Інтегрований урок музики до дня цивільного захисту "Профілактика захворювань"

Про матеріал

Тема.«Нотний стан», «скрипковий ключ», «нота». Профілактика захворювань. Розучування пісні «Апчих»

Мета. Формувати уміння сприймати музику як виражальне мистецтво; ознайомити з поняттям «нотний стан», «скрипковий ключ», «нота»; вдосконалювати навички; розвивати ритмічний слух, увагу; виховувати інтерес до музики.

Розширювати поняття учнів про здоровий спосіб життя. Розвивати вміння розрізняти добрі і погані звички і передбачати наслідки, які вони ведуть за собою, щоб бути здоровим і життєрадісним; виробляти навички правильної поведінки. Виховувати принциповість, повагу до себе.

Перегляд файлу

1

 

План – конспект

інтегрованого уроку  музики

присвяченого дню цивільного захисту.

Профілактика захворювань.

 

Тема.«Нотний стан», «скрипковий ключ», «нота». Профілактика захворювань. Розучування пісні «Апчих»

Мета. Формувати уміння сприймати музику як виражальне мистецтво; ознайомити з поняттям «нотний стан», «скрипковий ключ», «нота»; вдосконалювати навички; розвивати ритмічний слух, увагу; виховувати інтерес до музики.

 Розширювати поняття учнів про здоровий спосіб життя. Розвивати вміння розрізняти добрі і погані звички і передбачати наслідки, які вони ведуть за собою, щоб бути здоровим і життєрадісним; виробляти навички правильної поведінки. Виховувати принциповість, повагу до себе.

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Музичне вітання.

2. Перевірка готовності до уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Сьогодні на уроці ми ознайомимося із поняттями «нотний стан», «скрипковий ключ», «нота», та вивчимо основні правила здорового життя.

ІІІ. Розспівування і засвоєння музичної грамоти

  1. Ознайомлення із термінами «нота», «нотний стан», «скрипковий ключ».

В зошитах твоїх охайних
Зрозуміло все й звичайно:
Є там лінії й клітинки
І відмінні є оцінки.
Там шикуються в загони
Букв і цифр стрункі колони.
Тільки де ж значки музичні
В зошитах шукати звичних?
Для тих знаків особливих
Збудували хатку з ліній!
Їх не важко рахувать:
Раз, два, три, чотири, п'ять!
Має назву хатка та
Нотний стан.
Господинь у домі сім:
До, ре, мі фа, соль, ля, сі.
Щоб дверцята відчиняти,
Треба ключ надійний мати.
Ключ до музики - запам'ятай -
І скрипковим називай.

(під час читання вірша, вчитель на дошці на нотному стані прикріплює кольорові ноти по порядку, скрипковий ключ)

2. Закріплення

- За допомогою яких музичних знаків можна записати музику?
- Скільки нот є? Назви.
- Де записуються ноти?
- Яку назву має ключ, що відкриває нотний стан?
- Які за висотою звучання бувають ноти?

ІV. Розучування пісні

  1. Вступна бесіда

Вправа „Що таке здоров’я?”

- Що означає - бути здоровим?

Вчитель записує всі варіанти відповідей учнів на питання про те, що таке, на їхню думку, здоров’я, з чим воно в них асоціюється.

Важливо, щоб діти вказували не лише на відсутність симптомів хвороби, а й на відчуття, переживання, стани, які властиві здоровій людині – задоволення, щастя, радості, хороший настрій.

-   Що означає – бути хворим?

Важливо, щоб діти при цьому вказували не лише на наявність симптомів хвороби, а й на відчуття, переживання, стани, які властиві хворій людині – смуток, тривожні передчуття, погане самопочуття.

  • Отож, здоров’я – це стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб або фізичних вад.

Спосіб життя – це той чинник здоров’я, який майже цілком залежить від нашої поведінки. Так, що половина здоров’я залежить від тебе, тому своє здоров’я можна поліпшувати або псувати.

Вправа „Модель здоров’я”

Вчитель об’єднує дітей у три підгрупи, кожна з яких отримує завдання розробити свою модель здоров’я, виходячи з власного бачення цієї проблеми. Допоміжними можуть бути запитання: „Що, на вашу думку, є складовими частинами здоров’я?”, „Без чого неможливо уявити дійсно здорову людину?” У кожній групі обирається той, хто буде представляти роботу групи. Використовуючи аркуші паперу А1, маркери, фломастери, кольоровий папір, учасники протягом 10-15 хв. розробляють свої моделі.

Після презентації моделей здоров’я всіх груп, Вчитель пропонує всім уявити собі ті шкідливі, руйнівні фактори, які є в нашому житті що впливають на здоров’я, і, працюючи в тих самих підгрупах, за 3 хв. продемонструвати на створених моделях дію цих факторів. Кожна група презентує роботу.

Вчитель обов’язково пропонує дітям розказати, що вони відчули, коли створювали модель здоров’я, що – коли руйнували, і що – коли отримали свою модель зруйнованою. Важливі також запитання: „Чи можливо відновити те, що вже зруйновано?”, „Чи буде це мати той самий вигляд?”, „Що легше – запобігти руйнуванню здоров’я чи відновити його?”

Висновок вправи: зруйнувати значно легше, ніж створити. Дуже важливо зберегти те, що маємо. Від нас самих залежить, що ми оберемо – шлях до здоров’я чи навпаки – шлях від здоров’я.

Вчитель: Але не лише шкідливі речовини впливають на наше здоров’я, а й хвороби: інфекційні і неінфекційні. Тому слід бути уважними і дотримуватись

 певних правил, щоб запобігти зараженню:

  • хворому не слід ходити до школи;
  • руки повинні бути чистими;
  • приміщення треба провітрювати і прибирати;
  • необхідно мити овочі, фрукти;
  • не відкушувати разом із кимось овочі, фрукти, булочки, цукерки чи іншу їжу;
  • користуватись слід лише індивідуальним посудом;
  • не пити сирої води під час туристичних походів, відпочинку на природі.

V. Музично-ритмічні рухи. Фізхвилинка із елементами танцю

 

.    Первинне сприймання пісні

- Яка мелодія пісні?

- Який характер музики?

1.    Розучування пісні по частинах

 Не ходи Софійко боса

Скільки раз кажу тобі.

Бо Апчих залізе в носа

І запчихаєш тоді. 2р.

 

Апчих, апчих. Ми гарненькі діти

Апчих, апчих. Ми не хочемо хворіти.

Апчих, апчих. Виходи із хати.

Апчих, апчих. Нам не треба заважати. 2р.

 

Прийде в гості пан Укольчик

Зробить голкою тік-тік.

Щоб далеко, аж у поле

Той Апчих від тебе втік. 2р.

VІІ. Підсумок уроку

1.    Опитування

- Скільки нот є? Назви.
- Де записуються ноти?
- Яку назву має ключ, що відкриває нотний стан?
 

 

 

doc
Додано
25 липня 2018
Переглядів
966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку