промайнув рудий хвіст…

В темнім лісі проживає

Довгий хвіст пухнастий має

Їй на місці не сидиться

Як же звуть її…(Лисиця)

-Вона приготувала вам пастки із задач. Тільки розв’язавши їх зможемо йти далі

  • Лисичка зібрала у кошик 5 карасиків і 3 щучки. Скільки рибин у кошику в лисички?
  • Ведмедик Клишолапик на зиму з’їв спочатку 2 кг меду а потім ще 2 кг .Скільки кг меду з’їв на зиму Клишолапик?
  • Їжак на спині приніс 4 грибочки, а потім ше стільки ж. Скільки грибів назбирав їжачок?
  • На дереві сиділо 7 сорок , а горобців на 3 менше. Скільки горобців сиділо на дереві?
  • На годівничці сиділо 5 синичок. 3 пурхнули і полетіли. Скільки синичок залишилося на годівничці?
  • Скільки лап у 2 ведмежат?

Скільки хвостів у 4 вовків?

-Як добре ми впоралися з задачами. Можливо час і перепочити.

7. Фізкультхвилинка

-Їжачок скрутився клубочком і спить у листі під снігом. Але влітку він записав для вас відеоролик зі своїм креативним танцем. Пропоную потанцювати разом з ним.

  1. Повторення та закріплення вивченого
  1. Робота в групах. Геометричний матеріал
  • А ми мандруємо далі. Ви знаєте , що Синички літають зграйками.
  • Як можна допомогти цим пташкам взимку? (годівнички)
  •  Вам  підготували  синички завдання в групах. На парті у вас конверти від синичок. Відкийте їх. З різних геометричних фігур складіть пташок.

(діти працюють у групах).

  • Яких пташок ви склали? (качку,лебедя, трясогузку, снігура)
  • А тепер подумайте і назвіть зайву пташку. ( Снігур) Чому?
  1. Розмаїття форм. Взаємозв’язок основної форми та її частин.

-Як чудово у зимовому лісі! Скільки чарівності і краси! А ви хотіли б стати чарівниками?

Вовк пропонує вам пофантазувати

- Тож нехай ваші кольорові олівці стануть чарівними паличками а ви пофантазуйте і перетворіть цифри на різних тварин.

Цікавинки.

Народні прикмети від тварин

  • Чи знаєте ви що тварини можуть передбачати погоду?
  • Перед сніговицею галки та ворони голосно кричать
  • Взимку горобці дружно цвірінькають- буде відлига.
  • Білка робить великі запаси- жди холодної зими
  • Снігур співає на сніг і завірюху
  • Сорока літає поблизу житла, лізе під стріху – буде завірюха.
  • Заєць під кущем згортається калачиком – на мороз.
  • Лисиця шкрябає по дереву- на сильний вітер і завірюху.
  1. Підсумок уроку
  • Ось і завершилася наша мандрівка…
  • Багато вмінь і знань ви сьогодні показали. Тварини запитують? Як ви їх застосуєте у своєму житті?

(відповіді дітей)

 

( Гаврилов Саша) - Я у майбутньому хочу стати фінансистом. Тому точно рахувати та швидко міркувати мені потрібно!

( Кіт Ілона) - А я, як моя мама, мрію стади дизайнером одягу.  А дизайнер повинем бути креативним та творчим. Тому фантазію мені потрібно розвивати.

( Спірідонов Микола) -  А мені б хотілося бути екологом. Щоб зберігати та охороняти природу її потрібно знати!

  • Бажаю вам щоб ваші мрії здійснилися! Дякую вам за чудову мандрівку!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2021
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку