МАТЕМАТИКА – ЦЕ ЖИТТЯ,А ЖИТТЯ – ЦЕ МАТЕМАТИКАМАЙСТЕР- КЛАСВчитель математики. ОЗЗСО Торчинський ліцей. Стасевич Оксана Ростиславівна
Номер слайду 2
Педагогічне кредо. Зроби все, щоб запалити вогник цікавості,пробудити інтерес до математики
Номер слайду 3
Педагогічна ідея. Прикладні задачі з математики для формування життєвих компетентностей здобувачів освіти
Номер слайду 4
МУДРІСТЬ - ВІЧНАНе навчайте дітей так, як навчали вас,- вони народилися в інші часи. КОНФУЦІЙ
Номер слайду 5
Мета майстер-класу. Визначення прийомів формування життєвих компетентностей учнів під час розв’язування прикладних задач
Номер слайду 6
Завдання Обґрунтувати важливість і необхідність формування життєвих компетентностей. Ознайомитися з деякими прийомами та методами формування життєвих компетентностей. Здобути практичні навички застосовувати прикладні задачі у життєвих ситуаціях
Номер слайду 7
Психогеометричний тест Уявіть себе геометричною фігурою. Виберіть одну з фігур , запропонованих із картонних символів. Підніміть, хто обрав…
Номер слайду 8
Психогеометричний тест
Номер слайду 9
людина-квадрат. Невтомний працівник. Працелюбний. Наполегливий. Завжди доводить розпочату справу до кінця. Психогеометричний тест
Номер слайду 10
людина-прямокутник. Психогеометричний тест. Незадоволена своїм способом і стилем життя. Постійно потребує пошуків чогось кращого. Допитлива Жвавий інтерес до всього, що відбувається
Номер слайду 11
Найкращий комунікаторслухачпсихологлюдина-круг. Психогеометричний тест
Актуальність питання. Ми повинні виховувати не носія знань, а людину, яка має жити в суспільстві і приносити користь. В. Сухомлинський
Номер слайду 16
Проблемне завдання
Номер слайду 17
Довести, що математика наука важлива і корисна. Дано: математика. Довести : наука важлива та корисна. При доведенні використовувати: Слова відомих математиків. Свою власну думку. Вислови : я думаю…, я вважаю…
Номер слайду 18
Вправа “ Творці фарб”Бронзовий колір Створити: Персиковий колір Фіолетовий колір
Номер слайду 19
Підказка. Бронзовий колір Персиковий колір Фіолетовий колір411112:::
Номер слайду 20
Рекламна пауза. Скільки потрібно столових ложок манної крупи на 1 стакан води чи молока, щоб зварити манну кашу: рідку; густу; середньої контестенції. Математична кухня
Номер слайду 21
Майбутні архітектори, будівельники. Хмарочоси їх геометричні форми. Знайти об’єм даної пластикової фігури. Яку найбільшу кількість квартир висотою 2м, шириною 10м, довжиною 12м, можна розмістити у частині хмарочосу, що має форму циліндра, конуса, кулі. ( масштаб 1:1000)
Номер слайду 22
Майбутні модельєри та дизайнериза допомогою функцій та проміжків побудувати келих1 група 2 група 3 група за допомогою координат точок намалювати плаття;за допомогою коренів квадратних рівнянь побудувати каченя.