Інтегрований урок письма, природознавства, образотворчого мистецтва на тему "Зима в природі. Повторення написання вивчених букв."

Про матеріал

Мета: поглиблювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів з вивченими буквами; продовжувати вдосконалення складання речення за малюнками; активізувати словниковий запас; розвивати пам'ять, увагу, спостережливість, творчу фантазію, вміння логічно висловлювати власні думки, доповнювати та створювати власні малюнки; виховувати почуття прекрасного.

Перегляд файлу

Інтегрований урок письма, природознавства, образотворчого мистецтва, 1 клас

Тема: Зима в природі. Повторення написання вивчених букв.

Мета: поглиблювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів з вивченими буквами; продовжувати вдосконалення складання речення за малюнками; активізувати словниковий запас; розвивати пам’ять, увагу, спостережливість, творчу фантазію, вміння логічно висловлювати власні думки, доповнювати та створювати власні малюнки; виховувати почуття прекрасного.

Хід уроку:

І. Організація класу

Давайте приготуємося до уроку. Я гадаю, що ми з вами сьогодні добре попрацюємо, але спочатку давайте оберемо для себе настрій, з яким будемо працювати під час уроку.

Сьогодні у нас незвичайний урок,

Сьогодні ми зробимо ще один крок

В країну природи, в країну погоди,

В країну чудової української мови.

ІІ. Повторення вивченого

А допоможуть нам у цьому мої помічники, які розкажуть, хто живе в нас в країні природи.

  1. Робота з картками
  • Розкажи про свою тварину.
  1. Логічна розминка

(За вибором вчителя)

ІІІ. МНД, повідомлення теми

Зараз давайте прослухаємо вірш, який підготувала нам __________. І відповімо на запитання.

Наталя Забила

ЗИМА

Одяглися люди в шуби,

Натопили тепло груби.

Білки гріються в дуплі,

Миші в норах у землі.

Сплять ведмеді в теплих лігвах,

Сосни в інею застигли.

І під кригою на дні

Сплять у річці окуні.

 

А під снігом в підземеллі,

В земляній м’якій постелі,

Де немає світла дня,

Причаїлося зерня.

Там не холодно зернинці —

Спить вона, мов на перинці,

Й тихо снить хороші сни

Про веселі дні весни.

  • Які явища природи описуються в даному вірші?
  • Коли вони бувають?
  • Отже, яка тема нашого уроку?
  • Сьогодні ми з вами будемо вчитися знаходити характерні ознаки пори року, створювати власний малюнок, описувати зиму, складати речення про зиму.

ІV. Робота на темою

  1. Робота в зошитах

Запишемо в зошиті ці явища природи й зробимо звукові моделі слів.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1. Робота над побудовою речень

Учні будують речення й моделюють схему.

  1. Логічна гра на вилучення зайвого

Лісові мешканці, про яких нам розповіли діти, вирішили нас заплутати і переставили місцями картинки із зображенням пір року.  Давайте розглянемо і скажемо, яка пора року за якою іде. Залишити потрібно саме ті малюнки, які зображують саме цю пору року.

  1. Мовна гра «Добери до складу склад, щоб утворилося слово»

Со…  зи…  ли…  ве…

  1. Записування утворених слів
  2. Робота в групах

Із записаними словами будують речення.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1. РЗМ . Робота з малюнками

Аналіз малюнків.

  • Які прикмети про зиму ви знаєте? Як змінюється гардероб людини взимку?
  1. Творча робота

Перед вами на партах є малюнки. Розгляньте їх. Чи все так? Дійсно, малюнки незавершені. Чого не вистачає на них?

  • Прослуховування тексту В. Сухомлинського «Перший заморозок»

Під час читання діти сідають зручно, уявляють те. Що слухають.

  • Попрацюйте творчо – закінчить роботу.

Звучить релаксаційна музика.

V. Підсумок

Виставка робіт

Вербальне оцінювання

 

 

docx
Додано
31 березня 2018
Переглядів
1233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку