Інтегрований урок "Охорона навколишнього середовища"

Про матеріал
Повторення і узагальнення знань учнів по темі "Додавання і віднімання в межах 10" . Охорона навколишнього середовища
Перегляд файлу

[нтегрований урокimage

(математика, природознавство) image

ТЕМА. Повторення i узагальнення знань по TeMi: <<Додавання i imageв межах •10». Охорона навколишнього середовища image

МЕТА. imageдодавати i image у межах 1 0; розв'язуватиimage числа; imageти imageрозвивати мислення, увагу; виховуватп культуру          cTapaHHicTb; любов та бережливе ставлення до природи.         image

ЖД УРОКУ I ОРГАНВАЩЙНИЙ МОМЕНТ.image

ВЧИТЕЛЬ: Добрий день.           image

            imageу наш клас      image

image

imageв добрий час

Гостей imageй миром.

дпи:image

    Ми вам          людиimage

image I BiTaeM щиро вас,

I        запрошуем ласкавоimage

    На урок у перший клас!             image

imageimageimageimage8

II      ПОВЩОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ.image

imageу нас незвичайний урок. imageми з вами imageпомандру€мо в тридев'яте царство, в тридесяте государство, в imageimageкраћу. А що це за краТна ми imageлише        коли потрапимо туди. Шлях наш буде непростий, по       ми 3YCTPiнемо багато перешкод. Але, якщо ми будемо добре працювати, то перешкоди подолаемо i досягнемо своеТ мети.

Правила роботи image працювати дружно; image вислуховувати один одного; image радитись з товаришамд; imageне imageimage доводити справу доimage

III. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРIАЛУ

1.   Записати число i класна робота

2.   Усний рахунок

image

9

imageа де це ми з вами опинились? (вimage

ЧИ В 110JIi ) image

              image А як же ми                  Немае         стежинки? Мабуть,

imageтреба шукати допомоги.

image Ой, а це хто? (Тжачок).

image BiH щось тихенько каже.

Јжачок. (Я Допоможу вам, але за умови, якщо ви знаете

             правила imageв            в noni i Допоможете MeHi моТм

Друзям справитися з Деякими математичниии завДання- imageми. То що згода? (Так)

Вчитель imageа рослини ростуть у    в imageimage А тварини населяють цюimage

              image То як будемо поводитися, йдучи лугом?               image

imageimage Пройди тихенћко лугом, полем,image

image

imageНе                     ти лиха мешканцям оцього краю,

imageБо в них тут imageродина,             image

imageТо ж будь розумна i обачна ти, людино!            image

imageimageВчитель            image

- А ось i перше завдання

(            сороки посперечалися: чи правильно imageчисла на

imageimage10

Вчитель

image Зайчик з Тжачком теж потребують допомоги. Записати yci

числа найменшого до imageна попали 06-

image( 2, 3, 4, 5, 8), i на не попали обрутй ( 1, 6, 7, 9, 10)

З Гра «Позбирати пелюстки»

Дмухнув imagei пелосточки на kBiTax image Засумували

     imageА ми ix зараз позбираемо i           знову будуть           i

4. Допоможемо ще i маленьким польовим мишкам ( на imageприклади, а знаки imageмишками). image

5х3=7            6 х 2=8 7х1=6 4 х 2=2

image

11


а як ви думаете, для чого nic?Щоб спочили руки, нВккд. Bci От чудово!

                                                 image А як; рослини ростуть уimageА тепер до                                                 знову.

imageтварини живуть в .nici?Вчитель

imageimageimage          imageПеред тим, як зайти в            згадайте правила imageв

image А як в зимову пору людина може допомогти            мешканцям?

Вчитель

-                 imageimageimageimageimageimageimageimageimageя впевнена, що перед добром i image CkPi3b imageваються         Ну , а щоб не був таким похмурим i настороженим, давайте ми прикрасимо дерева листочками. А рости вони будуть лише за Tiei умови, коли приклад на листку буде

розв'язаний правильно.

imageрозв 'язують приклади, зачитуютъ i прикрйиюютъ листочки до дерев). image

Хмарка сонечко закрила,

imageзронила.

Ми Ti             пошукаем,

У               позбираем

-                 Ой , як же ми подолаемо

Пострибаем як зайчата,

(човниках , корабликах). imageяк пташата.

image                                                                                                             -А як imageповодитись на водоймах ?                                                                                                                                                   рослини i тварини

Потанцюемо ще imageнаселяють водойми ?

1213


4. Робота в парах кораблики попливуть лише       коли ви правильно imageвираз i число.

( на napmi кораблик на якого записано вираз imageimageчтають i пояснюють розв'язання .

5.  Робота 6 групах

image

-А це що ? (гори). Як же можна подолатд гори? (перелетгти). На чому ( ).

image грушй дано умова (розв 'язують , один читав Ј пояснюе розв 'язання )

6. ми майже досягли мети , ще одне завдання . Тз геометричних намалювати предмети , mci нам imageзуimage( ялинка, кораблик, сонечко)

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage14

V. уроку

         ми подолали BCi                         i опинились в kpaiHi

назва imageзнань»

(фото школи)

1.справи ми зробили, Дружно витрачали сили,

image

image Славну подорожimage

I багато image

image

2.Математика наука точна i серйозна I прожити нам без Hei HaBiTb дня не можна

Щось купити вimage

imageЧи задачу розв'язати, гостей запроситиimage

image Треба             додавати, множити, imageimageй менше визначати, креслити,image

З. Хто природу поважае,

Захищае й береже

Той всьому живому користь

Величезну принесе

4. Люби усе навколо себе :

      Гриби i            кущик, деревце,

Жучка i пташку, i блакитне небо

I синьооке чисте джерельце.

15


Вчитель.

-                      я рада, що ви так багато

image Гра « Хто любить».

Вчитель.

-                      Отож , imageтакою великою любов'ю, великим добром 15 imageнашого класу багато P0kiB разом мандруватимуть imageкратною.

Щодня ми будемо долати одну маленьку сходинку до

imageна вершину imageкраТни.

imageдякую за хорошу роботу.

imageimageimageimageimageimageГостям — за увагу.

1617

pdf
Додано
22 березня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку