Інтегрований урок з музичного мистецтва та математики на тему "Рок-музика"

Про матеріал
Цікаве музично-математичне дослідження на основі понять Рок-музики та математичних розрахунків
Перегляд файлу

Математичне Рок-                   Дослідження

Підготувала вчитель музичного мистецтва

Ліцею №39 ім. Гетьмана Україна Б.Хмельницького

Братусіна Інеса Анатоліївна

 

Пропоную влаштувати рок-математичну експедицію!

Завдання - скласти власний рок-альбом, використовуючи математичні поняття та різні рок-композиції групи «Qveen»

  • Об’єднайте  учнів в 3 групи по 5-6 дітей та дайте кожній групі список математичних завдань (наприклад, розв'язання рівнянь, геометричні задачі тощо), за кожне правильне рішення якого вони отримають "Рок-Бал" –від 5 до 1 в залежності від складності.
  • Вибір Рок-Композицій: Попросіть кожну групу  пов'язати кожну композицію із здобутими "Рок-Балами" . Наприклад, пісня A може вартувати 5 Рок-Балів, а пісня B - 3.

Список пісень:

  1.     The Show Must Go On
  2.     We Are The Champions
  3.      We Will Rock You
  4.     Bohemian Rhapsody
  5.      Don't Stop Me Now
  • Створення Рок-Альбому: Кожна група повинна створити свій рок-альбом, використовуючи математичні бали для розміщення пісень .  Мета - створити альбом, який не лише звучить добре, але й відображає їхнє розуміння та використання математики.
  • Презентація Рок-Альбому: На завершення експедиції кожна група представляє свій рок-альбом, обговорюючи вибір композицій та пояснюючи, як математичні бали допомогли їм створити свій унікальний музичний шедевр!

Критерії надання пісні високий Рок-бал:

-Попросіть дітей розглянути засоби музичної виразності, такі як ритм, темп, мелодія, текст і динаміка. Якщо певні характеристики відповідають їхнім уподобанням чи викликають особливі емоції, це може визначити високий рок-бал для певної композиції.

-Популярність та культовість:

Розглядайте популярність пісні та її статус серед фанатів рок-музики. Якщо композиція вже вважається класикою або культовою, це може додати їй цінності в рок-балах.

 

-Творчість та інновації:

Оцінюйте творчість виконавця та інновації у музичних рішеннях. Якщо пісня вирізняється своєю оригінальністю та новаторством, це може вплинути на її високий рок-бал.

-Власні враження:

Поощрюйте дітей виражати свої власні враження та персональні уподобання. Кожен може мати свій власний підхід до визначення цінності пісні.

 

Під час обговорення цих аспектів, діти можуть приходити до спільного вирішення щодо того, як визначати цінність музичних композицій у рок-балах та враховувати це під час створення свого рок-альбому.

Це завдання об'єднує діяльнісним підхідом  рок-музику, математику та творчість, створюючи захоплюючий процес для учнів 7 класу.

 

docx
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 7 клас (Масол Л.М., Гайдамака О.В., Кузьменко Г.В.. Лемешева Н.А.)
Додано
10 червня
Переглядів
128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку