Інтегрований урок з англійської мови і малювання у 2-му кла сіна тему: "Чудо-звір. Тварини. Розмова про тварин. (Animals. Talk about animals.)."

Про матеріал
Інтегрований урок з англійської мови та малювання у 2 класі. Урок проведено з учнями Тернопільської школи мистецтв ім. Ігоря Герети. Підручник з англійської мови "New Let's Learn English 1"
Перегляд файлу

Тема. Чудо-звір. Тварини. Розмова про тварин. (Animals. Talk about animals.).

Мета:  узгодженість силуетної форми з декором, розвиток образного мислення.

Розвивати навики читання та аудіювання. Формування мовленнєвих функцій в межах сфер спілкування; формування вміння висловлювати власні відчуття. Виховувати повагу до людей, зацікавленість у вивченні іноземної мови та малювання.

Обладнання: демонстраційний матеріал ( флеш-картки із зображенням тварин, листівки…), магнітофон, підручник New Lets Learn English 1, словники, гуаш, ватні палички.

 

Хід уроку

 

Тип уроку: інтегрований урок (різновид – бінарний урок).

  1. Організаційний етап уроку.
  1. Greeting. Вітання вчителів.

Вчитель малювання. Доброго дня діти!

Вчитель англійської: Good morning dear pupils! I am very glad to see all of you! Take your seats, please. (Доброго дня, любі учні! Рада бачити вас. Сідайте, будь ласка).

  1. Перевірка готовності до уроку (Вчитель просить підготувати все необхідне до уроку). I ask you to be ready for the lesson. Let’s check what do you have on your desks: books, activity books, copy-books, vocabularies, pens, pencils and dairies. (Давайте перевіримо, що ви маєте на своїх партах: книги, друковані зошити, зошити, словники, ручки, олівці і щоденники.).
  1. Оголошення теми та мети уроку
  2. Актуалізація опорних знань.

Вчитель малювання:

а) – Давайте пригадаємо, що таке декоративно-прикладне мистецтво?

- Чим відрізняються декоративні предмети від справжніх?

- Пригадайте, що ми малювали на попередніх уроках, вивчаючи розділ ДПМ.

- А починалося все так: зійшло декоративне сонечко і послало свої декоративні промінчики на землю. І що сталося на землі? На землі почали рости декоративні квіти і дерева, на декоративній водичці попливли декоративні кораблики, а на доріжках поїхали, навіть, декоративні автомобілі.  Потім декоративні промінчики торкнулися пташок і вони теж перетворилися на декоративних. Але, подивіться уважно, кого на землі ще не торкнулося сонечко? (Звірят). Отож, напевно, потрібно допомогти звірятам також стати чарівними, нехай сьогодні чарівний промінчик нашого декоративного сонечка торкнеться їх.

Вчитель англійської мови:

Lets look at the pictures and say. What animals can you see?

(Подивіться на картинки і скажіть. Яких тварин ви бачите.).

Учні: I can see an elephant.

         I can see a tiger.

         I can see a hippo.

         I can see a monkey.

         I can see a bird.

         I can see…. (a lion, a rabbit, a tortoise, a snake, a zebra, a giraffe, a kitten, a fox, a dog, a crocodile, a pig)

(Вчитель показує малюнки тварин, а учні будують речення та говорять яку тварину вони бачать.).

4. Warming-up.

Vowel Drill for [x]..

Вчитель англійської: Звертається до учнів з проханням слухати та повторювати.

A black fat cat sat on the mat and ate a fat rat.

Давайте спробуємо перекласти це речення, віднайти у ньому нові слова й запамятати їх. ( fat [fxt.]  товстий, mat  [mxt]  маленький килимок).  Давайте запишемо ці слова у словник. Отже, нам потрібно вивчити ці слова. (Учні вимовляють слова разом зі вчителем та індивідуально.). Давайте пригадаємо, якого ж кольору можуть бути тварини. (Учні пригадують назви кольорів, які вони вивчали й знають.).

Вчитель малювання: А якого кольору можуть бути наші декоративні звірята. Подивіться, будь ласка, на ці ілюстрації.

б) перегляд ілюстрацій.

Так зобразила тварин відома художниця Марія Приймаченко. А такими бачать чудо-звірів діти. А як їх уявляєте ви?

в) Використання інноваційних технологій – вправа ,,Мозковий штурм”. Діти висловлюють ідеї, яким вони уявляють чудо-звіра, вчитель записує все на дошці і підсумовує усе сказане.

Послідовність виконання малюнку:

  • малюємо основні частини (голову, тулуб) можемо змінювати форму, добавляти свої елементи, тобто можемо намалювати голову котика, тулуб – коника, а хвіст і ноги – поросятка.

Промальовуємо очі, ніс, вуха, роги і т. д.

  • розфарбовуємо звіра (використовуємо різні кольори);
  • коли висохне фарба прикрашаємо візерунками.

Практична робота учнів. (учні малюють звіра олівцем і розфарбовують фарбами).

Вчитель англійської: Music!(Музика!)How do you think can animals be naughty? (Як ви думаєте, чи бувають тварини неслухняними?) Учні: Yes! (Так.). Отже, давайте заспіваємо пісеньку про наших неслухняних мавпенят. So lets sing a song about our naughty monkeys. (Учні співають пісню “Five little monkeys”.).

 Вчитель англійської: Great! You are very talented pupils! (Чудово! Ви дуже талановиті учні.) Думаю, що ви зрозуміли і запамятали, що завжди потрібно слухати старших і не бути неслухняними, оскільки непослух може привести до неприємностей, зокрема огляду у лікаря.

Вчитель англійської: Відкрийте свої підручники на сторінці 56, вправа С.  Talk about the animals. Use can (могти, вміти) or can’t (не могти, не вміти). Учні виконують граматичну вправу.

(A tiger can run. A bird can fly. A hippo can swim. A cat can’t swim. An elephant can’t climb. A monkey can climb.).

5. Домашнє завдання: вчитель англійської: AB p. 52 (зробити маску тварини), вивчити слова зі словника.

6. Підсумки уроку:

Вчитель малювання:

  • яких звірят ви сьогодні малювали справжніх чи декоративних?
  • То чим відрізняються декоративні предмети від справжніх?
  • А що таке декоративно-прикладне мистецтво?

Вчитель англійської мови: на нашому уроці ми пригадали з вами назви тварин, назвали ті дії, які вони вміють виконувати, а ще, разом вміло поєднали знання з англійської мови з умінням малювати. Чи сподобався вам урок?

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 січня 2019
Переглядів
821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку