Інтегрований урок-квест у 3 класі на тему "Яким чином можна перевірити дію множення дією ділення? Як складати ланцюги живлення?"

Про матеріал

Тема: Яким чином можна перевірити дію множення дією ділення? Як складати ланцюги живлення?

Мета:

  • формування предметних компетентностей: ознайомлення учнів з прийомом перевірки дії множення дією ділення; вправляти у складанні задач за поданим виразом; розвивати критичне мислення; розвивати вміння встановлювати зв'язки між рослинним і тваринним світом , наводити приклади ланцюгів живлення та вміти складати їх; виховувати дбайливе ставлення до природи.
  • формування ключових компетентностей:
  • ðуміння вчитися: розвивати вміння під керівництвом учителя визначати мету роботи і її план виконання, вміння організовувати своє робоче місце;
  • ðкомунікативної: розвивати вміння доводити власну думку; вчити дітей спілкуватися та формувати вміння підтримувати дружні стосунки;
  • ðсоціальна: розвивати вміння продуктивно працювати в команді (парах , групах);
Перегляд файлу

Тема: Яким чином можна перевірити дію множення дією ділення? Як складати ланцюги живлення?

Мета:

  •                 формування предметних компетентностей: ознайомлення учнів з прийомом перевірки дії множення дією ділення; вправляти у складанні задач за поданим виразом; розвивати критичне мислення; розвивати вміння встановлювати зв’язки  між рослинним і тваринним світом , наводити приклади ланцюгів живлення та вміти складати їх; виховувати дбайливе ставлення до природи.
  •                 формування ключових компетентностей:
  •             уміння вчитися: розвивати вміння під керівництвом учителя  визначати мету роботи і її план виконання, вміння організовувати своє робоче місце;
  •             комунікативної: розвивати вміння доводити власну думку; вчити дітей спілкуватися та формувати вміння підтримувати дружні стосунки;
  •             соціальна: розвивати вміння продуктивно працювати в команді (парах , групах);

Тип уроку:урок-квест.

Основні терміни і поняття: перевірка ділення множенням; ланцюги живлення.

Обладнання: картки для самостійної роботи, ілюстрації тварин, таблиця «Ланцюги живлення».

ХІД УРОКУ

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

Привітання з гостями

1. Організація класу (девіз уроку)

Працюємо разом дружно і класно!

Навчатися це – модно й сучасно!

2.  Рольова гра «Гідрометеорологічний центр».

- Світ навколо нас прекрасний та загадковий. А передбачити його стан нам допоможе синоптик Дарина.

Виступ синоптика:

Гарна, духмяна, квітуча – пора року весна. У квітні все навколо зеленіє, на полях і узліссях з’являється молода травичка, перші тендітні квіти, дерева «одягають» зелений «одяг». Погода станом на 4 квітня :стан неба похмурий.  _ градусів тепла. Опадів не було. (Зранку йшов дощ).

3. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

«Математичний ланцюжок»

- Дорогі діти, сьогоднішній урок у нас буде не звичайним. А для того щоб дізнатися який, вам треба розв’язати «Математичний ланцюжок».

 

 

 

                                                                       К                  В           Е            С            Т                              -Тема сьогоднішнього уроку-квесту: Яким чином можна перевірити дію множення дією ділення та як складати ланцюги живлення?

- Сьогодні ми займемося пошуковою діяльністю у ролі вчених-екологів. Завданням нашого квесту є дослідження ланцюгів живлення в різних екосистемах.

Повторення правил роботи в групі.

-бути активним;

-висловлюватися по черзі;

-не перебивати товариша, поважати один одного;

-бути доброзичливим, допомагати один одному;

-берегти  час.

4. Актуалізація опорних знань

Каліграфічна хвилинка. Задача-жарт.

- Але для того, щоб почати квест нам потрібно отримати карту. А для цього нам треба записати хвилинку каліграфії.

  • Три, три, три, три та три. Що отримаєш? (дірку)

Починаємо писати верхній півовал дещо нижче середини верхньої сторони клітинки. Заокруглюємо у правому верхньому куті, дотикають до правої сторони клітинки і ведуть майже до центра клітинки, звідси ведемо нижній  півовал заокруглюємо у правому нижньому куті, дотикаємно до правої сторони клітинки, трохи далі центра клітинки.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. Екосистема «САД».

Робота з підручником

-А щоб дізнатися куди ми потрапимо треба розвязати  приклади перевіривши результат множення  діленням.

-Нагадайте мені як називаються компоненти дїї множення?Ділення?

-Як перевірити правильність виконання дії множення? КОМЕНТУЮЧИ

200*4=                 13*5=          23*3=

69- А                     800-Д         65-С

-Яке слово отримаємо? (Сад). Отже нам треба скласти ланцюг живлення саду.

        Складання ланцюга живлення екосистеми «САД»

  • Зі скількох ланок складається ланцюг живлення? (3)
  • Яка перша ланка? (рослина) Друга? (рослиноїдні тварина) Третя? (хижа тварина)
  • Отже, всі отримують завдання скласти ланцюг живлення саду.

ЯБЛУНЯ – ЛИСИЦЯ – СОНЕЧКО – ЯБЛУНЕВА ПОПЕЛИЦЯ

Фізкультхвилинка

Робота з підручником

2.Екосистема «ВОДОЙМИЩЕ»

- Подивіться на звороті картинки з сонечком, що ви там бачите?(№ 928)

- Так це номер завдання у підручнику. Щоб продовжити маршрут далі  відкрийте підручник  -  № 928.

  • Розгляньте коротку умову. Що можна розливати?
  • Отже, в задачі йде мова про рідину, яку наприклад?
  • У яких одиницях вимірюється об’єм ?
  • Складіть задачу.

У бочці було 100 літрів молока, продали 73літри. Решту розлили в 9 банок. Скільки літрів молока наливали в кожну банку?

- Про що йшла мова у задачі? (про рідину)

- А яка екосистема може складатися з рідини і якої? (Річка, озеро)

- Отже складіть ланцюг живлення  екосистеми «Водоймища».

ВОДОРОСТІ-КАРАСЬ-ЗАЄЦЬ-ЩУКА

3.Екосистема «ЛІС»

- А наступне завдання ви знайдете на другому підвіконні 4 квітка, якщо рахувати зліва направо! (Розв’яжи рівняння № 930)

Робота з підручником

- Рівняння № 930.  Виконуємо самостійно.

-Яка група впоралася утворює сонечко.  (80, 0, 100)

Взаємоперевірка в парах.

  • А  щоб знайти наступну підказку треба заглянути під парту. (ЛІС)

СОСНА-КОЗА-ДЯТЕЛ-ЖУК-КОРОЇД (ПЕРЕВІРКА)

4. Екосистема «ПОЛЕ»

- Подивіться на класний куточок, яке ще завдання нам треба виконати? (Самостійна робота)

Групам треба виконати завдання на картках.

  • Де росте жито? (у полі) Складімо ланцюг живлення екосистеми поле.
  • Що зайве ЖИТО-РИБА-МИША-ЗМІЯ?(усно)
  • Складіть правильно ланцюг живлення.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  • Отже квест пройдено!Ми знову повернулися до школи.
  1. Домашнє завдання

Математика -С. 142, № 932, 933.

Природознавство - ________________________

2. Рефлексія (прийом «Мозковий штурм»)

- Яке завдання найбільш зацікавило? Чому?

- Де ви зможете використовувати отриманні знання?

- Що хотіли б змінити на наступний урок?

docx
Додано
14 квітня 2018
Переглядів
326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку