Вчитель |
Животова Катерина Вікторівна |
Клас |
3 – А |
Тема |
Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків, одиниць. Задачі на спільну роботу. Гармонія архітектурних форм. |
Мета |
Навчальна:ознайомити учнів з утворенням трицифрових чисел із сотень, десятків, одиниць; ознайомити з архітектурою як видом мистецтва; вивчати особливості архітектурних споруд; Розвивальна: формувати вміння розв’язувати задачі на спільну роботу; вдосконалювати обчислювальні навички. формувати основи просторового мислення; розвивати дрібну моторику руки; Виховна: виховувати інтерес до математики; естетичне сприйняття навколишнього світу. |
Тип уроку |
Інтегрований |
Обладнання |
Предметні малюнки, картки, мультимедійна презентація, альбом, кольорові олівці, фломастери |
План уроку:
І |
Орг. момент |
ІІ |
Актуалізація опорних знань |
|
|
ІІІ |
Повідомлення теми і мети |
ІV |
Вивчення нового матеріалу |
|
|
V |
Фізкультхвилинка |
|
|
VІ |
Закріплення нового матеріалу |
|
|
VІІ |
Підсумок уроку |
VІІІ |
Домашнє завдання |
Хід уроку:
І. Орг. момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Ось вам, люба дітвора,
«Працівник» - весела гра.
Бачиш букви? Бачиш цифри?
Приклади – це ключ до шифру!
Хто розв’яже – зашифрує,
Хто із звірів де працює?
4 |
7 |
8 |
9 |
40 |
51 |
87 |
В |
Р |
О |
К |
С |
Б |
А |
1 ряд |
2 ряд |
3 ряд |
72:9*5 |
(80-17):7 |
7*9-59 |
6*6-28 |
(18+24):6 |
6*7-34 |
49:7-3 |
9*8+45 |
9*6-50 |
80+56:8 |
28:7+47 |
(56+25):9 |
СОВА (школа) |
КРАБ (магазин) |
ВОВК (театр) |
ІІІ. Повідомлення теми і мети.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
Підручник с. 59, № 398 – називаємо числа.
(читаємо задачу, записуючи коротку умову)
І токар – 4 деталі
ІІ токар - 3 деталі ? 42 деталі.
V. Фізкультхвилинка
Лісом до бабусі йшла
Червона Шапочка мала.
В лісі вовчика зустріла ,
Пиріжками пригостила
Ще лишилося в онуки
Пиріжків 4 штуки.
А було спочатку 7.
Скільки сірий вовчик з’їв?
7-4=3
VІ. Закріплення нового матеріалу.
VІІ. Підсумок уроку
VІІІ. Домашнє завдання
Підручник с. 60 №403,404.