Тестування як ефективний засіб самоконтролю мовленнєвих навичок читання учнів основної школи

Про матеріал
Розробка ефективних методів контролю та самоконтролю в навчанні є досить актуальною та необхідною, яка дозволила б зробити навчання ефективним та наблизити його до світових стандартів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Питання самоконтролю та самооцінювання залишилися суб’єктивними, методи їх реалізації – застарілими. Отже, розробка ефективних методів контролю та самоконтролю в навчанні є досить актуальною та необхідною, яка дозволила б зробити навчання ефективним та наблизити його до світових стандартів.

Номер слайду 3

Останнім часом, на думку багатьох дослідників методистів та вчителів, одним з найбільш ефективних способів контролю при вивченні іноземної мови є тест. Головним завданням навчання іноземної мови в українських середніх навчальних закладах є завдання навчити учнів користуватися іноземною мовою як засобом спілкування в усіх сферах мовленнєвої діяльності, в тому числі і читанні. Завданням навчання читання є розвиток самостійної читацької діяльності учнів.

Номер слайду 4

Читацька самостійність – це особлива властивість, яка характеризується наявністю в читача мотивів, що спонукають його до читання, а також володіння ним системою знань, вмінь і навичок,які дозволяють йому реалізувати свої наміри. Самостійне читання включає в себе і самоперевірку мовленнєвої компетенції читання.

Номер слайду 5

Тестування або тестовий контроль – сукупність етапів планування, складання і випробовування тестів, обробки та інтерпретації.

Номер слайду 6

Кожен тест повинен пройти 3 стадії укладання і валідації:

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Залежно від цілеспрямованості тести розподіляються на

Номер слайду 9

встановлення правильної (неправильної) відповіді або твердження. Вибір однієї правильної відповіді. Реконструкція тексту та заповнення пропусків реченням або частиною речення. Підбір заголовку, питання або ключового твердження (головної думки) до тексту або його частини. Розташування частин тексту в логічному порядку. Такий формат завдання може включати, як окремо, так і в завданнях на вибір однієї правильної відповіді. Короткі відповіді. true/false tests; multiple choice tests; matching tests; choosing heading tests ordering tests; short answers tests.

Номер слайду 10

Отже, з усього вище сказаного можна виділити переваги та недоліки тестового методу: переваги недоліки Можливість учнями просто вгадати відповідь Некомунікативність завдань спрощує перевірку тестових робіт учителем, дає змогу організувати самоконтроль, активізувати самостійну діяльність учнів, самостійно перевірити знання матеріалу більшого за об’ємом за невеликий проміжок часу, урізноманітнити самостійну роботу учнів на уроці.

Номер слайду 11

Етапи формування мовленнєвої компетенції читання в учнів основної школи.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Algorithm of teaching self-control skills of the reading competence of intermediate learners using testing method

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Pre-reading stage

Номер слайду 17

The task aimed at the formation of prediction skills The form of the task: multiple choice/ true or false tests. Instruction: predict the content of the text. Task 1: __________________________________________________

Номер слайду 18

The task aimed at the formation of the skills to predict the meaning of the new words independently The form of the task: matching/ multiple choice/ true or false tests.. Instruction: look at the words below and think of their definition. Task 2:__________________________________________

Номер слайду 19

ІІ. WHILE-READING.

Номер слайду 20

The task aimed at the development of the skills to find the main idea of the text. The form of the task: multiple choice. Instruction: read the text. Find its main idea. Task 3: ._________________________________________

Номер слайду 21

The task aimed at the formation of the skills to understand the succession of the events. The form of the task: ordering. Instruction: put sentences (A-D) of the summary of the text in the chronological order. Test 4:__________________________________________

Номер слайду 22

The task aimed at formation of the skills to work with details. The form of the task: matching. Instruction: find and remember important events. Task 5: ____________________________________________

Номер слайду 23

The task aimed at the formation of the skills to find the main idea in each paragraph. The form of the task: matching headings to paragraphs. Іnstruction: read the text again and find main idea of each paragraph. Task 6: __________________________________________________

Номер слайду 24

The task aimed at the development of the skills to find details. The form of the task: completion. Instruction: complete the statements below using a maximum of three words. Task 7: __________________________________________________

Номер слайду 25

ІІІ. Post-reading.

Номер слайду 26

The task aimed at the development of the skills to make independent judgments. The form of the task: short answers. Instruction: think of the problems in the text. Task 8: ________________________________________________

Номер слайду 27

The task aimed at the development of the independent creative skills. The form of the task: creative task. Instruction: write mini-composition (12-15 sentences). Task 10: ___________________________________________________________

Номер слайду 28

The task aimed at the development of the skills to combine gained information with previous knowledge. The form of the task: completion. Instruction: think of the differences and similarities…. Task 9: ____________________________________________

Номер слайду 29

Every system of tests should have such main characteristics:

Номер слайду 30

Every test should have three stages of compiling:

Номер слайду 31

we distinguished three stages of formation of these skills:

Номер слайду 32

In conclusion, we may say that this methodology can be used by the teachers at the English lessons for the formation of self-control reading skills at the intermediate level.

Номер слайду 33

ppt
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку