ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК ФУТБОЛУ
ТА ІСТОРІЇ УКРАЇНИ. 8 КЛАС
Завдання уроку: 1) удосконалювати пересування у поєднанні з технікою володіння м’ячем; 2) удосконалювати технічні прийоми; 3) розвивати швидкість, спритність, координаційні якості; 4) сприяти патріотичному виованню школярів; 5) пропагувати здоровий спосіб життя.
Інвентар: футбольні м’ячі; конуси; гімнастичні обручі, свисток, секундомір; картки із завданнями.
Частина уроку |
зміст |
Дозу- вання |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча Частина (14-15 хв.) |
Учитель. Сьогодні у нас буде незвичайний урок. Ми не лише вдосконалюватимемо вміння володіння м’ячем і техніку пересування з ним, але й демонструватимемо інтелектуальні здібності. Під час виконання фізичних вправ із футбольним м’ячем ви маєте відповідати на запитання з історії українського козацтва |
До 1 хв. |
Дисципліна строю |
|
До 30 с |
Чіткість і узгодженість виконання. Стежити за поставою |
|
|
До 30 с |
Отриманий результат помножити на 6. У нормі – 90-100 уд/хв |
|
|
До 1 хв |
У вигляді бесіди |
|
|
1-2 хв |
Дистанція - 2 кроки. Стежити за поставою |
|
|
1-2 хв |
Дотримувати дистанцію |
|
|
До 30 с |
Дихання рівномірне |
|
|
4-5 хв 6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
2-3 рази
6-8 разів
6-8 разів |
Учні шикуються у дві шеренги. Утримувати рівновагу.
Із великою амплітудою.
Ноги не зрушувати з місця.
Утримувати рівновагу.
Ноги в колінах дещо зігнути.
Руки не опускати вниз.
|
|
|
2-3 хв 6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів |
Об’єднати учнів у пари, один учень бере м’яч. Не зрушувати ногами з місця.
Поглядом супроводжувати м’яч.
У повільному темпі.
Ловити м’яч руками |
|
Основна частина (25-27 хв.) |
Естафета «Влучний удар» |
5-6 хв |
Об’єднати учнів у дві команди, кожна з яких шикується в колону по одному та отримує футбольний м’яч. За сигналом напрямний веде м’яч до позначки, зупиняє його та здійснює удар внутрішнім склепінням стопи по конусах, розташованих уздовж стіни.із-під збитого конуса учасник бере картку із запитанням, м’яч ударом ногою повертається до команди. Такі дії виконують усі учасники команди. Коли вправу виконав останній гравець, команда збирається біля лінії старту, обговорює запитання на картках і відповідає на них. Перемагає команда, яка фінішує першою та дасть більше правильних відповідей (див. картки № 1-2) |
2. Ведення м’яча між футбольними фішками |
5-6 хв |
Учні виконують завдання у двох командах. За сигналом напрямний веде м’яч між фішками, на фініші зупиняє , із обруча, розташованого на підлозі, бере картку із завданням і в такий самий спосіб повертається до команди, де відповідає на запитання та стає в кінець колони. Наступний гравець починає виконувати вправу лише після правильної відповіді попереднього гравця (див. картки № 3-4) |
|
3. Робота в парах (передача м’яча внутрішнім склепінням стопи: після зупинки; в один дотик; під час паралельного переміщення) |
4-5 хв |
Стежити за правильністю виконання передач |
|
4. Рухлива гра «незвичайний футбол» |
9-10 хв |
Команди грають у футбол набивним м’ячем, виконуючи всі елементи гри руками. Ногами торкатися м’яча заборонено |
|
Заключна частина (3-5 хв.) |
|
До 1 хв |
У колону по одному. Темп виконання середній |
|
До 30 с |
Перевірити швидкість шикування |
|
|
До 30 с |
Отриманий результат помножити на 6. У нормі – 90-110 уд/хв |
|
|
До 30 с |
Метод «Мікрофон». Чого досягли під час уроку? Чи виконані завдання уроку? Наголосити на помилках. Рекомендації учням |
|
|
До 30 с |
Повторити правила самоконтролю під час фізичних навантажень |
|
|
До 30 с |
У колону по одному |
Картка № 1. Орієнтовні запитання «Гетьмани Війська Запорізького»
|
Картка № 2. Орієнтовні запитання «Гетьмани Війська Запорізького»
|
Картка № 3. Орієнтовні запитання «Знавці козацької термінології»
|
Картка № 4. Орієнтовні запитання «Знавці козацької термінології»
|