Інтегрований урок української мови і природознавства "Закріплення вмінь правильно позначати на письмі м’якість приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів. Плоди і насіння. Пош"

Про матеріал

Поглибити знання учнів про тверді та м'які приголосні звуки; розвивати зв'язне мовлення; вчити позначати м'якість приголосних знаком м'якшення (ь) та буква­ми і, є, я, ю; виховувати бережливе ставлення до природи.

Перегляд файлу

Тема. Закріплення вмінь правильно позначати на письмі мякість приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів. Плоди і насіння. Поширення плодів і насіння у природі.  

Мета: поглибити знання учнів про тверді та м'які приголосні звуки; розвивати зв'язне мовлення; вчити позначати м'якість приголосних знаком м'якшення (ь) та буква­ми і, є, я, ю; виховувати бережливе ставлення до природи.

Мета: ознайомити учнів зі способами розмноження і поширення рослин; розвивати логічне мислення, увагу; розширювати світогляд; виховувати інтерес до життя рослин, прагнення більше знати про них.

Хід уроку

  1.                  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  1. Привітання
  2. Хвилинка позитиву

Думати – швидко

Відповідати – чітко

Працювати – дружно

  1.                ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
  2.             АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
  1.                Вступна бесіда (кущ калини – символ України). З кожним завданням кущ калини буде змінюватись.
  2.   Гра «Складові кущики»

Склади: ла, зо, ду, те.

На кущик причіпляємо з кожною правильною відповіддю по 1 листочку.

  1.   Перевірка домашнього завдання
  2.                Хвилинка каліграфії

Яя Юю Єє

  1.              Робота з словниковим словом   Батьківщина
  •             Сьогодні на уроці ми вправлятимемося у написанні слів із твердими та м’якими приголосними звуками.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 38-39)

Вправа 7

  •            Прочитайте та відгадайте загадку.
  •            Спишіть 1 речення.
  •             Вимовте в підкреслених словах цього речення м’які приголосні звуки. Підкресліть букви, які позначають м’якість попередніх приголосних.
  •             Які букви в підкреслених словах позначають м’якість попередніх приго­лосних?
  •            Вимовте слово, у якому буква ю позначає два звуки [й],[у].
  •            На кущик калини коментовано чіпляєм цвіт калини.

2 . Фізкультхвилинка. Пальчикова гімнастика ( складання казки)

Вправа 2

  •            Прочитайте текст. Про що ви дізналися з цього тексту?
  •             Спишіть останній абзац, уставляючи пропущені букви. Яка з пропу­щених букв не позначає звука?
  •            Вимовте звуки у виділеному слові.

    2. Бесіда про розмноження дерев, трав, кущів

На кущик калини коментовано чіпляємо ягоди  калини.

  1. Зоровий диктант

У лісі ростуть дерева.

Птахи розносять насіння.

Весною насіння проростає.

  1.               УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

У кожній парі вимовте звуки, якими розрізняються значення цих слів,   

ліз — лізь дим — дім

лук — люк лак — ляк

кит — кіт тук — тюк

 

  1.             ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Гра «Твердийм'який»

Учні розподіляються на дві команди: хлопчики — дівчатка. Перша ко­манда називає склади з твердими приголосними звуками, друга — з м’якими.

  •             Які букви ніколи не пишуть після букв, що позначають тверді приго­лосні звуки?

Метод «мікрофон». Що сподобалось на уроці? Чого навчились?

  1.         ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 39, вправа 2.

  •             Спишіть перший абзац вправи 2. Зробіть аналіз приголосних звуків у підкреслених словах за зразком.

 

docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
680
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку