Інтегрований урок з математики і економіки
Тема: Порівняння багатоцифрових чисел. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач.
Мета: розвивати навички оперування отриманими знаннями, уміти обирати
ефективні способи реалізації завдань, аналізувати діяльність,
повторити вивчені таблиці множення та ділення, порядок виконання
арифметичних дій, алгоритм розв’язання задач,
вчити дітей аналізувати та узагальнювати результати своєї
діяльності, раціонально використовувати свій час, бути
ініціативними, не боятися пропонувати нестандартні рішення,
вчити аргументувати свій вибір
Обладнання: молоток, підставка, гроші-лотики, відео,
Хід уроку
І. Організаційний момент
- Не сидить ніяк на місці.
Скрізь вона: в селі, і в місті.
Про ковбаси, крем для мами
Дізнаємось ми з … (реклами)
Знавець: Реклама – від латинського це поширення відомостей про товар,
послугу та можливості їх отримання.
Наш урок досить повчальний,
має форму незвичайну;
знання про бізнес нам відкриє,
покаже, що з нас кожен вміє
Тобто ми спробуємо прорекламувати наші знання та вміння.
/ на спеціальних картках – капелюхах записані табличні
випадки множення та ділення. Коли учні правильно назвуть
відповіді в цих прикладах відкривається етап уроку/
аукціон реклама товар
інтелект. прибуток ціна
потреби
Як це називається рекламою уроку
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
- Я запрошую всіх вас на пізнавальний уроку, урок-аукціон. Давайте
пригадаємо, що таке аукціон?
Знавець: „Аукціон – це публічний продаж, на якому товар дістається тому покупцеві, який запропонує найвищу ціну”.
вміти довести і дібрати зручний спосіб розв’язування задач,
відповідь-ціну, той стримує фішку-товар.
Ціна – вартість товару. Товар – речі, які продаються, купуються та обмінюються.
ІІІ. Проведення аукціону
Каліграфічна хвилинка.
892892…
2045..2150..2255..2360...2465..2570..2875.. (збільш на 105)
9890.. 8785.. 7680..6575..5470..4365..3260.. (зменш на 1105)
Підкресліть найменше число однією лінією, найбільше – двома.
(Фішку отримує той учень, який швидко, правильно та
каліграфічно виконає завдання).
Вчитель ударом молоточка оповіщає „Продано!”)
На дошці числа-блискавки
40302 … 7413 … 52700 … 52070 … 50007 … 248114 … 988335
Записати вирази та знайти значення:
Суму чисел 24 та 8 зменшити в 4 рази;
Добуток чисел 7 і 6 збільшити на 8;
60 змінити на добуток чисел 6 і 9;
Різницю чисел 60 і 25 зменшити у 7 разів.
Зараз необхідно розв’язати задачу за коротким записом
ІУ. Музична пауза.
- Згадайте, будь-ласка, які потреби задовольняє людина протягом життя?
Що відноситься до інтелектуальних потреб?
(Інтелектуальні потреби – це потреби в нових знаннях,
спілкування з цікавими людьми т.п. )
Робота з іменованими числами.
Роздрібна торгівля-продаж товару для особистого користування у
невеличкій кількості.
Порівняння величин
2 дм 4 см 20 см 3 дм * 13 см
30 см 3 дм 4 дм 3 см * 40 см
На фабриці 2051
На ринку 2061
На заводі 1061
УІ. Підсумки роботи:
Поки бухгалтерія робить підрахунки, ми тим часом підіб’ємо підсумки нашої роботи. Починайте свої відповіді так:
Сьогодні на уроці я повторив …
Найважче було …
Найцікавіше було …
Нарешті я зрозумів …
Одержав велике задоволення від…
Роботою задоволений (або ні) …
Ви працювали наполегливо і дружно.
Тому, хто заплатив, на вашу думку,
найбільшу ціну за одержані знання,
подаруйте наш фірмовий знак
Називаємо тих, хто отримав найбільше „капелюшків” та „сердець”.