Інклюзивна освіта. Індивідуальна навчальна програма інтегрованого курсу "Мистецтво: музичне мистецтво" 7 клас НУШ (Л.М. Масол)

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма інтегрованого курсу «Мистецтво: музичне мистецтво» учня/учениці 7 класу (за підручником Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 7 класу закладів загальної середньої освіти / Л.М.Масол. Видавництво дім «Освіта», 2024.-272с.:іл.) Довгостроковою метою загальної музичної освіти в основній школі для дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку є особистісний розвиток учня і збагачення його емоційно-естетичного досвіду під час сприймання та інтерпретації творів музичного мистецтва і музично-практичної діяльності, а також формування ціннісних орієнтацій, потреби у творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні.
Перегляд файлу

 

Індивідуальна навчальна програма

інтегрованого курсу «Мистецтво: музичне мистецтво»

учня/учениці   7 класу   

(за підручником Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 7 класу закладів загальної середньої освіти / Л.М.Масол. Видавництво дім «Освіта», 2024.-272с.:іл.)

     Довгостроковою метою  загальної музичної освіти в основній школі для дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку є особистісний розвиток учня і збагачення його емоційно-естетичного досвіду під час сприймання та інтерпретації творів музичного мистецтва і музично-практичної діяльності, а також формування ціннісних орієнтацій, потреби у творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні.

Зміст навчального матеріалу.

 

Короткострокові завдання

 

Методи оцінювання

 

Дата і

прогрес

1.

Музичні символи України

 

  •   спостерігає за її інтонаційно-образним розвитком музики;
  •   виражає власне емоційно-естетичне ставлення до народної музики; називає музичні символи України;
  •   дотримується правил співу і правил поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень;
  •   частково відтворює слова пісні, передає настрій і характері пісні.

Спостереження

 

Картки-підказки

 

 

Хорове виконання

 

 

Спостереження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

Нове життя народних мелодій в інструменталь-ній музиці

 

 

 

  •   висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
  •   співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі, оцінює власний спів та спів однокласників;
  •   називає українські народні танці;
  •   відтворює простий ритмічний супровід плесканням, вистукуванням, тупотінням тощо.

 

Бесіда

Спостереження за виконанням.

Розповідь учня

Ритмічна гра.

 

 

3.

Аранжування — друге життя музичного твору

  •      має уявлення про аранжування та його види;
  •      визначає темпи музичних творів, що звучать у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
  •      дотримується правил співу і поведінки

Робота з таблицею.

 

Картки-підказки

 

 

Хорове виконання пісні.

 

4.

Етнічні мотиви у класичній і сучасній музиці

  •      називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
  •      співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі, оцінює власний спів та однокласників;
  •      передає пластичними рухами характер музичного твору;
  •      імпровізує на ударних інструментах африканську музику.

Бесіда

 

Хорове виконання

Розповідь учня

 

Спостереження

 

5.

Музика і театр

  •       називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
  •       виразно виконує пісні: передає настрій і характер пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова;
  •       співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі;

Гра “Назви автора»

 

Створення малюнку

Спів зі спостереженням

 

6.

Музика і візуальні мистецтва

  •       має уявлення про зв’музики з іншими видами мистецтва;
  •       називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
  •       дотримується правил співу і поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень, оцінює власний спів та спів однокласників.

Бесіда

Розповідь учня

Бесіда

 

Хорове виконання пісні

 

 

7.

«Радуйся, Маріє…» або сакральна музика

  •       має уявлення про духовну і релігійну музику;
  •       спостерігає за інтонаційно-мелодичним розвитком музичного твору;
  •       називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до музичних творів;
  •       виразно виконує пісні, передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні.

Бесіда

 

Спостереження

 

Розповідь учня

Колективне виконання пісні.

Спостереження

 

8.

Презентації мистецьких проєктів. Оцінювання.

  •       намагається чітко проспівувати складні словосполучення та склади;
  •       використовує набуті вокально-хорові навички у процесі виконання пісень;
  •       презентує проєкт «Радуйся, Маріє!».

Вокальна вправа

 

Хорове виконання

 

Бесіда

 

 

 

9.

Медіа, масмедіа, мультимедіа...

  •       спостерігає за інтонаційно-мелодичним розвитком музичного твору;
  •       за допомогою ілюстраційних карток називає види комунікації;
  •       дотримується правил співу і поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень, оцінює власний спів та спів однокласників;
  •       узгоджує власні ритмічні дії з колективом.

 

Спостереження

 

Розповідь учня

 

Колективне виконання пісні.

Бесіда

Спостереження

 

10.

Радіо — динамічний вид медіа

  •       Має уявлення про засіб масової комунікації – радіо, та його прихначення;
  •       створює простий ритмічний супровід до пісні;
  •       виразно виконує пісні, передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні.

Бесіда

Спостереження

Хорове виконання пісні

 

11.

Кіномистецтво і кіноіндустрія

  •       має уявлення про кіномистецтво та кіноіндустрію;
  •       називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
  •       передає пластичними рухами характер музичного твору;
  •       співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі.

Бесіда.

Спостереження під час слухання .

Спостереження.

 

Ансамблеве виконання пісні.

 

12.

Анімація

  •       має уявлення про  анімацію та її види;
  •       називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
  •       відтворює простий ритмічний супровід плесканням, вистукуванням, тупотінням тощо;
  •       промовляє емоційно, виразно і злагоджено тексти лічилок, забавлянок, дражнилок тощо;
  •       дотримується правил співу і поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень.

Бесіда

Слухання муз. творів зі спостереженням

 

Ритмічна вправа

 

Колективне виконання пісні.

Спостереження

 

13.

Інтернет

  •       має уявлення про Інтернет, ян найсучасніший вид медіа;
  •       називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
  •       співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі.

Бесіда.

Слухання зі спостереженням

Розповідь учня.

Ансамблеве виконання пісні.

 

14.

Музей як віртуальне вікно у світ мистецтва

  •       має уявлення про роль музеїв у суспільстві;
  •       називає музичні твори, що звучали у класі;
  •       передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні.

Бесіда

Слова підказки.

 

Хоровий спів

 

15.

Резерв учителя (краєзнавчий компонент)

  •       називає музичні твори, які звучали в класі упродовж року;
  •       виразно виконує пісні гарним, вільним звуком

Бесіда.

Розповідь учня.

Ансамблеве виконання пісень.

 

16.

Перевіряємо свої досягнення (семестрове оцінювання)

 

  •       дотримується правил співу і поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень, оцінює власний спів та спів однокласників.

 

 

Колективний спів.

Розповідь учня

 

17.

Джаз — мистецтво імпровізації

  •       має уявлення про джаз, його виникнення та види;
  •       називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
  •       виразно виконує пісню гарним, вільним звуком

     Бесіда

 

Спостереження

 

 

Хоровий спів

 

18.

Джаз і класична музика

  •       має уявлення про вплив джазу на академічну музику, український джаз;
  •       за допомогою ілюстраційних карток називає джазових виконавців;
  •       дотримується правил співу і поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень.

Бесіда

 

 

Картки

 

Колективний спів

 

19.

Рок-музика

  •       має уявлення про рок-музику та її стилі;
  •       намагається чітко проспівувати складні словосполучення та склади;
  •       використовує набуті вокально-хорові навички у процесі виконання пісень;
  •       називає музичні твори, що звучали у класі.

Бесіда

Розспівка

 

 

Хоровий спів

Бесіда

 

20.

Рок-опера

  •       має уявлення про рок-оперу та її особливості;
  •       передає пластичними рухами характер музичного твору;
  •       співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі;

Бесіда

Ансамблеве виконання

 

21.

Палітра поп музики

  •       має уявлення про поп музику; називає виконавців української попмузики;
  •       спостерігає за інтонаційно-мелодичним розвитком музичного твору;
  •       називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до музичних творів;
  •       виразно виконує пісні, передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні

Бесіда

 

Спостереження

 

 

Бесіда

 

Хоровий спів

 

22.

Музичні концерти, фестивалі, флешмоби й арт-моби

  •       має уявлення про музичні концерти, фестивалі, флешмоби, артмоби;
  •       відрізняє симфонічний оркестр від струнного оркестру;
  •       виразно виконує пісні, передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні

Бесіда

 

Слухання музики

 

 

Ансамблеве виконання

 

23.

Мюзикл

  •       має уявлення про мюзикл, та історію його виникнення;
  •       називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до музичних творів;
  •       виразно виконує пісні, передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні

Бесіда

 

Бесіда

 

Хорове виконання

 

24.

Танцювальні фестивалі, конкурси, шоу

  •       має уявлення про популярні танцювальні жанри  та їх особливості;
  •       спостерігає за інтонаційно-мелодичним розвитком музичного твору;
  •       називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до музичних творів;
  •       виразно виконує пісні, передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні

Бесіда

 

Спостереження

 

 

Бесіда

 

Хорове виконання

 

25.

Новаторські пошуки в царині музичної мови, жанрів і форм

  •       має уявлення про додекафонію;
  •       бере участь у рольовій грі «Діалог з автором»;
  •       називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до музичних творів;
  •       виразно виконує пісні, передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні

Бесіда

Спостереження

 

Бесіда

 

Хорове виконання

 

26.

Тематичне оцінювання

  •      висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
  •      співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі, оцінює власний спів та спів однокласників.

Бесіда

 

 

Хорове виконання

 

27.

Вірші, перетворені

на красу пісенних мелодій

  •      висловлює власне ставлення до змісту музичних творів, пояснює зв’язок віршів і музики;
  •      співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі, оцінює власний спів та спів однокласників.

Бесіда

 

Хорове виконання

 

28.

Літературні сюжети й образи в музиці звучать

  •       має уявлення про зв’язок музики і літератури;
  •       висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
  •      виразно виконує пісню гарним, вільним звуком

Бесіда

 

 

Ансамблеве виконання

 

29.

Музичний літопис тисячоліть

  •       має уявлення про історичні події та образи історичних діячів у музиці.;
  •       висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
  •      виразно виконує пісню гарним, вільним звуком

Бесіда

 

 

Ансамблеве виконання

 

 

 

30.

Музика і географія

  •      називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює своє ставлення до прослуханих творів;
  •      чітко і виразно проговорює слова при вивченні пісні.

Бесіда

 

 

Спостереження

 

31.

Чарівні цифри, що звучать: мистецтво і математика

  •      має уявлення про зв’язок музики і математики;
  •      бере участь у створенні гри «Музично-математичне доміно»;
  •      називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює своє ставлення до прослуханих творів;
  •      чітко і виразно проговорює слова при вивченні пісні.

Бесіда

Творча діяльність

 

Спостереження

 

32.

Дитячі образи в музиці

  •       має уявлення про дитячу музику у творчості композиторів різних епох;
  •       спостерігає за інтонаційно-мелодичним розвитком музичного твору;
  •       називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до музичних творів;
  •      виразно виконує пісні, передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні

Бесіда

 

Спостереження

 

 

Бесіда

 

Хорове виконання

 

33.

Резерв учителя (краєзнавчий компонент

  •       спостерігає за інтонаційно-мелодичним розвитком мозаичного творю;
  •      вразно виконує пісні, передає настрій і характер пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні

Спостереження

 

 

Хорове виконання

 

34.

Оцінювання досягнень учнів. Презентації мистецьких проєктів.

  •      має уявлення про зв’язок музики з іншими видами мистецтва;
  •      виконує пісні, намагаючись чітко вимовляти слова.

Бесіда

Хорове виконання

 

35.

Урок-концерт

  •      виконує вивчені пісні

Хорове виконання

 

 

Умовні позначення:

 

О – учень оволодів уміннями, досяг поставленої мети;                         СП – спостерігається суттєвий прогрес:

НП – спостерігається незначний прогрес;                                          ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мошкіна Людмила Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Л.С. Довгаль
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 7 клас, Планування
Інкл
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 7 клас (Масол Л.М., Гайдамака О.В., Кузьменко Г.В.. Лемешева Н.А.)
Додано
30 липня
Переглядів
2458
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку