Питання самоконтролю та самооцінювання залишилися суб’єктивними, методи їх реалізації – застарілими. Отже, розробка ефективних методів контролю та самоконтролю в навчанні є досить актуальною та необхідною, яка дозволила б зробити навчання ефективним та наблизити його до світових стандартів.
Останнім часом, на думку багатьох дослідників методистів та вчителів, одним з найбільш ефективних способів контролю при вивченні іноземної мови є тест. Головним завданням навчання іноземної мови в українських середніх навчальних закладах є завдання навчити учнів користуватися іноземною мовою як засобом спілкування в усіх сферах мовленнєвої діяльності, в тому числі і читанні. Завданням навчання читання є розвиток самостійної читацької діяльності учнів.
Читацька самостійність – це особлива властивість, яка характеризується наявністю в читача мотивів, що спонукають його до читання, а також володіння ним системою знань, вмінь і навичок,які дозволяють йому реалізувати свої наміри. Самостійне читання включає в себе і самоперевірку мовленнєвої компетенції читання.
встановлення правильної (неправильної) відповіді або твердження. Вибір однієї правильної відповіді. Реконструкція тексту та заповнення пропусків реченням або частиною речення. Підбір заголовку, питання або ключового твердження (головної думки) до тексту або його частини. Розташування частин тексту в логічному порядку. Такий формат завдання може включати, як окремо, так і в завданнях на вибір однієї правильної відповіді. Короткі відповіді. true/false tests; multiple choice tests; matching tests; choosing heading tests ordering tests; short answers tests.
Отже, з усього вище сказаного можна виділити переваги та недоліки тестового методу: переваги недоліки Можливість учнями просто вгадати відповідь Некомунікативність завдань спрощує перевірку тестових робіт учителем, дає змогу організувати самоконтроль, активізувати самостійну діяльність учнів, самостійно перевірити знання матеріалу більшого за об’ємом за невеликий проміжок часу, урізноманітнити самостійну роботу учнів на уроці.
The task aimed at the formation of the skills to predict the meaning of the new words independently The form of the task: matching/ multiple choice/ true or false tests.. Instruction: look at the words below and think of their definition. Task 2:__________________________________________