Група ________ Дата________________
ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК
виробниче навчання та англійська мова
Курс: третій Час: 6 годин
Професія: Оператор комп’ютерного набору – 4112.
Тема програми: Основи Web-дизайну.
Тема уроку: Проектування Web-сторінок у середовищі блокноту.
Додавання вкладок до сторінки.
Мета:
Тип уроку: урок з вивчення нового матеріалу.
Міжпредметні зв’язки: англійська мова, охорона праці, історія та спец
предмети.
Методи навчання: інформаційний, проблемно-пошуковий, практично-
дієвий, словесно-теоретичний, репродуктивний,
рефлексивний.
Форми організації пізнавальної діяльності: індивідуальна, групова та
колективна.
Обладнання заняття: мультимедійний проектор, мультимедійна дошка,
персональні комп’ютери.
Забезпечення: презентації за темою заняття, інструкційні картки,
ілюстративний матеріал, схеми та картки, наявність
підключення до Інтернет, програмне забезпечення, зошит з
виробничого навчання.
Місце проведення: кабінет-лабораторія інформаційних технологій (12).
Хід заняття:
1. Організаційний момент (3 хв.) – опитування.
2. Вступний інструктаж (5-7 хв.) – інформаційний.
- Тема нашого заняття сьогодні має відношення до глобальної мережі Інтернет. Я пропоную вам самим сформулювати її після того, як ви прослухаєте невелику інформацію.
Ми з вами входимо до епохи, коли володіння ресурсами глобальної мережі Інтернет займає велике місце в житті суспільства. Як ви знаєте деякі люди дізнаються новини, обмінюються інформацією та використовують глобальну мережу для самоосвіти. Ви і самі не лише під час занять, а і у вільний час використовуєте глобальну мережу – кожен за власними потребами.
Тому сьогодні все більшої популярності набуває професія «Веб-дизайнера», як спеціаліста який займається не лише створенням сайтів, а і створенням їх неповторного вигляду та зручного інтерфейсу для користувачів глобальної мережі.
На минулих заняттях ми з вами обговорювали важливість цієї роботи та взагалі праці таких людей. Ми з вами розглядали програмне забезпечення для створення сайтів і дійшли висновку, що для того, щоб створити гіпертекстову сторінку є такі програми: Microsoft Office Word, DreamWeaver, Adobe Page Maker, блокнот та інші. Але у користуванні кожною з них є свої особливості.
- Отже, хто з вас зможе зараз сформулювати, як звучить тема нашого заняття?
(Учні формулюють тему заняття)
- Яка мета заняття? (Учні із допомогою вчителя формулюють мету заняття)
- Ви повинні знати: визначення понять «браузер», «web-сторінка», «адресація web-сторінок», «web-дизайн», «сайт», «HTML», «хостинг», «вкладка».
Вміти: створювати гіпертекстову сторінку в середовищі блокноту та створювати дизайн гіпертекстової сторінки за допомогою мови розмітки гіпертексту HTML.
3. Основна частина (2 год.) – інформаційний.
- Сучасний ринок праці вимагає від операторів ЕОМ ерудованості, компетентності, мобільності, нестандартного мислення, що дозволяє вирішувати складні та незвичайні завдання, які ставить перед ним керівник. Він повинен бути тирплячим, опрятним та, звісно, повинен вміти працювати у колективі.
Сьогодні за допомогою завдань з інструкційних карток ми оберемо конкурентосппроможних учнів, застосовуючи критерії оцінки Знань, вмінь, навичок учнів.
- Перш ніж приступити до вивчення нової теми, необхідно перевірити ваші знання за темою попереднього заняття.
- Сьогодні до нас на заняття завітала представник корпорації Microsoft Голданова Ольга Іванівна. Вона має деяку важливу інформацію для тих, хто після закінчення навчання планує знайти роботу в престижній фірмі та зробити кар’єру за обраним фахом. Якщо такі є, то слухайте уважно. Ольга Іванівна, прошу!
(Виступ Додаток 1)
- Молодці! Вітаю переможця з вигідною пропозицією щодо подальшого працевлаштування.
А зараз пропоную повторити техніку безпеки при роботі з ПК.
Місце знаходження тесту (Робочий стіл/ТБ при роботі з ПК/Правила техники безопасности).
(Учні виконують тест на комп’ютерах)
(Учні відповідають по черзі)
(Учні відповідають)
- А зараз прийшов час перейти до нової теми: «Проектування Web-сторінок у середовищі блокноту. Додавання вкладок до сторінки».
Створення власного веб-сайту не здасться таким складним, яким здається на перший погляд, якщо розібратися в основах мови HTML і створити найпростішу веб-сторінку в звичайному блокноті, який є на кожному комп'ютері. Саме з створення HTML-сторінок в блокноті всі веб-програмісти починали вчитися сайтобудування, і ви теж можете освоїти цю нескладну науку.
Оскільки це в нас не перше завдання, то для вас це не буде складним завданням. Зараз в нас є два учні, які підготували презентацію та доповідь за темою, тому увага на мультимедійну дошку. Саша і Євген прошу вас!
Учні показують презентацію та роблять доповідь за темою заняття.
(Матеріал доповіді дивись в Додатку 2)
(Інструкційна картка дивись у Додатку 3 )
Учні формують основні правила з ТБ при роботі на ПК.
4. Поточний інструктаж (2 год. 45 хв.).
- Молодці! Переходимо до виконання практичних завдань. Всім успіху!
А. Перевірка організації робочого місця.
Б. ТБ на робочому місці.
В. Перевірка правильності користування комп’ютерними пристроями.
Г. Перевірка правильності виконання робіт.
Майстром в/н виконуються обходи з метою перевірки організації учнями робочого місця, дотримання ними правил охорони праці та правильної последовності виконання практичної роботи, спостереження за раціональним використанням учнями робочого часу.
- Хто закінчив роботу, підніміть руку і я підійду та ми перевіримо ваше виконання завдань.
- При виставленні оцінок мною враховувались ваші знання з охорони праці та їх використання на практиці при виконанні будь-якого виду робіт, а також засвоєння вами прийомів та методів роботи з інформацією.
- А зараз кожен з вас завершає роботу комп’ютера, за яким він працював, наводить порядок на робочому місці та пересідає за центральний стіл.
- Отже, всі ви сьогодні дуже добре попрацювали та отримали заслужені оцінки. А зараз настав час домашнього завдання. У якості домашнього завдання я пропоную на наступний урок кожному з вас оформити звіт з виконаної роботи та пригадати теоретичний матеріал.
Джерела, що були використані при підготовці до заняття:
Интернет-ресурсы