Інтегрований урок з Інформатики для 3 класу на тему "Створення простих презентацій"

Про матеріал
В конспекті поєднано теми з Інформатики "Створення простих презентацій" та Я досліджую світ "Символи України".
Перегляд файлу

Тема:      Створення простих презентацій. Збереження презентацій.

                Символи України як держави.

Мета:

     навчальна: ознайомити з етапами створення презентації; формувати вміння створювати презентацію залежно від її призначення (самостійний перегляд чи ілюстрація виступу), змінювати фон слайда;

     розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять, словниковий запас, увагу; формувати вміння працювати самостійно;

     виховна: виховувати інтерес до інформатики, естетичний смак, повагу до думки оточуючих.

     пізнавальна: поглибити знання про символи ; познайомити із різноманітністю символіки у нашому житті ; поширити і збагатити знання учнів про народні символи України .

     розвивальна: розвивати пізнавальну активність учнів, викликати бажання вивчати народні звичаї та традиції рідного краю.
виховна: виховувати повагу до символіки Батьківщини.

 

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, роздаткові картки.

Програмне забезпечення: Power Point, веб-браузер.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Всі за парти ми сідаем

До роботи приступаєм

Будем дружно працювати

Інформатику вивчати.

Доречі на уроці ми…

Уважні!

Розумні!

Організовані!

Кмітливі!

-    Подивіться мені в очі. Погляньмо один на одного, посміхнемося, подумки побажаємо добра, успіхів. Щоб наша праця була успішною слід дотримуватись таких правил, пригадаймо їх:

1. Правило піднятої руки.

2. Дружня співпраця у парах, групах.

3. Уважно слухати вчителя і учнів.

4. Активно і творчо працювати.

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Оголошення очікуваних результатів та поставлених завдань.

У картці самооцінки учні ставлять смайл, з яким настроєм вони завітали на урок.   Очікування результатів.

Учні за допомогою сигнальних карток висловлюють свої думки, щодо того, що вони очікують від уроку.

Я сподіваюсь…

Я чекаю…

Я очікую…

2. Гра «Так чи Ні»

Учні пригадують правила безпеки в кабінеті інформатики

- Заходити  до класу натовпом, штовхаючи один одного.

- При роботі з комп’ютером руки можуть бути мокрими, брудними.

- Сидіти рівно, на відстані 50см.

- Класти підручник, зошит тощо на монітор, клавіатуру.

- Не доторкатись до проводів, розеток, кнопок клавіатури, з якими тебе не знайомив учитель.

- Починати роботу тільки за вказівкою вчителя: «Приступити до роботи».

 

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Сьогодні урок незвичайний. Я пропоную вам бути дослідниками. В центрі дослідження буде певний обєкт. Який саме здогадаєтесь прослухавши акровірш.

У всіх людей одна святиня: 

Куди не глянь, де не спитай, -

Рідніша їм своя пустиня, 

Аніж зелений в чужині рай –

Їм красить все їх рідний край. 

Нема без кореня рослини, 

А нас, людей, без Батьківщини.

Так наш урок буде присвячений Україні, а конкретніше область дослідження ми з’ясуємо в ході об’єднання у  групи.

(учні вибирають частинки мозаїки. Об’єднуються в групки по чотири склавши частинки в одне ціле. Вибирають командира групи.)

Прапор,  герб, гімн.

Об’єднайте ці поняття  - символи.

Які це  символи? – державні.

Про державні символи ми згадуємо часто тому сьогодні спробуємо поширити свої знання  про народні символи.  Відповідно до «Словника символів України» існує певна класифікація. Ми поговоримо про деякі з них. А саме які з’ясують ваші командири. (командири обирають певну класифікацію).

-         Побутові

-         Природні

-         Кулінарні

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Кожна група отримала свою класифікацію.

-         Оберіть по чотири символи відповідно до кожної групи.

( символи записують на картках,  по завершеню вивішують на дошку навколо карти України – утворивши «Асоціативний кущ» у вигляді «сонечка»)

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VI. ЗАСВОЄННЯ І ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

Робота за комп’ютером

  1.     Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2.     Інструктаж учителя.
  1. Відкрийте програму для створення презентацій Power Point.
  2. Створіть 2 слайди.
  3. Згорніть програму на робочий рядок.
  4. Відкрийте програму браузер.
  5. У рядок пошуку введіть ключове слово та натисніть конопку пошуку.
  6. Знайдіть необхідну вам інформації та скопіюйте її.
  7. Вставте скопійовану інформацію в програму Power Point.
  8. Закрийте  програму браузер.
  9. Перевірте створену вами презентацію.

 

Кожен член групи обирає собі символ з запропонованих групою. Відповідно до плану ви повинні створити презентацію.

План:

  1. Назва
  2. Зображення
  3. Коротка характеристика
  4. Використання
  1.     Практична робота за комп’ютерами.
  2.     Вправи для очей.

              У середньому темпі виконати 3- 4 колові рухи очима в правий бік, стільки ж —    

              у лівий. Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь — на рахунок 1–6.

              Повторити 1-2 рази.

 Презентація своїх робіт

       Учні презентують свою роботу.

VIII. РЕФЛЕКСІЯ

Подивіться на дошку завдяки вашим промінчикам наш об'єкт дослідження, тобто наша Україна засіяла мов сонечко. Разом ми створили презентацію в якій відобразили 12 народних символів. Тож чи справдилися ваші очікування?

Я дізнався ...

Я навчився ...

Я зрозумів, що можу ...

Мені сподобалося ...

Для мене стало новим ...

Мене здивувало ...

У мене вийшло ...

Мене надихнуло ...

Учні заповнюють картку самооцінки.

 

 

 

 

Виберіть смайлик відповідного настрою і приклейте до тієї сходинки,  де на вашу думку ви опинилися на кінець уроку.

Збіг наш урок, як коротка мить.

Дуже швидко час біжить.

Ще попереду у нас багато кроків

І цікавих, і важких уроків.

Завдання покличуть у майбутнє,

Найскладніше ж завдання — життя.

Так намагайтесь вправно все вивчати.

Пам'ятайте: учня скарб — знання!

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 жовтня 2023
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку