Інтегрований урок (музичне мистецтво + англійська мова) Тема: Музика навколо нас. Легенди світової рок-музики

Про матеріал
Інтегрований урок (музичне мистецтво + англійська мова) Тема: Музика навколо нас. Легенди світової рок-музики. Мета: Навчальна: Ознайомити учнів із легендами світової рок-музики. Ознайомити учнів з популярною піснею «Yesterday» («Вчора») групи «Бітлз» / «Beatles» та історією її виникнення. Повторити й активізувати лексику теми. Формувати навички монологічного мовлення. Практикувати учнів в аудіюванні. Розкрити значення понять «рок-музика», «хард-рок», «рок-н-рол» та проаналізувати їх. Розвивальна: Удосконалювати вміння розуміти іншомовну мову на слух. Розвивати інтелектуальні здібності та вокально-хорові навички. Розвивати мовленнєві вміння аргументовано висловлювати власну точку зору за темою. Розвивати здатність до мовної здогадки, порівнянню, узагальненню, формулюванню висновків. Виховна: Виховувати повагу до різних жанрів музичного мистецтва та інтерес до мистецтва взагалі. Виховувати культуру спілкування в учнів, шанобливе і толерантне ставлення до думки співрозмовника, прищепити любов до музики, розвивати прагнення дізнатися більше про сучасну музику. Тип уроку: комбінований. Музичний матеріал: пісня «Yesterday» («Вчора») групи «Бітлз» / «Beatles». Обладнання: ноутбук, фортепіано, ноти пісні «Yesterday» («Вчора») групи «Бітлз» / «Beatles», ілюстрації до теми уроку, Word Map, презентація №1 про рок-музику, картки для словникової роботи по музиці (НО1), New Vocabulary Box, аудіо запис тексту “From rock’n’roll to pop and rap” для аудіювання, плакат зі стилями музики, для перевірки розуміння тексту аудіювання (HO2), картки для роботи в парах (HO3), кліп гурту «Бітлз» / «Beatles» на пісню «Yesterday» («Вчора»), картки зі словами пісні «Yesterday» («Вчора») групи «Бітлз»/«Beatles» (HO4), презентація №2 про групу «Бітлз» / «Beatles» та їх пісню «Yesterday» («Вчора»).
Перегляд файлу

 

 

 

 

80062934

 

Підготували:

Вчитель англ.. мови:

 Строкань О.М,

Вчитель музики:

Дронова О.В.

 

Інтегрований урок  

(музичне мистецтво + англійська мова)

 

Тема: Музика навколо нас. Легенди світової рок-музики.

Мета:

Навчальна:

Ознайомити учнів із легендами світової рок-музики.

Ознайомити учнів з популярною піснею «Yesterday» («Вчора») групи «Бітлз» / «Beatles» та історією її виникнення.

Повторити й активізувати лексику теми.

Формувати навички монологічного мовлення.

Практикувати учнів в аудіюванні.

Розкрити значення понять «рок-музика», «хард-рок», «рок-н-рол» та проаналізувати їх.

Розвивальна:

Удосконалювати вміння розуміти іншомовну мову на слух.

Розвивати інтелектуальні здібності та вокально-хорові навички.

Розвивати мовленнєві вміння аргументовано висловлювати власну точку зору за темою.

Розвивати здатність до мовної здогадки, порівнянню, узагальненню, формулюванню висновків.

Виховна:

Виховувати повагу до різних жанрів музичного мистецтва та інтерес до мистецтва взагалі.

Виховувати культуру спілкування в учнів, шанобливе і толерантне ставлення до думки співрозмовника, прищепити любов до музики, розвивати прагнення дізнатися більше про сучасну музику.

Тип уроку: комбінований.

Музичний матеріал: пісня «Yesterday» («Вчора») групи «Бітлз» / «Beatles».

Обладнання: ноутбук, фортепіано, ноти пісні «Yesterday» («Вчора») групи «Бітлз» / «Beatles», ілюстрації до теми уроку, Word Map, презентація №1 про рок-музику,  картки для словникової роботи по музиці (НО1), New Vocabulary Box, аудіо запис тексту “From rocknroll to pop and rap” для аудіювання, плакат зі стилями музики, для перевірки розуміння тексту аудіювання (HO2),  картки для роботи в парах (HO3), кліп гурту «Бітлз» / «Beatles» на пісню «Yesterday» («Вчора»), картки  зі словами пісні «Yesterday» («Вчора») групи «Бітлз»/«Beatles» (HO4), презентація №2 про групу «Бітлз» / «Beatles» та їх пісню «Yesterday» («Вчора»).

 

Структура  уроку:

І. Організаційний момент…………………………………………………2 хв.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів……………………………………..8хв.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності……………………………………..1хв.

ІV. Усвідомлення нового матеріалу……………………………………...30хв.

V. Закріплення знань………………………………………………………..2хв.

VІ. Оцінювання учнів та домашнє завдання………………………………2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку:

  1. Організаційний  момент:

Greeting and Aim 1.Привітання та повідомлення теми та мети уроку.

Вчитель англ. мови:

  • Good morning boys and girls. How are you? What date is it today? What day of the week is it? Are you ready for the lesson? Today we have both English lesson and Music lesson. The theme is music everywhere. So let’s start our unusual lesson.

Вчитель музики:

  • А тепер давайте привітаємося музичною мовою.
  • Музичне вітання (на музику УНП «Ой є в лісі калина»):

Урок музики почався, кожен з нас підготувався,

Ми готові всі співати, грати й навіть танцювати.

  • Перевірка присутніх
  • Перевірка готовності до уроку.

 

  ІІ. Актуалізація та мотивація навчальної діяльності

Вчитель музики:

  •  Що таке музика серйозна та музика легка? ( Серйозна музика – музика, яка передає думки, глибокі почуття, значні події, боротьбу за щастя, волю, описує працю людини. Легка музика – музика легка для сприймання та легка за змістом, тобто розважального характеру.
    - ЗМВ? (Засоби музичної виразності: темп, динаміка, настрій, характер, мелодія, тембр, розмір, інтонація, драматургія, регістр…).

Warming  up 2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вчитель англ. мови:

  1. OK. And now answer my questions, please.

Children, do you like music? (Yes)

Can you image your day without music. (No)Why?

(Р1: So music accompanies us all the time. Р2: Music reflects our life.)

  1. Word Map
  • Well. Look at the blackboard, please. Let’s complete Word Map about music.

We know that music has much different styles. What styles can you name? (classic, pop, jazz, rock’n’roll, rap, rock, folk music, …)

 

 

 

 

 

 

(На дощці висить основа Word Map, учні називають відомі їм стилі музики англійською мовою, перекладають та записують їх на дошці. Вчитель музики питає їх, що їм відомо про ці стилі, а учні відповідають.)

Вчитель музыки: 

  • Як ви розумієте поняття «камерна музика»? (Камерна музика (від італ. camera — кімната, палата, покій) — вид музичного мистецтва: вокальна, інструментальна, вокально-інструментальна музика, створена для виконання малим складом музикантів у невеликих приміщеннях. )
  • Рок – це не просто мода. Рок – це більше, ніж просто музика, ніж просто тимчасове захоплення. Рок-музика є стилем сучасного життя. І вона має свою захоплюючу історію.

Вчитель англ. мови:

  • What do we need have that play music? (instruments)
  • What musical instruments do you know? (piano, violin, drum, guitar).

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети.

Вчитель музыки: 

  • Сьогодні на уроці ми з вами ознайомимося з таким стилем музики, як рок, хард-рок та рок-н-рол.

Вчитель англ. мови:

  • Today we are continuing to speak about music and you will learn some interesting facts from the history of music. We are going to listen and discuss a text about the development of some musical genres and at the end of our lesson you’ll learn song.

 

ІV.  Усвідомлення нового матеріалу:

1)Відомості про рок-музику 

Вчитель музики :

  • А тепер ми з вами поговоримо про рок-музику. Рок-музику можна вважати нашою сучасницею, адже вона народилась порівняно недавно і продовжує свою переможну ходу в молодіжному середовищі. Багато музики та інформації про неї є доступними завдяки індустрії розваг, шоу-бізнесу.
  • Ну а зараз ми продивимося презентацію про рок-музику (презентація №1).

Текст презентації:

Рок-музика виникла у Великобританії та США на початку 50-х років XX століття, коли проблема «молодь і музика» загострилась, як ніколи. Жодна історична епоха не знала настільки войовничого протиставлення музики всьому іншому музичному світові. Більше того – рок виражав протест проти всього суспільства взагалі з його мистецтвом, традиціями та правилами. А пісня, що стала музичним символом рок-музикантів, має назву «Стань осторонь, Бетховене!». Її написав один з перших американських рокерів Чак Беррі. Якщо рок-музика втілює у собі і протести, і усілякі невдоволення, то вона мусить суттєво відрізнятись від класичної. Не зважаючи на те, що рок заперечував попереднє мистецтво, у рок-музиці злилися елементи різних напрямів популярної музики: ритм-енд-блюз, біг-біт, кантрі-енд-вестерн тощо. Ці елементи, об’єднавшись, породили цілковито нове звучання на основі значно підкресленого ритму, бурхливої енергетики виконання. Головним роковим інструментом стала електрогітара. Експресивна й агресивна, в рок-музиці вона стала візитною карткою. Рокери проголосили: «Електрогітари та гучність — ось наша зброя». Важливе значення у рок-музиці надається сольному та ансамблевому співу, тобто відкрито емоційному звучанню людського голосу. Причому виконавці суміщають функції інструменталістів та вокалістів. Рок-музика має багато різноманітних течій, форм та різновидів. Серед них базовими є рок-н-ролл та хард-рок. 

  • А тепер давайте проаналізуємо побачене в презентації:
  • Що виражав рок? Хто є першим американським рокером?
  • Який головний роковий інструмент? Охарактеризуйте його.
  • Охарактеризуйте рок-н-рол.
  • Що таке хард-рок?
  • Охарактеризуйте рок-музику як стиль музичного мистецтва.

2) Словникова робота

- Давайте ознайомимося з основними поняттями рок музики.
НО1:

*Рок-н-рол — це танець, що виник на початку 50-х років XX століття у США. Він характерний простою мелодією з блюзовими інтонаціями в супроводі важкого та одноманітного акцентованого ритму. Як правило, серед виконавців рок-н-ролу є соло-співак, соло-електрогітара та саксофон. 

*Хард-рок - напрям у рок-музиці, що відзначається жорстким і потужним характером звучання за рахунок різноманітних звукових ефектів, провідної ролі електрогітар та агресивного стилю вокалу. Типовим для хард-року є протиставлення високого пронизливого регістру вокалу та низького волаючого регістру супроводу.

*Рок-музика – об’єднує в собі декілька напрямків, основується на значно підкресленому ритмі та бурхливій манері виконання.

  • Наведіть приклади музичних груп щодо кожного стилю.

 

3) Listening Comprehension     Аудіювання

Вчитель англ. мови:

1. Pre-listening

- Well, now we are listening text “From rock’n’roll to pop and rap”

At first, look at the New Vocabulary Box.  p.75

NEW VOCABULARY BOX


a direction [di´rek∫n]

a fame [feim]

a fan [fæn]

a fashion [´fæ∫n]

an origin [´ɒrid3in]

a teenager[´ti:neid3ə]

a voice [vois]

strange [streind3]

напрямок

слава

вболівальник

мода, стиль

походження

підліток

голос

дивний


2.While listening

- While you are listening text you need circle the correct item and complete the sentences. You will work in pairs.

And more we will listen this text unusual because when you will be hearing the music you have to dance.

Prepare for listen.   Ex.1, p.74-75 (слухання аудіо запису)

3. Post listening

a) At first look at the blackboard, let’s put this genres of music in the correct order according to the history of their development.

HO2:

Put the genres of music in the correct order according to the history of their development.

Punk music 3

Rock music 2

Rock'n'roll music 1

Reggae music 4

Pop music 5

b) And now check on you pair work.

Circle the correct item.

HO3:

1) The rock'n'roll began in________.

  1. the USA
  2. Great Britain
  3. Africa

2) Chuck Berry was the first who .

  1. wrote songs about black and white young people
  2. who wrote songs about black and white young people
  3. sold the records to black and white young people

3) Rock'n'roll was created________.

  1. by separating white music from black music
  2. by combining black music and white music
  3. by creating white music from black music

4) By 1968 guitars .

  1. were used as much as voice
  2. weren't used so much as voice
  3. were used more than voice

5) In 1970s soft music _______.

  1. was popular among the people of the same age
  2. was popular among the young people
  3. was popular among the people of different ages

6) Reggae had a heavy dance beat but

a) it was too slow

b) it wasnt  too fast

c) it wasn't slow enough

Key: 1) a, 2) c, 3) b, 4) a, 5) c, 6) b.

- Maybe do you listen about these singer or band?

- Maybe do you know songs somebody of them? (yes. Song “Yesterday”)

It’s excellent.

Now we are watching presentation about this band and them song “Yeaserday”, because we will learn and sing this song.

4) Відомості про групу «Бітлз» / «Beatles» та їх пісню «Yesterday» («Вчора»). (супроводжується презентацією №2)

Пошук витоків цього феномену відводить нас майже на півстолітті назад, в 1957 рік, коли Пол Маккартні (James Paul Mccartney, рід. 18 червня 1942 року) познайомився з юним бунтівником Джоном Ленноном (John Winston Lennon, рід. 8 жовтня 1940 року), лідером групи Quarrymen, вже декілька років невиліковно хворіючим рок-н-ролом.

Протягом року Quarrymen поповнюються двома новими учасниками - 15-річним гітаристом Джорджем Харрісоном (народився 25 лютого 1943 року) і басистом Стюартом Саткліффом, другом Леннона по художньому коледжу. Текучка кадрів - рядове явище в Quarrymen, незмінним завжди залишалося лише ядро з трьох гітаристів. Врешті-решт хлопці зрозуміли, що краще за один одного музикантів їм не знайти, а особиста сумісність прошла стільки випробувань, що пора було робити з цього потрібні висновки.

Побувши деякий час Johnny And The Moondogs, в 1960 році вони перетворюються на Silver Beеtles, а потім просто в Beatles. За словами Джона Леннона, уві сні йому з'явилася людина, оповита язиками полум'я, який велів назвати групу Beatles з буквою а. Так і зробили. Після довгих пошуків барабанщика влітку 1960, якраз напередодні перших німецьких гастролей групи, за ударну установку сідає Піт Бест (Pete Best). Сім місяців в Гамбурзі стали для Beatles першим випробуванням на міцність. Бойове хрещення прошло в клубі Indra, де Beatles давали багатогодинні концерти, що виснажували, перед некерованим натовпом, постійно розширюючи репертуар, звикаючи до будь-яких ексцесів, викладаючись на сцені з такою енергією, яка тримала б в напрузі саму неслухняну аудиторію. Повернувшись до Ліверпуля в кінці року, вони викликають фурор своєю зіграністю і завидним натиском. Ще однією хорошою школою став легендарний Cavern Club, де в 1961 році Beatles почали давати регулярні концерти.

Yesterday — The Beatles. Цікаві факти про пісню : згідно з книгою рекордів Гіннесу, на цю пісню було зроблено 3000 кавер-версій, більше, ніж на будь-яку іншу з будь-коли написаних.

Вперше в історії Біттлз при записі пісні в роботі брав участь лише один учасник групи. Аранжування "Yesterday" складалося лише з акустичної гітари, на якій грав Пол Маккартніа, і струнного квартету, партію для якого вигадали Джордж Мартін і Маккартні. До цього група зробила спробу записати пісню в іншому аранжуванні з Ленноном на органі Хеммонда, записів цієї версії не залишилося.

5) Слухання та аналіз пісні «Yesterday» («Вчора») групи «Бітлз» / «Beatles».  (кліп пісні у виконанні гурту)

Вчитель музики: 

- Зараз ми прослухаємо пісню «Yesterday» («Вчора») групи «Бітлз» / «Beatles».

Дайте характеристику цієї пісні.

- Засоби музичної виразності: темп, динаміка, настрій ?

- Які почуття викликає у вас цей музичний твір?

6) Вивчення слів «Yesterday» («Вчора») групи «Бітлз» / «Beatles».

Вчитель англ. мови :

  • Let’s learn this song. A shall read and you repeat after me.

HO4:

Yesterday (оригинал The Beatles)

 

Yesterday, all my troubles seemed so far away

Now it look as though they're here to stay

Oh, I believe in yesterday

 

Suddenly, I'm not half the man I used to be

There's a shadow hanging over me

Oh, yesterday came suddenly

 

[Chorus:]

Why she had to go I don't know, she wouldn't say

I said something wrong, now I long for yesterday

 

Yesterday, love was such an easy game to play

Now I need a place to hide away

Oh, I believe in yesterday

7) Розучування пісні.

 Вчитель музики та вчитель англ..мови:

  1. Спів під відеофайл: оригінал з текстовим супроводом.
  2. Спів під мелодію без слів.
  3. Спів під фортепіано.

 

V. Заключна частина:

1) Бесіда вчителів  з учнями

Вчитель музики:

- Що ви запам’ятали про группу «Бітлз» / «Beatles»?
- Що ви запам’ятали про пісню «Yesterday» («Вчора») групи «Бітлз» / «Beatles»?

Вчитель англ. мови :

  • Did you like the lesson today?
  • What new things have you learned?
  • That kind of music to know more now?
  • What do you know about rock?
  • What do you know about rock’n’roll?

2) Оцінювання учнів.

3) Домашнє завдання.

Вчитель музики:  Вивчити слова пісні.«Yesterday» («Вчора») групи «Бітлз» / «Beatles».

Вчитель англ. мови : Make up the project work on the themeBeatles and them life.”

4) Summarizing           Підведення підсумків уроку

Вчитель англ. мови :

So we can conclude that music is very important in our life. There are different opinions about music. It is difficult to persuade each other. But maybe it is not worth doing. Our conversation proves that we don’t have to deny modern music because it gives us pleasure. But we don’t have to forget classical music because it can describe our thoughts and feelings and it helps us to understand the complex world of the modern music.Thank you for your work today. Our lesson is over.

Вчитель музики:

Отже, необхідно пам'ятати, що музика – це, перш за все, мова душі. Саме тому музика минулих і навіть дуже далеких часів не блякне від часу, а навпроти, входить в єдину скарбницю світового мистецтва, живучи однією з мистецтвом наших днів, беручи участь в нашому житті. Я також хочу подякувати вам за урок. До побачення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
11 травня 2020
Переглядів
1441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку