Інтегрований урок з математики. НУШ. Тема тижня : "Ігри". Утворення числа 6.

Про матеріал

Інтегрований урок з математики НУШ. Тема тижня "Ігри". Урок розроблений для 1 класу за програмою під керівництвом Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Дата  ____________ № _________        Математика 1 клас

 

Тема тижня Ігри.       

Тема уроку: Утворення числа 6.

Мета тематичного дня:  ознайомити з утворенням числа 6, учити порівнювати числа

в межах 6, вправляти в лічбі, закріплювати знання чисел 2-6; розвивати логічне мислення; виховувати бажання вчитися.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

  • Читає і записує числа 1 – 6 словами і цифрами
  • Утворює числа 2-6 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа
  • Співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом
  • Порівнює числа в межах 6, використовуючи знаки <> =
  • Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2-6
  • Будує відрізок заданої довжини (1-6 см) Співвідносить цифру з її зображенням на лінійці
  • Вимірює довжину предметів або відрізків (довжиною до 6 см)
  • Розпізнає геометричні фігури (в т.ч. трикутник)
  • Створює моделі трикутника з підручного матеріалу (листя, жолудів, каштанів, гілочок тощо)
  • Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію на основі запропонованого опитувальника (два-три запитання).
  • Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Метод «Настрій шістки»

Намалюйте свій настрій на шестірці

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\numero-6-letras-y-numeros-numeros-pintado-por-luisarojas-9888604.jpg

 

ІІ. Етап цілепокладання

Увага! Увага! Починаємо показ моделей. Всі приготуйтесь ми починаємо.

Сьогодні у нашому класі пройде парад-показ цифр 6. Всі ви будете журі і в кінці уроку оберете найкрасивішу, найвеселішу та найдивнішу цифру 6. Домовились! А щоб наш парад проходив веселіше ми будемо засвоювати склад числа 6.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Перед кожним завданням вчитель вивішує одну з 6.

  • Отже, перша конкурсантка

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\11659581-el-número-seis-de-dibujos-animados.jpg

Гра «Заселення будинків».

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\06.jpg

  • Наступна конкурсантка

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\6.jpg

Порівняння чисел з використанням знаків «>», «<» (самостійна робота).

5…3

3…6

2…4

6…1

Робота з картками. Порівняй кількість предметів на малюнках

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\1642630_43043-650x650.jpgG:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\1272878736_screenhunter_01-may.-03-12.17.jpg

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\1272878751_screenhunter_07-may.-03-12.19.jpgG:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\1272878722_screenhunter_04-may.-03-12.18.jpg

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\1272878740_screenhunter_05-may.-03-12.18.jpgG:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\3c2e1c4c72ea58ba830e4637bee6557b.jpg

  • Наступна конкурсантка

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\15220244-six-caractères-cartoon-mascot.jpg

Завдання на засвоєння складу числа 6.

Завдання виконується на наочній основі, з опорою на віршовані загадки. Учні викладають на партах палички різного кольору.

Добра тітонька Сова …

В неї мудра голова.

Усім поради пропонує,

Вправно все вам підрахує.

Категорично відповість:

« П’ять та один – це буде шість!»

«6» ( 6 = 2 + 4)

На поляні, під вербою

Гралися зайчата.

Серед них –біленьких двоє,

Й четверо, як тато.

Борюкаються, стрибають

І матусю виглядають.

Бо вона лиш відповість –

« Два і чотири - разом шість» «6»

( 6 = 3 + 3 )

Достили яблука і сливи ,

Прийшла пора – збирай врожай!

І першокласниці Марині

Дають відерце: «Помагай!»

Збирає дівчинка, ласує

Смачним достатком у саду,

І що б ви думали, рахує: «Оце три груші покладу…

Перепочину, не лінуюсь,

І ще три яблука знайду,

Щоб смакувала вся родина,

Усе зберу я до ладу!

Нехай дорослі перевірять,

А вам Маринка відповість:

«Що три і три – це не чотири,

А разом буде, звісно, шість!»

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\62-e1401965227996-1.png

Фізкультхвилинка під музичний супровід.

https://www.youtube.com/watch?v=ncWUyVNqKpM

Учні ходять по класу як моделі і зупиняються, для уявного фотографа.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\numero-6-t20183.jpg

Порівняння чисел у межах 6.

Як за допомогою знаків і цифр записати такі твердження:

4 більше ніж 3;

6 більше ніж 2;

2 менше ніж 4?

  • Наступна конкурсантка

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\500_F_111425162_eZpYU8j56mTxB8f5XSSNvldm758XtxIN.jpg

Робота з паличками.

— З-за допомогою паличок складіть геометричні фігури, які мають 3, 4, 5, 6 сторін?

— Як вони називаються?

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\Regnst.png

Творча хвилинка

Наступна учасниця трішки запізнилася і не встигла приготуватися до конкурсу. Давайте їй допоможемо.

Діти розфарбовують цифру, домальовують їй зачіску, плаття, роблять макіяж.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №34\n6.gif

Робота з лего

Складіть шестикутник з лего

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

І останні учасниці ваш вихід. Діти чіпляють на дошку свої малюнки.

Наш урок завершений.

  • Чи сподобалося вам бути присутніми на конкурсі?
  • А тепер давайте голосувати ногами за наші три номінації.

Трьом цифра, яких оберуть діти вчитель причіплює стрічки з номінаціями та корони.

 

Список використаних джерел

  1. http://detsad-kitty.ru/games/rgame/2012-igra-bolshe-menshe-ravno.html
  2. https://www.slideshare.net/Semenuk/ss-58159133
  3. https://naurok.com.ua/igri-ta-cikavi-vpravi-na-urokah-matematiki-v-1-klasi-47342.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
2746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку