Мета: поглиблювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів з вивченими буквами; продовжувати вдосконалення складання речення за малюнками; активізувати словниковий запас; розвивати пам'ять, увагу, спостережливість, творчу фантазію, вміння логічно висловлювати власні думки, доповнювати та створювати власні малюнки; виховувати почуття прекрасного.
Інтегрований урок письма, природознавства, образотворчого мистецтва, 1 клас
Тема: Зима в природі. Повторення написання вивчених букв.
Мета: поглиблювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів з вивченими буквами; продовжувати вдосконалення складання речення за малюнками; активізувати словниковий запас; розвивати пам’ять, увагу, спостережливість, творчу фантазію, вміння логічно висловлювати власні думки, доповнювати та створювати власні малюнки; виховувати почуття прекрасного.
Хід уроку:
І. Організація класу
Давайте приготуємося до уроку. Я гадаю, що ми з вами сьогодні добре попрацюємо, але спочатку давайте оберемо для себе настрій, з яким будемо працювати під час уроку.
Сьогодні у нас незвичайний урок,
Сьогодні ми зробимо ще один крок
В країну природи, в країну погоди,
В країну чудової української мови.
ІІ. Повторення вивченого
А допоможуть нам у цьому мої помічники, які розкажуть, хто живе в нас в країні природи.
(За вибором вчителя)
ІІІ. МНД, повідомлення теми
Зараз давайте прослухаємо вірш, який підготувала нам __________. І відповімо на запитання.
Наталя Забила
ЗИМА
Одяглися люди в шуби,
Натопили тепло груби.
Білки гріються в дуплі,
Миші в норах у землі.
Сплять ведмеді в теплих лігвах,
Сосни в інею застигли.
І під кригою на дні
Сплять у річці окуні.
А під снігом в підземеллі,
В земляній м’якій постелі,
Де немає світла дня,
Причаїлося зерня.
Там не холодно зернинці —
Спить вона, мов на перинці,
Й тихо снить хороші сни
Про веселі дні весни.
ІV. Робота на темою
Запишемо в зошиті ці явища природи й зробимо звукові моделі слів.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Учні будують речення й моделюють схему.
Лісові мешканці, про яких нам розповіли діти, вирішили нас заплутати і переставили місцями картинки із зображенням пір року. Давайте розглянемо і скажемо, яка пора року за якою іде. Залишити потрібно саме ті малюнки, які зображують саме цю пору року.
Со… зи… ли… ве…
Із записаними словами будують речення.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Аналіз малюнків.
Перед вами на партах є малюнки. Розгляньте їх. Чи все так? Дійсно, малюнки незавершені. Чого не вистачає на них?
Під час читання діти сідають зручно, уявляють те. Що слухають.
Звучить релаксаційна музика.
V. Підсумок
Виставка робіт
Вербальне оцінювання