Інтегрований урок
Читання та математики
Тема: « 14 жовтня – свята Покрова» ( з вільних інтернет – джерел. Народні прикмети).
Мета: Ознайомити учнів з історією свята Покрови Пресвятої Богородиці; удосконалити навички свідомого виразного читання прозових творів; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати критичне мислення, мовлення; виховувати бажання вивчати історію та традиції рідного краю.
Тема математики: Узагальнення знань таблиці множення і ділення 2,3,4.
Мета математики: - узагальнити знання учнів таблиці множення і ділення 2,3,4;
Зміст
І Організація класу.
ІІ Емоційне налаштування.
ІІІ Повідомлення теми й мети.
Усі ці свята пов’язані між собою й виникли послідовно. І сьогодні на уроці ми познайомимось з історією виникнення свята Свята Покрова.
ІV Знайомство з темою урока.
V Мотивація.
Історія кожного народу має свої символи. З часом такі символи стають ознакою нації. Скажімо для Америки – це «бізнесмен», для Японії «самурай», А нашу історію неможливо уявити без козацтва.
(складання асоціативного куща.
-З ким асоціюється слово козак)
* воїн
* захисник
Козак: * вільна людина
* борець
*лицар
*переможець
*звитяжець
VІ АОЗ.
-Приготуємось до подорожі. Відкриваємо зошити і запишемо дату нашої подорожі.
І зупинка «Каліграфічна».
ІІ Зупинка станція «Кмітливих» - усний рахунок з Лего.
(Оцініть свою роботу)
ІІІ Зупинка станція «Відпочинок».
-Відпочивати козаки полюбляли під великим дубом. Такий велетень росте на о. Хортиця. Йому понад 800р. А козаки збиралися під ним, ще у 1648р. Давайте і ми з вами відпочинемо.
ІV Зупинка станція «Обчислювальна».
-Столицею козацтва була Січ. Це було укріплене частоколом місце. На ньому козаки зводили селище. Ми прибули до станції «Обчислювальна»
-Обчислити вирази. Кожному результату відповідає повне число. Поряд з числом ставите відповідну букву. Прочитайте що вийшло.
С – 4*7 – 6= 22
І – 2 + 2 * 5 = 12
Ч – (4*4)+ (2*6)= 28
V Зупинка станція «Героїчна»
На долю козаків випала велика і тяжка місія- бути оборонцями рідної землі від турків і татар.
-Тож помандруємо до станції «Героїчна» на козацькому човні. Називався він «Чайка». Виготовляли його з липи, верби, дуба.
-Виконаємо випробування задачею (надрукована на листочках)
Задача
Для виготовлення човнів було використано 85 колод. 25 колод з липи; 28 з верби. Скільки було використано дубових колод?
Липа- 25к.
Верба – 28к.
Дуб - ? к.
Розв’язання
А хто ровз’язав іншим способом?
85 – 25 – 28= 32 (кол)
Для чого нам потрібно вміти розв’язувати задачі двома способами?
VІ Зупинка станція «Фольклорна»
-Ми впевнено крокуємо до завершення подорожі. Наступна станція «Фольклорна».
-Ви працюєте в групі. Складете сенкан зі словом козак.
Козаки дуже полюбляли пісні. Ось і наші діти підготували пісню.
(«Із сиром пироги»)
Рефлексія