Інтегрований урок: Звук і буква б. Читання невеликих текстів за букварем.

Про матеріал
Тема уроку: Звук і буква б. Читання невеликих текстів за букварем. Мета: закріпити звукове значення букви б, вчити правильно вимовляти звуки [б], [б'], вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів, читання; розвивати у дітей увагу, логічне мислення, виховання позитивного емоційного настрою, любов до природи, бережливе ставлення до тваринного світу, працьовитість.
Перегляд файлу

Тема уроку: Звук і буква б. Читання невеликих текстів за букварем.

 

Мета: закріпити звукове значення букви б, вчити правильно вимовляти звуки [б], [б'], вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів, читання; розвивати у дітей увагу, логічне мислення, виховання позитивного емоційного настрою, любов до природи, бережливе ставлення до тваринного світу, працьовитість.

 

Хід уроку

1. Організація класу.


Дзвінок нас покликав

За парти сідати,

Уважними бути,

Урок починати.


 

Любі діти, у наш клас

Завітали гості щирі.

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою й миром.

 

Діти: Ми вам раді, люди добрі

І вітаєм щиро вас!

І запрошуєм ласкаво

На урок у перший клас.

 

 

2. Мотивація навчальної діяльності.

Із посмішкою ми підемо на незвичайний урок. На ньому ми будемо гратись, читати, малювати.

  •     Чи буде цікавий наш урок? А це залежатиме саме від вашої активності, уважності, творчості. У нас сьогодні на уроці буде незвичайний гість – це білочка. І весь урок вона за нами буде спостерігати.
  •     А працюватимемо ми під девізом:

Щоб робота в нас кипіла,

Працювати будем:

Швидко! Дружно! Вміло!

Сьогодні на уроці діють 5 правил:

  •     Правило піднятої руки.
  •     Бути уважними.
  •     Уміння слухати.
  •     Працювати творчо.
  •     Працювати активно.

 

3. Повідомлення теми уроку.

Проблемна ситуація.

  •     Діти, допоможіть згадати, яку букву вивчаємо? Для цього треба відгадати загадку.

 

 

«Цю найпершу в школі книжку

Знає будь-який школяр

До усіх книжок доріжку

Прокладає наш … (буквар)».


  •     Назвіть звук, з якого починається слово-відгадка.
  •     Яку букву вивчаємо?
  •     Який це звук – голосний чи приголосний?

 

 

4. Вивчення нового матеріалу.

1. Мовна розминка з промовляння чистомовки.

Ба-ба-ба – старезна верба,

Бі-бі-бі – на високому горбі,

Бо-бо-бо – тягнеться у небо,

Бе-бе-бе – дуже жаль себе.

2. Читання складів за таблицею.

3. Вправи з логоритміки.

Йшов баранчик з нами в ліс.

На руках травичку ніс

Ми вивчаєм букву «бе».

Й він із нами: «Бе-бе-бе».

4. Читання складів на картках.

5. Валеологічна пауза.

Заплющить очі на кілька секунд, сильно напружуючи м’язи очей, потім розплющить їх, розслаблюючи м’язи очей. Дихання ритмічне. Повторіть 5 раз.

 

6. Робота за букварем.

Букварики всі відкрили

Правильно за парти сіли.

Щоб спини не боліли,

Щоб здорові були діти,

Треба правильно сидіти.

Отже, сядьте всі рівненько

Завдання слухайте гарненько.

Читання слів за букварем. Гра «Бджілка» (напівголосне читання, кожен у своєму темпі).

Фізкультхвилинка.


Що ж, мабуть, прийшла пора

Трохи відпочити.

Хочу на фізкультхвилинку

Всіх вас запросити.


Раз – підняли руки вгору,

Два – нагнулись всі додолу,

Три – узялись руки в боки!

Повернулись, нахилились

І вправо, і вліво –

Щоб нічого не боліло.

Раз, два, три, чотири!

Набираємося сили.

Нахилились, повернулись,

До товариша всміхнулись!

  •     Діти, ви любите працювати? А що ви любите робити?

Читання невеликих текстів за букварем.

Гра «Вітерець»:

«вітерець повіває» – читають повільно, не дуже голосно;

«вітерець віє» – голосніше;

«ураган» – голосно і швидко.

(Читання окремими учнями).

 

 

 

8. Вправа з психогімнастики «Сонячний зайчик».

  •     Діти, а наша білочка принесла нам на урок загадки. Давайте спробуємо їх відгадати.

 

Сам пустий, голос густий,

Дріб вибиває, дітей звеселяє.

     (барабан)

Хутряна, руденька шубка

Із сосни стриба на дуба

Хвіст у неї, як мітла,

А сама на зріст мала.

В лісі любить вона жити,

Відгадайте, хто ж це, діти?

    (білка)


Картинка 1 из 101611 

 

 

 

 

Гра «Жива азбука». (Слово «білка»).

Звуко-буквений аналіз слова «білка».

Побудувати речення про білочку.

Розповідь вчителя про білочку.


 

5. Закріплення вивченого.

Забавлянка з логоритміки «По гриби».

(раз, два, три, чотири, п’ять…)

 

  •     Діти, а яка пора року зараз надворі?
  •     Тяжко тваринам взимку.
  •     І білочкам також.
  •     Давайте допоможемо білочці з запасами на зиму. Зберемо для неї горішки, шишки, грибочки. (розфарбування заздалегідь намальованих предметів під музику). Розфарбуємо і складемо їх у кошик.
  •     Білочка нам дуже дякує за подарунки.
  •     А зараз давайте послухаємо інсценізацію казочки «Білченята і лисичка».

Гра «Вибери слово з «б». (серед іграшок вибрати ті, які починаються з «б»).

 

6. Підсумок уроку.

  •     Чи сподобався вам урок?
  •     Що цікавого ви дізналися?

Гарно діти працювали,

А тому всі – молодці!

Всім учням подарую

Я медалі золоті!

Та й урок пора кінчати

Час вже йти відпочивати.

1 – червоний;

2 – блакитний;

7 – жовтий;

9 – зелений;

10 – синій.

 

Підсумок уроку.

Дякую, діти, за те, що допомогли врятувати рибку.

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
28 березня 2019
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку