"Інтегрований Урок з фізичної культури з міжпредметними зв'язком з курсом "Я досліджую світ

Про матеріал
Інтегрований Урок з фізичної культури з міжпредметними зв'язком з курсом "Я досліджую світ" Для дистанційного навчання.
Перегляд файлу

Інтегрований  урок з фізичної культури з  міжпредметним зв'язком з курсом «Я досліджую світ»  (дистанційне навчання)

Підготувала Анохіна Валентина Володимирівна

Тема: Організовуючі та загальнорозвиваючі  вправи. Різновиди ходьби та бігу. Різновиди стрибків. ЗРВ. Стрибки з місця відштовхуючись обома ногами. Ігри на уважність.

 

Мета  уроку: повторити різновиди ходьби, бігу; закріпити комплекс ЗРВ; сприяти закріпленню вивченого матеріалу з теми «Історія Всесвіту»(ЯДС); розвивати  пам'ять, логічне  мислення, вольові якості, швидкість, спритність, витривалість;

виховувати в учнів потребу  в систематичних заняттях фізичною  культурою і свідоме ставлення до власного здоров'я; сприяти вихованню свідомої дисципліни.

Завдання уроку:  розвивати  точність рухів, рухливість, швидкісно-силові якості під час ігор; сприяти фізичному розвитку учнів, виховувати потребу до самостійних занять фізичними вправами.

Інвентар:  Казковий герой, картки із зображенням контурів континентів, гімнастичні палиці(або предмети, що їх замінюють).

Місце проведення: кімната.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина          15 хв.

1.Орг.. момент:

  •          Шикування;
  •          Рапорт.

Повідомлення завдань уроку.

Сьогодні на уроці ми з вами будемо не тільки займатись  фізичними вправами, щоб стати сильними, спритними, гнучкими, але ще повторимо деякий матеріал з уроків ЯДС. Подивимось, чи такі ви вправні  з теми «Історія Всесвіту» , як і на уроці  фізичної  культури.

2. Інструктаж з правил безпеки.

 

 

 

Вимірювання ЧСС.

Ми вирушаємо у простори Всесвіту, тож треба перевірити частоту серцевих скорочень, як справжні космонавти!

3. Організуючі вправи

Пригадаймо, Всі планети Сонячної системи рухаються навколо Сонця не тільки по власним орбітам. Який ще рух виконує кожна планета?(навколо власної осі).  Намагайтеся імітувати рух планети навколо своєї осі.

Повороти на місці (ліворуч, праворуч, кругом).

 

4. Різновиди ходьби:

Вирушаємо в подорож планетами Сонячної системи. Назвіть найвіддаленішу від Сонця планету (Нептун). Спинки рівно ми тримаємо. Йти у темпі починаємо.

- звичайною ходьбою;

Ми наближаємося до нашої зірки, яка наступна планета? (Уран)

- на носках;

Назвіть наступну планету? (Сатурн)

- на п'ятах;

Яка планета буде наступною? (Юпітер)

- на внутрішній стороні стопи;

Далі ми вже на…(Марс)

-   на зовнішній стороні стопи

Назвіть наступну планету (Земля)

-  напівприсяді;

Майже дісталися Сонця, зараз ми будемо крокувати по…(Венері)

-  у повному присяді;

Наступна планета? (Меркурій)

-  ходьба випадами;

І, нарешті, Сонце!

 -  підскоками;

Як Ви гадаєте, чому саме по Сонцю ми рухаємося підскоками?

5. Різновиди бігу та стрибків:

Пригадаймо, на якій планеті Сонячної системи існує життя? (Земля)

Ми з Вами зараз уявимо, що подорожуємо Землею, а кого зустрінемо, того будемо копіювати!

   а)  Чубата чапля прямонога

        Назустріч нам вона біжить.

  •          Біг з виносом прямих ніг вперед.

   б) Яке красиве, чепурненьке,

        Біжить лоша до нас маленьке.

        Довгі ніжки воно має,

        Їх високо піднімає.

  •          Біг з високим підніманням стегна.

   в)  Красивий олень довгоногий

        Швидкий, стрункий, гіллясторогий

        В країні звірів він живе.

  •          Біг широким кроком.

   г)  Швидких зайчат ми зустрічаємо

        Вони не ходять, а стрибають

        То ж і ви часу не гайте

        На лівій, а потім на правій нозі     

        пострибайте.

  •          Стрибки на лівій, на правій нозі.

   д) Ми легенькі ніжки маємо

        По купинах ми стрибаємо

     - Стрибки на двох ногах.

Ходьба звичайна. Розслаблення.

 

6. Комплекс ЗРВ:

Подорожувати у космосі не легко!

Чи знаєте Ви, як довго готуються космонавти до своїх космічних мандрів? Чому?

Ми теж повинні підтримувати свою фізичну форму, виконуємо комплекс ЗРВ:

  1.     В.П.- О.С., руки вниз.

           1 - 2 – руки  вгору, права на носок, прогнутись.      

           3 - 4 – В.П.

  1.     В.П. – стійка, руки перед грудьми.

          1  -  відведення зігнутих рук назад;

          2  – відведення прямих рук назад,  

          поворот вправо;

          3 – відведення зігнутих рук назад;

          4 – відведення прямих рук назад

         поворотом вліво.

  1.     В.П.- стійка, руки на поясі

         1 – нахил в ліво, права рука в гору

         2 – В.П.

         3 – те саме, в право.

         4 – В.П.

  1.       В.П. – стійка, ноги нарізно, руки  на поясі.

         1 – руки вгору.

         2 - нахил до лівої, торкнутись правою рукою носка, ліву відвести назад;

         3 – нахил до правої, торкнутись носка лівою рукою, праву відвести назад;           

         4 – В.П.

  1.     – В.П. – стійка, ноги нарізно, руки   вперед.

        1 – мах до правої руки

        2 – В.П.

        3 – мах до лівої;

        4 – В.П.

  1.     В.П. – О.С., руки на поясі.

1 – присід, руки вперед;

2 – В.П.

3 – 4 – теж маме.

  1.     Ходьба на місті з глибоким диханням.

 

Вимірювання ЧСС за 10 секунд

 

Основна частина    20 хв.

Гра «Впізнай та розрізняй!».

- Зараз проведемо веселу гру на уважність! Слухай мої «Сигнали» .

Учні вільно рухаються по кімнаті, як у космічному просторі. Вчитель називає космічні об’єкти у довільному порядку, коли діти чують назву планети, яка є газовою та крижаною, повинні набути пози «Ракети» (стояти на обох ногах рівно, руки підняти вгору та звести долоні). Якщо почули назву  скелястої планети, повинні набути пози  «жабки».

Проведення гри 2-3 рази

 

 

Фізкультхвилинка для очей

Як називається центр зоряної системи, у якій ми з Вами мешкаємо? (Сонце).

Виконаємо рухи оченятами разом із Сонечком

 

 

 

Гра «Навколосвітня подорож»

Діти кладуть перед собою гімнастичну палицю( це буде початок подорожі).

До нас на урок завітав казковий герой.

Ви його впізнали?

Наш гість планує навколосвітню подорож і вже розробив маршрут. За обрисами, визнач, до якого континенту він прямує? ( хто визначив правильно, виконує стрибок з місця вперед на обох ногах).

Підводимо підсумок-хто виконав скільки стрибків- той відвідав стільки континентів разом з героєм.

 

Заключна частина    5 хв.

Шикування.

Релаксаційна вправа « Австралійський дощ»).

Де закінчилася подорож нашого героя?

(У Австралії). Уявіть, що Ви зараз теж там, але раптом….

  •          Піднімається вітер ( дмухають, потирають руки);
  •          Падають перші краплини дощу

( клацають пальцями);

  •          Почалася злива (плескають долонями по стегнах то сильніше то слабкіше);
  •          Дощ закінчився і всі рослинки потяглися до сонечка (діти встають і тягнуться руками вгору.)

Підсумок уроку.

Дякую, що так завзято подорожували!

Чи сподобався Вам урок?

Чим саме?

 

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По 6-8 разів

 

По 6-8 разів

 

 

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

по

5-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

по

6 - 8 разів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 - 8 разів.

 

 

 

6 - 8 разів.

 

 

 

 

 

 

6 - 8 разів.

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3 рази

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

Звернути увагу на готовність учнів до уроку (зовнішній вигляд, підготовлений простір кімнати)

 

 

 

 

 

 

Переглядаємо відео-інструкцію з БЖД.

Доповнення учнів та вчителя

Аналіз показників

 

 

 

 

Слідкувати за поставою, за правильністю виконання вправи

 

 

 

 

 

 

 

Утримувати поставу. Темп середній.

Ходьба з різним положенням рук.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Темп виконання помірний.

Стежити за самопочуттям.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Максимальна амплітуда.

Не відхилятись назад.

Руки на поясі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильністю виконання вправ, виправляти помилки

 

Слідкувати за поставою.

 

 

 

 

 

 

Ноги не згинати. Максимальна амплітуда.

 

 

 

Руки прямі, максимальна амплітуда, ноги не згинати.

 

 

 

 

 

Нога пряма, утримувати поставу.

 

 

 

 

Не нахилятись, утримувати поставу, п’яти не відривати від підлоги.

 

Темп середній, глибоке дихання.

 

 

Аналіз.

 

 

Повторюємо правила гри.

Слідкувати за поведінкою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відео руханки для очей «Сонечко»

Повторюємо рухи тільки оченятами

 

 

 

Демонструю іграшку

 

На екрані демонструю контури континентів.

 

 

Правильна відповідь-один стрибок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявити найкращих учнів.

Аналіз.

 

docx
Додано
29 жовтня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку