Інтегрований урок з фізичної культури

Про матеріал
Інтегрований урок з фізичної культури для учнів 6-го класу.Навчить подоланню смуги перешкод, жонглюванню м’ячем різного діаметру та вправам зі стрічкою.Сприятиме розвитку правильної постави, стрибучості, спритності, почуття ритму, пластичності.Виховуватиме дисциплінованість, сміливість, впевненість в своїх силах та уміннях, почуття гордості за успіх своєї команди.Сприятиме розвитку інтересу до художньої гімнастики.
Перегляд файлу

Інтегрований урок

ПЛАН - КОНСПЕКТ

уроку з фізичної культури для учнів 6 класів

 

Задачі уроку:

1.Навчити подоланню смуги перешкод, жонглюванню м’ячем різного діаметру та вправам зі стрічкою.

2.Повторити техніку виконання елементів акробатики.

3.Сприяти розвитку правильної постави, стрибучості, спритності, почуття ритму, пластичності.

4.Виховувати дисциплінованість, сміливість, впевненість в своїх силах та уміннях, почуття гордості за успіх своєї команди.

5.Сприяти розвитку інтересу до художньої гімнастики.

Місце проведення: гімнастичний зал.

Інвентар: гімнастичні мати: гімнастичні лави; гімнастичний кінь; обручі; гімнастичні стрічки; перекладина; маракаси; м’ячі різного діаметру; купини.

Тип уроку: навчально-оздоровчий.

 

п/п

Зміст уроку

Дозу-

вання

Організаційно-методичні

вказівки

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 20 хв.

1

Шикування. Повідомлення завдань уроку.

- У нас сьогодні урок - подорож до різних країн. Ви познайомитесь з мешканцями кожної країни.. Це будуть такі країни як: країна - «Перешкод»; «Футбольних вболівальників»; « Великих обертів»; «Веселих і непокірних м’ячів»; «Акробатів» і країна « Мі иного здоров’ я».

Девіз нашої подорожі:«Ні кроку назад, ні кроку на місці, а тільки вперед, все швидше і швидше». В кожній країні наші 4 команди, виконуючи ті чи інші вправи, покажуть свої вміння та навички набуті на уроках фізкультури, свою сміливість, кмітливість і спритність. Наше шановне журі буде уважно слідкувати за участю команд в кожній країні і за краще виконання буде нагороджувати команду із своєї скарбниці по одній із букв нашого алфавіту, так, щоб можна було б скласти слово.                                                             За командою №1 спостерігає член журі………….., за командою №2 спостерігає………….., за командою №3 спостерігає………., за командою №4 спостерігає…………..А щоб відправитись в подорож ми повинні підготувати свій організм до великих навантажень.

 

Звернення до дітей складає вчитель

2

Ходьба на носках, руки в сторони.

1 - нахил голови і плечей вперед.

2 - в.п.

20 м

Під музику

Руки прямі, пальці стиснені в кулак

3

Ходьба на п’ятах, руки за голову.

1 - права рука в сторону,

2 - права рука за голову, ліва в сторону.

3-4 теж саме. - права рука за голову, ліва в сторону. 3-4 теж саме.

20 м

Спина пряма

4

В.П - руки за головою.

1 - Крок правою вперед, лівою мах вперед, поворот тулуба вліво.

2 – в.п  В.п.;

3-4 теж саме з іншої ноги. 4 теж саме з іншої ноги.

20 м

Доторкнутися ліктем до махової ноги

5

Біг з закидом гомілок.

20 м

 

6

Біг з виносом прямих ніг вперед, руки на пояс.

20 м

Дистанція 2 кроки

7

Стрибки приставним кроком лівим боком, колові рухи рук назад.

20 м

 

8

Теж саме, правим боком, колові рухи рук вперед.

20 м

 

9

Біг.

2 кола

Середній темп

10

Ходьба.

Шикування.

- Отже, наші команди, потові до Великої подорожі. Першу країну, яку ми відвідаємо, - це країна «Перешкод» В ній дружно всій команді необхідно подолати різні перешкоди, які з’являються на вашому шляху. А журі уважно наглядає, як правильно, без помилок ви подолаєте усі перешкоди.

0,5

Кола30 сек

Відновлюючи дихання. В шеренгу.

Звернення до дітей

11

Вхід в країну перешкод починається з перекиду в обруч; потім команди піднімаються до великих вершин українських гір.» А які українські гори ви діти знаєте? А яка сама найвища гора нашої України?» Далі вам зустрінеться великий каньйон, через який ви повинні переправитись на oдних руках по перекладині. Опустившись з високих гір, ви перестрибуєте через перешкоди, відштовхуючись двома ногами. А через ріки України переправляєтесь, виконуючи лазіння по гімнастичній лаві.» Які ріки протікають по нашій Україні?» Після цього ви пролізаєте через навісний обруч заходячи в печери наших гір. «Які печери України ви знаєте?» І остання перешкода-це наші болота. «А хто знає болота нашої країни?»

2 кола

Старатись не торкатись до обруча.

Називають членам журі.

Переміщення по Гімнастичній драбині, переміщення по перекладинах в висі на прямих руках, через тренажери – лави.

По двох лавах.

Перестрибують з купини на

Купину.

13

Вчитель: «Ось і закінчилась країна «Перешкод». Ми на кордоні країни «Футбольних болільників», де ви покажете свою музичність, пластичність та вміння працювати в команді.

30 сек

Звернення вчителя до дітей. Діти в цей час беруть маракаси і шикуються в колони по 3.

14

Спортивний танок футбольних болільниць:

1-4В.П – права рука вгору.

1-8 – зміна положення рук.

1-4В.П – о.с

1 - руки вгору

2 – в.п

1-4В.П – руки в сторони

1-2-2 кроки вправо, руки нахрест вниз.

3 – 4 В.п

5-8 те ж ліворуч.

 

В.П.- о.с. руки в сторони

1-2 -2 кроки вправо, руки зігнуті в ліктях перед обличчям.

3-4-В.п.

5-8 теж ліворуч.

В.П.- о.с.

1 - стрибком, ноги нарізно, руки вгору стрибком, ноги нарізно, руки вго-

2 – в.п в.п.

3 – 4 теж саме.

В.п. - о.с, руки вгору

1-4 - кроки вперед з махом правої, лівої ноги вперед-в сторони, руки в протилежну сторону.

5-8 - теж саме назад.

В.П.- о.с.

1 - стрибком, замах правою ногою назад, руки вгору-ліворуч. стрибком, замах правою ногою назад, руки вгору-ліворуч.

2 – о.с о.с.

3 – 4 теж, в іншу сторону.

В.П.-О.С.

1-2 2 кроки праворуч, з коловими обертами правою рукою зігнутих у ліктьових суглобах в праву сторону.

1-3 3-4 теж ліворуч, лівою рукою.

Теж саме двома руками.

В.п.- о.с.

1 - стрибком ноги нарізно, руки вгору

2 – 2 - в.п 2-в.п.

3 – 4 теж саме 4 теж саме

В.п. - о.с.

1-2-2 кроки праворуч, руки вперед,

3-4 - 2 кроки ліворуч, руки вгору,

5-6 - випад правою вправо з нахилом тулуба вперед, руки до колін

7-8 В.п.

1 -8 - теж в іншу сторону.

В.п.-о.с.

1 - випад правою вперед, права рука вперед з одночасним згинанням у ліктьовому суглобі.

в.п.

4 - теж з лівої ноги,

5 - упор присід,

стрибком ноги нарізно, руки вгору в сторону.

- упор присів

В.п.- о.с.Біг на місці зі згинанням  і розгинанням рук.

В.П.-О.С.

2 права рука перед обличчям справа,

4 теж саме з лівої руки.

6 біг на місці зі зведенням і розведенням зігнутих рук перед обличчям.

8 - 2 випади правою ногою вперед; рука права вперед від грудей.

1 -8 теж саме з іншої руки і в іншу сторону.

В.П.-О.С.

1 - випад правою вперед, руки вперед,

В.п.З - лівою вперед, руки вперед,

В.п.5 - випад правою в сторону, руки в сторони,

В.п.- випад лівою в сторону, руки в сторону.

В.п.-о.с. руки до плечей.

стрибком мах правою ногою вперед. руки ВНИЗ.

 В .п. 4 теж з лівої ноги,

5-8 теж саме, але руки вгору.

В.П.- права нога вперед, права рука вгору.

1-4 зміна положень рук і ніг стрибком. Ходьба на місці, відновлення дихання. 

Біг на місці зі згинанням і розгинанням рук 8- зміна положення рук.

 

 

8 р

 

 

 

8 р

 

 

 

 

4 р

 

 

 

 

 

 

 

4 р

 

 

 

 

 

 

6 р

 

 

 

 

 

2 р

 

 

 

 

 

2 р

 

 

 

 

2 р

 

 

 

 

2 р

 

 

 

 

3 р

 

 

 

 

2 р

 

2 р

 

 

 

8 р

 

 

2 р

 

 

 

 

2 р

 

 

2 р

 

 

Почергові перекати з носки на п’яту. фронтальний метод.

 

 

Під музику

 

 

 

 

В напівприсід

 

 

 

 

 

 

 

В напівприсід.

 

 

Руки через сторони

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зігнутої в коліні

 

 

 

 

 

Пряма рука з максимальною амплітудою

 

 

 

В напівприсід

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5,6 повторити 2 раза

 

 

 

 

 

 

 

 

Під ритм музики

15

Перешикування з колони по 3 в колону по-1 -му.

10 хв

Під ритм музики

16

Шикування.

 

Розворотом праворуч в обхід по залу

 ОСНОВНА ЧАСТИНА 20 хв.

 

А тепер кожна команда більш досконало ознайомиться з традиціями кожної країни. В країні «Веселих акробатів» ви

навчитеся віртуозно, мов справжні циркачі, виконувати акробатичні вправи.

В країні «Міцного здоров’я ви позмагаєтесь, отримаєте заохочувальні призи та надбаєте силових та швидкісно- силових якостей.

В країні «Веселих м’ячів» ви навчитеся жонглюванню різноманітними м’ячами. А в країні «Великих обертів», де меш-

кають закохані в художню гімнастику

люди, ви познайомитесь з елемента-

ми художньої гімнастики.

 

1 країна «Веселих акробатів»:

1. Колові оберти в суглобах рук і ніг,

нахили голови.

2. Перекид вперед.

3. Перекид назад.

4. Стійка на лопатках з перекатом через

плече в напівшпагат, руки в сторони.

5. Переворот боком.

6. 3-є дівчат виконують положення «міст», інші 3-є пролазять по-пластунськи під «мостами».

7. Групова акробатична вправа.

 

країна «Міцного здоров’я»:

1 .Вправа «прес» - піднімання тулуба в сід з положення лежачи.

Піднімання тулуба в положенні лежачи на животі.

Стрибки через гімнастичну лаву,|3а 1хв. відштовхуючись двома ногами. Нагородження переможців

З країна « Веселих і непокірних м’ячів»

 

1 .Жонглювання 2-ма м’ячами з правої руки в ліву.

Жонглювання 2-ма м’ячами з відскоком від підлоги з правої руки в ліву.

Жонглювання 2-ма м’ячами з під правої і лівої ноги, почергово.

Жонглювання 2-ма м’ячами з правої руки в ліву і з лівої в праву одночасно.

Жонглювання 2-ма м’ячами, підкидуючи м’яч двома руками.

країна «Чарівної стрічки.»

1 .Стрибки з ноги на ногу.

Стрибки з зміною ніг.

Стрибки в кроці, згинаючи ноги.

Стрибки кроком з прямими ногами.

Стрибки вгору, відштовхуючись 2-ма ногами з обертами навколо себе.

Біг, спиною вперед, виконуючи гімнастичною стрічкою вертикальну спіраль.

Стрибки з ноги на ногу, стрічка виконує вертикальну «змійку».

Стрибки зі зміною ніг, стрічка виконує напівоберт праворуч, ліворуч.

9. Стрибки «кроком», згинаючи гомілку назад, стрічка виконує великий оберт назад або вперед

10. Стрибки «кроком» з прямими ногами, стрічка виконує оберт вперед або

назад.

11. Стрибки вгору, відштовхуючись 2-ма ногами з обертом навколо себе, стрічка виконує великий оберт над головою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв по 10 р

 

3 р

3 р

2-3 р

2-3 р

1 р

 

1-2 хв

 

5 хв

 

За 1 хв

 

За 1 хв

 

За 1 хв

 

 

 

 

5хв

 

1хв

 

1хв

 

1хв

 

1хв

 

1хв

 

 

15 м

15 м

 

15 м

 

 

15 м

 

 

15 м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На 3-х гімнастичних матах

Поточний метод

Дистанція 1 мат.

Прямі ноги

Груповий метод

Додаток №1

 

 

 

 

 

 

На гімнастичному маті по парах, руки за голову

 

Метод змагань Стоячи на одному місці

Додаток № З

 

 

 

 

 

Індивідуальний метод

2 баскетбольних м’яча,

2 волейбольних м’яча,

2 гумових м’яча, 2 тенісних м’яча, 2 дерев’яні

Через кожну хвилину, зміна місць і м’ячів Поточний метод Див. додаток №4

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 4-5 хв

1

Шикування

30 сек

В шеренгу

2

Ходьба в обхід.

1 коло

Крім капітанів, які у своїх

членів журі беруть стільки

букв алфавіту, скільки вони

заробили балів

3

Команди шикуються біля столу і скла-

дають із своїх букв слово, яке має

відношення до фізичної культури.

1-2 хв

4

Шикування.

30 сек

В шеренгу

5

Підсумки уроку: подяка учням за

участь в проведені уроку: «Дорогі

діти! Ви проявили сьогодні свої кращі морально-вольові і фізичні якості, отримали заряд енергії, гарний настрій.

«Ах мої чудові діти!

Добре бігали, стрибали,

Всі чудово перекидались,

Дуже вдячна я всім вам,

Що ви добре так змагались,

Що ніде не розгубились І нічого не злякались!

Хай здоров’я всіх міцніє,

Ваші серденька радіють.

Зі спортом ви дружіть завжди,

Бо без спорту - нікуди»

1-2 хв

Визначення кращих команд,

рекомендації відстаючим.

6

Організований вихід з уроку.

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2019
Переглядів
537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку