Інтелектуальна гра брейн-ринг "Мудра сова"

Про матеріал

Вашій увазі пропонується варіація інтелектуальної гри Брейн-ринг "Мудра сова".

В архіві можна знайти всі необхідні для проведення заходу матеріали: презентація з запитаннями, відео, бланки для відповідей та, безумовно, відповіді до завдань гри.

Гра розрахована на дітей 9-11 класів. Містить неординарні завдання з біології та хімії, які чергуються між собою. Була успішно проведена в рамках предметного тижня.
Зміст архіву
Перегляд файлу

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

Команда 3

Питання №_____

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Брейн-ринг«Мудра Сова»Підготувала:вчитель біологіїЗОШ №72 Кузьменко Віра Анатоліївна

Номер слайду 2

Питання №1 Цей гризун живе в Венесуелі і Колумбії. На місцевому діалекті його назва означає "пан трави". Харчуючись травою на болотах, цей "пан" набирає 50 - 60 кг ваги і виростає 1,5 м завдовжки. Він є найбільшим гризуном у світі.

Номер слайду 3

Питання №2 Назва цього елемента найбільш курйозна. Серби і хорвати називають його «мишемором», азербайджанці й узбеки «маргумушем», арабська назва «Араса накі», що означає «глибоко проникаюча отрута». Російська назва об'єднує назву тварин, українська - водночас є чоловічим ім’ям. Назвіть цей елемент.

Номер слайду 4

Питання №3 У інфузорії - бродяжка, у губок - амфібластула, у медуз - планула, у ракоподібних - наупліус, у риб - мальок, у тюленів - білек, а у людини -?

Номер слайду 5

Питання №41890 р. Корабель «Мальборо» відпливає від берегів Нової Зеландії. До пункту призначення, в Англії, він не дійшов. Вирішили, що корабель розбився. Через 23 роки його несподівано побачили біля берегів Вогняної Землі. Він йшов під вітрилами, однак на сигнали не відповідав. Жахлива картина постала перед моряками, які висадились на його борт: на кораблі були тільки скелети. Так народилась легенда про «Летючого голландця». Виявилось, що корабель потрапив у зону виверження підводного вулкана. Газ невидимий, без запаху отруїв людей. Назвіть цей газ.

Номер слайду 6

Питання №5 Сторінки літописів доносять до нас розповіді про її чорні справи. У 125 р. до н.е. голодна її армада прирекла на смерть 800000 чоловік. У 1478 у Венеціанській республіці загинуло понад 30000 чоловік. Причина та ж - її навала. В 1866 з тієї ж причині втратили життя 20000 марокканців. У 70 г XX століття Африка потерпала від її набігів. Хто це?

Номер слайду 7

Питання №6 У газоподібному вигляді він виявляє сильну подразнюючу дію, особливо на очі і дихальну систему. У рідкому вигляді викликає серйозні опіки шкіри. Він входить до складу деяких гербіцидів, інсектицидів, пестицидів. Війська Антанти і німецькі війська застосовували його в бойових діях.

Номер слайду 8

Питання №7 Харчова промисловість не може без нього випустити ні мармеладу, ні желе, ні величезну кількість сортів цукерок. Він зберігає джеми і варення від засихання, збільшує терміни зберігання хліба, не дає кришитися морозиву. Він йде на виготовлення косметичних кремів і зубних паст. Нешкідливий для людини, тому що людський організм його не засвоює через відсутність відповідних ферментів. Назвіть його? Що служить джерелом його отримання?

Номер слайду 9

Питання №8«Стародавній Рим отруївся цим металом», - до такого висновку прийшли деякі американські та канадські вчені-токсикологи. На їхню думку, використання посуду і косметичних фарб, до складу яких входив цей метал, призводило до хронічного отруєння і вимирання римської знаті. Багато імператорів, які правили Римом в перші століття нашої ери, страждали тими чи іншими психічними захворюваннями. Середня тривалість життя римських патриціїв не перевищувала 25 років. Прості римляни також піддавались отруєнню, бо користувалися відомим водопроводом, труби якого були зроблені з цього металу. Що ж це за метал?

Номер слайду 10

Питання №9 Стилізоване зображення суцвіття цієї рослини стало емблемою Японії. Його можна бачити на гербі, орденах і монетах цієї країни. Їм прикрашають будинки, вулиці, одяг і навіть влаштовують карнавали з пейзажами, фігурами людей і тварин, зроблених з суцвіть цієї рослини.

Номер слайду 11

Питання №10 Цьому елементу не пощастило з назвою: в перекладі з грецького - «неживий». А між тим він і життя нероздільні. Основна його маса міститься в атмосфері. В кожному квадратному метр земної поверхні його міститься 8 тонн. У земній корі його кількість ледве сягає 0,4%. Цей елемент входить до складу добрива карбаміду, або сечовини.

Номер слайду 12

Питання №11 Вічнозелене дерево або чагарник з жорсткими ароматними листям, росте в Середземному морі. З ним пов'язаний античний міф про прекрасну німфу Дафне, яку батько її, річковий бог Пеней, перетворив в це дерево, рятуючи від переслідувань закоханого в неї Аполлона. Його висаджували біля храмів, йому присвячених, вінком з листя цього дерева нагороджували переможців в творчих змаганнях - поетів, музикантів, художників. Гілка цього дерева зображена на гербах багатьох держав як символ перемоги народу, його величі і слави.

Номер слайду 13

Питання №12 Він в десятки тисяч раз дорожче золота. В організмі він поводиться подібно кальцію - близько 80% його накопичується в кістковій тканині. Великі його концентрації викликають остеопороз, мимовільні переломи, злоякісні пухлини кісток і кровотворної тканини. На початку століття, після свого відкриття, його вважали корисним і включали до складу багатьох продуктів і побутових предметів: хліб, шоколад, питна вода, зубна паста, пудри і креми для обличчя. Він став причиною передчасної смерті Марії Кюрі.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Питання №13 В історії людства вони залишили глибокий слід. Вони не щадили не тільки простих людей, а й «сильних світу цього». Ці паразити стали причиною смерті сирійського царя Антіоха Єпіфана, іудейського царя Ірода, римського імператора Максиміліана, іспанського короля Філіпа II, диктатора Сулли, отруїли життя датського принца - нареченого Ксенії Годунової. Хто це? Яку хворобу вони переносили?

Номер слайду 16

Питання №14 За поширеністю в земній корі цей елемент поступається лише кисню, кремнію і алюмінію. Спочатку його джерелом на Землі були метеорити Землю метеорити, де він містився майже в чистому вигляді. Первісна людина стала використовувати знаряддя з нього за кілька тисячоліть до н.е. В організмі людини цього елемента міститься близько 3 г, з них приблизно 2 г в крові

Номер слайду 17

Питання №15«Які чудові гриби!» - захоплено сказав давньоримський імператор Клавдій своїй дружині Агрипині, яка пригощала його домашнім обідом. «Чому їх не подавали раніше? Відтепер нехай подають мені тільки такі гриби!» Розпорядження імператора залишилося невиконаним. Який гриб подала Агрипина своєму чоловікові?

Номер слайду 18

Питання №16 Античні садівники збільшили число пелюсток цієї квітки з п'яти до ста. Серед двадцяти п'яти тисяч сучасних сортів є чорні, сині, які намагався вивести ще Йоганн Гете. Є рослини з величезними квітками діаметром 24 см. А чим вони тільки не пахнуть! Наприклад, свіжим сіном, чаєм, тютюном, корицею, геранню. Про яку квітку йде мова?

Номер слайду 19

Питання №17 У 1889 році, коли Менделєєв був у Лондоні, йому на знак подяки за видатні досягнення місцеві хіміки подарували ваги, одна шалька яких булу зроблена з золота, а інша ... З якого металу була зроблена? Який метал у 19 столітті прирівнювали до золота, а зараз став настільки звичним, що використовується у багатьох галузях промисловості.

Номер слайду 20

Питання №18 Відеозапитання: Назвіть рослину показану на відео. Який спосіб живлення ви спостерігали?

Перегляд файлу

1. Капібара (водосвинка)

2. Миш'як - Арсен.

Додаткова інформація до миш'яку. Офіційна версія смерті Наполеона свідчила, що він помер від раку шлунка. Через 140 років лікарі Сміт і Форшуфвуд провели аналіз волосся. Лікарі знали, що миш'як, потрапивши в організм людини, накопичується у волоссі. Аналіз показав, що миш'яку у волоссі Наполеона було в 13 разів більше, ніж звичайно. Отже, він був отруєний цією отрутою, яку підмішували йому в їжу. Навіть шпалери були просякнуті миш'яком.

 

3. Дитина

4. Чадний газ - СО

5. Сарана

6. Хлор

7. Агар-агар, червоні водорості.

8. Свинець

9. Хризантема

10. Азот

11. Лавр благородний

12. Радій

13. Воші, чума

14. Залізо

15. Бліді поганки

16. Троянда

17. Алюміній

18. Росянка, гетеротрофний.

 

zip
Пов’язані теми
Біологія, Позакласні заходи
Додано
23 липня 2018
Переглядів
1175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку