Інтегрований урок з математики
«Розв'язування вправ на множення одночлена і многочлена».
7 клас.
Мета уроку. Формування вмінь та навичок учнів множити многочлен на одночлен ;
розвивати логічне мислення, увагу, формувати навички усного рахунку, формувати вміння аналізувати відповіді однокласників, культуру математичного мовлення, спостережливість, уважність; виховувати дисциплінованість та почуття гордості за співвітчизників-видатних математиків та сучасних винахідників.
Тип уроку: комбінований з елементами усного журналу.
Наочне оформлення: портрети математиків, карта України
КРАСНОРІЧЕНСЬКА ЗОШ І- ІІІ СТ.
КРЕМІНСЬКОЇ РДА
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Інтегрований урок з математики
«Розв'язування вправ на множення одночлена і многочлена».
7 клас
АВТОР РОЗРОБКИ УРОКУ
УЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ
КРАСНОРІЧЕНСЬКОЇ ЗОШ І –ІІІСТ.
КРЕМІНСЬКОЇ РДА
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЛЮБАР ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
КРАСНОРІЧЕНСЬКЕ 2014
Мета уроку. Формування вмінь та навичок учнів множити многочлен на одночлен ;
розвивати логічне мислення, увагу, формувати навички усного рахунку, формувати вміння аналізувати відповіді однокласників, культуру математичного мовлення, спостережливість, уважність; виховувати дисциплінованість та почуття гордості за співвітчизників-видатних математиків та сучасних винахідників.
Тип уроку: комбінований з елементами усного журналу.
Наочне оформлення: портрети математиків, карта України
ХІД УРОКУ
Сьогодні на уроці ми розберемо завдання домашньої роботи, при виконанні яких виникли проблеми, повторимо правило множення одночлена на многочлен та правила множення 2-х чисел з різними знаками, 2-х від'ємних чисел та познайомимося з іменами та біографіями видатних українських математиків і сучасних винахідників.
II. Перевірка домашнього завдання.
III. Усний журнал.
Математичні знання - невід'ємна складова загальної культури людини, необхідна умова її повноцінного життя в сучасному світі. Немає такої галузі де б не застосовувалися досягнення математики. Тому імена видатних математиків відомі всьому світу. Серед них є українці.
1-й - 3й учень:
4-й – 5-й учні:
На гранітному постаменті його пам’ятника викарбовано слова: «Моя любов –Україна і математика»
Учитель. Знання з математики використав і сучасний винахідник із Тернополя.
Шостий учень: Андрій Ковальчук із Тернополя створив прилад який допомагає лікувати людей з опіками. Цей прилад кращий, ніж подібний закордонний, значно дешевший, довговічніший. Він знімає шкіру для пересаджування при опіках, товщиною меншою за діаметр волосини.
VI. Фізкультхвилинка
Щоб ми мали силу працювати далі, проведемо фізкультхвилинку, а
Якщо ви вважаєте, що:
А тепер продовжуємо працювати.
V. Розв’язування вправ.
(Учні отримують інструктаж і самостійно розв’язують вправи з наступним записом на дошці).
VI. Підсумок уроку
VII. Домашнє завдання:
№ 398 (б) ; №400; №406 (а)
На цьому наш урок закінчено. Дякую за роботу
1