Інтегрований урок позакласного читання та мистецтва «З. Мензатюк «Небилиці про рукавиці». Композиція «Листопад».»

Про матеріал

Нова українська школа - це інтегровані уроки. Конспект інтегрованого уроку позакласного читання та мистецтва на допомогу вчителю з використанням інноваційних технологій. Учні з великим захопленням знайомляться з творчістю сучасної письменниці З. Мензатюк, з фантастичними подіями твору.

Перегляд файлу

Тема. Сучасні українські письменники. Зірка Мензатюк «Небилиці про рукавиці». Композиція «Листопад».

        Мета. Ознайомити учнів з творчістю сучасної української письменниці Зірки Мензатюк.

Формувати уміння учнів самостійно орієнтуватися у світі дитячих книжок; самостійно та з допомогою вчителя читати й усвідомлювати фактичний зміст; визначати головних та другорядних персонажів; самостійно складати коротку анотацію до прочитаного твору.

            Розвивати навики словесного малювання та ілюстрування прочитаного; творчі  здібності учнів через мистецтво.

             Виховувати любов до читання художньої літератури, любов до природи.

Обладнання: портрет З. Мензатюк, П.І. Чайковський «Пори року» , дитячі рукавички, мультимедійна дошка, сухе листя для композиції, класна бібліотека.

Очікувальні результати:

- усвідомлення змісту самостійно прочитаних творів;

- виділення основного у творі;

- розуміння цілісного змісту твору та його частин;

- використання художніх засобів у власному мовленні

- самовираження учнів через творчу діяльність у зв' язку із прочитаним.

 

Хід уроку

  1. Організація класу.

  1. Зими ніхто ще й не чекав

      Дні стояли ще погожі.

      А тепер дні на дні схожі

      Мороз вночі сніги розсипав.   

                             ( Шлапак Л. Я. )

 

  2. Слухання музики. ( П.І. Чайковський «Осінь»)

 

 

  3.   Зустріч з Осінню.

Я Осінь пізня, золота,

До вас у гості завітала.

Листки з дерев на парту принесла,

Прощайте , бо Зима настала.

                                ( Шлапак Л. Я. )

 

  4. Виготовлення колективної композиції "Листопад".( Відбитки листочків з фарбою на полотні.)

 

  1. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.

 1. - Твори яких жанрів  любите читати ?

      - Чому ?

      - Кого з сучасних українських письменників ви знаєте ?

      - Які твори сучасних письменників ви читали ?

 

 III.   Фізкультхвилинка.

1,  2,  3, 4, 5,

Треба нам пострибать.

1, 2, 3., 4, 5,

У долоньки плеснути.

1, 2, 3, 4, 5,

Разом, разом присідать

Дружно будемо читать,

Нові твори узнавать.

 

 IV. Тема і мета уроку.

  1. Перевірка домашнього завдання .

- Якого жанру прочитаний твір?

- Хто автор прочитаного твору?

- Як називається твір Зірки Мензатюк?

 

  2. Складання плану до прочитаного твору. (Робота в групах)

  3. Складання інтелект-схеми до тексту «Небилиці про рукавиці» (Колективна

робота).

  4. Запитання до тексту (Робота в парах).

  5. Вибіркове читання.

- Чому восени жовтіє листя на деревах?

- Що загубила Оксанка?

- Що відбулося із загубленою рукавичкою?

- Що побачила двірничка Фросина  веною?

- Чому. здивувався професор  Петро Петрович?

- Чому найдужче здивувалися депутатам міської ради?

- Яке було рішення Оксанки?

- Яку наукову працю написав професор Петро Петрович?

- Що відбулося весною?

 

  V.   Рефлексія .

1. Читання для себе. (Щоденні 5).

 Вибір учнями  книжки для читання .

2. Читання з другом. (Щоденні 5).

 

VI.  Підсумок уроку.

Діти, коли рукавичку загубите,

Ви твір З. Мензатюк згадайте.

Очі враз заплющуйте,

В уяві чудо - дерево виросте.

А, може, і насправді?...

docx
Додано
28 листопада 2018
Переглядів
2903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку