Математичне Рок- Дослідження
Підготувала вчитель музичного мистецтва
Ліцею №39 ім. Гетьмана Україна Б.Хмельницького
Братусіна Інеса Анатоліївна
Пропоную влаштувати рок-математичну експедицію!
Завдання - скласти власний рок-альбом, використовуючи математичні поняття та різні рок-композиції групи «Qveen»
Список пісень:
Критерії надання пісні високий Рок-бал:
-Попросіть дітей розглянути засоби музичної виразності, такі як ритм, темп, мелодія, текст і динаміка. Якщо певні характеристики відповідають їхнім уподобанням чи викликають особливі емоції, це може визначити високий рок-бал для певної композиції.
-Популярність та культовість:
Розглядайте популярність пісні та її статус серед фанатів рок-музики. Якщо композиція вже вважається класикою або культовою, це може додати їй цінності в рок-балах.
-Творчість та інновації:
Оцінюйте творчість виконавця та інновації у музичних рішеннях. Якщо пісня вирізняється своєю оригінальністю та новаторством, це може вплинути на її високий рок-бал.
-Власні враження:
Поощрюйте дітей виражати свої власні враження та персональні уподобання. Кожен може мати свій власний підхід до визначення цінності пісні.
Під час обговорення цих аспектів, діти можуть приходити до спільного вирішення щодо того, як визначати цінність музичних композицій у рок-балах та враховувати це під час створення свого рок-альбому.
Це завдання об'єднує діяльнісним підхідом рок-музику, математику та творчість, створюючи захоплюючий процес для учнів 7 класу.