|
3MicT уроку |
дозуван ня |
||
1 |
2 |
з |
4 |
|
1. частина(15хв) |
||||
1 |
до уроку: - шикування в одну шеренгу; - постави; - 5-7 затримка дихання 8- видих глибокий вдих 3- 7-затримка дихання 8-видих 1-8 дихання; Впр.4-1-2-глибокий вдих 3-10 затримка дихання 11-видих глибокий вдих повний видих |
2хв. 3хв. 2рази 2рази 2рази 1раз 1раз |
Фронтальний метод Звернути увагу на Для правильноТ постави. Звернути увагу таке дихання застосовувати перенесення та встановлення акробатичних вправ та ппд час та перенесення |
|
2 |
вправи: повороти на |
ЗОсек. |
Фронтальний метод |
|
З |
по спортзалу. Якщо вчитель показуе жовтий — переходять на ходьбу. Якщо зелений — продовжують червоний — зупиняються. |
2хв.зо сек. |
Зупинитись стрибком так ,щоб не штовхнути товариша попереду («не зробити aBapiT»). Хто час гри не уважний,той стае замикаючим. Старатися тримати — 2м. |
|
4 5 |
Перешикування колони по одному в колону по два Комплекс ЗРВ з палицею: 1.В.п.— ноги попереду, 1)палиця вгору нога назад на носок; 2)В.п.; З)Палиця вгору—праву назад на носок; 4)В.п.; 2.В.п.- ноги попереду. 1)Поворот вертикально 2)в.п. З)Поворот праворуч,палиця вертикально 4)В.п. З.В.п.-Ноги позаду 1)Поворот 2)В.п. З)Поворот праворуч 4)В.п. 4.В.п.-ноги на голову 1)нахил тулуба вперед 2)В.п. З)нахил тулуба назад 4)В.п. позаду, 2)в.п. 4)В.п. |
ЗОсек. 4-6 pa3iB 4-6 pa3iB 4-6 pa3iB 4-6 pa3iB 4-6 pa3iB |
Виконують дробленням i злиттям За поясненням i без показу вчителя за поставою, голову тримати прямо. Темп максимальна, ноги в суглобах не час спину тримати прямо,темп |
|
6.В.п.-ноги попереду,одним покласти руки 1)Мах правою ногою в сторону 2)в.п. З)Мах ногою в сторону 4)В.п. ноги попереду 1)Стрибок,палиця до грудей 2)Стрибок,палиця до гори З)Стрибок,палиця до грудей 4)Стрибок,палиця вниз 8.В.п.-О.С.,палиця попереду 1)Стрибок ноги вгору 2)В.п. З)Стрибок ноги вгору 4)В.п. |
4-6 pa3iB 6-8 pa3iB 6-8 разјв |
Мах максимальний,темп Стежити за правильною поставою,опорна нога пряма,махова ноганосок Стрибки виконувати м'яко, на носках. Висота стрибка середня,темп з поступовим нарощуванням. |
1 |
2 |
з |
4 |
||
2. Основна частина (25хв) |
|||||
1 2 З |
Естафета «Розминка» команди шикуються в колону по одному на старту,праву руку кладуть на плече учня ,що стоТть попереду. Естафета розпочинаеться за командою вчителя. Перший учасник долае i повертаеться до своеТ команди,стае в команди i торкаеться плеча учасника, що попереду. Учасники передають естафету торканням до плеча. Отримавши хлопок по плечу,учень починае по Естафета «Виклик H0MepiB» Yci на команди i шикуються в колону по одному. кожноТ команди за порядковими номерами. учитель викликае номер на розсуд. у яких цей по дистанцй• 3i строю. Естафета «Знайди kopiHb» Знову ж таки команди шикуються на загальну старту. За 10м. старту намальоване на CTiHi завдання з прикладами в яких noTpi6H0 знайти kopiHb числа. По сигналу учителя, утримуючи обб(гають . Кладуть в розв'язують на CTiHi один з Розв'язавши приклад, повертаються по назад у команду. Наступний гравець виконуе теж саме повертаючись назад |
3хв. 3хв. 3хв. |
Перемагае команда,яка швидше естафету. Естафета вважаеться завершеною,коли учасник виконае передачу естафети i руку до гори. Учасник,який першим завершить по дистанцй,принесе своТй бал. Команда,яка набере Яка команда виконае швидше i правильно завдання ,та i перемогла. |
||
|
4. 5. 6. 7. |
приносить набивний м'яч. Естафета «Збери Теоретичне завдання — на лежать картки з буквами Тх викласти в порядку. завдання — на животЈ по до скакалки i виконати 10 через скакалку. Естафета «Напиши слово» Теоретичне завдання — на кожен гравець повинен написати слово на спортивну тематику. завдання — по на , до мата i виконати тулуба з положення лежачи на — 10раз. Естафета « Фонетичний P036ip слова» Теоретичне завдання — виконати на частковий фонетичний P036ip наданого слова (визначити букв i 3BYkiB). завдання виконати перекид вперед,а решта пройти стрибками з положення повного присяду. Естафета Теоретичне завдання визначити на розташування обласних кратни i позначити Тх завдання — по — стопи на ,руки на до мапи,виконують завдання i повертаються до свое: команди. |
3хв. 3хв. 3хв. З хв. |
торкнутися краю лавочки. Стрибки виконувати любим способом. Враховуеться виконання «пресу». За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховуеться очко i одне за виконання. Команда яка набере бЈльше очок переможе у Естафета коли гравець повернеться i3 м'ячем до лп-'й старту. За кожне правильне виконане завдання нараховуеться за виконання. |
1 |
2 |
з |
4 |
|
З. Заключна частина (5 хв.) |
||||
1 2. З. 4. |
Гра «Карлики i стоять у Якщо учитель скаже стати на Носки i руки в гору , а якщо «карлики» - yci мають руки за голову. Естафета «Заборонений рух» виконують рухи за командою забороненого руху,хто помиляеться — робить крок вперед i три уроку Домашне завдання |
2хв. 1хв. 1,5хв. ЗОсек. |
1нтервал учнями 50см.Хто помиляеться, робить крок вперед i стае ведучим. кращих увагу на Згинання та розгинання рук в лежачи — 3х50% особистого тулуба з положення лежачи на |
|