Інтегрований урок з навчання грамоти в 1 класі НУШ

Про матеріал

План-конспект інтегрованого уроку з навчання грамоти для здобувачів освіти 1 класу

Перегляд файлу

План-конспект інтегрованого уроку з навчання грамоти 1 клас.

Тема. Закріплення знань про звукове значення букви «є». Опрацювання тексту «Морозів малюнок».  Малювання на тонованому папері.

Мета. Закріпити знання учнів про звукове значення букви «є», розвивати фонематичний слух,пам'ять,увагу; вдосконалювати навички звуко-буквенного аналізу слів;виховувати естетичні почуття, вміння малювати зубною пастою по тонованому папері та фантазувати.

Обладнання. Мультимедійна презентація, картки зі словами-відгадками, малюнки, картки для індивідуального читання, блакитні сердечка для малювання, зубна паста, сіль для приготування малюнків, пензлики,ребус  «Валентин», сердечка-валентинки для учасників, музичний супровід П.Чайковський «Танець феї Драже».

Перебіг уроку

1. Організаційний момент.

-Сьогодні діти, до нас у гості завітала незвичайна особа, котра дуже боїться тепла, а на водоймах будує мости, всіх діток і навіть дорослих за щічки щипає, ноженятам стояти не дозволяє.(Мороз)

-Який мороз? (Суворий,лютий, холодний…)

-Хто може пригадати, а яке завтра свято?Коли зустрічаються зима з весною?(Стрітення)

- Тому, вважається, що Дід Мороз злякався Весни та побоюється щоб вона його не розтопила, отже він втік від неї до нас і дав виконати нам завдання. Якщо ми з вами зможемо їх виконати, то ми його врятуємо, а Весна його не розтопить.
- Готові до завдань?

-Тоді починаємо!

2.Мовна розминка.

- Діти, яка погода до вподоби дідусю?

- Вітерець колише: ш-ш-ш…

- Віяла змією сичить: с-с-с-с….

- Вітами голими дерева шумлять: ч-ч-ч-ч-ч….

- Від морозцю земелька тріщить: хрусь-хрусь-хрусь…

- А сніжок під ногами рипить: рип-рип-рип…

- Ми гріємо долоньки: х-х-х-х-х….

 

- Давайте ми згадаємо, з якою буквою ми познайомилися на попередньому уроці?(Є)

- Якого вона кольору?(Червоного)Чому ви так вважаєте?

- Чи знаєте віршик із цією літерою?

Автор: Мирослав Вересюк

Буква «Є»

Жив Єнот собі на світі

І не знав, що в алфавіті

Буква „Є” така існує,

Все на світі вона чуЄ!

Бо лише щось тільки Є,

Там усюди буква „Є”!

Навіть і якщо немаЄ,

„Є” в цім слові теж лунаЄ!

„Є” в цім слові теж лунаЄ!

В цьому силу прявляЄ.

Європейців об’Єднала,

І Європа сильна стала!

До Європи теж йдемо,

Бо в Європі живемо!

- Чи переглядали мультик «Крихітка Єнот»?

-Давайте переглянемо?(Перегляд навчального відео)

А тепер, дамо відповіді на такі запитання:

- Який настрій був у Єнота?

- Як можна зобразити його усмішку?

- Коли він почув про те, що став великим, який вираз обличчя він мав?

- Спробуємо зобразити гордовитого Єнота.

- Який вираз обличчя став у Єнота, коли він злякався власного відображення в річці?

- Чи вдається зобразити сердитого Єнота?

- Уявіть добого Єнота.

3.Перевірка домашнього завдання.

- Дід Мороз захоплений вашою роботою та просить покататися з ним на санчатах.

Стежка кришталева перед нами,

Креслимо мережки ми санами,

Лиш вітрисько зможем перегнати,

Хто мережки зможе прочитати:

ЛЕ-ЛЄ, ДЕ-ДЄ, СЕ-СЄ, ЦЕ-ЦЄ, ТЕ-ТЄ, МЕ-МЄ, НЕ-НЄ.

(Склади зображені в презентації та виведені на екран для читання. Читання на вдих-видих).

4.Звуковий аналіз слів.

Загадку відгадай-схему відшукай.

(На екрані зображені навиворіт перевернуті слова-відгадки, а навпроти зображена звукова схема).

  • Білого довгого полотна

               Наткав від дому до вікна?

               Сміється ,задається

               Хто вона?(Зима)

  • Молода прийшла – мости рознесла.

                                                    (Весна і мороз)

  • У воді не тоне, а в вогні не горить.

                                                            (Лід)

  • Наче літом – взимку сад зацвів весь білим цвітом.

                                                                                      (Іній)

  • Хмара в небі пролітала,

Пух біленький розсипала.

Він на землю міцно ліг,

Називають його …

                           (Сніг)

 

5.Читання невідомого тексту.

(Робота в парах)

- Ви полюбляєте зиму?

- Якою на вашу думку буває зима? Чому?

- Дід Мороз впевнено стверджує, що в цьому році зима засніжена. Ви з цим згодні?

- Щоб дати відповідь на це запитання, нам потрібно пригадати вивчену нами нумерацію чисел. Для цього нам потрібно прочитати віршики,які знаходяться на наших картках.

(Робота в групах)

6. Робота з підручником.

7. Рухлива вправа «Плесь» від гурту Мальдіви.

8.Робота над текстом «Морозів малюнок».

Щоденні 5

1)Слухання

(Читання вчителем тексту).

2)Читання для себе

3)Читання для друга

4)Робота зі словами за екраном

5)Письмо для себе

(Малювання мрії Діда Мороза)

9.Виставка малюнків

(Діти виходять до куточку творчості-називають цю мрію та прикріплюють).

10.Підсумок уроку.Рефлексія.

- Ви сьогодні надзвичайно гарно попрацювали, а Дідусь Мороз дуже задоволений вашої роботою. Молодці!

- Які завдання сподобалися найбільше?

- Чи сподобався урок?

(Оберіть та підніміть відповідну цеглинку LEGO DUPLO)

 

   Цікаво!                   Творчо!              Захопливо!      Фантастично!   Винахідливо!   Розвивально!

- Дякую за роботу!Урок закінчено!

 

 

docx
Додано
30 жовтня 2022
Переглядів
358
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку