Поглибити знання учнів про тверді та м'які приголосні звуки; розвивати зв'язне мовлення; вчити позначати м'якість приголосних знаком м'якшення (ь) та буквами і, є, я, ю; виховувати бережливе ставлення до природи.
Тема. Закріплення вмінь правильно позначати на письмі м’якість приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів. Плоди і насіння. Поширення плодів і насіння у природі.
Мета: поглибити знання учнів про тверді та м'які приголосні звуки; розвивати зв'язне мовлення; вчити позначати м'якість приголосних знаком м'якшення (ь) та буквами і, є, я, ю; виховувати бережливе ставлення до природи.
Мета: ознайомити учнів зі способами розмноження і поширення рослин; розвивати логічне мислення, увагу; розширювати світогляд; виховувати інтерес до життя рослин, прагнення більше знати про них.
Думати – швидко
Відповідати – чітко
Працювати – дружно
Склади: ла, зо, ду, те.
На кущик причіпляємо з кожною правильною відповіддю по 1 листочку.
Яя Юю Єє
Вправа 7
2 . Фізкультхвилинка. Пальчикова гімнастика ( складання казки)
Вправа 2
2. Бесіда про розмноження дерев, трав, кущів
На кущик калини коментовано чіпляємо ягоди калини.
У лісі ростуть дерева.
Птахи розносять насіння.
Весною насіння проростає.
У кожній парі вимовте звуки, якими розрізняються значення цих слів,
ліз — лізь дим — дім
лук — люк лак — ляк
кит — кіт тук — тюк
Гра «Твердий — м'який»
Учні розподіляються на дві команди: хлопчики — дівчатка. Перша команда називає склади з твердими приголосними звуками, друга — з м’якими.
Метод «мікрофон». Що сподобалось на уроці? Чого навчились?
С. 39, вправа 2.