Інтегрований урок з математики «Розв'язування вправ на множення одночлена і многочлена»

Про матеріал

Інтегрований урок з математики

«Розв'язування вправ на множення одночлена і многочлена».

7 клас.

Мета уроку. Формування вмінь та навичок учнів множити многочлен на одночлен ;

розвивати логічне мислення, увагу, формувати навички усного рахунку, формувати вміння аналізувати відповіді однокласників, культуру математичного мовлення, спостережливість, уважність; виховувати дисциплінованість та почуття гордості за співвітчизників-видатних математиків та сучасних винахідників.

Тип уроку: комбінований з елементами усного журналу.

Наочне оформлення: портрети математиків, карта України

Перегляд файлу

 

КРАСНОРІЧЕНСЬКА ЗОШ І- ІІІ СТ.

КРЕМІНСЬКОЇ РДА

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований урок з математики

«Розв'язування  вправ на множення одночлена і многочлена».

7 клас

 

 

 

 

 

                                                            АВТОР  РОЗРОБКИ УРОКУ

УЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ

КРАСНОРІЧЕНСЬКОЇ ЗОШ І –ІІІСТ.

КРЕМІНСЬКОЇ РДА

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЛЮБАР ОЛЬГА ВАСИЛІВНА

 

 

 

 

 

 

 

КРАСНОРІЧЕНСЬКЕ 2014

 

Мета уроку.  Формування вмінь та навичок учнів множити многочлен на одночлен ;

розвивати логічне мислення, увагу, формувати навички усного рахунку, формувати вміння аналізувати відповіді однокласників, культуру математичного мовлення, спостережливість, уважність;                                                                                          виховувати дисциплінованість та почуття гордості за співвітчизників-видатних математиків та сучасних винахідників.

Тип уроку: комбінований з елементами усного журналу.

Наочне оформлення:  портрети  математиків,    карта  України

 

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент.

Сьогодні на уроці ми  розберемо завдання домашньої роботи, при виконанні яких виникли проблеми, повторимо  правило множення одночлена на многочлен та правила множення 2-х чисел з різними знаками, 2-х від'ємних  чисел та познайомимося з іменами та біографіями видатних українських математиків і сучасних винахідників.

 

II. Перевірка домашнього завдання.

  • Запитати в учнів з якими завданнями вони не справилися і дати пояснення, якщо такі завдання будуть;
  • Усно перевірити спосіб виконання завдання № 390(1ряд) (повторити  правило множення одночлена на многочлен); учневі, який відповідав задати питання:
  • як розкрити дужки перед якими стоїть знак мінус;
  • як помножити 2-а , числа з різними знаками, 2-а від'ємних числа.

 

 

III. Усний  журнал.

Математичні знання - невід'ємна складова загальної культури людини, необхідна умова її повноцінного життя в сучасному світі.    Немає  такої галузі де б не застосовувалися досягнення математики. Тому імена видатних математиків відомі всьому світу.  Серед  них є українці.

1-й  - 3й учень:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-й – 5-й учні:

На гранітному постаменті його пам’ятника викарбовано слова:  «Моя любов –Україна і математика»

   Учитель.   Знання з математики використав і  сучасний винахідник із Тернополя.

  Шостий учень:  Андрій Ковальчук  із Тернополя створив прилад який допомагає лікувати людей з опіками.  Цей прилад кращий, ніж подібний закордонний, значно дешевший, довговічніший. Він знімає шкіру  для пересаджування при опіках, товщиною меншою за діаметр волосини.

 

VI. Фізкультхвилинка


Щоб ми мали силу працювати далі, проведемо фізкультхвилинку, а

Якщо ви вважаєте, що:

  • вам у житті  необхідно  вміти множити числа, підніміть руки вгору;
  • вміти  ділити дроби, то пострибайте;
  • вміти розв’язувати задачі, то покліпайте очима.
  • Урок математики розвиває ваше мислення, покрутіть головою вліво, вправо.
  • Хороша дисципліна на уроці – запорука ваших знань, тупніть ногою.
  • Ви уважні і дисципліновані на уроці, сплесніть руками.
  • Щоб бути здоровим, необхідно займатися спортом, зробіть вдих і видих.

А тепер продовжуємо працювати.

 

V. Розв’язування вправ.

(Учні отримують інструктаж і самостійно розв’язують вправи з наступним записом на дошці).

  1. Спростити вираз:  № 397 (д,е) 1,6;
  2. Довести,що для всіх значень х вираз набуває одного й того значення:     № 399 
  3. Довести тотожність:   № 403 (в,г)
  4. Розв'яжіть рівняння:  №405 (в,г)      Відповідь: в)-3;  г) 2

 

 

VI. Підсумок  уроку

  1. Як помножити одночлен  на многочлена?
  2. Як  розкрити дужки перед якими стоїть знак мінус;
  3. Як  помножити 2-а  числа з різними знаками, 2-а від'ємних числа.

 

VII. Домашнє завдання:

   № 398 (б) ;  №400; №406 (а)  

    На цьому наш урок закінчено.    Дякую за роботу

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
20 липня 2018
Переглядів
699
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку