12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Інтелектуальна гра для учнів 5-11 класів “Здоровенькі були!”

Про матеріал

Мета:

  • Виховна: Виховувати гігієнічну культуру, ціннісне ставлення до свого здоров'я; створити позитивну атмосферу під час спілкування;
  • Навчальна: в ігровій формі перевірити знання учнів про складові здорового способу життя та умови, що сприяють формуванню, збереженню та зміцненню здоров'я;
  • Розвивальна: формувати бажання вести здоровий спосіб життя; розвивати уміння працювати у команді;
Перегляд файлу

Плетеноташлицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтелектуальна гра

для учнів 5-11 класів

“Здоровенькі були!”

 

 

 

 

 

Педагог-організатор

Шабанова Л.С.

 

 

 

 

 

 

 

с. Плетений Ташлик

Тема: “Здоровенькі були” ”

Мета:

  • Виховна: Виховувати гігієнічну культуру, ціннісне ставлення до свого здоров’я; створити позитивну атмосферу під час спілкування;
  • Навчальна: в ігровій формі перевірити знання учнів про складові здорового способу життя та     умови, що сприяють формуванню, збереженню та зміцненню здоров’я;
  • Розвивальна: формувати бажання вести здоровий спосіб життя; розвивати уміння працювати у команді;

Хід гри:

І. Організаційний момент

Вітаю усіх учасників нашої гри і бажаю вам гарного настрою.

Найбільшим скарбом, який людина отримує в своєму житті — це її здоров”я. І тут згадується вислів Сократа: “Здоров”я — не все, але все без здоров”я — нічого!” Це і справді богатсво, яке змалку необхідно берегти і протягом свого життя примножувати.

Здоровим будь сьогодні в моді

І жити в світлі кольорових фарб.

Ми вважаємо, що всі будуть згодні,

Здоров”я — це найбільший в житті скарб.

Сьогодні ми зіграємо з вами гри і наглядно побачимо, як добре ви обізнані в питаннях власного здоров”я і здорового способу життя. Я даю вам запитання, хто перший відповідає — має право першим розпочинати гру, друга — другою. Кожна команда відповідає по черзі на своє питання, отримавши за нього 2 бали, якщо відповідь невірна, то право відповіді і можливість отримами додатковий 1 бал, переходить до наступної команди у черзі.

ІІ. Завдання гри:

Питання на визначення черги:

Повторіть девіз МНС. (Запобігти. Врятувати. Допомогти)

Запитання конкурсу “Бліц”:

  1. Як називається “дощик” у ванній з чередуванням холодної і гарячої води?
  2.  Як у школі називається час, що виділений для довільного руху учнів?
  3. Найбільш корисний вид транспорту для здоров”я людини.
  4. Вид мистецтва, що пов”язаний з руховою активністю людини це....
  5. Як називається “частинка” уроку, що виділяється вчителем для виконання певних вправ для відновлення працездатності учнів та стимулювання розувої активності?
  6. Фізичне навантаження, що пробуджує організм від ранкового сну?
  7. Королева спорту?
  8. Вид спорту, який пов”язаний  із зілізом?
  9. Назвіть одним словосполученням: похід, альпінізм, сплав на байдарках, джампінг, паркур, серфінг та ін.
  10. Волейбол, баскетбол, футбол, бейсбол, гольф: а назвіть хоча б ще один вид спорту, де грають м”ячем.
  11. Який вид спорту збирає найбільшу глядацьку аудиторію?
  12. Скільки годин має тривати сон підлітка?
  13. Як по іншому можна назвати  денний сон?
  14. Скільки часу можна підлітку сидіти за комп”ютером?
  15. Як називаються дні,які виділені людям на відпочинок?
  16.                Якщо поряд з вами хтось палить то ви …
  17.                Цією хворобою людину можуть заразити собаки, коти або дикі тварини.
  18.                Дуже тривалий стрес, що негативно позначається на психологічному та фізіологічному стані людини.
  19.                Щоденний розпорядок.
  20.                Найпростіший спосіб збагатити кімнату киснем.
  21.                Найнебезпечніша складова цигарки.
  22.                Назвіть види захворювань хребта, які часто виникають у тих, хто зловживає сидінням перед комп’ютером.
  23.                Народна назва купання в ополонці.

Другий конкурс “Здорове харчування”

У вас є малюнки різних продуктів харчування і три написи: “Білки”, “Жири”, “Вуглеводи”. За три хвилини ви маєте розмістити усі продукти харчування за групами. 1 правильна відповідь — 1 бал.

Третій конкурс “Музична пауза”

Один із членів команди слухає пісеньку, про здоров”я, або все, що з ним пов”язано і без слів має вам передати назву пісні, а ви відповідно- відгадати за 2 хвилини.

Пісні для використавння:

  • “Гімнастика”
  • “Зарядка для звірят”
  • “Умивайся”

Конкурс “Вітаміни”

У чарівній корзинці знаходиться продукт з великим вмістом вітамінів. Один із членів команди побачить цей продукт, а останні учасники за навідними питаннями мають здогадатись, що це за продукт. На питання можна відповідати тільки “Так”, або “НІ”.

  • Капуста
  • Ківі

Конкурс “Торбинка здоров”я”

У нас є торбинка, у якій знаходиться річ, що стосується нашої сьогоднішньої теми. Я даватиму вам підказки, хто здогадається раніше, той і переможе.

Підказки:

  1. Використання цього предмета є проявом того, що ви дбаєте про своє здоров”я.
  2. Використання цього предмета свідчить про те, що ви бажаєте тримати своє тіло у гарному тонусі.
  3. Це спорт інвентар.
  4. Він має дещо видовжену форму.
  5. Цей спортінвентар жіночого роду.
  6. Здебільшого його використовують жіноча половина.
  7. Він має дві ручки.
  8. Через неї стрибають.

Конкурс “Ми- за здоровий спосіб життя!”

За 5 хвилин команда має зробити проект соціальної реклами, що міститеме малюнок і  слоган. За цей конкурс ви зможите отримати 15 балів.

ІІІ. Підведення підсумків.

Вчитель: Я сподіваюсь, що сьогоднішня гра усім нагадала, що здоровя кожної людини – в її руках.

Любі діти, пам’ятайте, що найбільше багатство людини – здоров’я! Робіть зарядку,  стежте за чистотою вашого тіла, більше бувайте на свіжому повітрі, забудьте про шкідливі звички. І тоді чистота вашого тіла в поєднанні з чистотою вашої душі дасть добрий результат – здоров’я і людяність. А також ніколи не забувайте, що шлях до здоров”я — це лише ваший вибір, який ви маєте зробити самостійно! 

doc
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку