Інтегрований урок з розвитку мовлення та образотворчого мистецтва "Улюблені домашні тварини"

Про матеріал
Формування предметних компетентностей: Продовжувати вчити відтворювати фактичну інформацію з тексту, встановлювати послідовність дій персонажів, набувати вміння оцінювати правдоподібність описаних подій, виділяти ключові слова, створювати самостійне письмове висловлювання, обговорювати письмові роботи однокласників. Розвивати пізнавальний інтерес дітей до живої природи, зокрема, до котів та собак; закріплювати поняття про те, що тварини вимагають до себе дбайливого та доброго ставлення, піклування; розвивати почуття доброзичливості, сердечності, взаєморозуміння та взаємоповаги; виховувати любов і чуйність до тварин, відповідальність за їх життя. - формування ключових компетентностей: - уміння вчитися: удосконалювати вміння дотримувати правильної постави під час письма; самоорганізовуватися до навчальної діяльності; виконувати завдання за зразком; співпрацювати в парі; виконувати розумові операції й практичні дії: - комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити правильно,чітко, повільно, виразно, дотримуючись пауз); - соціальної: продуктивно співпрацювати з однокласниками; - інформаційної: удосконалювати вміння запам’ятовувати нову інформацію.
Перегляд файлу

Інтегрований урок  у 4 класі з розвитку мовлення та образотворчого мистецтва.

Тема.  Улюблені домашні тварини.

Мета.Формування предметних компетентностей: Продовжувати вчити відтворювати фактичну інформацію з тексту, встановлювати послідовність дій персонажів, набувати вміння оцінювати правдоподібність описаних подій, виділяти ключові слова, створювати самостійне письмове висловлювання, обговорювати письмові роботи однокласників.

Розвивати пізнавальний інтерес дітей до живої природи, зокрема, до котів та собак; закріплювати поняття про те, що тварини вимагають до себе дбайливого та доброго ставлення, піклування; розвивати почуття доброзичливості, сердечності, взаєморозуміння та взаємоповаги; виховувати любов і чуйність до тварин, відповідальність за їх життя.

-  формування ключових компетентностей:

      - уміння вчитися: удосконалювати вміння дотримувати правильної постави під час письма; самоорганізовуватися до навчальної діяльності; виконувати завдання за зразком; співпрацювати в парі; виконувати розумові операції й практичні дії:

     - комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити правильно,чітко, повільно, виразно, дотримуючись пауз);

      - соціальної: продуктивно співпрацювати з однокласниками;

      - інформаційної: удосконалювати вміння запам’ятовувати нову інформацію.

Обладнання : зошити для роботи учнів,аркуш паперу для створення Діаграми Вена, тексти для груп, розрізані слова для складання прислів’їв на промінчиках та крапельках, аплікація сонця та хмаринки, по три зображення тварини на кожного учня , презентація.

Хід уроку

І. Загальнокорекційна частина.

1. Організація класу.

Учитель: Привітайте гостей , що до нас завітали.

Хочу чути , чого б ви усім побажали.

Учні: Всім присутнім зичим добра.

Учитель: А тепер до роботи братись пора.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Нервово- психологічна підготовка.

ІІ. Основна частина.

  1.              Актуалізація знань.

Про що і про кого  ми будемо говорити сьогодні на уроці ви дізнаєтесь подивившись на це відео.

  1.              Повідомлення теми і мети уроку

Отже, тема нашого уроку: «Улюблені домашні тварини».

Тварина стала вірним другом людини ще в прадавні часи, коли наші пращури змогли приручити диких звірів

Про те, що в багатьох із вас є хатні улюбленці, свідчить ця барвиста та яскрава виставка ваших малюнків. Приємно, що у вас так багато маленьких друзів.

Давйте згадаємо, що ви знаєте про домашніх улюбленців.

  1.              Створення Діаграми Вена

Коти і собаки ( на листочках написані словосполучення, їх треба розмістити: відмінні риси, спільні риси)

Спільне

Будова тулуба, приносять користь, прикрашають життя, люблять господарів, лікують, піднімають настрій, вірні друзі, ходять на полювання

Відмінне:

Ловлять мишей, лагідні, охороняють дім, рятують, мають гострий слух, мають гострий нюх, передбачають погоду, бувають злі

 

E:\Урок Муся\фото уроку\зображення_viber_2021-н03-14_12-19-53.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.              Робота над темою уроку.

а) Завдання 

Записати клички тварин

Кожну домашню тваринку ми називаємо по особливому. Це  – кличка тварини. Давайте зараз напишемо по п’ять кличок собак і котів.

 

Повторити правило  написання кличок тварин з великої букви.

E:\Урок Муся\фото уроку\зображення_viber_2021-03-14щ12-19-04.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

б) Завдання

 Відтворити діалог між котом і собакою

1 група – кіт

2група – собака

(Кожній групі роздані репліки на окремих аркушах, треба відновити їх порядок і почати говорити від імені тварин вголос по черзі кожній групі)

День народження

  •      Намистинко, ти чула? У хазяйки завтра День народження.
  •      Давай її привітаємо!
  •      А що ми їй подаруємо?
  •      Я зловлю мишку, а ти знайдеш кісточку.
  •      Ти думаєш їй сподобається?
  •      Звісно! Ніхто з гостей їй такого не подарує.

E:\Урок Муся\фото уроку\зображення_viber_202н-03-14_12-19-29.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

в) Лексична хвилинка

     Запитання

1.Як називається будинок для собак? (будка)

2.З якого посуду їдять коти? (миска)

3. Хто любив повторювати: «Хлопці, давайте жити дружно!» (Леопольд)

4. Собаки, які першими полетіли в космос? (Білка і Стрілка)

5. Який корм для котів і собак часто рекламують по телевізору?(Віскас, Педігрі)

6. Яке взуття носив кіт у казці? (чоботи)

г) Складання сенкану (робота в групах)

C:\Users\simba\Downloads\01009tzq-6089-818x577.png

E:\Урок Муся\фото уроку\зображення_viber_2021-03-14_н19-28.jpgE:\Урок Муся\фото уроку\зображення_viber_2021-0н-29.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E:\Урок Муся\фото уроку\зображення_viber_2021-03-14_12-щ19-28.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

д) Опис домашніх тварин.

Робота в зошитах

 

E:\Урок Муся\фото уроку\зображення_viber_2021-03-14_щ-19-04.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка

 

E:\Урок Муся\фото уроку\зображення_viber_2021-03-1щ2-19-04.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

е) Творча робота.

Аплікація «Домашні улюбленці»

E:\Урок Муся\фото уроку\зображення_viber_2щ03-14_12-18-50.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E:\Урок Муся\фото уроку\зображення_viber_2г-14_12-18-48.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

є) Цікавинки про домашніх улюбленців

Про котів

Існують країни, у яких до котів ставляться як до особливих тварин. У Давньому Єгипті кішка користувалася великою любов’ю, повагою, привілегіями. Завдяки загадковості, нічному способу життя, очам, що світяться у темноті, кішка була оголошена святою твариною.

Убивство кота було страшним злочином, за це навіть присуджували до страти. У ті часи коти жили у величезних храмах, а доглядати за ними вважали за велику честь. Якщо кіт умирав, то усі члени сім’ї, у якій він жив, голили собі брови на знак жалоби. Коли в домі єгиптянина траплялася пожежа, то спочатку рятували кота, потім — усе інше.

Сьогодні поміж людей є дуже гарний звичай: першим пускати в нову квартиру кота, а потім уже заходити самим. Чому так роблять? Тому що коти добре відчувають, де у вашій оселі «погані», а де «хороші» зони. Якщо кіт заходить у пусту кімнату і лягає на певному місці, то це означає, що там не можна ставити ліжко чи обідній стіл. Це місце випромінює погану енергію для людини.

Про собак

Перших собак було одомашнено понад 14-15 тисяч років тому. Первісні собаки були напівдикими вовками, які кочували разом з людьми по всьому світі.

 Собак здавна дуже цінували на Далекому Сході, в стародавні часи пекінесів часто дарували вельможам та імператорам .
Форма морди собаки може свідчити про те, як довго вона зможе прожити. Собаки з гострими мордами, схожими на вовчу, як правило, живуть довше ніж пси з плоскими.

 

 В собак дуже добре розвинуте відчуття запаху, приблизно в 1000 разів краще, ніж у людей. Відбитки носа собаки настільки ж унікальні, як відбитки пальців людини і можуть бути використана для їх ідентифікації.

 

 

ІІІ. Заключна частина.

 

  1.              Підведення підсумків

Діти, хочу, щоб ви виросли добрими та чуйними, щоб відчували радість від піклування про природу, частинкою якої є брати наші менші — тварини. Не слід ображати їх байдужістю, злом, неувагою, адже вони, так само як і ми, є живими істотами. Їм буває радісно і сумно, весело і боляче.

Якщо ви вирішили завести собі маленького пухнастого товариша, то не забувайте того, що ви відповідаєте за нього. Піклуйтеся про нього, оберігайте. Нехай ваші хатні улюбленці приносять вам лише радість. Хай вони зростають у вас добрими, розумними та відданими — справжніми друзями.

 

  1.              Метод рефлексії «Рюкзак»

 

 

E:\Урок Муся\фото уроку\зображення_vг2021-03-14_12-18-00.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E:\Урок Муся\фото уроку\зображення_viber_2ш_12-17-50.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.              Зняття напруги

КЗ «Чудельська спеціальна школа №1 І –ІІ ст.»Рівненської обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований урок  у 4 класі з розвитку мовлення та образотворчого мистецтва.

 

Тема.  Улюблені домашні тварини.

 

 

E:\Урок Муся\фото уроку\зображення_viber_2021-03-14_1.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала та провела : Орешко С.Г.

 

docx
Додано
19 березня 2021
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку