Інтегрований урок на тему " Розв'язування лінійних нерівностей"

Про матеріал
Мета уроку: систематизувати й узагльнити знання учнів про лінійні неріності. Розвивати увагу, мислення, культуру математичної мови, працьовитість, формувати роботу учнів у групах. Виховувати любов до Батьківщини
Перегляд файлу

Інтегрований урок з використанням народознавства

Алгебра 9 клас

Розв’язування нерівностей з однією змінною

Мета уроку:

  • Розширити, узагальнити і систематизувати знання про лінійні нерівності; повторити алгоритм розв’язування лінійних нерівностей; вдосконалювати знання з графічного зображення множин розв’язків, запису відповідних проміжків.

Розвивальна:

  • Розвивати навички самостійної роботи, самоаналізу, комунікативні, інтелектуальні; срияти розвитку логічного мислення.

Виховна:

  • Виховувати любов до рідного краю, традиції, наполегливість і уважність; скласти ситуацію успіху для кожного учня

Тип уроку:

  • Узагальнення і систематизація  знань, умінь і навичок.

Обладнання:

  • Картки із завданням, комп’ютер, ноутбук.

ХІД УРОКУ

І. Створення ситуації успіху

Вітання з учнями.                                                                                                Вступне слово вчителя: Почати сьогоднішній урок я вирішила зі слів відомого французького письменника 19 ст. Анатоля Франса: «Вчитися можна тільки весело… Щоб перетравлювати знання, потрібно поглинати їх з апетитом.». Ці слова ми візьмемо за епіграф нашого уроку.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів.

 

 Cьогодні у нас незвичний урок. Він проходить напередодні свята Андрія. Це день народного календаря, до якого приурочували Андріївський обряд «Калиту», суть якого полягає в переведенні юнаків і юнок у дорослі вікові класи

До самотньої жінки, напередодні свята Андрія, пізно у вечері сходились дівчата з села, яким уже час під вінець. Гуртом пекли пампушки і клали на низенького ослона. Потім пускали собаку. Чию пампушку він з’їсть першу, то дівчина і першою заміж вийде.

На свято Андрія дівчата багато ворожать. Кидають чобіт через дах, куди вкаже носок чобота, туди заміж піде.

Зараз перевіримо, в який бік вкаже «носок чобота» нашим дівчатам. Розв’яжемо нерівності:

А ще ворожили на дровах. Дівчата входили на вулицю, брали дрова і розкладали їх по двоє. Якщо всім полінам була пара, то дівчина в цьому році вийде заміж.

Розв’яжемо подвійні нерівності. Пригадаймо способи розв’язування подвійних нерівностей:

І спосіб: за властивостями нерівностей;                                                                                                                                     ІІ спосіб: переходячи до системи нерівностей;

Ще одне гадання, пов’язане зі сном, - дівчина на ніч їла щось солоне, а той, хто уві сні давав їй пити води, мав стати її судженим.

Розглянемо наступні завдання. Знайдіть при яких значеннях х визначена функція

ІІІ. Робота в групах.

Перша група: розв’язати нерівності

5(х-1) + 7 1-3(х+2)

12(3х-1) - 16(х+1)

Друга група: установіть відповідність між нерівністю (1-4) та її розв’язком (А-Д)

Третя група: установіть відповідність між нерівністю (1-4) та її розв’язком (А-Д)

Вечорниці завжди закінчувалися тим, що хлопці і дівчата сідали за стіл і їли страви, які самі ж і готували. Тож наші дівчата теж приготували для вас смачні вареники, які ви зараз скуштуєте.

 

Підсумок уроку. Знайдіть та виправте помилки:
 

Домашнє завдання: збірник завдань 2018 рік, варіант 16: № 1.7; 2.2

Дякую!

docx
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
4. Нерівності з однією змінною
Додано
11 січня 2022
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку