28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК "ЯК НАВЧИТИСЯ СПРИЙМАТИ ІНФОРМАЦІЮ З МЕДІА"

Про матеріал
Інтерактивне заняття «Як розрізняти фейки і правду у ЗМІ» в музеї Меморіал жертв Голодомору.
Перегляд файлу

ЯК НАВЧИТИСЯ СПРИЙМАТИ ІНФОРМАЦІЮ З МЕДІА

 

30 січня 2018 року учні 36 групи та викладач історії А.В. Мегей відвідали інтерактивне заняття «Як розрізняти фейки і правду у ЗМІ» в музеї Меморіал жертв Голодомору.

Досить часто, переглядаючи новини, ми можемо зустріти наступні заголовки: «Неточності, які публікують ЗМІ - замість тисяч, пишуть мільйони», «ЗМІ не завжди пишуть правду», «Для ЗМІ основною темою є викривлення дійсності, а не норма», «Поки ЗМІ належатиме князькам, правда буде саме такою!» тощо.

Засоби масової інформації містять величезний потік інформації і дуже важко, навіть дорослій людині, відрізнити якісну інформацію від неякісної. До інформації потрібно ставитись критично, завжди перевіряти та піддавати сумніву.

Під час інтерактивного заняття учні виконували завдання, працювали з первинними історичними документами та медіа текстами. Учням показали як орієнтуватися у світі медіа та як критично сприймати все, що пропонує медіа, як виявляти фейки, маніпуляції та протистояти їм.

Історію завжди намагалися переписувати. Наукові співробітники намагалися провести паралелі із сучасною ситуацією в країні та роками Голодомору 1932-1933, коли приховувалася інформація, що робили із тими, хто говорив і писав правду. Особливо вразила історія про Гарета Джонса, Малкольма Маггериджа, Уолтера Дюранта – журналістів, які під тиском влади переписували історію та замовчували правду.

У ході заняття учні переглянули фільм «Територія Голодомору: пам'ять невмируща». «Історія Голодомору - як урок історії, про те, як в потоці офіційних заперечень і журналістської брехні, вбивство 7 мільйонів українців стало непоміченим у світі в 1930-х рр..  і в наступні понад 50 років.»

 

 

docx
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Струкевич О.К., Романюк І.М., Дровозюк С.І.)
Додано
31 березня
Переглядів
118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку