Інтегрований урок. Я досліджую світ
Тема: Мандрівка до зимового лісу
Мета: Формувати в учнів ключові компетентності:
Формувати предметні компетентності:
Обладнання: міні-підручник, ,панорама зимового лісу,ілюстрації тварин,картки для індивідуальної та групової роботи,мультимедійні засоби до уроку(відеоролики,електронний тренажер, презентація)
Тип уроку: Урок повторення та закріплення вивченого матеріалу.
Вид уроку: Заочна мандрівка в природу.
Хід уроку:
Любі діти! У наш клас
Завітали гості щирі
Привітайте в добрий час
Гостей посмішкою і миром.
( Діти) Ми вам раді, добрі люди!
І вітаєм щиро вас
Та запрошуєм ласкаво
На урок у перший клас.
Від мудрої та загадкової Сови
Гороскоп на сьогодні для 1-Б класу.
Зорі радять всім старанно і творчо працювати. День надзвичайно сприятливий для закріплення знань.
(відео про Січень від Сови)
Ось Сорока- білобока.Вона хоче знати чи вмієте ви за погодою спостерігати
(відмічаємо в календарі природи Міні- підручник)
-А хто знає яке сьогодні число? (26)
- З яких цифр складається число 26? Відніміть від більшого числа менше. Яке число отримали?(4).
2. Каліграфічна хвилинка
Дятел взимку не спочиває, шкідливих комашок з-під кори дерева дістає. Пропонує записати цю цифру в зошит каліграфічно.(слайд цифра 4)
3. Робота в парах
-А тепер обміняйтеся зошитами і виберіть одну найкрасивішу цифру та поселіть її в сонечко.
-Нехай ваші сонечка зігрівають вас у морози та негоду. Тваринам взимку в лісі також важко. І холодно і голодно.
Ось зустрічаємо Зайчика. Допоможіть йому дістатися до соковитої морквинки .
(1 учень за комп’ютером)
4. Робота на картках.
- Назвіть стежинку, яку ви отримали( рахунок від 1 до 10 і навпаки)
5. Релаксхвилинка . Вправи для очей.
- За якими тваринами ви спостерігали?
- А яких з них ви ніколи не зустріните в лісі? Чому? (вони свійські)
- А яких ви не зустріните тільки взимку? Чому? (залягають у сплячку)
5. Усний рахунок.(електронний тренажер)
Пролетіла на хвості
Та й сховалась у дуплі
Все в дупло собі несе
І горішки все гризе (Білка)
- Ось білочка – пустунка взимку не спочиває. Поміняла теплу шубку та й стрибає з гілки на гілку. Ніякі морози та хуртовини їй не страшні. Пограємося з нею разом. Допоможемо їй горішки позбирати.
6. Робота з задачами
-Аж ось за деревом промайнув рудий хвіст…
В темнім лісі проживає
Довгий хвіст пухнастий має
Їй на місці не сидиться
Як же звуть її…(Лисиця)
-Вона приготувала вам пастки із задач. Тільки розв’язавши їх зможемо йти далі
Скільки хвостів у 4 вовків?
-Як добре ми впоралися з задачами. Можливо час і перепочити.
7. Фізкультхвилинка
-Їжачок скрутився клубочком і спить у листі під снігом. Але влітку він записав для вас відеоролик зі своїм креативним танцем. Пропоную потанцювати разом з ним.
(діти працюють у групах).
-Як чудово у зимовому лісі! Скільки чарівності і краси! А ви хотіли б стати чарівниками?
Вовк пропонує вам пофантазувати
- Тож нехай ваші кольорові олівці стануть чарівними паличками а ви пофантазуйте і перетворіть цифри на різних тварин.
Цікавинки.
Народні прикмети від тварин
(відповіді дітей)
( Гаврилов Саша) - Я у майбутньому хочу стати фінансистом. Тому точно рахувати та швидко міркувати мені потрібно!
( Кіт Ілона) - А я, як моя мама, мрію стади дизайнером одягу. А дизайнер повинем бути креативним та творчим. Тому фантазію мені потрібно розвивати.
( Спірідонов Микола) - А мені б хотілося бути екологом. Щоб зберігати та охороняти природу її потрібно знати!