Інтегрований урок з англійської мови та української літератури "Іван Карпенко-Карий. Сто тисяч"

Про матеріал
Я пропоную розробку інтегрованого уроку «Проблема влади грошей» по вивченню драми І.Карпенко-Карого «Сто тисяч». В цьому уроці беруть участь двоє вчителів – вчитель англійської мови і вчитель української літератури. Розкриваючи зміст навчального матеріалу з української мови, тобто відомості з життя і творчості І.Карпенка - Карого, діти на цьому уроці залучають відповідні відомості із української літератури, використовуючи знання учнів, набуті ними на уроках української літератури. Реалізація міжпредметних зв’язків відбувається шляхом поєднання через сатиричне змалювання «Влади грошей», яка зустрічається у будь-яких країнах світу Урок проводиться з учнями восьмого класу. Ми, тобто вчитель англійської мови і вчитель української літератури, вирішили об’єднати знання дітей, які вони отримують на наших уроках. Методика цього інтегрованого уроку розширює можливості вчителів більш ефективно донести до учнів програмовий матеріал, по-справжньому зацікавити їх ним. На уроці присутній уривок з драми «Сто тисяч». Це допомагає готувати учнів до майбутнього, краще засвоювати матеріал, а головне – прищеплювати дітям любов та повагу до театру.
Перегляд файлу

І.Карпенко – Карий. «Сто тисяч». Проблема влади грошей.

План-конспект інтегрованого уроку з англійської мови та української літератури по вивченню драми І.Карпенко-Карого «Сто тисяч»

 

Інтегрований урок – це спільне проведення заняття з вчителями різних спеціальностей, на якому навчається багатоплановий об’єкт.

Інтегрованим заняттям притаманні значні педагогічні можливості. Тут учні, використовуючи інформацію з різних предметів, по-новому осмислюють поняття, явища, події. Завдяки цьому розширюються можливості для синтезу знань, формування в школярів умінь переносити знання з однієї галузі в іншу. За таких умов стимулюється аналітико-синтетична діяльність учнів, розвивається потреба в системному підході до об’єкта пізнання, формуються уміння аналізувати й порівнювати складні явища й процеси. Все це забезпечує формування цілісного сприйняття дійсності, що є одним з головних завдань шкільної освіти.

 Я пропоную розробку інтегрованого уроку  «Проблема влади грошей» по вивченню драми І.Карпенко-Карого «Сто тисяч». В цьому уроці беруть участь двоє вчителів – вчитель англійської мови і вчитель української літератури. Розкриваючи зміст навчального матеріалу з української мови, тобто відомості з життя і творчості І.Карпенка - Карого, діти на цьому уроці залучають відповідні відомості із української літератури, використовуючи знання учнів, набуті ними на уроках української літератури. Реалізація міжпредметних зв’язків відбувається шляхом поєднання через сатиричне змалювання «Влади грошей», яка зустрічається у будь-яких країнах світу

Урок проводиться з учнями восьмого класу. Ми, тобто вчитель англійської мови і вчитель української літератури, вирішили об’єднати знання дітей, які вони отримують на наших уроках. Методика цього інтегрованого уроку розширює можливості вчителів більш ефективно донести до учнів програмовий матеріал, по-справжньому зацікавити їх ним. На уроці присутній уривок з драми «Сто тисяч». Це допомагає готувати учнів до майбутнього, краще засвоювати матеріал, а головне – прищеплювати дітям любов та повагу до театру.

   Цілі уроку:

Практичні

  1. Розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення за темою уроку.
  2. Прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.

Освітня: Розширювати знання учнів про життя і творчість І.Карпенка - Карого.

Розвиваюча: сприяти розвитку інтелекту учнів, нахилів і здібностей, розвивати навички та вміння всіх видів мовленнєвої діяльності.

Виховна: виховувати в учнів почуття прекрасного, любов до театру.

Обладнання: декорації до сценки, картки, малюнки, картини до драми «Сто тисяч»

Хід уроку.

  1. Початок уроку. Ознайомлення з темою уроку. Введення в мовне середовище.

Teacher М.М.: Boys and girls! Today we shall continue to study literature of the world. And now we shall speak about famous Ukrainian author Ivan Karpenko Kariy. His plays are being performed more often in our country. And even those people who did not read his plays have become familiar with some of his more popular works in the cinema and on the television screen. And today we shall speak about popular play “Hundred thousand”. But first of all what do you know about his life?


One of you have got proactive task to prepare a biography of  Ivan Karpenko Kary. Are you ready? Please

 

Pupil:  Biografy of Ivan Karpenko Kary with translation.

 

Teacher М.М.: What plays written by Ivan Karpenko Kary do you know?

 

Pupil 2: The famoust his plays are: « Host» and “Hundred thousand”

 

  1. Далі йде почергове ведення уроку вчителем англійської мови та вчителем української літератури.

 

Вчитель О.О.: Отже, творчий доробок Карпенка Карого

  1. Що таке драматичний твір?
  2. Що ви розумієте під словом «Влада»? Хто її має?
  3. Від кого або від чого залежить матимеш ти владу чи ні?
  4. У чому полягає зв'язок грошей і влади?
  • Коли гроші говорять – правда мовчить.
  • Хоч у голові пусто – аби грошей густо.
  • Від багача не жди калача

 

 

 

Ви познайомились із високо поетичною драмою І.К.-Карого «Сто тисяч» (“Hundred thousand”).

Сьогодні до нас завітали професійні актори для того щоб показати нам уривок з цього твору.

Олександр Авраменко, Українська література 8 клас стор 96, Ява 5 до стор

 

TeacherМ.М.: So, what is this play about? What are the main characters of this tragedy? And now one of you has got the proactive task too. Let’s listen to you.

Pupil 1:  Учень зачитує підготовлену розповідь про п’єсу в цілому. Так як ми побачили лише уривок.

 

Вчитель: «Мікрофон» Скільки Вам потрібно грошей і для чого?

Учні:

Вчитель:

  1. Яким чином  Савка міняв і випробував гроші?

How Savka changed and tested money?

Він відірвав кути на купюрі і обміняв їх у казначействі

He pulled the corners on bills and traded them in treasury

 

  1. Що і як висміює письменник у п’єсі?

What and how ridicules writer in the play?

П’єса «Сто тисяч» є сатиричною комедією, тому що в ній гостро висміяно Калитку, його жадобу до наживи, шахрайство, крутійство, лицемірство.

The play "One hundred thousand" is a satirical comedy, because it sharply ridiculed Kalitku, its thirst for profit, fraud, cheating, hypocrisy.

 

 

  1. Підбиття підсумків уроку. Узагальнення.
  2. Виставлення оцінок

Teacher: Since our lesson was conducted both in Ukrainian and in English, I’d like to summarize. I think all of you felt the atmosphere of  times of Ivan Karpenko Kariy. All pupils who took part in our lesson got excellent marks. And there is a special prize for our actors. Though their acting was not so perfect, they did their best.

  1. Домашнє завдання.

 

  1. Скласти характеристику образів Калитки та Савки.
  2. To make a plan to the “One hundred thousend”.

 

 

 

docx
Додано
22 грудня 2022
Переглядів
387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку