23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Інтегрований урок Математика. Природознавство. Тема: Складання виразів з дуж

Про матеріал

формувати вміння складати вирази з дужками, удосконалювати навички

застосовувати вивчені таблиці множення для розв'язування задач та

знаходження значення виразів з дужками на дії різних ступенів, вправлятися у

знаходженні довжини ламаної ламаної лінії; розвивати логічне мислення,

математичне мовлення, увагу; виховувати культуру спілкування на уроці,

почуття взаємодопомоги, бережливе ставлення до природи.

Перегляд файлу

                                                         Інтегрований урок

                                           Математика.   Природознавство.

Тема:  Складання виразів з дужками. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення  

               На 2. Знаходження довжини ламаної лінії. Охорона довкілля.

Мета: формувати вміння складати вирази з дужками, удосконалювати навички

             застосовувати вивчені таблиці  множення  для розв’язування задач та

             знаходження значення виразів з дужками на дії різних ступенів, вправлятися  у

             знаходженні довжини ламаної ламаної лінії; розвивати логічне мислення,

             математичне мовлення, увагу; виховувати культуру  спілкування на уроці,  

            почуття взаємодопомоги,  бережливе ставлення до природи.

Тип уроку:  урок-подорож

                                                               Хід уроку

І. Організаційний момент ( слайд 1)

Пригадати правила поведінки на уроці ( слайд 2)

Продзвенів  уже дзвінок.

 Починаємо урок.

Щоб урок минув не марно,

Треба сісти рівно, гарно.

Парту, друже, бережи

І на парті не лежи.

Спитати хочеш – не гукай,

А тільки  руку піднімай.

І не скрекочи на уроках,

Як папуга чи сорока.

Вчитель:- Тож за  парти тихо сідаймо

                    І  урок розпочинаймо.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

  Сьогодні на уроці ми продовжимо вчитися складати вирази з дужками, пригадаємо таблиці множення  чисела 2 , повправляємося у розв’язанні задач та у знаходженні довжини ламаної лінії. Записати  число, класна робота. ( слайд 3)

Але урок наш буде не звичайний. Сьогодні ми будемо подорожувати, здійснимо подорож  казкою.

ІІІ. Контроль, корекція і закріплення знань

 А до якої ви дізнаєтеся, якщо зможете розшифрувати  цю  назву. За правильну відповідь діти отримують  кружечок. ( слайд 4)

  1. Усна лічба. Гра «Дешифрувальники»
  • Кожній відповіді задачі у віршах відповідає  якась буква. Якщо ви правильно розв’яжете ці задачі, ви отримаєте назву казки.

В гаю 6 зайчиків сиділи,

З апетитом моркву їли.

Всі по два, як один.

Скільки з’їли,морквин? (6* 2 =12)К

 

  Йшли 2 їжаки,

Кожен ніс по два грибки.

Скільки всіх було грибків

В двох цих їжаків? (4)О

 

  Йшло 4 віслюки,

Кожен ніс по два мішки.

Скільки всіх було мішків

В чотирьох цих віслюків? (8)Б

 

  В кожну миску 2 котлети

Клала лиска Віолетта.

Мисочок у лиски 2.

А котлет? Хто відповість? (4)О

 

  На столі — 6 мисок,

В кожній з них по 2 сосиски.

Скільки всіх сосисок там

Знати хочеться котам. (12)К

 

В нашім класі 2 Катрусі,

2 Тетянки, 2 Ганусі,

 – оце клас!

Скільки дівчаток у нас?( 2 *3 =6)Л

 

2  індики

Пішли до музики.

Танцювали-гупали.

Скільки ніжок тупало? (2 *2 = 4)О


З поданих букв складіть слово. ( Колобок) ( слайд 5)

  • Так, сьогодні  ми подорожуємо казкою «Колобок». Хто скаже, як починається ця казка.( Жили – були дід та баба….)
  • Це нікуди не годиться. Ви ж сучасні діти. А почнемо ми так: «Жили – були  пан дідусь  та пані  бабуся. Пішла   пані  бабуся до магазину, купила борошна, замісила тісто,розказуючи  казку про колобка,та  спекла в хлібопічці колобка. Залишила  його охолонути( слайд 6)
  •  Важко  було Колобкові всидіти на одному місці, пригадав він бабусину  казку та вирішив сам познайомитися з лісовими звірями. Плигнув на підвіконня та покотився  по стежинці. Важко  було Колобкові всидіти на одному місці, пригадав він бабусину  казку та вирішив сам познайомитися з лісовими звірями. Плигнув на підвіконня та покотився  по стежинці. ( слайд 7)
  • Опинився він на березі чорної річки, біля якої є табличка « Ступай тільки на камінці, на яких написано  відповіді прикладів таблиці  множення числа 3». Та Колобок в школі не навчався і  не знав таблиці множення, а кому ж хочеться впасти у брудну воду. ( слайд 8)  Діти, допоможемо Колобкові перейти річку.
  1. Хвилинка каліграфії із завданням

Запишіть відповіді таблиці множення числа 2 у порядку зростання.

  1. Гра « Загадкові будинки»
  • Перейшов Колобок по камінчиках річку і  покотився далі. Аж ось перед ним  три дороги і стоять літери-вартові: Г. С; О.Б; Л.П.
  • Хто ви такі?- запитав Колобок.
  • Ми вартові – перші літери назв місць, куди прямують ці дороги. Якщо хочеш дізнатися ці назви спробуй знайти та відкрити наші будиночки. ( слайд 9)

Робота  групах

 1 ряд  -  1напрямок Г. С;                   2 ряд – 2 напрямок - О.Б.        3 ряд  -3 напрямок -Л.П.

2*3 =⃝                                                  2*7 =⃝                                       2*4 =⃝

  +31 = ⃝                                           +14 =⃝                               ⃝ *52= ⃝

-12= -20= -50=

  • Відкрив колобок двері та випустив всі літери.

     Виявилося дороги  йшли на Гори сміття, Озера бруду, Ліс пеньків. ( слайд 10)

Перший і другий  напрямок  були дуже небезпечними, і пішов Колобок до Лісу пеньків: « Може, хоч там якого зайця зустріну», - подумав він  і покотився далі. Довго він блукав цим лісом, але ні зайця, ні вовка не знайшов. Раптом  він почув якийсь шурхіт за великим пеньком.      « Нарешті зайці», - подумав він. Колобок  кинувся за пеньок і побачив…

  • Кого побачив дізнаєтесь, якщо виконаєте наступне завдання. ( слайд 11)
  1. Математичний диктант

 Скласти вирази з дужками й записати.

  1. Добуток чисел 2 і 7  збільшити на 6. (20) ІНО
  2. Різниця чисел  9 і 3 збільшити  на 5 (11)        ПЛА
  3. 2 помножити на суму  чисел  4 і 4  (16)      НЕТЯ
  4. Сума чисел  20і 7 зменшити на 10 (7)  НИН

 

  • Побачив він там зеленого колобка, який був страшенно переляканий.

 ( слайд 12)

  • Ти кого так злякався?
  • Тебе.
  • Чому? Але ж я також колобок.
  • Але чому ти такий брудний?

Колобок  розповів йому про свої пригоди, що кругом одне сміття, а зайців так і не знайшов. Колобки потоваришували та сіли відпочити. Відпочинемо і ми

ІV. Фізхвилинка ( слайд 13)

      V. Розвиток математичних знань

 Так полетімо на  мою Рожеву планету. Ми почули про Блакитну планету та хотіли побачити її красу,  але ми запізнилися: вона покрилася сірими плямами.

Зітхнув наш колобок,- А довго туди летіти?

  1. Розв’язання задачі ( слайд 14)

Першу частину шляху  ми пролетіли  за 35 днів. Другу частину шляху ми пролетіли  за 1 тиждень. Порахуй, скільки всього днів  ми летіли?

  1. Робота в парах

Вимірювання довжини ламаної. ( слайд 15)

– Так близько,- здивувався Колобок, чому я її не бачу?

  • Так, але ж ми у казці, і побачити її може лише той, хто має гарну фантазію і вміє мріяти, адже  більшість мрій рожевого кольору.( гарні, світлі, добрі)
  •  А  куди летіти, - не заспокоювався Колобок.
  • Карта нашої дороги розміщена в одні чарівній книзі під №530  на с.92.

. – Діти, здогадалися, що це за книжка.

Діти розв’язують задачу.

  1. Порівняй ( слайд 16)
  • Полетиш з нами?- запитав Інопланетянин.

ВЧ. – як ви думаєте погодився Колобок летіти з ним.

Щоб дізнатися напевне, нам потрібно справитися з наступним завданням.

 Завдання: Порівняй

  2 *6 +6      і         2* 6 +5

  2 *5 +8             і        2*(16 – 8)    

  • Але потім подумав, Колобок вагався, йому дуже хотілося побачити рожеву планету.

. – Звісно, як же міг вчинити Колобок по-іншому, адже він народився на цій планеті. Вона його мати. А чи можна відмовляється від матері, коли вона захворіє. У Колобока з’явилася  Мрія ( слайд 17): « Вилікувати свою планету-неньку»   і в цю мить побачив Рожеву планету,  замилувався нею..Він  попросив допомоги у Інопланетянина, який із задоволенням погодився.

Разом вони навчили людей любити свою планету, оберігати її, захищати.

 ( слайд 18) Люди побудували сміттєпереробні заводи, очисні споруди.  Поступово сірі плями почали зникати на поверхні  Блакитної планети, і вона знову стала  дійсно блакитною. Тепер Інопланетянин милувався  Блакитною планетою.

VІ.    Рефлексія

 – Діти, яку планету ми називаємо Блакитною?  ( слайд 19)

-Чому навчив нас Колобок?( якщо зараз ми не навчимося любити і оберігати нашу Матінку Землю,  вона стане Сірою планетою від бруду та сміття. )

- А що, дякуючи Колобкові, ми повторили на уроці?( таблиці * на 2,  розв’язали задачу, виміряли довжину ламаної, склали вирази з дужками)

-Яке завдання було найлегшим, найважчим? ( слайд 20)

- Що найбільше сподобалося?

VІІ.Домашнє завдання ( слайд 21)

Намалювати колобка.

_ Якої форми Колобок, за допомогою чого накреслимо?

  Якого розміру подивитесь  на с. 80 №464

           VІІ. Оцінювання ( слайд 22)

      Міняємо кружечки( гроші Рожевої планети, за які можна отримати тільки за знання)

 

 

 

 

doc
Додано
29 червня 2018
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку