Інтегрований урок образотворчого мистецтво

Про матеріал
У природи немає поганої погоди, а тому кожна пора року особлива та приваблива по-своєму. Так зима нам приносить не лише хуртовини та люті морози, а й гарні, погожі дні.
Перегляд файлу

Інтегрований урок з образотворчого мистецтва

                                                            3 клас

Тема: Чудові барви природи. Пейзаж «Зимова казка».

Мета:

Навчальна:    розширити знання учнів з кольорознавства. Дати поняття про створення настрою. Урізноманітнити        технічні навички роботи з акварельними фарбами.

Розвивальна: розвивати спостережливість, зорову пам'ять, уміння вирішувати  загальний тоновий і колірний стани пейзажу, творчу уяву, образне   мислення, фантазію.

Виховна:   виховувати любов до природи, вміння бачити прекрасне, розвивати   інтерес до пейзажного живопису. Виховувати охайність, старанність.

Тип уроку: комбінований.

Вид уроку: малювання з натури по пам’яті та за уявою.

Міжпредметні зв’язки: музика

Обладнання:

Матеріали: : папір, акварельні фарби, пензлики, воскова свічка, кольорові воскові олівці, простий олівець, гумка, серветка.

Зоровий ряд:  репродукції зимових пейзажів , фоторепродукції, дитячі роботи - пейзажі, виконані у восковій техніці, та ілюстрації творчі роботи вчителя,  таблиці з кольорознавства.

Літературний ряд: "Казка про сніжинку", оповідання М.Гай «Який буває сніг?»

Музичний ряд: Й.С. Бах Сонет №18, Вівальді

Очікуваний результат: розширення знань з кольорознавства, дитяча робота.

Оформлення класної дошки:

З правої сторони:  репродукції зимових пейзажів , фоторепродукції.

З лівої сторони, у верхній частині: дитячі роботи - пейзажі, виконані у восковій техніці.

 

Вузлики на пам’ять:

 Колорит (італ. Colorio – забарвлений) – загальне кольорове рішення, система сполучення кольорів та їх відтінків у художньому творі.

   Репродукція відтворення художнього оригіналу поліграфічним або фотографічним способом.

Хід заняття

І. Організаційна частина

1. Встановлення дисципліни в класі.

Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти,

Тож гаразд, часу не гаємо

І урок розпочинаємо!

2. Організація робочих місць.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

1.Згадаймо: що ми знаємо про живопис та живописні техніки?

(Живопис - це вид образотворчою мистецтва, художнє зображення, створене фарбами на площині - папері, полотні, картоні, дошці, стіні, склі).

   2. Групова робота

     Вправа «Криголам»

 Метою нашого завдання буде перевірка теоретичних знань з образотворчого мистецтва. Без чого неможливо намалювати живописний пейзаж?

(колір, пензлик, фарба  )            

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

IV. Повідомлення теми, мети і завдань уроку

Технологія «Передбачення»

 Послухайте уважно загадку. Проаналізуйте її і спробуйте здогадатися, про що йдеться. Ваша відповідь і буде темою сьогоднішнього уроку.

У бабусі-холодусі

Усміх сяє на лиці,

Ходить в білому кожусі

З дивним пензлем у руці.

Раз мазок і два мазок —

На вікні розцвів бузок,

А на другім — сад казковий

Біля місяця підкови,

А на третім — срібний дім,

Іній світиться у нім...

Всі дивились, дивувались...

Хто ж художник — здогада­лись? (Зима.)

Слово вчителя

      У природи немає поганої погоди, а тому кожна пора року особлива та приваблива по-своєму.

Так зима нам приносить не лише хуртовини та люті морози, а й гарні, погожі дні.

Неначе наречена стоїть в зимовому парку струнка, тендітна берізка, обвита білою, пухнастою ковдрою. Блискучо-біле вбрання ніжне та неповторне. Воно зіткане з тисячі маленьких сніжиночок, які переливаються на сонці чудесними барвами-самоцвітами. Сніжинки зачаровують погляд легким, витонченим таночком морозяного мистецтва. Сніг виблискує різними кольорами, неначе коштовним камінням на прикрасах молодої дівчини. Повітря кришталево-чисте та прозоре, наповнене зимовою свіжістю. Голубе небо спокійне та непорушне… Аж ось холодний подих потурбував молодесеньке деревце, і враз сріблястий пилок обсипався з граційної красуні.

 Митець за допомогою своїх специфічних засобів передає красу природи. Для хужожника – це фарби, для композитора – це звуки, а для письменника – це слово.

 Сьогодні на уроці ми будемо художниками і малюватимемо прекрасну пору року – зиму.

V. Сприймання і первинне усвідомлення матеріалу

1. Слово вчителя

   Подібно до того, як звуки в музиці народжують мелодію (радісну, ніжну, спокійну, тривожну, урочисту), так усі кольори, їх гармонійне поєднання в живописному творі створюють колорит, який підкреслює певний настрій, емоції та почуття. Тому за характером колорит може бути спокійний або напружений, яскравий або стриманий. У колориті можуть переважати певна кольорова гама (тепла або холодна) та тональність (світла або темна). Художники-живописці працюють різними фарбами, обираючи різноманітні матеріали та техніки, які дозволяють краще реалізувати творчий задум. Художня техніка - це спосіб нанесення фарб на площину, що залежить від стилю художника та властивостей фарб. Ми вже знайомі з акварельною та гуашевою техніками, тому можемо порівняти їх між собою.

2. Дослідницька робота

 Технологія «Словесний малюнок»

(Учні зачитують  уривки  з літературних  творів з описом зимової природи ).

 1. Ось як описує зиму Олена Пчілка в оповіданні «Сніг».

  Як зимня година – ясна, тиха, то сніжинки бувають кучеряві, зірчасті, а як вітряно, туманно, сніжинки стають такі мляві, рзволожені, злипаються в клоччя; а як повітря потеплішає, тоді сніжинки зовсім рідшають, стають крапельками, і тоді це вже не сніг, а дощ; отже, значить, сніжинки стануть тоді знов водою, як були колись.

  2. Борис Грінченко «Взимку»

      Хижо буйний вітер

      Віє по долині.

      Гори намітають

      З снігу хуртовини.

                           Укриває землю

                           Скрізь намітка біла,

                           І земля замерла

                           Тихо заніміла.

3. Олександр Пушкін «Зимовий ранок» (уривок з твору)

…под голубыми небесами

Великолепными коврами,

Блестя на солнце, снег лежит;

Прозрачный лес один чернеет,

И ель сквозь иней зеленеет

И речка подо льдом блестит.

3.Споглядання творів мистецтва

Бесіда за репродукцією картини Шишкіна І. «Зима»

 Скільки красивого довкола зимою: блискучі буруль­ки, ажурні сніжинки, великі сніго­ві замети.

Кожна людина сприймає цю пору року по-своєму. Для когось вона холодна, сувора снігова коро­лева, що хоче всіх заморозити. А для когось — добра чарівниця, яка принесла із собою веселощі, зимо­ві розваги, новорічні свята, пода­рунки. То яка ж вона, ця загадкова зима? Якого кольору?

4. Розгадування загадок

Як ви думаєте, чи завжди сніг білий? Чи може він бути рожевим, блакитним, золо­тистим, фіолетовим, сірим?

 Відповідь на ці запитання нам допоможуть дати  загадки.

Він ще недавно голубів,

Застиг у сонній мрії.

Ось небокрай почервонів —

І він вже рожевіє. (Сніг уранці.)

Як тільки сутінь настає,

Ліхтарики мигають,

Він фіолетовим стає

І таємничо сяє. (Сніг увечері.)

Спочатку він міцний і білий,

Та коли сонце припікає,

Він ураз слабішає, жовтіє,

Чорніє, тане і... тікає. (Сніг у відлигу.)

     8. Словникова робота

(Використання ПК)

  Сьогодні ми поповнимо свій словник такими термінами:

 ( Учні записують терміни в словники)

      Колорит (італ. Colorio – забарвлений) – загальне кольорове рішення, система сполучення кольорів та їх відтінків у художньому творі.

      Репродукціявідтворення художнього оригіналу поліграфічним або фотографічним способом.

    - Так що таке колорит? Реподукція?

5. Слово вчителя

Сьогодні ми ознайомимося з цікавою художньою технікою, тобто будемо малювати восковою свічкою. "Хіба можливо малювати свічкою?" - запитаєте ви. Можливо!

6. Педагогічний малюнок

На дошці прикріплений аркуш паперу, на якому вчитель пише свічкою слово "зима" та малює навколо декілька сніжинок. Малюнок одразу заливається великим пензликом синьою та фіолетовою акварельною фарбами.

На тлі прописаного малюнка проявляється слово "зима" та намальовані сніжинки. Висновок: там, де на папері залишилися лінії від свічки, фарба не береться, і папір залишається білим. Ми бачимо білий лінійний малюнок на кольоровому тлі.

Сьогодні ми будемо зображувати красу зимової природи. Перед вами фоторепродукції та репродукції картин різних зимових пейзажів.

Технологічна картка

1.Ви вирішуєте, який саме зимовий пейзаж будете створювати, продумавши його назву, наприклад: "Різдвяна ніч", "Мороз та сонце - день святковий" тощо, та який саме настрій будете передавати за допомогою кольору, колориту.

2.Для того щоб ви побачили, які лінії обводити свічкою, спочатку виконайте лінійний малюнок простим олівцем.

3.Потім обведіть намальоване свічкою. Площини, які на малюнку мають бути білими, щільно замалюйте свічкою. Снігопад можна передати, малюючи крапочки-сніжинки.

4.Виконуємо роботу в кольорі. У залежності від задуму, площину паперу прописуємо акварельними фарбами м'яким пензлем, широкими мазками, покладеними один біля одного, та обережно заливаємо певними кольорами ті площини, які обмальовані свічкою. Наносимо фарбу лише в один прийом. Поверхня паперу, яка оброблена свічкою, залишається білою. Таким чином білий малюнок проявляється на кольоровому тлі. Я рекомендую почати з неба.

5.Після висихання або по-вологому роботу над зображенням можна продовжити, доопрацьовуючи деякі деталі та додаючи лінії тоненьким пензликом або восковими олівцями.

Перед тим, як ми приступимо до творчої роботи, декілька слів потрібно сказати про музичний акомпанемент, який допоможе створити настрій на уроці.

Для того щоб ви зрозуміли та відчули особливий холодний, морозний та водночас казковий образ зимової природи, який будете створювати у своїй роботі, я розповім вам казку.

А ви починайте творити. 

VІ. Самостійна робота учнів.

 Прослуховування казки

(Під музичний супровід)

         Мандри різдвяної сніжинки

Це було взимку, напередодні Різдва.

Усі дорослі та маленькі діти чекали різдвяного свята зі снігом, колядою, санчатами, сніговиками, ялинками та подарунками. І звичайно, всі бажали, щоб у природі відчувався особливий настрій, особливий дух свята. Щоб кружляли сніжинки, потріскував різдвяний морозець, сонячні промінці відблискували діамантами на снігу, щоб у повітрі відчувалася особлива свіжість, чарівність та казковість....

У небі, на кошлатій сивій хмарі, був великий рух. Різдвяні сніжинки цілий день створювали святкове вбрання, складаючи з маленьких гострих кришталиків чудернацькі візерунки, щоб уночі, кружляючи у святковому танку, пухнастою білосніжною ковдрою зігріти усю землю.

Тому двох однакових сніжинок годі було знайти. Але була серед них одна -дуже швидка, непосидюча та найдопитливіша. їй дуже кортіло побачити землю вдень. Вона хутенько впоралася зі своїм вбранням і з заздрістю дивилася на маленькі, звичайні сніжинки, які повільно падали до землі. "Летімо з нами", -почула вона. Несподівано подув вітерець, і сніжинка незчулася, як опинилася над землею. Від побаченого їй перехопило подих. Яка краса! А й справді.

Яскравий зимовий день, блакитне небо та сліпучо-білий, сріблястий сніг, місцями жовтуватий - забарвлений сонячними промінчиками. На снігу незвичний малюнок. "Що це?" - "А це - тіні від струнких білявих берізок та лапатих темно-зелених ялин", - пояснили їй сніжинки. Легкий подих вітерця - і цікаві мандри продовжилися.

Та раптом їй на шляху трапилося велике розлоге дерево. Воно було не звичайне святкове, вбране в білосніжне сріблясте мереживо. Сніжинка зраділа, їй здалося, що це теж різдвяна сніжинка, тільки дуже велика. "Яка ти гарна!" - промовила сніжинка й опинилася на гілочці дерева. "Потрібно все роздивитися", - сказала вона сама собі.

Землю повільно охоплювали сутінки. Сніжинка помітила, що коли сонечко хилиться до обрію, сніг стає синюватим, а місцями навіть фіолетовим, немовби небо відбивається в блискучому дзеркалі. Раптом небо запалало та розписало багряною барвою снігові замети. Сніжинка із захопленням спостерігала за змінами в природі.

Поступово на землю насувалася ніч, сніг став сірим і на темно-синьому небі з'явився місяць-молодик та його подружки-зірочки.

Полинула тиха музика... Це різдвяні сніжинки вітали землю з Різдвом.

(Під час практичної роботи учнів звучить аудіозапис музики Вівальді)

  1. Виконання учнями практичних робіт
  2. Фізкультрозминка.
  3. Надання допомоги (необхідні зауваження по окремих роботах, додаткові пояснення при типічних помилках у багатьох).

VІІ. Підведення підсумку уроку

Учитель робить виставку на дошці з найкращих робіт. Проводиться обговорення цих робіт.

-   Яка робота найкраща? Чому?

VІІІ. Рефлексія

  •         Чи сподобалося вам працювати новою технікою?
  •         У чому ви відчули труднощі?
  •         Що давалось легко?

(На уроці за допомогою цікавої техніки ми навчилися передавати у своїх пейзажах красу, яскравість, казковість зимової природи, удосконалили техніку акварельного живопису та творчо себе проявили).

ІХ. Прибирання робочих місць

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект  уроку з образотворчого мистецтва

                                                               1 клас

Тема: Виражальні можливості кольору. Малювання парасольок.

Мета:

Навчальна:    ознайомити  учнів з елементарними відомостями роботи з  кольором. Дати поняття про створення настрою. Поглтбити уявлення учнів про виражальні особливості кольору; удосконалювати навички роботи фарбами.

Розвивальна: розвивати спостережливість, зорову пам'ять,  творчу уяву, образне   мислення, фантазію.

Виховна:   виховувати естетичне почуття, вміння бачити прекрасне,  охайність, старанність під час роботи із фарбами.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Вид уроку: малювання з натури по пам’яті та за уявою.

Міжпредметні зв’язки: музика, читання.

Обладнання:

Матеріали: : папір, акварельні фарби, пензлики, палітра простий олівець, гумка.

Зоровий ряд:  програмний засіб «Образотворче мистецтво. 1-й клас»(комп’ютерний диск), ноутбук, монітор, ілюстрація до казки Г.К.Андерсона «Оле-Лукоє», дитячі роботи,  дві різні парасольки, шаблони парасольок.

Очікуваний результат: розширення знань з кольорознавства, дитяча робота.

Оформлення класної дошки:

З правої сторони:  ілюстрація до казки Г.К.Андерсона «Оле-Лукоє».

З лівої сторони, у верхній частині: дитячі роботи - парасольки.

Нижня частина цієї половини дошки залишається чистою, щоб мати можливість по ходу уроку зробити педагогічний малюнок.

План заняття:

1.      Організаційна частина (1 – 2 хв.)

2.     Мотивація навчальної діяльності (1 – 2 хв.)

3.     Повідомлення теми, мети і завдань уроку (1 – 2 хв.)

4.     Сприймання і первинне усвідомлення матеріалу (8 – 10 хв.)

  1.       Самостійна робота учнів (25 – 30 хв.)
  2.          Підведення підсумку уроку (2 – 3 хв.)
  3.          Рефлексія (1 - 2 хв.)
  4.          Домашнє завдання, прибирання робочих місць (1 – 2 хв.)

Хід заняття

І. Організаційна частина

- Доброго дня, діти!

- Сідайте на свої місця всі заспокойтеся!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку

  •         Сьогодні нашу мандрівку у світ кольорознавства ми розпочинаємо з казки.

В одній казковій країні жив чарівник. Звали його Оле-Лукойє. У руках завжди він тримав дві парасольки. Носив  їх з собою навіть тоді, коли на небі не було на небі жодної хмарки. «Для чого він це робив ?» - запитаєте ви. Саме ці питання ми з’ясуємо на уроці, а ще перетворимось на чарівників і Що буде далі, секрет, який ми відкриємо протягом уроку

IV. Сприймання і первинне усвідомлення матеріалу

  1. Слово вчителя
  •         Ось послухайте, яку історію розкажуть вам про Оле-Лукойле наші незамінні помічники на уроках образотворчого мистецтва олівець і фарба. Але не просто олівець, а пан Олівець і пані фарба. Увага на екран.

Розповідь пана Олівця і пані фарби

  •         Ви знаєте казку Ганса Крістіана Андерсона про Оле-Лукойє? Він прилітає до дітей ввечері. Коли дитина засинає, Оле-Лукойє сідає до неї на ліжечко. У нього в руках дві чарівні парасольки: одна з кольоровими малюнками, а інша зовсім проста, чорна й гладенька. Парасольку з кольоровими малюнками Оле-Лукойле розкриває над добрими  дітками, і тоді їм цілу ніч сняться казки. Іншу парасольку він розкриває над неслухняними дітьми. Вони міцно сплять всю ніч, а вранці виявляється, що нічого не бачили увісні.

Розгляньте парасольки Оле-Луккойє. Певно, ви відразу здогадалися, в якій зних містяться добрі й веселі сни. Поміркуйте про що це говорить (…).

Аналіз ілюстрації до казки.

  • Розгляньте і люстрацію до казки Г.К. Андерсона «Оле-Лукойє».
  •         Скажіть, які сни сняться дівчинці? Чому?
  •         Що вам показало правильну відповідь?

Саме колір підказав нам, у якій з парасольок сняться чарівни сни. Колір багато може розповісти, наприклад, про погоду надворі, про настрій і вдачу казкового персонажа.

На екрані два малюнки – зображення воіна на коні та Баби-Яги.

  • Якими кольорами зображено вершника? (червоний)
  • А його уінь? (…)
  • Про яку вдачу героя говорять нам ці кольори? (…)
  • Чи впізнали виказкового персонажа на другому плані? (…)
  • Про яку вдачу Баби-Яги говорять кольори цього малюнка? (…).
  • І природа навколо відображає її погані риси: все падає, гнеться.

Зараз подивимось відео відповідь пані фарби і пана олівця про етапи малювання парасольок.

V.  Самостійна робота учнів

1. Робота з дітьми вчителя, фронтальна та індивідуальна робота учнів.

2. Фізкультрозминка

- Хто закінчив роботу може пофантазувати, який би ви сон хотіли побачити.

VІ. Підведення підсумку уроку

Виставка робіт.

  •         Ви гарно попрацювали. Ваші роботи сподобалися пані Фарбі і пану Олівцю.

VІІ. Рефлексія

  • Яку казку вам розповіли пан Олівець та пані Фарба? Хто її автор?
  • Що допомагає створити настрій картині?
  • Які кольори передають добрий та веселий настрій?
  • Які кольори передають смуток, тривогу?

VІІІ. Домашнє завдання, прибирання робочих місць

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку з образотворчого мистецтва

                                                                2 клас

Тема: Асоціації і колір. Основні властивості кольору.

Мета:

Навчальна:    ознайомити  учнів з  відомостями роботи з  кольором. Дати поняття про створення настрою за дапомогою кольору. Поглибити уявлення учнів про виражальні особливості кольору; дати поняття теплі, холодні кольори, основні та додаткові; удосконалювати навички роботи фарбами.

Розвивальна: розвивати спостережливість, зорову пам'ять,  творчу уяву, образне   мислення, фантазію.

Виховна:   виховувати інтерес до творчості, вміння бачити прекрасне,  охайність, старанність під час роботи із фарбами.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Вид уроку: малювання з натури по пам’яті та за уявою.

Міжпредметні зв’язки: музика, читання.

Обладнання:

Матеріали: : папір, акварельні фарби, пензлики, палітра простий олівець.

Зоровий ряд:  система кольорів Нютона, Ітена; види кольорів; кольорові картки.

Літературний ряд: О. Пчілка «Сонячний день».

Музичний ряд: Чайковський «Пори року»

Очікуваний результат: розширення знань з кольорознавства, дитяча робота.

Оформлення класної дошки:

З правої сторони:  система кольорів Нютона, Ітена.

З лівої сторони, у верхній частині: види кольорів.

Нижня частина цієї половини дошки залишається чистою, щоб мати можливість по ходу уроку зробити педагогічний малюнок.

Вузлики на пам’ять:

Спектр – це утворені кольори в наслідок розкладання білого кольору.

Основні кольори – кольори, які лежать в основі спектрального кола (червоний, жовтий, синій).

Теплі кольори – це кольори, які мають відтінки  жовтого кольору.

Холодні кольори – це кольори, які мають відтінки синього кольору.

Похідні кольори – кольори, які утворилися при змішуванні основних.

План заняття:

1.        Організаційна частина (1 – 2 хв.)

2.       Актуалізація опорних знань і вмінь учнів (3 – 4 хв.)

3.       Мотивація навчальної діяльності (1 – 2 хв.)

  1.               Повідомлення теми, мети і завдань уроку (1 – 2 хв.)
  2.                    Сприймання і первинне усвідомлення матеріалу (8 – 10 хв.)
  3.                    Самостійна робота учнів (25 – 30 хв.)
  4.                    Підведення підсумку уроку (2 – 3 хв.)
  5.                    Рефлексія (1 - 2 хв.)
  6.                    Домашнє завдання, прибирання робочих місць (1 – 2 хв.)

Хід заняття

І. Організаційна частина

1. Встановлення дисципліни в класі

- Доброго дня, діти! Сідайте! Всі заспокойтеся і слухайте мене уважно!

2. Організація робочих місць

- Діти, перевірте будь-ласка чи маєте ви на парті у себе такі матеріали: пензлики, акварельні фарби, папір.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь

  •     Діти! Хто пам’ятає що таке колір?

(Колір – це основний виражальний засіб живопису, потік електромагнітних хвиль, різних частот)

  • Що таке живопис?

(Живопис – це вид образотворчого мистецтва, основним виражальним засобом якого є колір)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

VІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку

V. Сприймання і первинне усвідомлення матеріалу

1. Розповідь-бесіда вчителя

- Діти, чи приходилось вам коли-небудь в ясний день дивитись на сонячне світло? (…) Якого воно кольору?(…)

При певних умовах сонячне світло можна розкласти на складові кольори. Тобто біле світло складається з різних кольорових хвиль. Таке явище можна спостерігати після дощу у вигляді радуги.

  • Скільки кольорів має радуга? (…)

Ці сім кольорів називаються «спектром». У кожного з вас є коло поділене на 7 сегментів, в яких ми розшукаємо ці кольори. Розглянемо кольорове коло Нютона. Нютон спочатку заповнив три частини – червоний, жовтий, синій кольори. Ці кольори називають основними. Якщо їх попарно змішати, то можна отримати решту чотири кольори.

Більш повніший спектр створив Й. Ітен. Він взяв основні кольори в трикутник а похідні розмістив навколо нього в колі.

  • Гра «утвори колір»

Вчитель показує картку з кольором. Дітям потрібно назвати 2 кольори, які необхідні для того, щоб шляхом змішування отримати даний.

Як ви вважаєте, чи впливає колір на людину? (…)

  •         Здавна помічено, що червоний колір активізує, збуджує людину, навіть викликає агресивність. Зелений, навпаки заспокоює, розслабляє. Чому це так? Тому що організм людини по-різному реагує на різні кольорові хвилі. Так, червоні хвилі викликають посилене утворення адреналіну, речовини, яка збуджує, мобілізує організм. Розумієте тепер, чому сигнал світлофора про небезпеку, вибрано саме червоного кольору. Зелені хвилі викликають вироблення іншої речовини, яка заспокоює, гальмує нервове напруження. Зелений – це сигнал безпеки, спокою. В залежності від впливу кольору на стан людини, кольорам надається різна характеристика, яка відтворює цей вплив. Оранжевий колір пов’язаний з енергією, динамізмом; синій – з космосом, простором; білий з чистотою…

VІ. Самостійна робота учнів

Діти виконують ігрові вправи за супроводу вчителя.

«Забудькуватий художник»: вчитель розповідає учням про забудькуватого художника, який пішов малювати взявши з собою лише три фарби. На диво всім отримав колористичну роботу. Секрет в тому, що художник змішав фарби. Вчитель пропонує уявити дітям себе художником і змішати між собою фарби прослідкувавши за результатом.

«Знайди пару»: вчитель показує учням картон забарвлений в певний  колір учні мають знайти йому взаємодовнюючий.

«Розклади колір»: дитям показують картон забарвлений певним кольором, ті повинні розкласти колір на два або три.

«Які кольори заховались у предметі?»: вчитель ставить перед дітьми певний предмет, задача дітей сказати, які кольори знаходяться в ньому.

«Настрій»: вчитель пропонує учням передати свій настрій за допомогою кольору. Далі діти виконують таку саму роботу але в процесі сприймання музики та художнього твору

VІІ. Підведення підсумку уроку

Діти з вчителем аналізують роботи

VІІІ. Рефлексія

  •     Що таке колір?
  •     Які це теплі і холодні кольори?
  •     Які виникли труднощі у роботі?
  •         Чи сподобався вам урок?
  •         Який колір ви асоціюєте з уроком?

ІХ. Домашнє завдання, прибирання робочих місць

 

 

 

doc
Додано
19 грудня 2019
Переглядів
2354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку