Інтегрований урок з математики у 7 класі "Світова література та математика".".

Про матеріал
Підсумковий урок за вивченням творчості В. Скотта. Застосування правил скороченого множення до розвязування рівнянь.
Перегляд файлу

Інтегрований урок:

«Світова література та математика».

        7 клас.

 

Тема. Підсумковий урок за вивченням творчості В. Скотта.

            Застосування правил скороченого множення до розв’язування рівнянь.

Мета: систематизувати та узагальнити знання, уміння та навички учнів з даних тем; розвивати самостійність мислення, вміння узагальнювати вивчене; сприяти вихованню інтересу до навчальних процесів.

Хід уроку

І. Мета та мотивація навчальної діяльності

Учитель світової літератури:

  В історії людських цивілізацій, розвитку їхньої культури, освіти, науки особливе місце займає книга. Її значення важко переоцінити, бо книга не лише джерело знань, а і великий вихователь. Ми з вами познайомилися з твором видатного письменника В. Скотта «Айвенго». І сьогодні, підсумовуючи вивчене, спробуємо оцінити значення цього твору для нас.

Учитель математики:

  А ще на уроці ми спробуємо поєднати два шкільні предмети: світову літературу і математику – для того, щоб усвідомити, що всі навчальні дисципліни не тільки важливі для вас, але вони і взаємопов’язані, сприяють цілісній загальній освіті. Розв’язуючи рівняння із застосуванням правил скороченого множення, ви отримаєте цифри, які будуть пов’язані з творчістю В. Скотта.

ІІ. Сприйняття та засвоєння нового матеріалу

  1. Учитель світової літератури

 Літературна розминка

  • Батьківщина В. Скотта
  • Покажіть на карті місто Единбург
  • Що нове вніс у світовий літературний процес В. Скотт?
  • Що відомо вам про написання перших історичних романів?

Висновок: неймовірна працездатність і працелюбство, вимогливість до себе, наполегливість – найголовніші риси характеру письменника.

  1. Учитель математики

Самостійна робота для дітей, що мають достатній рівень знань

        А)  - 49х = 2396 +

        Б)  + 399х = – 232

         В) – х(х – 1) – 1112 = 707

         Г) х(х + 2) - = 2388

         Д) (7х – 50)(7х +50) + 518 =49 – х

          Е) = + 51

          Є) ) - х = + 214

Завдання для решти класу

А) У творі «Айвенго» автор описує події, які відбулися 1194 року. Порахуйте, скільки років минуло з того часу до наших днів.

Б) Рік поділяється на чотири квартали. Скільки місяців становить один квартал?

Саме три місяці працював письменник над своїм романом.

( Усі відповіді записуються на дошці. Утворюється такий ланцюжок:

1771, 1832, 1819, 1194, 1982, 25, 70, 817, 3).

  1. Учитель світової літератури
  • Що означають перші дві дати?
  • 1819 – це рік, коли був опублікований роман « Айвенго». Як працював автор над своїми творами, послухайте у повідомленні.
  • Повідомлення. 

В. Скотт ріс хворим і хворобливим. Цілющим для нього батьки вважали сільське повітря, тому і зростав він на дідовій фермі. Саме там, спілкуючись с простолюдинами, хлопчик почув сотні народних легенд, переказів про сміливих захисників рідної землі. А коли подорослішав, став вивчати історію батьківщини і збирати фольклор. Його приваблювала давня історія лицарських часів. Захопившись написанням історичних романів, Скотт купив напівзруйнований давній маєток і збудував замок. Саме в замку він написав свої найкращі історичні твори. А розумову працю В. Скотт поєднував з фізичною: власноруч висадив величезний парк, що налічував по три тисячі верб, каштанів та в’язів, дві тисячі кущів шипшини і безліч улюблених дубів, про які говорив: « Мої дуби переживуть мої лаври».

  • Що означає 1194 рік? Розкажіть, чим характеризується цей період в історії Англії?
  • Учитель математики повідомляє про милю.
  • Якщо ви були уважні при читанні тексту, то, напевно, помітили дату 1982. Що вона означає? Чим приваблює читачів роман

       « Айвенго» сьогодні?

  • Кого з героїв твору стосується цифра 25?
  • « Гронування»: риси характеру головного героя роману.
  • Який герой протиставляється Айвенго? Що і чому в його характері і поведінці ви засуджуєте?
  •  Кого з героїв стосується цифра 70?
  • Вирішення проблемного питання: чи згодні ви з поведінкою Седріка Сакса стосовно сина?

ІІІ. Підсумок уроку

  1. «Мозковий штурм» : складіть Кодекс честі справжнього лицаря.
  2. «Вільний мікрофон»:

Сьогодні на уроці я зрозумів ….

ІV. Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал; готуватися до твору.

 

 

docx
Додано
19 січня 2022
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку