ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК виробниче навчання та англійська мова. Тема уроку: Проектування Web-сторінок у середовищі блокноту. Додавання вкладок до сторінки

Про матеріал
Тема уроку: Проектування Web-сторінок у середовищі блокноту. Додавання вкладок до сторінки. Мета:  Ознайомити учнів з основними поняттями за темою: «Проектування Web-сторінок у середовищі блокноту. Додавання вкладок до сторінки»; закріпити набуті знання з теми: «Основи Web-дизайну» через виконання завдань практичної роботи.  Розвивати вміння застосування набутих теоретичних знань на практиці, логічне мислення; активізувати пізнавальний інтерес, уважність та пам’ять на занятті; вдосконалювати вміння і навички самостійного опрацювання завдань практичної роботи.  Виховувати інформаційну культуру учнів, їх уважність, акуратність та дисциплінованість, дух колективізму та повагу між усіма членам колективу; прививати учням любов до обраної спеціальності.
Перегляд файлу

Група ________                                                              Дата________________

 

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК

виробниче навчання та англійська мова

Курс: третій                                                         Час: 6 годин

 

Професія: Оператор комп’ютерного набору – 4112.

 

Тема програми: Основи Web-дизайну.

Тема уроку: Проектування Web-сторінок у середовищі блокноту.

                       Додавання вкладок до сторінки.

Мета:

  • Ознайомити учнів з основними поняттями за темою: «Проектування Web-сторінок у середовищі блокноту. Додавання вкладок до сторінки»; закріпити набуті знання з теми: «Основи Web-дизайну» через виконання завдань практичної роботи.
  • Розвивати вміння застосування набутих теоретичних знань на практиці, логічне мислення; активізувати пізнавальний інтерес, уважність та пам’ять на занятті; вдосконалювати вміння і навички самостійного опрацювання завдань практичної роботи.
  • Виховувати інформаційну культуру учнів, їх уважність, акуратність  та дисциплінованість, дух колективізму та повагу між усіма членам колективу; прививати учням любов до обраної спеціальності.

 

Тип уроку: урок з вивчення нового матеріалу.

Міжпредметні зв’язки: англійська мова, охорона праці, історія та спец

                                      предмети.

 

Методи навчання: інформаційний, проблемно-пошуковий, практично-

                              дієвий, словесно-теоретичний, репродуктивний,

                              рефлексивний.

 

Форми організації пізнавальної діяльності: індивідуальна, групова та

                                                                       колективна.

 

Обладнання заняття: мультимедійний проектор, мультимедійна дошка,  

                                    персональні комп’ютери.

 

Забезпечення: презентації за темою заняття, інструкційні картки,

                       ілюстративний матеріал, схеми та картки, наявність

                       підключення до Інтернет, програмне забезпечення, зошит з

                       виробничого навчання.

 

Місце проведення: кабінет-лабораторія інформаційних технологій (12).

 

 

 

Хід заняття:

1. Організаційний момент (3 хв.) – опитування.

  • Перевірити кількість учнів та їх готовність до заняття.
  • Призначити чергових по кабінету-лабораторії.

 

2. Вступний інструктаж (5-7 хв.) – інформаційний.

  •  Ознайомити учнів з темою програми та уроку – інформаційний, проблемно-пошуковий.

- Тема нашого заняття сьогодні має відношення до глобальної мережі Інтернет. Я пропоную вам самим сформулювати її після того, як ви прослухаєте невелику інформацію.

   Ми з вами входимо до епохи, коли володіння ресурсами глобальної мережі Інтернет займає  велике місце в житті суспільства. Як ви знаєте деякі люди дізнаються новини, обмінюються інформацією та використовують глобальну мережу для самоосвіти. Ви і самі не лише під час занять, а і у вільний час використовуєте глобальну мережу – кожен за власними потребами.

Тому сьогодні все більшої популярності набуває професія «Веб-дизайнера», як спеціаліста який займається не лише створенням сайтів, а і створенням їх неповторного вигляду та зручного інтерфейсу для користувачів глобальної мережі.

На минулих заняттях ми з вами обговорювали важливість цієї роботи та взагалі праці таких людей. Ми з вами розглядали програмне забезпечення для створення сайтів і дійшли висновку, що для того, щоб створити гіпертекстову сторінку є такі програми: Microsoft Office Word, DreamWeaver, Adobe Page Maker, блокнот та інші. Але у користуванні кожною з них є свої особливості.

 - Отже, хто з вас зможе зараз сформулювати, як звучить тема нашого заняття?

(Учні формулюють тему заняття)

  •     Ознайомити учнів з метою уроку – проблемно-пошуковий.

-  Яка мета заняття? (Учні із допомогою вчителя формулюють мету заняття)

- Ви повинні знати: визначення понять «браузер», «web-сторінка», «адресація web-сторінок», «web-дизайн», «сайт», «HTML», «хостинг», «вкладка».

Вміти: створювати гіпертекстову сторінку в середовищі блокноту та створювати дизайн гіпертекстової сторінки за допомогою мови розмітки гіпертексту HTML.

  •     Алгоритм роботи на уроці (повідомлення послідовності завдань та часу, відведеного на його виконання) – інформаційний.

3.       Основна частина (2 год.) – інформаційний.

- Сучасний ринок праці вимагає від операторів ЕОМ ерудованості, компетентності, мобільності, нестандартного мислення, що дозволяє вирішувати складні та незвичайні завдання, які ставить перед ним керівник. Він повинен бути тирплячим, опрятним та, звісно, повинен вміти працювати у колективі.

Сьогодні за допомогою завдань з інструкційних карток ми оберемо конкурентосппроможних учнів, застосовуючи критерії оцінки Знань, вмінь, навичок учнів.

  • Актуалізація опорних знань за темою: «Основи Web-дизайну. Робота з програмами для створення гіпертекстових сторінок»  (опитування 2-3 учнів) – інформаційний.

- Перш ніж приступити до вивчення нової теми, необхідно перевірити ваші знання за темою попереднього заняття.

- Сьогодні до нас на заняття завітала представник корпорації Microsoft Голданова Ольга Іванівна. Вона має деяку важливу інформацію для тих, хто після закінчення навчання планує знайти роботу в престижній фірмі та зробити кар’єру за обраним фахом. Якщо такі є, то слухайте уважно. Ольга Іванівна, прошу!

(Виступ Додаток 1)

- Молодці! Вітаю переможця з вигідною пропозицією щодо подальшого працевлаштування.

А зараз пропоную повторити техніку безпеки при роботі з ПК.

  • Повторення правила техніки безпеки при роботі з ПК (дати учням електронний тест з ТБ при роботі з ПК) – рефлективний, репродуктивний.
  • При виконанні цього тесту зверніть увагу на те, що відповідь на запитання може бути лише одна. Після того, як тест буде виконаний підніміть руку. Я пройду та перевірю вашу оцінку за наступними критеріями:
  1. 3 відповді - дорівнює оцінці «задовільно»;
  2. 5 відповідей - дорівнює оцінці «добре»;
  3. 7-8 відповідей – дорівнює оцінці «відмінно».

Місце знаходження тесту (Робочий стіл/ТБ при роботі з ПК/Правила техники безопасности).

       (Учні виконують тест на комп’ютерах)

  • Як ви вважаєте у яких сферах життя повинен використовуватись комп’ютер?

(Учні відповідають по черзі)

  • Що треба знати перш ніж розпочати роботу за комп’ютером?

 (Учні відповідають)

  • Викладення нового матеріалу (розповідь майстра в/н за темою уроку) – інформаційний, рефлективний, практично-дієвий:
  •            майстер в ході викладення нового матеріалу дає учням час самостійно знайти визначення термінів, що зустрічаються в матеріалі за допомогою словника технічних термінів, що є в кожного з учнів на робочомустолі;

- А зараз прийшов час перейти до нової теми: «Проектування Web-сторінок у середовищі блокноту. Додавання вкладок до сторінки».

Створення власного веб-сайту не здасться таким складним, яким здається на перший погляд, якщо розібратися в основах мови HTML і створити найпростішу веб-сторінку в звичайному блокноті, який є на кожному комп'ютері. Саме з створення HTML-сторінок в блокноті всі веб-програмісти починали вчитися сайтобудування, і ви теж можете освоїти цю нескладну науку.

Оскільки це в нас не перше завдання, то для вас це не буде складним завданням. Зараз в нас є два учні, які підготували презентацію та доповідь за темою, тому увага на мультимедійну дошку. Саша і Євген прошу вас!

Учні показують презентацію та роблять доповідь за темою заняття.

(Матеріал доповіді дивись в Додатку 2)

  • Закріплення нового матеріалу (учні виконують самостійні завдання) – репродуктивний.
  • А зараз прийшов час застосувати набуті нами з презентації хлопців знання на практиці, тому пропоную вам звернути увагу на інструкційні картки, що є в кожного з вас на робочому місці та приступити до виконання завдань.
  •  Ознайомити з технологічною послідовністю та ТУ виконання завдання, показати (роздати учням інструкційні картки з завданнями до виконання практичної роботи) – інформаційний.

(Інструкційна картка дивись у Додатку 3 )

  •  Самостійна робота – репродуктивний:
  • Інструктаж з виконання практичної роботи;
  • Допуск учнів до безпечних умов праці (формування основних правил з охорони праці при роботі з електроустаткуванням).

Учні формують основні правила з ТБ при роботі на ПК.

4.        Поточний інструктаж (2 год. 45 хв.).

  • Самостійне виконання учнями завдань по роботі із глобальною мережею – репродуктивний.

- Молодці! Переходимо до виконання практичних завдань. Всім успіху!

  • Обхід робочих місць, надання допомоги учням – інформаційний.

А. Перевірка організації робочого місця.

Б. ТБ на робочому місці.

В. Перевірка правильності користування комп’ютерними пристроями.

Г. Перевірка правильності виконання робіт.

Майстром в/н виконуються обходи з метою перевірки організації учнями робочого місця, дотримання ними правил охорони праці та правильної последовності виконання практичної роботи, спостереження за раціональним використанням учнями робочого часу.

  • Прийом виконаних робіт – інформаційний.

 - Хто закінчив роботу, підніміть руку і я підійду та ми перевіримо ваше виконання завдань.

  1. Заключний інструктаж (13 хв.) – інформаційний.
    1. Аналіз майстром виконаних робіт.
    2. Вказати помилки, які були присутні при виконанні завдання.
    3. Виставлення оцінок за заняття.

 - При виставленні оцінок мною враховувались ваші знання з охорони праці та їх використання на практиці при виконанні будь-якого виду робіт, а також засвоєння вами прийомів та методів роботи з інформацією.

  1. Прибрати робочі місця та майстерню.

 - А зараз кожен з вас завершає роботу комп’ютера, за яким він працював, наводить порядок на робочому місці та пересідає за центральний стіл.

  • Домашнє завдання (2 хв.) – інформаційний.

 - Отже, всі ви сьогодні дуже добре попрацювали та отримали заслужені оцінки. А зараз настав час домашнього завдання. У якості домашнього завдання я пропоную на наступний урок кожному з вас оформити звіт з виконаної роботи та пригадати теоретичний матеріал.

Джерела, що були використані при підготовці до заняття:

  1.                Словарь технических терминов, разработанный по теме: «Основы веб дизайна» мастером п/о Шилык Е.Н., 2013 г. – 11 с.
  2.                П. Макнейл Веб-дизайн. Идеи, секреты, советы = The Web Designer's Idea Book, Vol. 2: More of the Best Themes, Trends and Styles in Website Design. П.: «Питер», 2011. С. 272.
  3.                Дж. Берд Веб-дизайн. Руководство разработчика = The Principles of Beautiful Web Design, 2nd Edition. — П.: «Питер», 2012. — С. 224.
  4.                Якоб Нильсен, Кара Перниче Веб-дизайн: анализ удобства использования веб-сайтов по движению глаз = Eyetracking Web Usability.  М.: «Вильямс», 2010. — С. 480.
  5.                Якоб Нильсен Веб-дизайн.  СПб.: Символ-Плюс, 2003. — 512 с.
  6.                Якоб Нильсен, Хоа Лоранжер Web-дизайн: удобство использования Web-сайтов = Prioritizing Web Usability.  М.:«Вильямс», 2007. — С. 368.
  7.                Роббинс Д. Web-дизайн. Справочник.  "КУДИЦ-ПРЕСС", 2008. — С. 816

Интернет-ресурсы

 

doc
Додано
24 січня 2019
Переглядів
658
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку