урок з математики Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого зменшуваного

Про матеріал

Мета: продовжити роботу над створенням чисел третього розряду, познайомити з назвами розрядних одиниць, розвивати навички усної лічби, математичну мову, логічне мислення при розв'язуванні задач; виховувати увагу і охайність при оформлені роботи у зошиті.

Перегляд файлу

урок з математики № 44             24.11  3-Б         Шепотіленко Г.Г.

Тема: Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого зменшуваного(386- 396)

Мета: продовжити роботу над створенням чисел третього розряду, познайомити з назвами розрядних одиниць, розвивати навички усної лічби, математичну мову, логічне мислення при розв'язуванні задач; виховувати увагу і охайність при оформлені роботи у зошиті.

Обладнання: Підручник з математики  Богданович, презентація, картки.

ХОД УРОКА

I. Організаційний  момент ( готовність до уроку )

- Написати  число,  класна  робота (слайд3)

2. Хвилинка каліграфії   пропишите дома

III.КОНТРОЛЬ, корекція знань учнів

1.Математичний диктант

4 х 7 – 14       57 + 23     5дм х 4     4дм – 3см   1ч – 10 мин

28-14=14            80             20дм          37см               50мин

3. Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати тренуватися у читанні, записі трьох значних чисел, виконувати дії з ними, розв'язувати задачі, рівняння,  а також пригадаємо деякі правила для збереження зору.

4. Актуалізація знань

1. Робота з підручником №386      усно       

                                             № 387     усно

                                              № 388 1стовпчик усно, 2 с комент 3- самост

- Усно рівняння     розв'яжи  рівняння 90+Х+100=200 у дошки  (слайд 4)

2. На моніторі написани цифри:(слайд5)1, 3, 0 –червоного кольору,

2, 5,8- зеленого, 4, 7, 9 –синього.

Колективно складаємо і записуємо числа з цифрами червоного кольору 130, 310, 103, 301

- В якому числі 1 сотня і 3 десятка? (130) ( Око дуже рухливий орган. Він здійснює непереривні рухи.  В хвилину   очне яблуко пересувається  130 раз.)

- Найбільше число і найменше замініть сумою розрядних доданків.

Самостійно складіть і запишіть числа

1в - з цифрами зеленого кольору. 2в- з цифрами синього кольору.
Физминутка (слайд 6)

На моніторі числа

5

96
36      1

14
783
56

      56     4
         9
       35

88
24
278

- однозначне число - руки вгору: - двозначне число - руки вперед

- тризначне число - руки вниз

V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

№ 389 усно

№390 усно

№ 391 усно

Гра "Веселий рахунок" усно називаємо по ланцюжку числа, на кого я покажу рукою, той і дає відповідь: (слайд 7)

- Давайте порахуємо сотнями 100 - 1000. (Сто, двісті, триста ...)

- Тепер будемо рахувати, відраховуючи від 100 по одному. (101 - 110)

- Відлічити від 900 по 100 до 0. (900 - 0)

- Скільки чисел знаходиться між числами 100 - 200? (99)

- Порахувати, скільки буде: (слайд 8)

2сот. + 5 сот.
4 сот. х 2

       7 сот. – 4 сот.
       9 сот. : 3,

(Дії над сотнями виконуються як над одиницями.)

5. Повторення пройденого.

  а) Рішення завдання.

-Очі  ваші попрацювали добре. А тепер дайте відповідь, що захищає очі від пилу, смітинок і поту?

-Зараз ми дізнаємося скільки може бути вій на повіку. Для цього ми повинні розв'язати задачу. (Слайд 9)

«На верхньому повіку у людини буває до 15десятков вій, а на нижньому в 3 рази менше. Скільки вій у людини на двох повіках? »

- колективно  складемо короткий запис і вирішимо завдання з коментуванням.

б) Рішення завдання № 392 (слайд 10) короткий запис на моніторі вирішують Самостійна

Физхвилинка  Гра «Збери числа в конверт» (слайд 11)

(На дошці, в різних кутках, розміщені картки з тризначними числами-627, 299,769,431. В центрі дошки прикріплений конверт. Учні поглядом шукають потрібне число на дошці і «кладуть» його в конверт) -Вам потрібно знайти задане  мною число і поглядом покласти його в конверт.

-У цьому числі 62дес. 7ед. Що це за число? Де воно знаходиться?

-Друге число називається за рахунку перед числом 770 (769) Яке число я загадала? Де воно знаходиться?

-Друге число називається за рахунку перед числом 770 (769) Яке число я загадала? Де воно знаходиться?

-У наступному числі 4с. 3д. 1ед. Назвіть. Замініть сумою розрядних доданків. Покладіть в конверт.

Яке число знаходиться між числами 298 і 300? (299) .Знайдіть його.

б) Рішення прикладів. (Слайд 12)

365-5+1                                200  бабка

200+99+1                             300 бджола                       

296-90-6                                361 муха            

        -вирішити правильно перший приклад, ви дізнаєтеся у кого з цих комах п'ять очей. (361-муха)

-вирішити правильно наступний приклад, дізнаєтеся у кого 5 000 очок (300 бджола)

-вирішити третій приклад дізнаєтеся у кого 28 000 очок (200 бабка)

№ 393 з коментуванням

-Для хорошого зору необхідні вітаміни. Особливо вітамін А.Он міститься у вершковому маслі, яєчному жовтку, молоці, моркві. (Слайд 13)

     - зараз дізнаємося, скільки грамів моркви вам требо з'їдати щодня, щоб ваші очі добре  бачили.

 Вирішімо завдання: «Буряка требо щодня з'їдати100 г, а моркви на 30 г. менше.

Скільки грамів моркви требо з'їдати?

              (Ви добре  знаєте, що зайці люблять морквину, а ви коли-небудь бачили зайця в окулярах? Ось і їжте морквину.)

7. Підсумок уроку. Залишилося  останнє завдання. (Слайд 14)

- розташувати  числа в порядку убування                           

 (слайд 15) 916  813  764  746  699  523  409           

   м     о       л      о       д     ц      і

- Наш урок хочу закінчити прислів'ям «Бережи плаття знову, а здоров'я змолоду. Ніхто не подбає про вас краще, ніж ви самі.)

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
16 квітня 2018
Переглядів
1035
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку