Інтегрований урок світова літератури та фізична культура у 5 класі

Про матеріал
ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом англійського письменника Льюїса Керролла, з його повістю-казкою «Аліса в Країні Див»; розвивати память учнів, уміння логічно та образно мислити, давати оцінку героям;
Перегляд файлу

Тема:Інтегрований урок  світова літератури та фізична культура у 5 класі

Мета: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом англійського письменника Льюїса Керролла, з його повістю-казкою «Аліса в Країні Див»; 

розвивати память учнів, уміння логічно та образно мислити, давати оцінку героям;

Завдання:

1. Закріпити отримані учнями уміння й навички з перекидів уперед злито.

2. Розвивати в учнів загальну витривалість засобами спеціальних бігових вправ.

3. Формувати в учнів навички здорового способу життя.

 

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Дзвоник вже сигнал нам дав:

Працювати час настав.

Тож і ви часу не гайте,

Працювати починайте.

    Поділ на команди.

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

III. ОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 Інтегрований урок-гра зі світової літератури і фізичної культури у 5 класі.  Сьогодні ми ознайомимося з повістю-казкою англійського письменника Льюїса Керролла.

IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Сьогодні урок незвичайний – інтегрований, урок-гра. Основною метою уроку є поєднання знань з світової літератури та фізичної культури.

 З літератури ви поповните свій багаж новими знаннями, розвивати память , уміння логічно та образно мислити, давати оцінку героям.

 

З фізичної культури розвиватимете загальну витривалість засобами спеціальних бігових вправ та формуватимете навички здорового способу життя.

Учитель світової літератури

Англійський письменник Чарлз Латвідж Доджсон (це справжнє ім’я Керролла) народився у невеличкому селі Дарсбері у графстві Чешир. Він був найстаршим сином скромного парафіяльного священика Чарлза Доджсона та Френсіс Джейн Латвідж. При хрещенні, як нерідко траплялося у ті часи, йому дали два імені: перше - на честь батька, друге, Латвідж,- на честь матері. Він виховувався у великій родині: семеро сестер і троє братів. Діти отримали домашнє виховання.

Батько не лише не пригнічував у дітях прагнення до найрізноманітніших ігор і веселих витівок, а й усіляко їм сприяв. Найбільшим вигадником тут незмінно був Чарлз. З допомогою сільського столяра Чарлз змайстрував театр маріонеток; він писав для нього п’єси, які сам і розігрував. Нерідко, перевдягнувшись факіром, він показував схвильованій аудиторії дивовижні фокуси. Для своїх молодших братів і сестер він видавав рукописні журнали.

Він ставав надзвичайно веселим і цікавим співбесідником, варто було йому лише з’явитися в товаристві дітей. «Не розумію, як можна не любити дітей,- писав він в одному зі своїх листів,- вони становлять три чверті мого життя». Він здійснював із ними тривалі прогулянки, водив їх у театр, запрошував у гості, розважав спеціально вигаданими для них оповідками, які супроводжувалися швидкими виразними замальовками за ходом розповіді. Спілкування з дітьми, гра незмінно слугували поштовхом до творчості для Керролла.

Казки «Аліса в Країні Див» та «Аліса в Задзеркаллі» люблять дорослі і діти. За ними створено кінофільми і поставлено п’єси. Ці твори перекладено понад сотнею мов. Українською мовою дилогію про Алісу переклали В. Корнієнко, Н. Демурова.

 

Вам, діти, адресував  повість - казку «Аліса в Країні Див ».

Давайте почнемо читати і виберемо маршрут за яким почнеться наша подорож.

 

  1. Випробування «Знайди потрібне оголошення» (гравцям потрібно знайти потрібне оголошення 

 

 

 

2.Знайомство із картою

 

3.«Чарівні дрібнички».

Ми подолали ці сходи і опинилися під землею. Щоб продовжити нашу незвичайну подорож, давайте пригадаємо, у якому епізоді з’являються такі дрібнички:

 

 Кишеньковий годинник;

 Порожня банка з написом «Помаранчеве варення»;

 Золотий ключик;

 Пляшечка з написом «Випий мене»;

 Тістечко з написом «З’їж мене»;

 Білі рукавички.

Пам’ятайте, що під час подорожі ви повинні бути чемними, зібраними, допомагати один одному та вміло продемонструвати свої знання та вміння з фізичної підготовки. Адже із завданням із літератури ви впорались блискуче.

Команда, яка виконала завдання швидше, отримує 2 бали, а інша - 1 бал.

Учитель фізичної культури( кожна команда запрошується на станцію)

1. «Берег річки»

Біг по купинах.

2. «У кролячій норі »

Попади в ціль - «Снайпер».

3.«Море сліз»

Біг на руках

4. «Парад блакитного хробака»

Біг з перешкодами.

5. «Порося та Перець»

Зібрати більшу кількість повітряних кульок.

6. «Божевільне чаювання»

Ритмічний танець.

7. «Королівський крокет»

Перекид уперед злито.

8. «Чудовий сад»

Біг у мішках.

9. «Зал суда»

Човниковий біг

V. Підсумок уроку

Ось ми пройшли стежками наших героїв. Яке випробування виявилось найважчим?

VI.Оцінювання.

Висновок

    Отже, повість-казка «Аліса в Країні Див» є класичною педагогічною думкою з історичною спадщиною, в якій присутня манерність вікторіанської доби. А ще наша Аліса - героїня казки, може радо розмовляти з Чеширським Котом, Шаленим Зайцем, Садовим Вовчком та іншими героями.

VII . Домашнє завдання

Написати лист - звернення до Аліси

 

C:\Users\User\Desktop\92492074519395.jpg

docx
Додано
22 серпня 2019
Переглядів
945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку