Інтегрований урок з математики і природознавства у 3 класі

Про матеріал

Інтегрований урок з математики і природознавствау 3 класі

Тема:

Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач. Периметр прямокутника. Птахи.

Перегляд файлу

Інтегрований урок з  математики і природознавства  у 3 класі

Тема:

Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач. Периметр прямокутника. Птахи.

Мета:

Формування предметних компетентностей: навчитизастосовувативобчисленняхправиломноженнясуминачислоувипадкумноженнядвоцифровогочисланаодноцифрове;виконуватимноженнядвоцифровогочисланаодноцифрове; закріплювати вміння розв’язувати задачі на спосібзнаходженняоднаковоївеличини(зведеннядоодиниці),обернені до них задачі.

розв’язуватизадачінаобчисленняпериметрапрямокутника;

продовжити формувати уявлення про птахів, як частину живої природи, їх різноманітність , розуміння про значення птахів для людини, закріплювати вміння ділити птахів за способом живлення, оцінювати свою роль в охороні птахів; розвивати мислення, мовлення, спостережливість, допитливість, вміння виділяти головне та робити висновки; виховувати естетичне сприйняття світу, любов до птахів, бажання їх оберігати.

Формування ключових компетентностей:                                                                                                  уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу, розвивати пізнавальний інтерес;                                           комунікативної: розвивати математичне мовлення, правильно формулювати висловлювання  з використанням математичних  термінів;                                                         соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати парах, групах,виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;                         інформацйної: розширити знання учнів про птахів.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань

 

Обладнання:

 мультимедійна презентація, аудіозапис голосів птахів, фотоілюстрації  птахів, дидактичний роздатковий матеріал, модель годівнички.

 

 

 

 

 

 

Хід уроку.

І. Організаційний момент

Вчитель:За тим, як старанно ви будете працювати, сьогодні будуть спостерігати  гості. Привітайтесь з ними, будь ласка.Сідайте.

Я хочу вас запросити на незвичайний урок.А для того, щоб ваші сподівання від уроку здійснилися, що ми візьмемо в помічники?                                

   (Учні: Уважність, працелюбність, знання.)

ΙΙ. Перевірка домашнього завдання

  • Хто виконав завдання високого рівня? ( Взаємоперевірка)
  • Перевірка дом.завдання.

ΙΙΙ. Підготовка до роботи на уроці.

  • Яке сьогодні число?
  • Яка пора року настала?
  • Я хочу вас привітати з закінченням зими і приходом весни.

Нехай весняний настрій допомагає нам в роботі .

  • Як ви гадаєте кого можна назвати першими вісниками весни?

( Відповіді дітей)

  • Так одними із вісниками весни є птахи.
  • Чому? Доведіть.

(Слухання співу пташок)

ΙV. Прогнозування теми уроку.

  • Можливо хтось зможе передбачити тему уроку.

(Довести думку, що на уроці буде йти мова про птахів).

  • А чому на уроці математики?
  • Що очікуєте від уроку?
  • Я думаю ваші очікування справдяться,  у нас все вийде, починаймо.
  • Тож давайте в зошитах запишемо число, класна робота.

(Звернути увагу на сидіння під час письма)

  • Сьогодні в роботі нам буде допомагати «Довідникове бюро»

(Підготовлені учні)

  • У вас на партах є картки самооцінювання, в кінці уроку ви дізнаєтесь результат своєї роботи.

 

V. Актуалізація опорних знань.

1. Каліграфічна хвилинка.

  • Обчисли ланцюжок.

( Під диктовку вчителя.)

10 • 5 •10 : 100 • 6 + 6 • 10 = 360

  • Характеристика числа -360
  • Запис в зошит.

Самооцінювання результату

За число – 1б.

За написання – 1б.

 

 

Слайд 2

Інформація «Довідникового бюро»

360 видів птахів живе в Україні.

2. Математичний диктант.

( Біля дошки 1 учень.)

А) Суму чисел 6 і 4 збільшити у 10 разів .                       (100)

Б) Знайди половину числа 100 .                                        (50)

В)80 зменши на добуток чисел 9 і 5                                  ( 35)

Г) Перший  множник 14 , другий – 1. Знайди добуток.   (14)

Ґ) 100 збільшити у 4 рази.                                                   (400)

Д) Знайди суму чисел 500 і 300                                               (800)

    Є) Від числа 250 відняти 5 десятків                                    (200)

    Ж) Від добутку чисел 40 і 10 відняти 20                              (380)

Робота в парі. Взаємоперевірка.

Самооцінювання результату.

(Якщо все правильно – 2б. , якщо 1 – 2 помилки – 1б., якщо більше – 0б.)

Слайд 3

 

Інформація «Довідникового бюро»

Цифри математичного диктанту позначають масу деяких пташок.

100г – важить зозуля

50г – ластівка

35г – горобець

14г – синиця

400г – сова

800г – яструб

200г – сойка

380г – голуб

VΙ. Підготовка до вивчення нової теми

- Який розділ ми з вами зараз вивчаємо?

Множення і ділення на одноцифрове число.

 Усний рахунок.

  • Обчислимо вирази і визначимося, який випадок обчислення ми з вами ще не вивчали.

Вирази на дошці

80 : 8 =             700 : 7 =

30 • 3 =              60 : 3 =

200 • 4 =            900 : 3 =

24 • 3 =

  • Давайте разом назвемо тему і мету уроку.

VΙΙ.  Вивчення нової теми

Слайд 4

 

  • Для початку роботи поділимось на групи.

Давайте пригадаємо на які групи поділяються птахи за способом живлення.

(Рослиноїдні, комахоїдні, хижі, всеїдні)

  • У вас на партах є назви  назви груп за способом живлення, поділіться на групи і оберіть керівника групи.

1.Робота в групі

  • Поміркуйте в групах.
  • Як можна виконати обчислення 24 • 3 ( 2хв)

Обговорення результатів роботи групи.

Висновок.

Розкласти число на десятки і одиниці, помножити ,результат додати.

 

Первинне закріплення.

  • Групи отримують вирази до певної назви групи птахів, що розташовані на дошці. Також перед учнями є зображення групи птахів з числами, що відповідають результатам розв’язання виразів.

13 ∙ 3 =                      39 - голуб

     23 ∙ 4 =           рослиноїдні  92  сойка

 

 

     17 ∙ 3  =                                              51 – зозуля

     28 ∙ 3 =          комахоїдні                  84 - ластівка   

 

 

    22 ∙ 2 =                                                44 - сова

    18 ∙ 4 =              хижі                          72 – яструб

 

 

   18 ∙ 3 =                                                 54 – синиця

   29 ∙ 2 =всеїдні                         58 - горобець

 

Підсумки.

 Учні зачитують відповіді і називають представників кожної групи.

Слайд 5

 

Фізкультхвилинка

Слайд 6

 

2.Робота з підручником

Самостійне виконання № 808 (2)

Диференційовано

(Біля дошки 1 учень.)

Взаємоперевірка.

Самооцінювання результату.

Всі  приклади – 3б.               1- 2 п. – 1б

4 приклади – 2б.                   › половини – 0б.

VΙΙΙ. Розвиток математичних знань

  • Чому люди велику увагу приділяють охороні птахів.

( Знищують гусінь, комах на плодових деревах)

«Довідникове бюро»

Шукаючи собі поживу, птахи знищують, неймовірну кількість шкідливих для дерев комах і гусениць.

Наприклад: за 1год  зозуля з’їдає 100 гусениць,

                         ластівка до 200г комах за день

                 синиця за 1год з’їдає приблизно масу свого тіла 14г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Робота з задачами.

Задача

Слайд 7

 

2 синиці за сезон оберігають від комах 40 плодових дерев. Скільки дерев вбережуть 5 синиць?

 Аналіз задачі.

Біля дошки 2 учні.

Взаємоперевірка.

Задача для високого рівня.

1 синиця у  літній день з’їдає 14 г комах . Скільки грамів комах з’їдять 2 синички за 3 дні?

 

Самооцінювання результату.

1)Задача – 3б., перша дія – 1б. , невірно – 0б.

2) високий рівень 3 б

2.Робота з геометричним матеріалом.

«Довідникове бюро»

Слайд 8

 

Якщо ми будемо берегти комахоїдних птахів, у нас завжди буде велика армія невтомних працівників, які захищатимуть ліси й сади від шкідливих комах та їх личинок.
Щоб зберегти наших крилатих друзів, треба насамперед не знищувати їх самих, а також не чіпати їхні гнізда. Птахам часто бракує зручних місць для гніздування, тому  треба розвішувати в лісі, парках, садах штучні гніздівлі. Зима, початок весни важкий час для птахів, особливо для дрібних. Їжі бракує і не завжди її можна знайти. Тому треба підгодовувати птахів, влаштовуючи їм «пташині їдальні», розвішуючи годівнички на деревах, кущах.

 

 

  • Давайте  попрацюємо з геометричним матеріалом

Слайд 7

 

Для виготовлення годівнички потрібно взяти дерев’яну дощечку шириною 20см і довжиною 25см. Знайдіть периметр цієї дощечки.

Р = 2∙(20 +25)= 90см

В. 90см

ΙV. Підсумки уроку

Результати самооцінювання.

Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
1070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку