Тема. Чудо-звір. Тварини. Розмова про тварин. (Animals. Talk about animals.).
Мета: узгодженість силуетної форми з декором, розвиток образного мислення.
Розвивати навики читання та аудіювання. Формування мовленнєвих функцій в межах сфер спілкування; формування вміння висловлювати власні відчуття. Виховувати повагу до людей, зацікавленість у вивченні іноземної мови та малювання.
Обладнання: демонстраційний матеріал ( флеш-картки із зображенням тварин, листівки…), магнітофон, підручник New Let’s Learn English 1, словники, гуаш, ватні палички.
Хід уроку
Тип уроку: інтегрований урок (різновид – бінарний урок).
Вчитель малювання. Доброго дня діти!
Вчитель англійської: Good morning dear pupils! I am very glad to see all of you! Take your seats, please. (Доброго дня, любі учні! Рада бачити вас. Сідайте, будь ласка).
Вчитель малювання:
а) – Давайте пригадаємо, що таке декоративно-прикладне мистецтво?
- Чим відрізняються декоративні предмети від справжніх?
- Пригадайте, що ми малювали на попередніх уроках, вивчаючи розділ ДПМ.
- А починалося все так: зійшло декоративне сонечко і послало свої декоративні промінчики на землю. І що сталося на землі? На землі почали рости декоративні квіти і дерева, на декоративній водичці попливли декоративні кораблики, а на доріжках поїхали, навіть, декоративні автомобілі. Потім декоративні промінчики торкнулися пташок і вони теж перетворилися на декоративних. Але, подивіться уважно, кого на землі ще не торкнулося сонечко? (Звірят). Отож, напевно, потрібно допомогти звірятам також стати чарівними, нехай сьогодні чарівний промінчик нашого декоративного сонечка торкнеться їх.
Вчитель англійської мови:
Let’s look at the pictures and say. What animals can you see?
(Подивіться на картинки і скажіть. Яких тварин ви бачите.).
Учні: I can see an elephant.
I can see a tiger.
I can see a hippo.
I can see a monkey.
I can see a bird.
I can see…. (a lion, a rabbit, a tortoise, a snake, a zebra, a giraffe, a kitten, a fox, a dog, a crocodile, a pig)
(Вчитель показує малюнки тварин, а учні будують речення та говорять яку тварину вони бачать.).
4. Warming-up.
Vowel Drill for [x]..
Вчитель англійської: Звертається до учнів з проханням слухати та повторювати.
A black fat cat sat on the mat and ate a fat rat.
Давайте спробуємо перекласти це речення, віднайти у ньому нові слова й запам’ятати їх. ( fat [fxt.] – товстий, mat [mxt] – маленький килимок). Давайте запишемо ці слова у словник. Отже, нам потрібно вивчити ці слова. (Учні вимовляють слова разом зі вчителем та індивідуально.). Давайте пригадаємо, якого ж кольору можуть бути тварини. (Учні пригадують назви кольорів, які вони вивчали й знають.).
Вчитель малювання: А якого кольору можуть бути наші декоративні звірята. Подивіться, будь ласка, на ці ілюстрації.
б) перегляд ілюстрацій.
Так зобразила тварин відома художниця Марія Приймаченко. А такими бачать чудо-звірів діти. А як їх уявляєте ви?
в) Використання інноваційних технологій – вправа ,,Мозковий штурм”. Діти висловлюють ідеї, яким вони уявляють чудо-звіра, вчитель записує все на дошці і підсумовує усе сказане.
Послідовність виконання малюнку:
Промальовуємо очі, ніс, вуха, роги і т. д.
Практична робота учнів. (учні малюють звіра олівцем і розфарбовують фарбами).
Вчитель англійської: Music!(Музика!)How do you think can animals be naughty? (Як ви думаєте, чи бувають тварини неслухняними?) Учні: Yes! (Так.). Отже, давайте заспіваємо пісеньку про наших неслухняних мавпенят. So let’s sing a song about our naughty monkeys. (Учні співають пісню “Five little monkeys”.).
Вчитель англійської: Great! You are very talented pupils! (Чудово! Ви дуже талановиті учні.) Думаю, що ви зрозуміли і запам’ятали, що завжди потрібно слухати старших і не бути неслухняними, оскільки непослух може привести до неприємностей, зокрема огляду у лікаря.
Вчитель англійської: Відкрийте свої підручники на сторінці 56, вправа С. Talk about the animals. Use can (могти, вміти) or can’t (не могти, не вміти). Учні виконують граматичну вправу.
(A tiger can run. A bird can fly. A hippo can swim. A cat can’t swim. An elephant can’t climb. A monkey can climb.).
5. Домашнє завдання: вчитель англійської: AB p. 52 (зробити маску тварини), вивчити слова зі словника.
6. Підсумки уроку:
Вчитель малювання:
Вчитель англійської мови: на нашому уроці ми пригадали з вами назви тварин, назвали ті дії, які вони вміють виконувати, а ще, разом вміло поєднали знання з англійської мови з умінням малювати. Чи сподобався вам урок?