Інтегрований урок з Ядс та математики

Про матеріал
Інтегрований урок з Ядс та математики у 1 класі. Під час уроку учні повторять нумерацію чиел від 1 до 10; визначать для чого людям їсти; навчаться розділяти продукти харчування на корисні та шкідливі.
Перегляд файлу

Інтегрований урок з ЯДС та математики

«Корисна та шкідлива їжа»

Мета: продовжувати формувати поняття про користь і шкідливість продуктів харчування; позитивне ставлення до власного здоров’я прагнення правильно харчуватися задля збереження та зміцнення здоров’я ; формувати навички дослідницької  діяльності, узагальнювати отриманні знання та використовувати їх у повсякденному житті;   активно слухати в умовах  усного спілкування ,  співпрацювати з однокласниками.  Вчити дітей  встановлювати причинно наслідкові зв’язки, користуватися набутими знаннями на практиці,  висловлювати свою думку; розвивати пам'ять, увагу, мову.

Завдання уроку:

1. Пізнавальні:

-Формувати поняття «корисна» і «шкідлива» їжа, особливості догляду за тваринами, умов необхідних для їх життя;

-Формувати уявлення про користь і шкідливість продуктів харчування;

-Ознайомити учнів зі значенням їжі для життя людини.

2. Розвиваючі:

-Розвивати спостережливість при роботі з наочним матеріалом;

-Розвивати логічне мислення на основі відпрацювання логічних операцій;

• Групувати їжу за ознаками;

• Встановлення зв'язків між стравами і продуктами для їх приготування;

• Узагальнення при формулюванні висновку (визначення понять корисна і шкідлива їжа);

3. Виховні:

-Виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я;

-Виховувати пізнавальний інтерес;

Матеріали та обладнання: телевізор, ноутбук; презентація; зошит з друкованою основою «Я досліджую світ» для 1-го класу (частина 2) Автори: Гільберг Т., Тарнавська С., Павич Н.; картки із завданнями; розрізні картки з продуктами харчування і картки з зображенням страв.

Форма організації пізнавальної діяльності:

• фронтальна робота;

• групова;

• індивідуальна.

 

 

 

 

Вітання

  • Підніміть червону цеглинку ті діти, хто разом зі мною радий вітати усіх нас сьогодні та скажіть «Привіт!»
  • Піднімітть жовту цеглинку ті, хто готовий подарувати посмішку один одному, посміхніться!
  • Підніміть помаранчеву цеглинку ті, у кого гарний настрій.
  • Підніміть зелену цеглинку ті діти, хто сьогодні прийшов до школи, а синю – ті, хто приїхав.
  • Підніміть блакитну цеглинку ті, кому подобається смачненько попоїсти.

 

Синоптик

Погляньте за вікно.   

- Кому потрапить кубик, той відповідає чітко і голосно.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Продзвенів дзвінок – починається урок. Перевірте чи все приготували до уроку

  • На минулому уроці ми мандрували з вами яким транспортом? (потягом)
  • Відгадайте загадку, і дізнаєтесь на якому транспорті ми сьогодні вирушимо в мандрівку

Через море – океан,

В сильний шторм чи ураган

Впевнено вперед прямує,

А на ньому люд мандрує

(Корабель)

  • Хтось з вас подорожував кораблем?
  • Сьогодні ми з вами здійснимо захоплюючу віртуальну морську подорож на кораблі.
  • З яких геометричних фігур складається корабель?
  • Але, перед мандрівкою нам потрібно зібрати валізу.  Що нам знадобиться для поїздки?
  • Я бажаю вам на сьогоднішньому уроці…

Щоб очі все бачили,

Вушка, щоб все чули,

Ротики вчасно і правильно відповідали,

А голівоньки добре працювали.

  • А без чого мандрівка кораблем не можлива?
  • Так, вірно. Без квитка. А для чого нам потрібен квиток?
  • Візьміть свої квитки, але, щоб дізнатися номер каюти, у якій ви перебуватимете, вам потрібно обчислити вирази на квитках. Відповідь виразу - № вашої каюти. Назвіть його
  • Але на кораблі, як і в громадському місці, ми повинні знати правила поведінки. Які? (не шуміти, не заважати іншим….)
  • Вже час вирушати в дорогу, але корабель не попливе, поки ви не виконаєте його завдання. Він хоче, щоб ви порахували від 1 до 20, та навпаки.
  • Наш урок цікавий і незвичний

Вирушаймо в путь –

Нас цікаві справи ждуть!

Поставте у Чек – листі кружечок відповідного кольору.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Острів «ЗАГАДКОВИЙ»

  • Тему нашого уроку ви дізнаєтесь, відгадавши загадку

Холодильник похвалився,

що на дім перетворився,

де смачна і свіжа

проживає … (їжа).

  • Вірно відгадали. Що ви знате про їжу?
  • На сьогоднішньому уроці ми говоритимемо про продукти харчування. А також навчимося розрізняти корисну та шкідливу їжу.
  • А щоб ви хотіли   дізнатися про їжу?
  • Запитань виникло багато. Тож спробуємо знайти на них відповіді

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

 

IV. Актуалізація опорних знань «Путаниця»

1. Робота в парах «Хто що любить»

  •                   Перед вами родина Борщових ( дідусь ,бабуся , тато мама донька та син), яка любить смачненько попоїсти. Роз’яжіть вирази та дізнайтеся , хто  що  любить їсти. З’єднайте члена родини та їжу, яку він полюбляє.

 

  • Що любить їсти дідусь ,донька , тато , та син?
  • Чи можна назвати цю їжу здоровою? 
  • А що любить їсти матуся та бабуся?
  • Чи корисна ця їжа?

 

Фізхвилинка

V. Повторення та аналіз основних фактів, подій, явищ Острів «»

Робота в парах. Гра «Кухар»

  • Чи бачили ви, як ваша мама готує їжу?
  • А хто допомагав їй?
  • Зараз ви спробуєте зі своїм сусідом по парті приготувати страву самостійно.

1-ша група: Борщ (лимон, яблуко, м'ясо, макарони, капуста, буряк, морква, картопля, цибуля, хліб)

2-га група: Манна каша (молоко, масло, гречка, капуста, манка, цукор, помідор)

3-тя група Овочевий салат: (картопля, рис, вода, яблуко, цукор, помідор, огірок, перець, масло, капуста, олія)

4-та група: Компот: (лимон, яблуко, вишня, макарони, груша, полуниця, морква, малина, цибуля)

Поставте у Чек – листі кружечок відповідного кольору.

VI. Творче перенесення знань і навичок учнів у нові ситуації. «МІРКУВАЛЬНА»

  1. Розв`язування задачі

Мама спекла 5 пиріжків з картоплею, а з вишнями – 4.

Порівняйте яких пиріжків більше. На скільки?

Скільки всього пиріжків спекла мама?

Поставте у Чек – листі кружечок відповідного кольору.

VII. Узагальнення та систематизація знань «ПОРІВНЯЛЬНА»

  1. Руханка-гра «Корисно\шкідливо!»
  •       Давайте зараз пограємо з вами в гру «Корисно\шкідливо» Я вам кидатиму м’ячик, і називатиму продукти харчування, а ви мені – і називати чи корисно чи шкідливо.

Яблуко , Сухарики,  Огірок, Кока – Кола, Хот-Дог, Овочевий салат, Шоколад, Помідор

Поставте у Чек – листі кружечок відповідного кольору.

2. Гра «Хто найуважніший»

- Отже, зараз перевіримо, хто з вас найуважніший був під час мандрівки. У вас на партах лежать зелена та червона цеглинки лего.

Якщо на екрані зображено корисну їжу – ви підіймаєте зелену цеглинку, якщо шкідливу – то червону.

  • Дякую. Всі були уважні, цеглинки підіймали вірно.

Поставте у Чек – листі кружечок відповідного кольору.

VIII. Підсумок уроку «Кінцева»

  • Наша подорож завершилася.
  • Вам сподобалася поїздка?
  • Яку їжу називають корисною?
  • Яку – шкідливою?
  • На початку уроку я запитувала, щоб ви хотіли дізнатися про їжу?
  • Чи всі отримали відповіді на свої запитання?
  • Які висновки ви зробили для себе, щодо того, яку їжу слід вживати?

ІХ. Рефлексія

  • Діти, ось і закінчився наш урок, мені дуже сподобалося, як ви працювали, відповідали на запитання. Виберіть колір світлофора і оцініть свої досягнення у Чек - листі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 лютого 2022
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку