(математика, природознавство)
ТЕМА. Повторення i узагальнення знань по TeMi: <<Додавання i в межах •10». Охорона навколишнього середовища
МЕТА. додавати i у межах 1 0; розв'язувати числа; ти розвивати мислення, увагу; виховуватп культуру cTapaHHicTb; любов та бережливе ставлення до природи.
ЖД УРОКУ I ОРГАНВАЩЙНИЙ МОМЕНТ.
ВЧИТЕЛЬ: Добрий день.
у наш клас
в добрий час
Гостей й миром.
дпи:
Ми вам люди
I BiTaeM щиро вас,
I запрошуем ласкаво
На урок у перший клас!
8
II ПОВЩОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ.
у нас незвичайний урок. ми з вами помандру€мо в тридев'яте царство, в тридесяте государство, в краћу. А що це за краТна ми лише коли потрапимо туди. Шлях наш буде непростий, по ми 3YCTPiнемо багато перешкод. Але, якщо ми будемо добре працювати, то перешкоди подолаемо i досягнемо своеТ мети.
Правила роботи працювати дружно; вислуховувати один одного; радитись з товаришамд; не доводити справу до
III. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРIАЛУ
1. Записати число i класна робота
2. Усний рахунок
9
а де це ми з вами опинились? (в
ЧИ В 110JIi )
А як же ми Немае стежинки? Мабуть,
треба шукати допомоги.
Ой, а це хто? (Тжачок).
BiH щось тихенько каже.
Јжачок. (Я Допоможу вам, але за умови, якщо ви знаете
правила в в noni i Допоможете MeHi моТм
Друзям справитися з Деякими математичниии завДання- ми. То що згода? (Так)
Вчитель а рослини ростуть у в А тварини населяють цю
То як будемо поводитися, йдучи лугом?
Пройди тихенћко лугом, полем,
Не ти лиха мешканцям оцього краю,
Бо в них тут родина,
То ж будь розумна i обачна ти, людино!
- А ось i перше завдання
( сороки посперечалися: чи правильно числа на
10
Зайчик з Тжачком теж потребують допомоги. Записати yci
числа найменшого до на попали 06-
( 2, 3, 4, 5, 8), i на не попали обрутй ( 1, 6, 7, 9, 10)
З Гра «Позбирати пелюстки»
Дмухнув i пелосточки на kBiTax Засумували
А ми ix зараз позбираемо i знову будуть i
4. Допоможемо ще i маленьким польовим мишкам ( на приклади, а знаки мишками).
5х3=7 6 х 2=8 7х1=6 4 х 2=2
11
а як ви думаете, для чого nic?Щоб спочили руки, нВккд. Bci От чудово!
А як; рослини ростуть уА тепер до знову.
тварини живуть в .nici?Вчитель
Перед тим, як зайти в згадайте правила в
А як в зимову пору людина може допомогти мешканцям?
- я впевнена, що перед добром i CkPi3b ваються Ну , а щоб не був таким похмурим i настороженим, давайте ми прикрасимо дерева листочками. А рости вони будуть лише за Tiei умови, коли приклад на листку буде
розв'язаний правильно.
розв 'язують приклади, зачитуютъ i прикрйиюютъ листочки до дерев).
Хмарка сонечко закрила,
зронила.
Ми Ti пошукаем,
У позбираем
- Ой , як же ми подолаемо
Пострибаем як зайчата,
(човниках , корабликах). як пташата.
-А як поводитись на водоймах ? рослини i тварини
Потанцюемо ще населяють водойми ?
1213
4. Робота в парах кораблики попливуть лише коли ви правильно вираз i число.
( на napmi кораблик на якого записано вираз чтають i пояснюють розв'язання .
-А це що ? (гори). Як же можна подолатд гори? (перелетгти). На чому ( ).
грушй дано умова (розв 'язують , один читав Ј пояснюе розв 'язання )
6. ми майже досягли мети , ще одне завдання . Тз геометричних намалювати предмети , mci нам зу( ялинка, кораблик, сонечко)
14
V. уроку
ми подолали BCi i опинились в kpaiHi
назва знань»
(фото школи)
1.справи ми зробили, Дружно витрачали сили,
Славну подорож
I багато
2.Математика наука точна i серйозна I прожити нам без Hei HaBiTb дня не можна
Щось купити в
Чи задачу розв'язати, гостей запросити
Треба додавати, множити, й менше визначати, креслити,
З. Хто природу поважае,
Захищае й береже
Той всьому живому користь
Величезну принесе
4. Люби усе навколо себе :
Гриби i кущик, деревце,
Жучка i пташку, i блакитне небо
I синьооке чисте джерельце.
15
Вчитель.
- я рада, що ви так багато
Гра « Хто любить».
Вчитель.
- Отож , такою великою любов'ю, великим добром 15 нашого класу багато P0kiB разом мандруватимуть кратною.
Щодня ми будемо долати одну маленьку сходинку до
на вершину краТни.
дякую за хорошу роботу.
Гостям — за увагу.
1617