Інтегрований урок з курсу ЯДС і математики "Зима - чарівниця. Що ми знаємо про зиму"1 клас

Про матеріал
На уроці поєднується колективна та індивідуальна робота учнів, робота у групах і парах, здійснюється дмференційований підхід. Використовуються різноманітні засобм активізації пізнавальної діяльності учнів. Розробка містить інтерактивні вправи: "Мікрофон", "Асоціативний кущ", "Сенкан".
Перегляд файлу

Інтегрований урок з курсу «Я досліджую світ» ,

 математики

Тема.

 Я досліджую світ. Зима – чарівниця. Що ми знаємо про зиму.

Математика. Порівняння чисел у межах 10. Обчислення виразів. Робота з геометричним матеріалом.

Мета. Я досліджую світ.   Ознайомити дітей із кольоровою гамою зими та з природою рідного краю; уточнити і розширити знання учнів про деякі зимові явища в природі; сприяти розвитку творчої, кмітливої, ініціативної особистості, допомогти дітям невимушено висловлюватись; розвивати фантазію, уяву, творчість; виховувати інтерес до вивчення навколишнього світу та естетичний смак.

Математика. Вчити учнів порівнювати числа в межах 10, вдосконалювати обчислювальні навички, розвивати математичне мовлення, виховувати інтерес до навчання, старанність.
Обладнання: Комп'ютер, ялинка, різнокольорові стрічки, роздатковий матеріал, картинки зими.

Тип уроку  Інтегрований урок систематизації та узагальнення знань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Організаційнй момент.

    Психоемоційне налаштування. «Малюнкове вітання»

 Діти, пропоную наш урок розпочати із звернення до наших смайликів. У мене ось такий зараз настрій (показую на смайлик) , а у вас? Діти, чи важливий настрій для людини? А зараз ви покажете який настрій у вас.

Зігніть мізинчик, якщо ви гарно виспались.

Зігніть наступний палець, якщо вас нічого не турбує

Зігніть середній палець, якщо вас вранці розбудила дорога вам людина.

Зігніть вказівний палець, якщо ви зустріли хоч одного друга.

Покажіть, який у вас зараз настрій.

Бажаю вам, діти, гарного настрою протягом усього уроку і легкого засвоєння знань.

Інтерактивна вправа  «Мікрофон»

      - Подумайте і скажіть, яким має бути наш урок. (Цікавим, навчальним, повчальним, веселим, загадковим…)

      - А ви на уроці якими повинні бути? (Дисциплінованими, уважними, активними, розумними, кмітливими…)

-         Якщо ви будете такими, то ми разом створимо цікавий урок. А він у нас сьогодні дійсно незвичайний.

2. Фенологічні спостереження «Синоптична хмаринка»

-Діти, який день тижня сьогодні?

Який місяць? Яка пора року?

3.Оголошення теми уроку

 За вікном – чарівна красуня-зима.

 Сьогодні на уроці, ми продовжимо мандрувати світом зимової краси, будемо нею милуватися і пригадаємо все, що ми знаємо про зиму, а ще ми з вами будемо рахувати, писати і обчислювати приклади.

4. Мотивація навчальної діяльності

Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ»

 Назвіть, будь ласка, всі слова які у вас спадають на думку, коли ви чуєте слово «зима».

Гра «Доповни речення»

З приходом зими  все навколо вкрилось снігом, стало холодно, морозно.

 Багато ознак у красуні – зими.

Світить, але не гріє (сонечко).Падає білий, пухнастий (сніг), річки і озера вкрилися (кригою), на деревах сріблиться (іній), небо часто закривають (важкі, сірі хмари).

Перший місяць зими ...

- Другий ... . Третій... . Мають таку назву, тому, що ... (Груднем називали

нерівну, покриту грудками дорогу. Січень – снігом січе. У лютому зима

по-справжньому виявляє свій суворий характер – дмуть сильні вітри,

налітають віхоли, частішають хуртовини, дошкуляє мороз).

Психогімнастика «Усміхніться»

-         Діти, подивіться на картинки зими і скажіть, які кольори можна побачити взимку?

(На столі різнокольорові стрічки, пропоную узяти стрічку, яка подобається).

А тепер порадіймо кожному кольору зими.

Усміхніться снігу ( діти посміхаються і піднімають вгору  стрічку білого кольору).

Усміхніться небу, ялиночці, дереву, горобині.

5. Основна частина

Діти, а ви любите зиму? (Відповіді дітей)

От сьогодні ми з вами поговоримо ще про зимові розваги.

Завдання. Гра «Прибери ялинку»

З чарівного мішечка діти дістають новорічні іграшки з цифрами і вішають на ялинку в порядку зростання від 1 до 9.

Робота в зошиті (диференційоване завдання)

1 група: записують у зошиті цифри від 1 -9

2 група: обводять цифри маркером по ламінованому листку

Завдання. Гра «Граємо у  сніжки»

Перемістіть сніжку від числового виразу на кружечок зі значенням цього виразу.

6. Музична руханка

Продовження основної частини

Завдання у групах. Гра «Збираємося на санки»

Завдання у парах. «Зліпи  сніговика»

Діти з геометричних фігур складають сніговика.

7. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Інтерактивна вправа «Сенкан»

Складемо вірш про красуню зиму.

Зима

Сніжна, холодна

Морозить, вкриває, звеселяє

Люблю цю пору року

Білосніжна

Гра «Спіймай зимовий подих».

Я вам буду називати слова, а ви слухайте.

Якщо зустрінуться слова на тему «Зима», плескайте в долоні.

Сніг, квіти,  зелень, завірюха, санки, мороз, велосипед, грудень сонцезахисні окуляри, квітень,  сніжинка, дощ, лютий, лижі.

8. Підсумок уроку

Чи сподобався вам урок?

Якщо ваш настрій не змінився, то ви гарно працювали і дізналися багато нового

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
14 лютого
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку