Розробка унтегрованого уроку Хімія та англійська мова.Урок повністю відповідає діючій програмі.Побудований з дотримання принципів доступності, системності, наступності, звязку з життям. Враховані всі види мовленнєвої діяльності : аудіювання , читання, письмо, говоріння. Розробка уроку може бути доповнена презентацією, відеоматеріалами.
Тема. Вода – знайома незнайомка
Мета:
навчальна:
- розширити знання учнів про воду як найпоширенішу речовину на Землі;
- закріпити знання учнів про роль води у природі;
- сформувати уявлення про єдність живої і неживої природи, методи збереження води;
розвивальна:
- розвивати вміння аналізувати й робити висновки про роль води в житті рослин, тварин, людини;
- розвивати комунікативну й соціальну компетенції в процесі роботи учнів;
виховна:
- виховувати дбайливе ставлення до водних ресурсів, екологічну та валеологічну культуру учнів;
• to teach the pupils to be careful with water resources andcultivate ecological and valeological culture of students.
Обладнання та реактиви:проектор, ноутбук,мультимедійна презентація, картки «Save water poem» , «Water conservation rules», відеотест «Environment and pollution», відеозапис «Why is water so important?», відеозапис «Lack of water”, аудіо запис «Лісовий струмок» вода, солі Купрума, Нікола, Хрома, Мангана та скляні ємкості для демонстрації.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Форма уроку: інтегрований урок з англійської мови та хімії.
Хід уроку:
І. Організаційний момент
T :Good morning! We are glad to see you. Today we’ll have an unusual lesson. We’ll learn English with help of Chemistry. Today we are going to speak about very important part of environment. But first we will repeat general information about environment in common.
ІІ. Актуалізація опорних знань
T :Look at the screen and choose the correct answer for each question.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Слайд 1
Учитель хімії . Східна легенда розповідає: "У пустелі йшов караван. Повільно погойдувалися подорожні на втомлених верблюдах. Нещадно пекло сонце. І раптом на шляху вони зустріли людину, яка лежала на піску. Байдуже пройшов караван повз вмираючого, і тільки один чоловік зупинив свого верблюда, зліз і нахилився над людиною. "За пов'язкою на твоїй руці бачу, що ми з тобою смертельні вороги, але в пустелі ми всі рівні. Пий! Пий і живи! "Він посадив мандрівника на свого верблюда, віддав запаси води і велів наздоганяти караван."А як же ти?" - занепокоївся молодий чоловік. - "Ти молодий, а я старий", - відповів той і, загорнувшись в біле покривало, ліг на пісок.
Через деякий час караван повертався тим самим шляхом. І раптом перед очима здивованих подорожніх з'явився оазис. На березі весело дзюрчав струмок, лежало біле покривало .
Так східна легенда говорить: "Де добро - там вода, а де вода - там життя". Тож зараз ми будемо говорити про речовину без якої неможливе життя.
ІV. Вивчення нового матеріалу
- Сьогодні будь-хто без зусиль назве формулу води – H2О і скаже, що це складна речовина - оксид Гідрогену. Що ми про неї знаємо? ( гарний розчинник, входить до складу живих організмів, прозора, безбарвна рідина, без запаху і смаку, (в нормальних умовах). У природі існує в трьох агрегатних станах — твердому (лід), рідкому (вода) і газоподібному (водяна пара). З давніх давен людство поклонялося воді. Згадаємо як ця шана воді відтворена в українському фольклорі.
Слайд 2,3.
Утворіть українські прислів’я за табличкою на екрані. Поясніть їх значення та висловіть свою думку, чому вода була настільки шанованою?
Треба нахилитися, – не буде честі твоєму роду.
Не плюй у криницю, краплі води.
Не спитавши броду, щоб з криниці води напитися.
Схожі, як дві знадобиться напиться.
Зіпсував воду не лізь у воду.
Вода шанувалась і на Туманному Альбіоні(робота з англійськими ідіомами).
T :Well done, pupils! And now we will deal with English idioms. Read, translate them and try to explain.
Слайд 4.
Tread water –плисти стоячи (not to make a progress)
Like a fish out of water- Як риба на березі (to feel uncomfortable)
Muddy the waters- каламутити воду (to make situation more complex or less clear)
Keep your head above water –триматись наплаву (to survive financially)
Хвилинка релаксації.(Звучить аудіо запис «Лісовий струмок»)
T:Close your eyes. Imagine that you are in your boat in the middle of the water. Look around. What is it? It may be a pond, a lake, a river, a sea, an ocean. The water is calm… You are moving slowly… You are feeling
calm…Your face is calm… Your body is calm…Your arms are calm… Your legs are calm…Now you are caming back. Whan you hear five – open your eyes. One, two, three, four, five!
Слайд 5.
T:It’s not new for you! I’m sure you know a lot about water. I propose you to watch a video and to refresh you knowledge.
Відео.Why is water so important?
Слайд 6,7.
T:People’s attitude to water is so profitable. Let’s talk about the most common situation srelated towaste water. Pay great attention: gallon is nearly 4 liters. And then watch the “The water waste” experiment.
1.Washing face or hands: 1 gallon
Brushing teeth (water running): 2 gallons
2.Taking a shower (standard shower head): 50 gallons
Taking a bath: 40 gallons
3.Flushing the toilet (standard-flow toilet): 5 gallons
Washing dishes by hand: 10 gallons
Running a dishwasher: 15 gallons
4.Watering lawn: 300 gallons
Washing car: 50 gallons
Gettingdrink : 1 gallon1 gallon = 3,8l
Учитель хімії. Воду ми використовуємо для своїх потреб та повертаємо в навколишнє середовище. А в якому стані? Давайте це дослідемо. ( Демонстрація з використанням розчинних солей різного кольору). Таким чином, ми можемо констатувати , що в результаті нашої з вами життєдіяльності ми забруднюємо та нераціонально використовуємо воду. І в цей же час…
Слайд 8.
T:Water is the most common substance for us. You can’t believe your typical day without shower. However, there are lots countries and territories where water is the greatest wealth and they don’t mind about shower only about thirsty. Watch the video and think how lucky you are.
Відео про недостачу води.«Lack of water”
Cлайд 9. Опитування учнів. «How can we save water at home?»
T: Let’s count the most useful rules for us to save water at home. This slide will help you.
Заповніть таблицю, користуючись фактами зображеними на слайді
Способи водозбереження |
Сформулюйте способи водо- збереження англійською мовою |
|
Fix leaky forces . Use washing machine full of clothes. |
|
Make your toilet more economy. Choose paddle mixer. |
|
Take shower instead of bath. Turn off tap when you brush your teeth. |
|
Use sink for washing and washing up instead of leaky water.
|
|
10 drops per minute like 2 thousand liters a year. |
V. Підсумок уроку
T: Dear students, our lesson is coming to its end. We’ve learn a lot of useful information. And remember “Save one drop - save the world”.
VІ. Домашнє завдання
Learn by heart «Save Water poem»
Water, Water all around,
Save every drop that can be found!
Wasting water isn’t good,
So you never should.
Never let your taps run,
Turn them off as soon as you’re done.
Don’t waste time in the shower,
Your harvested water should be used on a flower.
You must realise water is good!!
So save as everyone knows we should!!