Інтегрований урок "Я досліджую світ" і математика "Правила поводження в громадських місцях " "Закріплення додавання і віднімання в межах 20"

Про матеріал
Інтегрований урок "Я досліджую світ" і математика розроблений разом з ранковою зустріччю відповідно до Концепції Нової української школи з використанням діяльнісних методів навчання та технологій розвитку критичного мислення.
Перегляд файлу

                                      Інтегрований урок

 

Я досліджую світ: Я живу в місті. Громадські місця

Математика: Повторення і закріплення вивченого.

Мета:

Ключові компетентності:

- формувати в учнів здатність успішно користуватися усною мовленнєвою діяльністю;

- формувати здатність до пошуку та засвоєння нових знань;

- сприяти усвідомленню ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини;

- розвивати вміння працювати в команді, приймати рішення, уникати конфліктів, досягати  компромісів.

Предметні компетентності:

- знайти відповідь на запитання «Що таке громадські місця?»

- збагачувати активний словниковий запас учнів;

- закріпити знання про обчислення в межах 20;

-  закріпити вміння розв’язувати задачі;

- виховувати почуття гордості за рідне місто.

Тип уроку: інтегрований урок.

Наочність: відеофільми про Овруч, роздавальний матеріал, ілюстративний матеріал, кольорові аркуші паперу,

 

 

 

Ранкова зустріч

Моя улюблена книга

Дослідницькі / проблемні запитання:

 ● Яка моя улюблена книжка? 

● Чому варто читати книжки?

Завдання: 

1. Розвивати інтерес до читання дитячої літератури.

2. Вчити розповідати про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого.

3. Розвивати вміння фантазувати, придумувати, вигадувати на основі прочитаного та почутого.

Очікувані результати:

Учні знатимуть:

 ● що книжка – це доступне та цікаве джерело знань;

 ● різновиди дитячої літератури;

● правила поводження з книжкою;

 та вмітимуть:

 ● обирати для читання літературу відповідно до мети читання (для насолоди, для здобуття інформації тощо);

 ● уважно слухати інших та обґрунтовувати свою позицію;

 ● розповідати про власні захоплення і вподобання;

● орієнтуватися в порядку нумерування сторінок книжки.

1. Привітання з учнями в колі рядками віршика:

Встаньмо, дітки, всі гарненько,

Посміхнімось веселенько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться всі до себе.

Привітаймось: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться день!

-А для того,щоб наш день був дійсно добрим, давайте продовжимо  нашу зустріч  побажання один одному.(діти озвучують побажання)

-А зараз мій помічник ….  назве число, міяць , день тижня і познайомить нас  з погодою.

 

2. Обмін інформацією.

- Уважно погляньте навколо. Що змінилось в класі?

- Чому сьогодні в класі так багато книг?

 - Чим вони вас приваблюють?

Пограємо в гру « Закінчи речення» (Передаємо один одному книжку - я люблю читати, тому що…)

- Яка моя улюблена книжка?

3. Групове заняття

«Створюємо книгу»

Об’єднаємося в групи за кольорами  і створимо свою книгу

. На партах у вас аркуші пронумерованого паперу . Спочатку ви маєте по порядку скласти аркуші, а потім я допоможу вам «зшити» їх докупи.

 (діти створюють книжку)

 А хто в мене найуважніший – як називається  книга, яку ми використали у своїй грі?(Овруч).

Тож свою книгу,яку ви створили, підпишіть – Овруч.

В цю книгу ми зможемо записувати цікавий матеріал - ми зможемо бути  авторами.

А хто запам’ятав, скільки сторінок має наша книга? (12)

Назвіть сусідів числа 12.(11,13)

Назвіть  найменше серед чисел, якими пронумеровані ваші сторінки. Назвіть найбільше серед них.

    «Крісло автора»  - розповідь учня про Овруч.

Відео «Моє місто Овруч»

4. Повідомлення теми і мети уроку, мотивація навчальної діяльності.

     Сьогодні ми з вами вирушимо в уявну прогулянку по нашому місту, але  для цього нам треба вибрати,яким чином . Ми можемо їхати велосипедами, автомобілем, автобусом або йти пішки.(відповідні малюнки прикріплені на дошці).  Виберіть, на вашу думку, як найкраще і наклейте стікер біля малюнка. Обґрунтуйте, чому саме таким способом ви вирішили здійснити свою прогулянку. (відповіді дітей)

Сприймання і усвідомлення нового матеріалу

По місту , звичайно, рухатися краще пішки. Так краще можна побачити  і помилуватися навколишньою красою. Але побачити всю красу зможуть тільки уважні діти. Тож ми й перевіримо вашу уважність - потрібно з’єднати всі числа – від найменшого до найбільшого.

 Який малюнок ми отримали?(замок).

Чи можна такий будинок побачити в місті?

Зараз будівлі набагато сучасніші, зручніші.

    На минулому уроці ми з вами говорили, хто в якому будинку мешкає, але ж крім житлових будинків  у місті є ще дуже багато різних будівель.

(робота з підручником)

Руханка

- Зараз ми з вами об’єднаємося в пари і розглянемо, які споруди ми можемо побачити в місті.(відповіді дітей).

- Наше місто не дуже велике, тому деяких споруд ми не можемо побачити. Тому ми зараз перевіримо ,чи добре ви знаєте наше місто. Я називатиму – якщо є- піднімаєте зелену цеглинку, якщо немає – червону (використовуємо « Лего»).

- Нещодавно ми були на екскурсії. Чи є це місце на малюнку?

 Чого не вистачає?(бібліотека).

Як потрібно вести себе в бібліотеці? Чому? Обговоріть в групах і презентуйте свою відповідь.(для узагальнення відповіді використовуємо  кубик Блума).

- Тож давайте відвідаємо бібліотеку, але для того ми маємо виконати завдання - виміряти відстань від школи до бібліотеки.(роздавальний матеріал - виміряти відрізок між 2 малюнками).

Гра «У бібліотеці».

На чому стоять книги у бібліотеці? (на полицях)

Творча робота над задачами – скласти і розв’язати задачі за малюнком і коротким записом. (робота в групах)

Чому в бібліотеці не можна шуміти?

Правильно. Це громадські місця, вони призначені для загального користування.

Робота в зошит і- з’єднайте людину і місце. Визначити, яке місце не є громадським. Чому? (власний будинок. Тому що належить одній сім ї )

Перевіримо, чи добре ви зрозуміли, які місця є громадськими. На дошці фото із зображенням різних будівель міста. Завдання – назвати  що це, зняти картинку, виконати завдання , яке записане під нею.(На дошці записані приклади)

Руханка

5.Узагальнення і систематизація вивченого

Самостійна робота. Виконати приклади

10+7+2                  18-4-2

10+6+1                  18-10-1

13-3-7                   15+1+2

Перевіряємо за допомогою цеглинок «Лего». Будуємо вежу: 19-жовтий,17- зелений, 3- голубий, 12- помаранчевий, 7- синій, 18-червоний.(Відповіді і відповідний колір вивішуємо на дошці.)

Цікаві задачі. На дошці прикріплені відповіді, зі  зворотного боку написані літери -  ш, к,о, л,а .Розв’язавши правильно всі задачі, діти викладають слово .

Робота в групах.

Скласти правила поводження в школі.

6.Підсумок уроку. Рефлексія.

Гра «Закінчи речення»

Я сьогодні дізнався…

Найважче було…

Вдома я розкажу…

Сьогодні я навчився…

-А зараз звернемо увагу на наше дерево очікування. Чи здійснилися ваші очікування? (відповіді дітей.)

- Сподіваюся , що наш урок минув не марно і ваші уміння,які ви поглибили на сьогоднішньому уроці, принесуть вам користь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 квітня 2021
Переглядів
260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку