Тема: Створення простих презентацій. Збереження презентацій.
Символи України як держави.
Мета:
навчальна: ознайомити з етапами створення презентації; формувати вміння створювати презентацію залежно від її призначення (самостійний перегляд чи ілюстрація виступу), змінювати фон слайда;
розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять, словниковий запас, увагу; формувати вміння працювати самостійно;
виховна: виховувати інтерес до інформатики, естетичний смак, повагу до думки оточуючих.
пізнавальна: поглибити знання про символи ; познайомити із різноманітністю символіки у нашому житті ; поширити і збагатити знання учнів про народні символи України .
розвивальна: розвивати пізнавальну активність учнів, викликати бажання вивчати народні звичаї та традиції рідного краю.
виховна: виховувати повагу до символіки Батьківщини.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, роздаткові картки.
Програмне забезпечення: Power Point, веб-браузер.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Всі за парти ми сідаем
До роботи приступаєм
Будем дружно працювати
Інформатику вивчати.
Доречі на уроці ми…
Уважні!
Розумні!
Організовані!
Кмітливі!
- Подивіться мені в очі. Погляньмо один на одного, посміхнемося, подумки побажаємо добра, успіхів. Щоб наша праця була успішною слід дотримуватись таких правил, пригадаймо їх:
1. Правило піднятої руки.
2. Дружня співпраця у парах, групах.
3. Уважно слухати вчителя і учнів.
4. Активно і творчо працювати.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Оголошення очікуваних результатів та поставлених завдань.
У картці самооцінки учні ставлять смайл, з яким настроєм вони завітали на урок. Очікування результатів.
Учні за допомогою сигнальних карток висловлюють свої думки, щодо того, що вони очікують від уроку.
Я сподіваюсь…
Я чекаю…
Я очікую…
2. Гра «Так чи Ні»
Учні пригадують правила безпеки в кабінеті інформатики
- Заходити до класу натовпом, штовхаючи один одного.
- При роботі з комп’ютером руки можуть бути мокрими, брудними.
- Сидіти рівно, на відстані 50см.
- Класти підручник, зошит тощо на монітор, клавіатуру.
- Не доторкатись до проводів, розеток, кнопок клавіатури, з якими тебе не знайомив учитель.
- Починати роботу тільки за вказівкою вчителя: «Приступити до роботи».
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Сьогодні урок незвичайний. Я пропоную вам бути дослідниками. В центрі дослідження буде певний обєкт. Який саме здогадаєтесь прослухавши акровірш.
У всіх людей одна святиня:
Куди не глянь, де не спитай, -
Рідніша їм своя пустиня,
Аніж зелений в чужині рай –
Їм красить все їх рідний край.
Нема без кореня рослини,
А нас, людей, без Батьківщини.
Так наш урок буде присвячений Україні, а конкретніше область дослідження ми з’ясуємо в ході об’єднання у групи.
(учні вибирають частинки мозаїки. Об’єднуються в групки по чотири склавши частинки в одне ціле. Вибирають командира групи.)
Прапор, герб, гімн.
Об’єднайте ці поняття - символи.
Які це символи? – державні.
Про державні символи ми згадуємо часто тому сьогодні спробуємо поширити свої знання про народні символи. Відповідно до «Словника символів України» існує певна класифікація. Ми поговоримо про деякі з них. А саме які з’ясують ваші командири. (командири обирають певну класифікацію).
- Побутові
- Природні
- Кулінарні
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Кожна група отримала свою класифікацію.
- Оберіть по чотири символи відповідно до кожної групи.
( символи записують на картках, по завершеню вивішують на дошку навколо карти України – утворивши «Асоціативний кущ» у вигляді «сонечка»)
V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
VI. ЗАСВОЄННЯ І ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Робота за комп’ютером
|
Кожен член групи обирає собі символ з запропонованих групою. Відповідно до плану ви повинні створити презентацію.
План:
У середньому темпі виконати 3- 4 колові рухи очима в правий бік, стільки ж —
у лівий. Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь — на рахунок 1–6.
Повторити 1-2 рази.
Презентація своїх робіт
Учні презентують свою роботу.
VIII. РЕФЛЕКСІЯ
Подивіться на дошку завдяки вашим промінчикам наш об'єкт дослідження, тобто наша Україна засіяла мов сонечко. Разом ми створили презентацію в якій відобразили 12 народних символів. Тож чи справдилися ваші очікування?
Я дізнався ...
Я навчився ...
Я зрозумів, що можу ...
Мені сподобалося ...
Для мене стало новим ...
Мене здивувало ...
У мене вийшло ...
Мене надихнуло ...
Учні заповнюють картку самооцінки.
Виберіть смайлик відповідного настрою і приклейте до тієї сходинки, де на вашу думку ви опинилися на кінець уроку.
Збіг наш урок, як коротка мить.
Дуже швидко час біжить.
Ще попереду у нас багато кроків
І цікавих, і важких уроків.
Завдання покличуть у майбутнє,
Найскладніше ж завдання — життя.
Так намагайтесь вправно все вивчати.
Пам'ятайте: учня скарб — знання!
1