1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

Інтегрований урок з я досліджую світ, навчання грамоти, дизайну і технологій у 1 класі на тему "Які бувають тварини?"

Про матеріал
Конспект інтегрованого уроку з я досліджую світ, навчання грамоти , дизайну і технологій на тему "Які бувають тварини?" На цьому уроці першокласники дізнаються цікаве про тварин, ознайомлюються з істотними ознаками диких і свійських тварин. Метою уроку є:  розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність тваринного світу, середовище їхнього існування;  ознайомити з істотними ознаками диких і свійських тварин;  формувати поняття «Звірі, птахи, комахи, риби»;  вдосконалювати навички звукового аналізу слів;  розвивати фонетичний слух, спостережливість, увагу, кмітливість, логічне мислення і творчі здібності;  виховувати дбайливе ставлення до тварин. Обладнання: відеоматеріал, презентація, лего «6 цеглинок», пазли, підручник, кольоровий картон, кольоровий папір, клей, картки, магнітики. Учні на уроці виконують різноманітні види діяльності: спостерігають за природою та станом погоди, відгадують загадки, грають в гру - змагання "Хто знає більше назв тварин?", складають пазли, опрацьовують відеоматеріал "Які бувають тварини?", працюють з підручником, порівнюють чим відрізняються дикі тварини від свійських, грають в мовну гру з лего "Знайди пропущену букву", виконують звуковий аналіз слів і творче завдання створення аплікації "Рибка", закінчується урок вправою "Мікрофон". Весь урок діти активно працюють в групах. В кінці уроку учні розповідають, яких вони мають тварин. Та діляться порадами про те, як потрібно піклуватися про свійських тварин, щоб їм було добре. Урок цікавий, пізнавальний та змістовний.
Перегляд файлу

Тема: Які бувають тварини?

Мета:

  • розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність  тваринного світу, середовище їхнього існування;
  • ознайомити з істотними ознаками диких і свійських тварин;
  • формувати поняття «Звірі, птахи, комахи, риби»;
  • вдосконалювати навички звукового аналізу слів;
  • розвивати фонетичний слух, спостережливість, увагу, кмітливість, логічне мислення і творчі здібності;
  •  виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Обладнання: відеоматеріал, презентація, лего «6 цеглинок», пазли, підручник, кольоровий картон, кольоровий папір, клей, картки, магнітики.

 

Хід уроку:

І. Організаційний момент. (слайд 2)

1. Привітання.

Стали, діти, порівнялись

До гостей всі привітались

Пролунав уже дзвінок,

Розпочинаємо уроку.

II. Мотивація навчальної діяльності .  

Вправа «Синоптик». (слайд 3)

- Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- Яке число?

- Тепло чи холодно на дворі?

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні вітер?

- Чи є опади?

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

Щоб дізнатися тему нашого уроку вам потрібно відгадати загадки.

1. Робота над загадками.

  • Він із казки,  (слайд 4)

Він із пісні,

В нього зубки

Як залізні.

Капустину

Він гризе,

Зветься звір

На букву «Зе». (Заєць) (слайд 5)

  • Без води не може жить. (слайд 6)

Має рота, та все мовчить. (риба) (слайд 7)

  • Влітку медом ласував,

Досхочу малини мав,

А як впав в глибокий сніг,

Він поспати трохи ліг. (ведмідь) (слайд 8,9)

  • Уночі гуляє,

     А вдень спочиває,

     Має круглі очі,

          Бачить серед ночі. (Сова) (слайд 10,11)

 

  • Як назвати одним словом відгадки? (тварини)

Отож тема нашого уроку «Тварини». Ви дізнаєтесь які є види тварин, їхні істотні ознаки.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

- Частиною якої природи є тварини? Доведіть свою думку.

1. Гра - змагання «Хто знає більше назв тварин?». (слайд 12)

Зараз, діти, позмагаємось хто з вас знає більше назв тварин. За кожну відповідь ви отримаєте картку. А в кінці гри ми порахує картки і визначимо переможця.

2. Гра «Склади пазли».  (слайд 13)

В кожної групи на партах є пазли. Вам потрібно якнайшвидше їх скласти. Разом обговорити, що знаєте про цю тварину і вибрати доповідача, який розповість інформацію всім присутнім.

3. Робота з відеоматеріалом. (слайд14 )

Увага на екран. Зараз ми переглянемо уважно відео про тварин та їхні істотні ознаки.

 

4. Бесіда за змістом.

Тварин дуже багато. Тварини, що відрізняються між собою формою тіла, розміром, забарвленням, зовнішнім виглядом, належать до різних видів.

  • Назвіть істотні ознаки звірів? (Тіло вкрите шерстю.)

- Які істотні ознаки птахів? (Тіло вкрите пір'ям.)

- Яка істотна ознака комах? (6 лапок.)

- Яка істотна ознака риб? (Тіло вкрите слизькою лускою)

 

Фізкультхвилинка (відеоматеріал) (слайд 15)

 

Час нам трішки відпочити.

Тож проведемо фізкультхвилинку.

 

5. Робота з підручником.  (слайд 16)

 Відкрийте підручник на с. 73. Роздивіться зображення тварин. (слайд 17)

  • Які з них живуть в Україні? (бурий ведмідь, ластівка)
  • А які за її межами? (полярний ведмідь, лев, рись, колібрі)

Перегортаємо сторінку. Розгляньте малюнки. (слайд 18)

- Як називають тварин, які живуть у лісі? (дикі)

- Як називають тварин, які живуть поруч із людиною? (свійські)

Тепер порівняємо чим відрізняються дикі тварини від свійських.

(слайд 19)

  

Дикі

Свійські

Домівка

Будують самі

Будує людина

Харчування

Добувають самі

Дає людина

Потомство

Піклуються самі

Допомагає людина

Висновок

Не залежать від людини

Залежать від людини

 

6. Мовна гра з лего «Знайди пропущену букву».  (слайд 20-25 )

В кожного на парті є лего « 6цеглинок ». На екрані надруковане слово, в якому пропущена буква. Вам потрібно вставити її і підняти вгору цеглинку того кольору, на якій зображено правильну відповідь.

 

7. Звуковий аналіз слів. (слайд 26)

Корова, бегемот, пінгвін, слон.

 

8. Творче завдання. (слайд 27)

 

 

V. Підсумок уроку. (слайд 28)

- Чи сподобався вам урок?

- Що нового дізналися?

- У кожного з вас вдома є свійська тварина. Як потрібно піклуватися свійських тварин, щоб їм було добре? (давати вчасно водичку, їсти, гратися з ними, вигулювати, не ображати…)

 

 

docx
Додано
31 березня
Переглядів
551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку