Інтегрований урок геометрії та екології на тему «Поняття об’єму. Властивості об’єму»

Про матеріал
Інтегрований урок геометрії та екології на тему «Поняття об’єму. Властивості об’єму» можна провести разом із вчителем біології в 11 класі.
Перегляд файлу

Інтегрований урок геометрії та екології на тему

«Поняття об’єму. Властивості об’єму»

Мета: 1) сформувати поняття об’єму тіл; домогтися засвоєння властивостей об’єму; сформувати вміння розв’язувати задачі, що передбачають застосування поняття та властивостей об’єму;

2)розвивати логічне мислення, екологічну грамотність;

2)виховувати уважність, любов до рідного краю, дбайливе ставлення до навколишнього середовища.

Обладнання: підручник, інтерактивна дошка.

Тип уроку: засвоєння нових знать і вмінь.

Хід уроку

  1. Організаційний етап.
  2. Актуалізація опорних знань.

Повторення властивостей площ плоских фігур.

  1. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності.

Оголошую план вивчення теми « Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл». Після цього проводимо бесіду, у ході якої пояснюю, що просторовим аналогом площі фігури є об’єм тіла. На інтерактивній дошці презентація .

  1. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

Провожу бесіду, де застосовують об’єми, діти наводять приклади, слово передаю вчителю екології.

Фронтальна бесіда : «Що таке забруднення, які є види забрудненнь, вплив шкідливих речовин на довкілля. Виконують вправу у Learning Apps, та таблицю з  презентації.

  1. Осмислення нового матеріалу

Розв’язування задач:

1)Обчислити, скільки кубічних метрів повітря очистять від автомобільних вихлопних газів 25 каштанів, посаджених уздовж дороги, якщо одне дерево очищає зону довжиною 100 м, шириною 12 м, висотою 10 м?

2) У березні 1973 року при аварії супертанкера «Амоко-Каліс» біля берегів Франції було викинуто у море 230000 т нафти. Розрахуйте об’єм води, в якому загинула риба, якщо загибель риби відбувається при концентрації нафти 15 мг/л.

3) Метилбромід (CH3Br) –  безбарвний газ без кольору  і запаху – є інсектицидом широкого спектру дії,  використовується у сільському господарстві для боротьби зі шкідниками сільськогосподарських культур (комахами, кліщами). Цим препаратом обприскують зерно, обробляють насіння овочевих та плодово-ягідних культур. Метилбромід дуже токсичний для людини та теплокровних тварин. Крім того, Монреальським протоколом ООН цю сполуку було включено до списку речовин, що руйнують озон (ОРР), що передбачає поступову відмову від його використання у більшості країн світу. Гранично допустима концентрація метилброміду в повітрі робочої зони складає 1,0 мг∕м3. Обчисліть, у скільки разів концентрація метил броміду буде перевищувати ГДК, якщо у насіннєсховищі об’ємом 7740 м3 було розпилено 200 г  метил броміду.

4) 20 квітня 2010 року за 80 кілометрів від узбережжя США у Мексиканській затоці загорілася та затонула  нафтова платформа Deepwater Horizon. В Атлантичний океан вилилося близько 5 млн барелів  нафти. Аварію, яка стала однією з найбільших  екологічних катастроф в історії США, назвали ”нафтовим Чорнобилем”.  Один грам нафти  (нафтопродуктів) здатний утворювати плівку на площі 10 м2 водної поверхні. Американський  нафтовий барель у середньому дорівнює 136,4 кг. Визначте площу забруднення Атлантичного океану внаслідок цієї аварії.

  1. Підбиття підсумків уроку

Опитування у Kahoot.com

  1. Домашнє завдання

Прочитати § 17 . 1 ,  вивчити властивості об’ємів,  розв’язати № 289(1-3).

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 листопада 2023
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку