Інтегрований урок фізичної культури та природознавства 4 клас

Про матеріал
Інтегрований урок фізичної культури та природознавства має на меті навчити комплексу ЗРВ з фітболами, закріплює знання учнів по Сонячній системі, розрізненню планет, сузір’їв, космічних тіл.
Перегляд файлу

Інтегрований урок фізичної культури та природознавства

4 клас

Завдання уроку:

1.Продовжувати знайомити учнів з правилами безпеки під час занять на уроках з фізичної культури.

2.Навчити комплексу ЗРВ з фітболами.

3.Вчити виконанню вправ координацію рухів.

4.Закріплювати знання учнів по Сонячній системі, розрізненню планет, сузір’їв, космічних тіл.

5.Розвивати силу, спритність, швидкість.

6.Виховувати інтерес до уроків природознавства,  фізичної культури, сприяти зміцненню та співдружності дитячого колективу.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м’ячі з фітболу, гра «Коломет», маркери та картон для естафети, магнітофон.

 

                                                             Зміст уроку

 

                 Зміст навчального матеріалу

 

Час

  Організаційно-

      методичні   

        вказівки

1. Підготовча частина

1.1.Шикування в шеренгу. Привітання. (Перевірка самопочуття учнів.)

 Повідомлення завдань на урок.

-Сьогодні ми будемо подорожувати по космічному Сонячної системи. Ви перетворитесь на космонавтів і виконаєте не лише фізичні вправи, а й покажете свої знання з природознавства. За урок ви отримаєте дві оцінки: одну – з фізичної культури, іншу – з природознавства.

 

1.2.Організаційні вправи.

     Розподіл за порядком номерів, виконання поворотів.

     Повторення ТБ. (Дотримуватися дисципліни на уроці, уважно слухати вчителя, виконувати ті вправи, які задає вчитель).

    Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС за 10 с)

- Час вирушати на космічний «ракетодром»

1.3.Вправи в русі під музичний супровід:

- ходьба на носках

- ходьба на п’ятках

- ходьба на внутрішній стороні стопи, на зовнішній стороні стопи

- ходьба з плесканням у долоні на кожний четвертий крок

- повільний біг

- біг із закидуванням гомілок

-біг з виносом прямих ніг вперед.

 

-  Сідаймо на «ракети», в путь рушаймо!

Щоб потрапити на «ракети», потрібно назвати  сузір’я, які вам відомі. (Велика Ведмедиця, Мала Ведмедиця, Стрілець, Риби та інші.)

 

1.4. ЗРВ в шеренгах з предметами під музичний супровід (фітболами).

 

1)В.п. – о.с., м’яч попереду у прямих руках  внизу.

 1.Підняти м’яч вперед-вгору, прогнутися, ліву ногу назад на носок. 

 2.В. п.

 3-4 – те ж саме з іншої ноги. Повторити 6 разів.

 

2)В. п. –– о.с., м’яч попереду у прямих руках внизу.

 1.Торкнутися м’ячем до  лівого плеча. 

 2.В. п.

 3-4 – те ж саме до правого плеча. Повторити 6 разів.

 

3)В.п. – ноги нарізно,  м’яч в руках вгорі зліва. 

   1 – 4. Опустити  руки з м’ячем вниз і підняти вправо вгору.

   5-8 Те ж саме вліво. Повторити 6-8 разів.

 

   4)В.п. – ноги нарізно,  м’ячна підлозі, упор руками об м’яч.

   1 – 4.Максимально натиснути на м’яч.

   4.В.П. Повторити 6-8 разів.

  

5)В.п. –стоячи на лівій нозі, праву поставити на м’яч.

1-4.Катання м’яча вперед-назад.

5-8.Катання м’яча вправо-вліво.

  Те ж саме на правій нозі.

 

  

Ходьба на місці, відновлення дихання.

Заг.:

10 хв.

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв. 

 

 

 

 

 

 

 2 хв.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відстань. Перевірка спортивного одягу і взуття.

 

 

 

 

 

 

 

Правильність поворотів.

 

 

Результат помножити на 6. У нормі – 80-90 уд/хв

Потоковий метод.

 

Слідкувати за правильною поставою.

 

 

 

 

 

Вправи на розслаблення.

 

 

 

 

Перешикування у 3 шеренги.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю.

 

 

 

Виконання за командами.

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю.

 

 

 

 

 

Виправляти помилки.

 

 

 

 

 

 

 

Поняття кут, градусний вимір кутів.

Дихання під рахунок.

2.Основна частина

 

2.2.Виконання завдань з природознавства.

 

  1. Ми опинилися поблизу космічної  розпеченої зірки. Що це за зірка? Яка відстань від Землі до Сонця?
  2. Яка температура на поверхні Сонця?
  3. Які планети рухаються навколо сонця?

     4)   Що утворює сонячну систему? (Сонце і космічні тіла – планети, їх супутники, астероїди, комети. Метеорити, які рухаються навколо Сонця)

2.3. Вправи на влучність та координацію рухів.

 

Клас поділяється на 3 групи.

Перша група виконує вправи на влучність: попадання колом на мішені-сонечку (гра «Коломіт»)

 

Друга група виконує кидок великого  м’яча до обруча-сонечка.

 

Третя група виконує вправу – «рух планет навколо Сонця» - на координацію рухів: ходьба з двома футболами в руках по колу.

 

Після виконання двічі вправи кожним учнем, вчитель міняє групи дітей місцем.

 

2.3.Хвилиночка аудіювання.

Діти прослуховують запис приспіва «Наш дім земля»

- Про яку планету йдеться у пісні?

-Як називається шлях. По якому планета рухається навколо Сонця? (Орбіта.)

 

2.4.Виконання завдання «Намалюй планети»

(Учні біжать з маркером до гімнастичної лави, умовно – колами малюють на картоні навколо Сонця планети Сонячної системи, повертаються назад бігом, передають маркер та естафету наступному учаснику.)

2.5.Сюжетна гра  «Космонавти»

На майданчику накреслені 6 трикутників –

« ракетодромів». В їх середині позначені «ракети», яких на кілька менше, ніж гравців. Усі діти, взявшись за руки, стають у коло. За сигналом діти ідуть по колу, промовляючи:

      -Нас чекають швидкі ракети

      Для прогулянок на планети.

       На будь-чому ми полетимо!

      Але в грі один секрет:

Хто спізнився-

Той без місця залишився.

   Після цих слів всі діти біжать до «ракетодромів», займаючи місця в ракетах. Хто не встиг, стає в центр майданчика.

 

 

2.6.Вправи на відновлення дихання підведення підсумків естафет.

 

 

Заг.:

20 хв.

 

 

 

1 хв.

3 хв.

 

 

3 хв.

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

Перешикування в колонну. Вчитель роздає необхідне приладдя.

 

 

 

 

 

 

Діти чітко виконують вправи по черзі.

 

 

Кожна група міняє приладдя та вид завдання  за свистком вчителя.

 

Вчитель вмикає магнітофон.

 

Капітанам видається по кольоровій пов’язці.

 

Слідкувати за правильністю виконання завдань.

 

 

 

 

 

 

 

 

Підрахунок балів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкую за правильністю виконання.

 

 

У «ракеті» не може бути два «космонавти».  Гру повторюється декілька разів.

 

 

3.Заключна частина

3.1.Гра на увагу «Впіймай планету».

(При назві вчителем планети, діти хлопають у долоні, при назві сузір’їв, зірок – присідають: Стрілець, Меркурій, Марс, Терези, Сатурн, Земля, Плутон, Мала Ведмедиця, Юпітер)

3.1.Вправи на розслаблення.

3.2.Підсумкова бесіда.

 

 

 

5 хв.

 

Виявлення кращих учнів на уроці, нагородження їх наліпками на космічну тематику.

 

docx
Додано
12 вересня 2020
Переглядів
1257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку