Інтегрований урок з математики НУШ. Тема тижня "Ігри". Урок розроблений для 1 класу за програмою під керівництвом Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.
Дата ____________ № _________ Математика 1 клас
Тема тижня Ігри.
Тема уроку: Утворення числа 6.
Мета тематичного дня: ознайомити з утворенням числа 6, учити порівнювати числа
в межах 6, вправляти в лічбі, закріплювати знання чисел 2-6; розвивати логічне мислення; виховувати бажання вчитися.
Предметні компетентності:
-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;
-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;
-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.
Очікувані результати:
Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори
«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
Зміст заняття:
І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності
Метод «Настрій шістки»
Намалюйте свій настрій на шестірці
ІІ. Етап цілепокладання
Увага! Увага! Починаємо показ моделей. Всі приготуйтесь ми починаємо.
Сьогодні у нашому класі пройде парад-показ цифр 6. Всі ви будете журі і в кінці уроку оберете найкрасивішу, найвеселішу та найдивнішу цифру 6. Домовились! А щоб наш парад проходив веселіше ми будемо засвоювати склад числа 6.
ІІІ. Етап цілереалізації
Перед кожним завданням вчитель вивішує одну з 6.
Гра «Заселення будинків».
Порівняння чисел з використанням знаків «>», «<» (самостійна робота).
5…3
3…6
2…4
6…1
Робота з картками. Порівняй кількість предметів на малюнках
Завдання на засвоєння складу числа 6.
Завдання виконується на наочній основі, з опорою на віршовані загадки. Учні викладають на партах палички різного кольору.
Добра тітонька Сова …
В неї мудра голова.
Усім поради пропонує,
Вправно все вам підрахує.
Категорично відповість:
« П’ять та один – це буде шість!»
«6» ( 6 = 2 + 4)
На поляні, під вербою
Гралися зайчата.
Серед них –біленьких двоє,
Й четверо, як тато.
Борюкаються, стрибають
І матусю виглядають.
Бо вона лиш відповість –
« Два і чотири - разом шість» «6»
( 6 = 3 + 3 )
Достили яблука і сливи ,
Прийшла пора – збирай врожай!
І першокласниці Марині
Дають відерце: «Помагай!»
Збирає дівчинка, ласує
Смачним достатком у саду,
І що б ви думали, рахує: «Оце три груші покладу…
Перепочину, не лінуюсь,
І ще три яблука знайду,
Щоб смакувала вся родина,
Усе зберу я до ладу!
Нехай дорослі перевірять,
А вам Маринка відповість:
«Що три і три – це не чотири,
А разом буде, звісно, шість!»
Фізкультхвилинка під музичний супровід.
https://www.youtube.com/watch?v=ncWUyVNqKpM
Учні ходять по класу як моделі і зупиняються, для уявного фотографа.
Порівняння чисел у межах 6.
Як за допомогою знаків і цифр записати такі твердження:
4 більше ніж 3;
6 більше ніж 2;
2 менше ніж 4?
Робота з паличками.
— З-за допомогою паличок складіть геометричні фігури, які мають 3, 4, 5, 6 сторін?
— Як вони називаються?
Творча хвилинка
Наступна учасниця трішки запізнилася і не встигла приготуватися до конкурсу. Давайте їй допоможемо.
Діти розфарбовують цифру, домальовують їй зачіску, плаття, роблять макіяж.
Робота з лего
Складіть шестикутник з лего
ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий
І останні учасниці ваш вихід. Діти чіпляють на дошку свої малюнки.
Наш урок завершений.
Трьом цифра, яких оберуть діти вчитель причіплює стрічки з номінаціями та корони.
Список використаних джерел
1