Індивідуальна навчальна програма
інтегрованого курсу «Мистецтво: музичне мистецтво»
учня/учениці 7 класу
(за підручником Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 7 класу закладів загальної середньої освіти / Л.М.Масол. Видавництво дім «Освіта», 2024.-272с.:іл.)
Довгостроковою метою загальної музичної освіти в основній школі для дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку є особистісний розвиток учня і збагачення його емоційно-естетичного досвіду під час сприймання та інтерпретації творів музичного мистецтва і музично-практичної діяльності, а також формування ціннісних орієнтацій, потреби у творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні.
№ |
Зміст навчального матеріалу. |
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і прогрес |
1. |
Музичні символи України
|
|
Спостереження
Картки-підказки
Хорове виконання
Спостереження |
|
2.
|
Нове життя народних мелодій в інструменталь-ній музиці
|
|
Бесіда Спостереження за виконанням. Ритмічна гра.
|
|
3. |
Аранжування — друге життя музичного твору |
|
Робота з таблицею.
Картки-підказки
Хорове виконання пісні. |
|
4. |
Етнічні мотиви у класичній і сучасній музиці |
|
Бесіда
Хорове виконання Розповідь учня
Спостереження |
|
5. |
Музика і театр |
|
Гра “Назви автора»
Створення малюнку Спів зі спостереженням |
|
6. |
Музика і візуальні мистецтва |
|
Бесіда Розповідь учня Бесіда
Хорове виконання пісні
|
|
7. |
«Радуйся, Маріє…» або сакральна музика |
|
Бесіда
Спостереження
Розповідь учня Колективне виконання пісні. Спостереження |
|
8. |
Презентації мистецьких проєктів. Оцінювання. |
|
Вокальна вправа
Хорове виконання
Бесіда |
|
9. |
Медіа, масмедіа, мультимедіа... |
|
Спостереження
Розповідь учня
Колективне виконання пісні. Бесіда Спостереження |
|
10. |
Радіо — динамічний вид медіа |
|
Бесіда Спостереження Хорове виконання пісні |
|
11. |
Кіномистецтво і кіноіндустрія |
|
Бесіда. Спостереження під час слухання . Спостереження.
Ансамблеве виконання пісні. |
|
12. |
Анімація |
|
Бесіда Слухання муз. творів зі спостереженням
Ритмічна вправа
Колективне виконання пісні. Спостереження |
|
13. |
Інтернет |
|
Бесіда. Слухання зі спостереженням Розповідь учня. Ансамблеве виконання пісні. |
|
14. |
Музей як віртуальне вікно у світ мистецтва |
|
Бесіда Слова підказки.
Хоровий спів |
|
15. |
Резерв учителя (краєзнавчий компонент) |
|
Бесіда. Розповідь учня. Ансамблеве виконання пісень. |
|
16. |
Перевіряємо свої досягнення (семестрове оцінювання) |
|
Колективний спів. Розповідь учня |
|
17. |
Джаз — мистецтво імпровізації |
|
Бесіда
Спостереження
Хоровий спів |
|
18. |
Джаз і класична музика |
|
Бесіда
Картки
Колективний спів |
|
19. |
Рок-музика |
|
Бесіда Розспівка
Хоровий спів Бесіда |
|
20. |
Рок-опера |
|
Бесіда Ансамблеве виконання |
|
21. |
Палітра поп музики |
|
Бесіда
Спостереження
Бесіда
Хоровий спів |
|
22. |
Музичні концерти, фестивалі, флешмоби й арт-моби |
|
Бесіда
Слухання музики
Ансамблеве виконання |
|
23. |
Мюзикл |
|
Бесіда
Бесіда
Хорове виконання |
|
24. |
Танцювальні фестивалі, конкурси, шоу |
|
Бесіда
Спостереження
Бесіда
Хорове виконання |
|
25. |
Новаторські пошуки в царині музичної мови, жанрів і форм |
|
Бесіда Спостереження
Бесіда
Хорове виконання |
|
26. |
Тематичне оцінювання |
|
Бесіда
Хорове виконання |
|
27. |
Вірші, перетворені на красу пісенних мелодій |
|
Бесіда
Хорове виконання |
|
28. |
Літературні сюжети й образи в музиці звучать |
|
Бесіда
Ансамблеве виконання |
|
29. |
Музичний літопис тисячоліть |
|
Бесіда
Ансамблеве виконання
|
|
30. |
Музика і географія |
|
Бесіда
Спостереження |
|
31. |
Чарівні цифри, що звучать: мистецтво і математика |
|
Бесіда Творча діяльність
Спостереження |
|
32. |
Дитячі образи в музиці |
|
Бесіда
Спостереження
Бесіда
Хорове виконання |
|
33. |
Резерв учителя (краєзнавчий компонент |
|
Спостереження
Хорове виконання |
|
34. |
Оцінювання досягнень учнів. Презентації мистецьких проєктів. |
|
Бесіда Хорове виконання |
|
35. |
Урок-концерт |
|
Хорове виконання |
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів уміннями, досяг поставленої мети; СП – спостерігається суттєвий прогрес:
НП – спостерігається незначний прогрес; ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає.